Długość
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
5103 mm
2. NIO EL7 2023 (nowy)
4912 mm
3. Voyah Free 2024 (nowy)
4905 mm
4. XPeng G9 2024 (nowy)
4891 mm
5. NIO EL6 2023 (nowy)
4854 mm
6. Polestar 4 2024 (nowy)
4840 mm
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
4830 mm
9. Peugeot 5008 2024 (nowy)
4791 mm
10. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
4787 mm
12. smart #5 2025 (nowy)
4695 mm
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
4655 mm
Rozstaw osi
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3019 mm
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
3000 mm
3. Polestar 4 2024 (nowy)
2999 mm
4. XPeng G9 2024 (nowy)
2998 mm
6. NIO EL7 2023 (nowy)
2960 mm
7. Voyah Free 2024 (nowy)
2960 mm
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2930 mm
9. NIO EL6 2023 (nowy)
2915 mm
11. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2901 mm
12. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2900 mm
13. smart #5 2025 (nowy)
2900 mm
Szerokość
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2135 mm
2. Polestar 4 2024 (nowy)
2008 mm
3. NIO EL7 2023 (nowy)
1987 mm
4. NIO EL6 2023 (nowy)
1987 mm
5. Voyah Free 2024 (nowy)
1950 mm
6. XPeng G9 2024 (nowy)
1937 mm
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
1930 mm
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1925 mm
10. smart #5 2025 (nowy)
1920 mm
11. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1895 mm
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1890 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2271 mm
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2231 mm
3. NIO EL6 2023 (nowy)
2212 mm
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2189 mm
5. Polestar 4 2024 (nowy)
2139 mm
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2116 mm
7. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2108 mm
8. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2100 mm
Wysokość
1. NIO EL7 2023 (nowy)
1720 mm
2. smart #5 2025 (nowy)
1705 mm
3. NIO EL6 2023 (nowy)
1703 mm
4. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1694 mm
5. XPeng G9 2024 (nowy)
1680 mm
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
1650 mm
7. Voyah Free 2024 (nowy)
1645 mm
8. Lotus Eletre 2023 (nowy)
1630 mm
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1620 mm
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1605 mm
13. Polestar 4 2024 (nowy)
1534 mm
Prześwit
1. Voyah Free 2024 (nowy)
213 mm
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
204 mm
3. XPeng G9 2024 (nowy)
145 - 195 mm
4. Lotus Eletre 2023 (nowy)
187 mm
5. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
172 mm
6. Polestar 4 2024 (nowy)
166 mm
7. NIO EL6 2023 (nowy)
165 mm
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
157 - 163 mm
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
142 - 160 mm
10. NIO EL7 2023 (nowy)
158 mm
12. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
130 - 147 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
3. XPeng G9 2024 (nowy)
660 l
4. smart #5 2025 (nowy)
630 l
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
581 - 621 l
6. NIO EL6 2023 (nowy)
597 l
7. NIO EL7 2023 (nowy)
570 l
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
539 l
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
480 - 520 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1815 l
3. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1789 l
5. XPeng G9 2024 (nowy)
1576 l
6. NIO EL7 2023 (nowy)
1545 l
7. Polestar 4 2024 (nowy)
1536 l
8. Lotus Eletre 2023 (nowy)
1532 l
9. smart #5 2025 (nowy)
1530 l
10. NIO EL6 2023 (nowy)
1430 l
12. Voyah Free 2024 (nowy)
1320 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
5. XPeng G9 2024 (nowy)
Serie
6. NIO EL7 2023 (nowy)
Serie
8. smart #5 2025 (nowy)
Serie
9. NIO EL6 2023 (nowy)
Serie
12. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
3. XPeng G9 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
4. Polestar 4 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. smart #5 2025 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
10. NIO EL7 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
11. NIO EL6 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. Voyah Free 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Elektryczność
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Elektryczność
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Elektryczność
4. smart #5 2025 (nowy)
Elektryczność
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Elektryczność
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Elektryczność
7. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Elektryczność
8. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Elektryczność
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Elektryczność
10. NIO EL6 2023 (nowy)
Elektryczność
11. Voyah Free 2024 (nowy)
Elektryczność
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Elektryczność
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. smart #5 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. NIO EL6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Voyah Free 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
258 - 265 km/h
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
185 - 260 km/h
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
170 - 220 km/h
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
215 km/h
5. smart #5 2025 (nowy)
200 - 210 km/h
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
210 km/h
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
180 - 200 km/h
8. XPeng G9 2024 (nowy)
