Porównanie: Voyah Free vs. konkurencja

# Voyah Free Hyundai IONIQ 5 NIO EL7 Polestar 4 XPeng G9 Lotus Eletre DS Automobiles N°8 NIO EL6 ZEEKR 7X Peugeot 5008 BYD Sealion 7 Ford Mustang Mach-E smart #5

Dodaj do porównania

Generacja
Free 1. Generation
2024 - Teraz
IONIQ 5 1. Generation (1. Facelift) (NE)
2024 - Teraz
EL7 1. Generation (ESW)
2023 - Teraz
4 1. Generation (AB)
2024 - Teraz
G9 1. Generation (G9A)
2024 - Teraz
Eletre 1. Generation
2023 - Teraz
N°8 1. Generation (K)
2025 - Teraz
EL6 1. Generation (NACC2S1)
2023 - Teraz
7X 1. Generation
2025 - Teraz
5008 3. Generation (K)
2024 - Teraz
Sealion 7 1. Generation (UK)
2024 - Teraz
1G (LSK)
2020 - Teraz
#5 1. Generation
2025 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555545555455
Klasa pojazduWyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Peugeot 5008 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
2. DS Automobiles N°8 2025 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
3. XPeng G9 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
4. Polestar 4 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. smart #5 2025 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Lotus Eletre 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
10. NIO EL7 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
11. NIO EL6 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. Voyah Free 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś

Paliwo

2. XPeng G9 2024 (nowy) Elektryczność
3. Polestar 4 2024 (nowy) Elektryczność
4. smart #5 2025 (nowy) Elektryczność
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Elektryczność
8. Lotus Eletre 2023 (nowy) Elektryczność
9. NIO EL7 2023 (nowy) Elektryczność
10. NIO EL6 2023 (nowy) Elektryczność
11. Voyah Free 2024 (nowy) Elektryczność
13. Peugeot 5008 2024 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98

Skrzynia biegów

1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. XPeng G9 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Polestar 4 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. smart #5 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Lotus Eletre 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. NIO EL7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. NIO EL6 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. Voyah Free 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. Peugeot 5008 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Lotus Eletre 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
2. smart #5 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
5. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Polestar 4 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. XPeng G9 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Voyah Free 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
11. NIO EL6 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. NIO EL7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
13. Peugeot 5008 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

5. Voyah Free 2024 (nowy) AC:11,0 DC:100,0 kW
6. smart #5 2025 (nowy) AC:11,0 DC:150,0 kW
7. XPeng G9 2024 (nowy) AC:11,0 DC:260,0 kW
8. Polestar 4 2024 (nowy) AC:11,0-22,0 DC:200,0 kW
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) AC:2,8-11,0 DC:115,0 kW
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy) AC:22,0 DC:360,0 kW
12. BYD Sealion 7 2024 (nowy) AC:7,0-11,0 DC:150,0 kW
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy) AC:7,4-11,0 DC:160,0 kW

Pozycja portu ładowania

3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. XPeng G9 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. NIO EL7 2023 (nowy) Beifahrerseite vorne
7. Voyah Free 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
9. NIO EL6 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
10. smart #5 2025 (nowy) Fahrerseite hinten
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Fahrerseite hinten
12. Polestar 4 2024 (nowy) Fahrerseite hinten

TOPlist