Długość
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
5209 mm
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
5103 mm
3. NIO EL7 2023 (nowy)
4912 mm
4. Voyah Free 2024 (nowy)
4905 mm
5. XPeng G9 2024 (nowy)
4891 mm
6. NIO EL6 2023 (nowy)
4854 mm
7. Polestar 4 2024 (nowy)
4840 mm
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
4830 mm
9. Fisker Ocean 2022 (nowy)
4774 mm
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
4750 mm
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
4655 mm
13. smart #3 2023 (nowy)
4400 mm
Rozstaw osi
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
3110 mm
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3019 mm
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
3000 mm
4. Polestar 4 2024 (nowy)
2999 mm
5. XPeng G9 2024 (nowy)
2998 mm
7. NIO EL7 2023 (nowy)
2960 mm
8. Voyah Free 2024 (nowy)
2960 mm
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2950 mm
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2930 mm
11. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2921 mm
12. NIO EL6 2023 (nowy)
2915 mm
13. smart #3 2023 (nowy)
2785 mm
Szerokość
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2135 mm
2. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
2010 mm
3. Polestar 4 2024 (nowy)
2008 mm
4. NIO EL7 2023 (nowy)
1987 mm
5. NIO EL6 2023 (nowy)
1987 mm
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1982 mm
7. Voyah Free 2024 (nowy)
1950 mm
8. XPeng G9 2024 (nowy)
1937 mm
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1934 mm
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1925 mm
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1890 mm
13. smart #3 2023 (nowy)
1844 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2271 mm
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2231 mm
3. NIO EL6 2023 (nowy)
2212 mm
4. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
2195 mm
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2189 mm
6. Polestar 4 2024 (nowy)
2139 mm
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2116 mm
9. smart #3 2023 (nowy)
2045 mm
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1995 mm
Wysokość
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
1731 mm
2. NIO EL7 2023 (nowy)
1720 mm
3. NIO EL6 2023 (nowy)
1703 mm
4. XPeng G9 2024 (nowy)
1680 mm
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1667 mm
6. Voyah Free 2024 (nowy)
1645 mm
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1631 mm
8. Lotus Eletre 2023 (nowy)
1630 mm
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1620 mm
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1605 mm
12. smart #3 2023 (nowy)
1556 mm
13. Polestar 4 2024 (nowy)
1534 mm
Prześwit
1. Voyah Free 2024 (nowy)
213 mm
2. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
200 mm
3. XPeng G9 2024 (nowy)
145 - 195 mm
4. Lotus Eletre 2023 (nowy)
187 mm
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
175 - 180 mm
6. Polestar 4 2024 (nowy)
166 mm
7. NIO EL6 2023 (nowy)
165 mm
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
165 mm
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
157 - 163 mm
10. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
142 - 160 mm
11. smart #3 2023 (nowy)
160 mm
12. NIO EL7 2023 (nowy)
158 mm
13. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
130 - 147 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. XPeng G9 2024 (nowy)
660 l
3. NIO EL6 2023 (nowy)
597 l
4. NIO EL7 2023 (nowy)
570 l
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
480 - 520 l
12. smart #3 2023 (nowy)
370 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1789 l
3. XPeng G9 2024 (nowy)
1576 l
4. NIO EL7 2023 (nowy)
1545 l
5. Polestar 4 2024 (nowy)
1536 l
6. Lotus Eletre 2023 (nowy)
1532 l
7. NIO EL6 2023 (nowy)
1430 l
9. Voyah Free 2024 (nowy)
1320 l
10. smart #3 2023 (nowy)
1160 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
5. XPeng G9 2024 (nowy)
Serie
6. NIO EL7 2023 (nowy)
Serie
8. NIO EL6 2023 (nowy)
Serie
11. smart #3 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. smart #3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
8. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
10. NIO EL6 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
11. Voyah Free 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Elektryczność
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Elektryczność
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Elektryczność
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Elektryczność
5. smart #3 2023 (nowy)
Elektryczność
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Elektryczność
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Elektryczność
8. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Elektryczność
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Elektryczność
10. NIO EL6 2023 (nowy)
Elektryczność
11. Voyah Free 2024 (nowy)
Elektryczność
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Elektryczność
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. smart #3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. NIO EL6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Voyah Free 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
258 - 265 km/h
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
185 - 260 km/h
3. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
215 km/h
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
160 - 205 km/h
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
180 - 200 km/h
6. XPeng G9 2024 (nowy)
200 km/h
7. Polestar 4 2024 (nowy)
200 km/h
8. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
200 km/h
9. NIO EL7 2023 (nowy)
200 km/h
10. NIO EL6 2023 (nowy)
200 km/h
11. Voyah Free 2024 (nowy)
200 km/h
