Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
180 km/h
360 - 670 Nm
230 - 390 kW
3.8 - 5.9 s
16.6 - 18.2 kWh/100km
13.2 - 15.5 kWh/100km
20.7 - 22.7 kWh/100km
2055 - 2185 kg
520 - 570 km
82.5 kWh
DC:150,0kW
Typ 2
Litowo-żelazofosforanowy
CCS
po prawej z tyłu
230 kW / 313 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 5.9 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 16.6 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 13.6 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 13.2 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 20.7 kWh/100km |
Moment obrotowy | 360 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 82.5 kWh |
Zasięg (WLTP) | 570 km |
390 kW / 530 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 3.8 s |
Maks. prędkość | 180 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 18.2 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 16.3 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 15.5 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 22.7 kWh/100km |
Moment obrotowy | 670 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 82.5 kWh |
Zasięg (WLTP) | 520 km |
0
2023
Wprowadzono Seal 1. Generation.