Generacje Kia EV6
(Promień skrętu)Rok generacji | Promień skrętu |
---|---|
EV6, Rok modelowy 2021 (EV6 CV) | 11 m |
EV6, Rok modelowy 2024 (EV6 CV (1. Facelift)) | 11 m |
Różnica w promieniu skrętu między pierwszą generacją (EV6 CV) z 2021 a ostatnią generacją (EV6 CV (1. Facelift)) z 2024 wynosi 0 m.
Promień skrętu obecnej generacji modelu EV6 wynosi 11 m.
Promień skrętu w porównaniu do innych modeli Kia
Kia EV6 w porównaniu do innych obecnych modeli Kia
(Promień skrętu)Nazwa wariantu | Promień skrętu |
---|---|
Picanto | 9 m |
Sportage | 10 m |
Niro EV | 10 m |
Niro Hybrid | 10 m |
EV3 | 10 m |
e-Niro | 10 m |
Niro | 10 m |
XCeed | 10 m |
Ceed | 10 m |
Ceed GT | 10 m |
Ceed Sportswagon | 10 m |
ProCeed | 10 m |
ProCeed GT | 10 m |
Stonic | 10 m |
EV6 | 11 m |
Sorento | 11 m |
EV9 | 12 m |
1. Picanto
9 m
2. Sportage
10 m
3. Niro EV
10 m
4. Niro Hybrid
10 m
5. EV3
10 m
6. e-Niro
10 m
7. Niro
10 m
8. XCeed
10 m
9. Ceed
10 m
10. Ceed GT
10 m
11. Ceed Sportswagon
10 m
12. ProCeed
10 m
13. ProCeed GT
10 m
14. Stonic
10 m
15. EV6
11 m
16. Sorento
11 m
17. EV9
12 m
Jak promień skrętu modelu Kia EV6 wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Kia EV6 vs. podobne samochody
(Promień skrętu)Model samochodu | Promień skrętu |
---|---|
Skoda Enyaq 2025 | 9 m |
Audi Q4 e-tron 2021 | 10 m |
Skoda Enyaq iV 2021 | 10 m |
Toyota bZ4X 2022 | 11 m |
BYD Sealion 7 2024 | 11 m |
ZEEKR 7X 2025 | 11 m |
Mercedes-Benz EQB 2024 | 11 m |
Genesis GV60 2022 | 11 m |
Deepal S07 2025 | 11 m |
ZEEKR X 2024 | 11 m |
smart #3 2023 | 11 m |
smart #1 2022 | 11 m |
KIA EV6 2024 | 11 m |
Subaru Solterra 2022 | 12 m |
NIO EL6 2023 | 12 m |
Tesla Model Y 2025 | 12 m |
BMW iX3 2021 | 12 m |
NIO EL7 2023 | 12 m |
Audi Q6 e-tron 2024 | 12 m |
Tesla Model X 2021 | 12 m |
Audi Q8 e-tron 2023 | 12 m |
4. Toyota bZ4X 2022
11 m
6. ZEEKR 7X 2025
11 m
8. Genesis GV60 2022
11 m
9. Deepal S07 2025
11 m
10. ZEEKR X 2024
11 m
11. smart #3 2023
11 m
12. smart #1 2022
11 m
13. KIA EV6 2024
11 m
15. NIO EL6 2023
12 m
17. BMW iX3 2021
12 m
18. NIO EL7 2023
12 m