Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
200 km/h
440 - 757 Nm
203 - 348 kW
4.1 - 6.7 s
16.8 - 19.2 kWh/100km
2020 - 2180 kg
505 - 576 km
86.2 kWh
82.7 kWh
545 kg
3-fazowy
AC:11,0 DC:175,0kW
Typ 2
Niklowo-kobaltowo-manganowy
CCS
po prawej z tyłu
203 kW / 276 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6.7 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16.8 kWh/100km |
Moment obrotowy | 440 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 86.2 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 82.7 kWh |
Zasięg (WLTP) | 576 km |
348 kW / 473 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 4.1 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 19.2 kWh/100km |
Moment obrotowy | 757 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 86.2 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 82.7 kWh |
Zasięg (WLTP) | 505 km |
0
2024
Wprowadzono P7 1. Generation.