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
200 km/h
13. smart #3 2023 (nowy)
180 km/h
Moc
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
450 - 675 kW
2. NIO EL7 2023 (nowy)
480 kW
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
125 - 448 kW
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
205 - 415 kW
5. XPeng G9 2024 (nowy)
230 - 405 kW
6. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
405 kW
7. Polestar 4 2024 (nowy)
200 - 400 kW
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
230 - 390 kW
9. NIO EL6 2023 (nowy)
360 kW
10. Voyah Free 2024 (nowy)
360 kW
11. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
198 - 358 kW
12. smart #3 2023 (nowy)
200 - 315 kW
13. VinFast VF 8 2022 (nowy)
260 - 300 kW
Moment obrotowy
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
710 - 985 Nm
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
430 - 880 Nm
3. NIO EL7 2023 (nowy)
850 Nm
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
350 - 740 Nm
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
737 Nm
6. Voyah Free 2024 (nowy)
720 Nm
7. XPeng G9 2024 (nowy)
430 - 717 Nm
8. NIO EL6 2023 (nowy)
700 Nm
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
380 - 690 Nm
10. Polestar 4 2024 (nowy)
343 - 686 Nm
11. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
670 Nm
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
500 - 620 Nm
13. smart #3 2023 (nowy)
343 - 584 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3 - 4 s
6. smart #3 2023 (nowy)
3 - 5 s
8. XPeng G9 2024 (nowy)
3 - 6 s
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
4 - 6 s
11. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3 - 7 s
12. Polestar 4 2024 (nowy)
3 - 7 s
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
3 - 8 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
? l/100km
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
? l/100km
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
15 l/100km
4. smart #3 2023 (nowy)
17 l/100km
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
17 l/100km
6. Polestar 4 2024 (nowy)
17 l/100km
7. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
19 l/100km
8. XPeng G9 2024 (nowy)
19 l/100km
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
19 l/100km
10. Voyah Free 2024 (nowy)
20 l/100km
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
20 l/100km
12. NIO EL6 2023 (nowy)
21 l/100km
13. NIO EL7 2023 (nowy)
22 l/100km
Norma emisji
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. smart #3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Polestar 4 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. XPeng G9 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Voyah Free 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. NIO EL6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. NIO EL7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
225/55R19
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
225/60R18
3. smart #3 2023 (nowy)
235/45R19
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
235/50R19
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
235/55R19
6. Voyah Free 2024 (nowy)
255/45R20
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
255/50R20
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
255/50R20
9. Polestar 4 2024 (nowy)
255/50R20
10. NIO EL6 2023 (nowy)
255/50R20
11. NIO EL7 2023 (nowy)
255/50R20
12. XPeng G9 2024 (nowy)
255/55R19
13. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
265/40R21
Hałas
2. smart #3 2023 (nowy)
65 - 66 dB
3. NIO EL6 2023 (nowy)
66 dB
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
66 - 67 dB
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
66 - 71 dB
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
67 - 68 dB
7. Polestar 4 2024 (nowy)
67 - 68 dB
9. NIO EL7 2023 (nowy)
68 dB
10. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
68 - 72 dB
11. XPeng G9 2024 (nowy)
69 dB
12. Lotus Eletre 2023 (nowy)
70 - 71 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. smart #3 2023 (nowy)
1780 - 1910 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
2215 - 2235 kg
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1955 - 2275 kg
4. XPeng G9 2024 (nowy)
2210 - 2340 kg
5. Voyah Free 2024 (nowy)
2340 kg
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2044 - 2348 kg
7. Polestar 4 2024 (nowy)
2230 - 2355 kg
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2225 - 2435 kg
9. NIO EL7 2023 (nowy)
2421 - 2441 kg
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2509 kg
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2455 - 2520 kg
12. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2565 - 2745 kg
13. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
2705 - 2777 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
3180 - 3232 kg
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2980 - 3150 kg
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2975 kg
4. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2905 - 2970 kg
5. Voyah Free 2024 (nowy)
2945 kg
6. NIO EL7 2023 (nowy)
2890 kg
7. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2635 - 2845 kg
8. Polestar 4 2024 (nowy)
2685 - 2810 kg
9. XPeng G9 2024 (nowy)
2680 - 2800 kg
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2555 - 2717 kg
11. NIO EL6 2023 (nowy)
2690 kg
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2470 - 2685 kg
13. smart #3 2023 (nowy)
2199 - 2360 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2250 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
1500 - 2000 kg
3. Voyah Free 2024 (nowy)
2000 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
2000 kg
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1820 kg
6. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1800 kg