200 km/h
9. Polestar 4 2024 (nowy)
200 km/h
10. NIO EL7 2023 (nowy)
200 km/h
11. NIO EL6 2023 (nowy)
200 km/h
12. Voyah Free 2024 (nowy)
200 km/h
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
190 km/h
Moc
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
450 - 675 kW
2. NIO EL7 2023 (nowy)
480 kW
3. smart #5 2025 (nowy)
250 - 475 kW
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
310 - 470 kW
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
125 - 448 kW
6. XPeng G9 2024 (nowy)
230 - 405 kW
7. Polestar 4 2024 (nowy)
200 - 400 kW
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
230 - 390 kW
9. NIO EL6 2023 (nowy)
360 kW
10. Voyah Free 2024 (nowy)
360 kW
11. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
198 - 358 kW
12. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
190 - 276 kW
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
100 - 170 kW
Moment obrotowy
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
710 - 985 Nm
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
430 - 880 Nm
3. NIO EL7 2023 (nowy)
850 Nm
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
350 - 740 Nm
5. Voyah Free 2024 (nowy)
720 Nm
6. XPeng G9 2024 (nowy)
430 - 717 Nm
7. smart #5 2025 (nowy)
373 - 710 Nm
8. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
440 - 710 Nm
9. NIO EL6 2023 (nowy)
700 Nm
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
380 - 690 Nm
11. Polestar 4 2024 (nowy)
343 - 686 Nm
12. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
343 - 509 Nm
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
Pojemność skokowa
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1199 - 1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3 - 4 s
5. XPeng G9 2024 (nowy)
3 - 6 s
6. smart #5 2025 (nowy)
3 - 6 s
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
3 - 6 s
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
4 - 6 s
10. Polestar 4 2024 (nowy)
3 - 7 s
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
3 - 8 s
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
9 - 10 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
? l/100km
2. smart #5 2025 (nowy)
? l/100km
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
5 l/100km
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
15 l/100km
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
15 l/100km
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
17 l/100km
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
17 l/100km
8. Polestar 4 2024 (nowy)
17 l/100km
9. XPeng G9 2024 (nowy)
19 l/100km
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
19 l/100km
11. Voyah Free 2024 (nowy)
20 l/100km
12. NIO EL6 2023 (nowy)
21 l/100km
13. NIO EL7 2023 (nowy)
22 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
23 - 130 g/km
Norma emisji
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. smart #5 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Polestar 4 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. XPeng G9 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Voyah Free 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. NIO EL6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
225/55R19
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
225/60R18
3. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
235/50R19
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
235/50R19
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
235/55R19
6. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
235/55R19V
7. smart #5 2025 (nowy)
245/50R19
8. Voyah Free 2024 (nowy)
255/45R20
9. Lotus Eletre 2023 (nowy)
255/50R20
10. Polestar 4 2024 (nowy)
255/50R20
11. NIO EL6 2023 (nowy)
255/50R20
12. NIO EL7 2023 (nowy)
255/50R20
13. XPeng G9 2024 (nowy)
255/55R19
Hałas
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
65 - 66 dB
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
3. NIO EL6 2023 (nowy)
66 dB
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
66 - 71 dB
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
67 - 68 dB
6. Polestar 4 2024 (nowy)
67 - 68 dB
8. NIO EL7 2023 (nowy)
68 dB
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
68 - 72 dB
10. XPeng G9 2024 (nowy)
69 dB
11. smart #5 2025 (nowy)
69 - 70 dB
12. Lotus Eletre 2023 (nowy)
70 - 71 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. NIO EL6 2023 (nowy)
2215 - 2235 kg
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1955 - 2275 kg
3. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
2132 - 2289 kg
4. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1780 - 2293 kg
5. XPeng G9 2024 (nowy)
2210 - 2340 kg
6. Voyah Free 2024 (nowy)
2340 kg
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2044 - 2348 kg
8. Polestar 4 2024 (nowy)
2230 - 2355 kg
9. smart #5 2025 (nowy)
2200 - 2378 kg
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2225 - 2435 kg
11. NIO EL7 2023 (nowy)
2421 - 2441 kg
12. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2395 - 2535 kg
13. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2565 - 2745 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2980 - 3150 kg
2. Voyah Free 2024 (nowy)
2945 kg
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2350 - 2940 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
2890 kg
5. smart #5 2025 (nowy)
2700 - 2880 kg
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2635 - 2845 kg
7. Polestar 4 2024 (nowy)
2685 - 2810 kg
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
2640 - 2800 kg
9. XPeng G9 2024 (nowy)
2680 - 2800 kg
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2555 - 2717 kg
11. NIO EL6 2023 (nowy)
2690 kg
