Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
180 km/h
360 - 670 Nm
230 - 390 kW
3 - 5 s
16 - 18 kWh/100km
13 - 15 kWh/100km
20 - 22 kWh/100km
2055 - 2185 kg
520 - 570 km
82 kWh
DC:150,0kW
Typ 2
Litowo-żelazofosforanowy
CCS
po prawej z tyłu
230 kW / 313 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 5 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 13 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 13 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 20 kWh/100km |
Moment obrotowy | 360 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 82 kWh |
Zasięg (WLTP) | 570 km |
390 kW / 530 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 3 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 18 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 16 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 15 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 22 kWh/100km |
Moment obrotowy | 670 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 82 kWh |
Zasięg (WLTP) | 520 km |
0
2023
Wprowadzono Seal 1. Generation.