Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
180 - 200 km/h
420 - 940 Nm
220 - 475 kW
3.7 - 6.8 s
18.6 kWh/100km
2230 - 2360 kg
430 - 530 km
80 - 90 kWh
3-fazowy
AC:11,0 DC:110,0kW
Typ 2
Litowo-żelazofosforanowy, Półstały
CCS
220 kW / 299 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6.8 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Moment obrotowy | 420 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 80 kWh |
Zasięg (WLTP) | 500 km |
430 kW / 585 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 4 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Moment obrotowy | 940 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 80 kWh |
Zasięg (WLTP) | 483 km |
430 kW / 585 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 3.7 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Moment obrotowy | 940 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 90 kWh |
Zasięg (WLTP) | 530 km |
475 kW / 646 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 4.1 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 18.6 kWh/100km |
Moment obrotowy | 940 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 80 kWh |
Zasięg (WLTP) | 430 km |
0
2023
Wprowadzono 5 1. Generation.