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2470 - 2685 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2250 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
1500 - 2000 kg
3. Voyah Free 2024 (nowy)
2000 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
2000 kg
5. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2000 kg
6. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
1400 - 1600 kg
7. smart #5 2025 (nowy)
1600 kg
8. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
750 - 1600 kg
9. XPeng G9 2024 (nowy)
1500 kg
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
750 - 1500 kg
11. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
750 - 1500 kg
12. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1000 - 1300 kg
13. NIO EL6 2023 (nowy)
1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
750 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
750 kg
3. Voyah Free 2024 (nowy)
750 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
750 kg
5. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
750 kg
6. smart #5 2025 (nowy)
750 kg
8. XPeng G9 2024 (nowy)
750 kg
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
750 kg
11. Peugeot 5008 2024 (nowy)
750 kg
12. NIO EL6 2023 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
2. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kg
3. NIO EL7 2023 (nowy)
100 kg
4. NIO EL6 2023 (nowy)
100 kg
6. XPeng G9 2024 (nowy)
75 kg
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
30 - 60 kg
Terenski
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
549 - 749 km
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
78 - 664 km
3. Polestar 4 2024 (nowy)
590 - 620 km
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
480 - 615 km
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
400 - 610 km
6. Lotus Eletre 2023 (nowy)
450 - 600 km
7. smart #5 2025 (nowy)
465 - 590 km
8. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
440 - 570 km
9. XPeng G9 2024 (nowy)
460 - 570 km
10. NIO EL6 2023 (nowy)
406 - 529 km
11. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
456 - 502 km
12. NIO EL7 2023 (nowy)
384 - 501 km
13. Voyah Free 2024 (nowy)
500 km
Całkowita pojemność baterii
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
112 kWh
2. Voyah Free 2024 (nowy)
106 kWh
3. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kWh
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
75 - 100 kWh
5. NIO EL6 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
6. NIO EL7 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
7. smart #5 2025 (nowy)
76 - 100 kWh
8. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
75 - 98 kWh
9. XPeng G9 2024 (nowy)
78 - 98 kWh
10. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
73 - 97 kWh
11. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
82 - 91 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
109 kWh
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
17 - 96 kWh
3. smart #5 2025 (nowy)
74 - 94 kWh
4. Polestar 4 2024 (nowy)
94 kWh
5. XPeng G9 2024 (nowy)
75 - 93 kWh
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
68 - 91 kWh
7. NIO EL6 2023 (nowy)
73 - 90 kWh
8. NIO EL7 2023 (nowy)
73 - 90 kWh
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
63 - 84 kWh
Waga baterii
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
665 kg
2. XPeng G9 2024 (nowy)
575 - 607 kg
3. NIO EL6 2023 (nowy)
535 - 555 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
535 - 555 kg
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
370 - 477 kg
Ładowanie AC
1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
2. Polestar 4 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. XPeng G9 2024 (nowy)
3-phasig
7. smart #5 2025 (nowy)
3-phasig
8. Voyah Free 2024 (nowy)
3-phasig
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. NIO EL6 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
2. NIO EL7 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
3. Lotus Eletre 2023 (nowy)
DC:350,0 kW
5. Voyah Free 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
6. smart #5 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:150,0 kW
7. XPeng G9 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:260,0 kW
8. Polestar 4 2024 (nowy)
AC:11,0-22,0 DC:200,0 kW
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
AC:2,8-11,0 DC:115,0 kW
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
AC:22,0 DC:360,0 kW
12. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:150,0 kW
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
AC:7,4-11,0 DC:160,0 kW
Typ portu ładowania
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Typ 2
3. NIO EL7 2023 (nowy)
Typ 2
6. smart #5 2025 (nowy)
Typ 2
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Typ 2
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Lithium
3. Voyah Free 2024 (nowy)
Lithium
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Lithium
7. NIO EL6 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
8. NIO EL7 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. smart #5 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. XPeng G9 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Polestar 4 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. XPeng G9 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. NIO EL7 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. Voyah Free 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. NIO EL6 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. smart #5 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten
12. Polestar 4 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Fahrerseite vorne