7. smart #3 2023 (nowy)
1600 kg
8. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
750 - 1600 kg
9. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
1500 kg
10. XPeng G9 2024 (nowy)
1500 kg
11. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
750 - 1500 kg
12. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
750 - 1500 kg
13. NIO EL6 2023 (nowy)
1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
750 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
750 kg
3. Voyah Free 2024 (nowy)
750 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
750 kg
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
750 kg
6. smart #3 2023 (nowy)
750 kg
8. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
750 kg
9. XPeng G9 2024 (nowy)
750 kg
12. NIO EL6 2023 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
4. NIO EL7 2023 (nowy)
75 kg
6. XPeng G9 2024 (nowy)
75 kg
9. NIO EL6 2023 (nowy)
75 kg
10. smart #3 2023 (nowy)
50 kg
Maksymalne obciążenie haka
2. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kg
3. NIO EL7 2023 (nowy)
100 kg
4. NIO EL6 2023 (nowy)
100 kg
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
100 kg
6. XPeng G9 2024 (nowy)
75 kg
7. smart #3 2023 (nowy)
75 kg
8. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
30 - 60 kg
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
21 - 22 °
Kąt natarcia
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
21 - 22 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
464 - 707 km
2. Polestar 4 2024 (nowy)
590 - 620 km
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
400 - 610 km
4. Lotus Eletre 2023 (nowy)
450 - 600 km
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
440 - 570 km
6. XPeng G9 2024 (nowy)
460 - 570 km
7. NIO EL6 2023 (nowy)
406 - 529 km
8. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
465 - 515 km
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
456 - 502 km
10. NIO EL7 2023 (nowy)
384 - 501 km
11. Voyah Free 2024 (nowy)
500 km
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
400 - 471 km
13. smart #3 2023 (nowy)
325 - 455 km
Całkowita pojemność baterii
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
99 - 120 kWh
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
75 - 113 kWh
3. Lotus Eletre 2023 (nowy)
112 kWh
4. Voyah Free 2024 (nowy)
106 kWh
5. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kWh
6. NIO EL6 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
7. NIO EL7 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
8. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
75 - 98 kWh
9. XPeng G9 2024 (nowy)
78 - 98 kWh
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
82 - 91 kWh
11. smart #3 2023 (nowy)
49 - 66 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
90 - 111 kWh
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
109 kWh
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
106 kWh
4. Polestar 4 2024 (nowy)
94 kWh
5. XPeng G9 2024 (nowy)
75 - 93 kWh
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
68 - 91 kWh
7. NIO EL6 2023 (nowy)
73 - 90 kWh
8. NIO EL7 2023 (nowy)
73 - 90 kWh
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
82 - 87 kWh
10. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
63 - 84 kWh
11. smart #3 2023 (nowy)
47 - 62 kWh
Waga baterii
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
665 kg
2. XPeng G9 2024 (nowy)
575 - 607 kg
3. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
553 - 595 kg
4. NIO EL6 2023 (nowy)
535 - 555 kg
5. NIO EL7 2023 (nowy)
535 - 555 kg
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
370 - 477 kg
7. smart #3 2023 (nowy)
390 - 410 kg
Ładowanie AC
1. smart #3 2023 (nowy)
1-phasig
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
3. Polestar 4 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. XPeng G9 2024 (nowy)
3-phasig
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3-phasig
8. Voyah Free 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
DC:-1,0 kW
2. NIO EL6 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
3. NIO EL7 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
4. Lotus Eletre 2023 (nowy)
DC:350,0 kW
6. Voyah Free 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:200,0 kW
8. XPeng G9 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:260,0 kW
9. Polestar 4 2024 (nowy)
AC:11,0-22,0 DC:200,0 kW
10. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
11. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
AC:2,8-11,0 DC:115,0 kW
12. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:150,0 kW
13. smart #3 2023 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
Typ portu ładowania
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Typ 2
3. NIO EL7 2023 (nowy)
Typ 2
8. XPeng G9 2024 (nowy)
Typ 2
13. smart #3 2023 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Lithium
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Lithium
3. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Lithium
4. Voyah Free 2024 (nowy)
Lithium
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Lithium
7. NIO EL6 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
8. NIO EL7 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. XPeng G9 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. smart #3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Polestar 4 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. XPeng G9 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. NIO EL7 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. Voyah Free 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. NIO EL6 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. smart #3 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. Polestar 4 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne