Długość
1. NIO ET7 2022 (nowy)
5101 mm
2. BYD Han 2022 (nowy)
4995 mm
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
4980 mm
4. Toyota Highlander 2021 (nowy)
4966 mm
5. Elaris Jaco 2023 (nowy)
4965 mm
7. Skoda Superb 2024 (nowy)
4902 mm
8. Opel Insignia 2020
4897 mm
9. XPeng P7 2024 (nowy)
4888 mm
10. Citroen C5 X 2022 (nowy)
4805 mm
11. BYD Seal 2023 (nowy)
4800 mm
12. Mazda CX-60 2022 (nowy)
4745 mm
13. Peugeot 408 2023 (nowy)
4687 mm
Rozstaw osi
1. NIO ET7 2022 (nowy)
3060 mm
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
3000 mm
3. XPeng P7 2024 (nowy)
2998 mm
4. BYD Han 2022 (nowy)
2920 mm
5. BYD Seal 2023 (nowy)
2920 mm
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2870 mm
8. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2850 mm
9. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2850 mm
10. Skoda Superb 2024 (nowy)
2837 mm
11. Opel Insignia 2020
2829 mm
12. Peugeot 408 2023 (nowy)
2787 mm
13. Citroen C5 X 2022 (nowy)
2785 mm
Szerokość
1. NIO ET7 2022 (nowy)
1987 mm
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
1930 mm
3. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1920 mm
4. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1915 mm
5. BYD Han 2022 (nowy)
1910 mm
6. XPeng P7 2024 (nowy)
1896 mm
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1890 mm
8. BYD Seal 2023 (nowy)
1875 mm
9. Opel Insignia 2020
1863 mm
11. Skoda Superb 2024 (nowy)
1849 mm
12. Peugeot 408 2023 (nowy)
1848 mm
13. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1815 mm
Szerokość z lusterkami
1. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2215 mm
2. NIO ET7 2022 (nowy)
2202 mm
3. BYD Seal 2023 (nowy)
2150 mm
4. BYD Han 2022 (nowy)
2134 mm
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2134 mm
6. Opel Insignia 2020
2093 mm
7. Skoda Superb 2024 (nowy)
2090 mm
9. Peugeot 408 2023 (nowy)
2062 mm
10. Citroen C5 X 2022 (nowy)
2062 mm
Wysokość
1. Toyota Highlander 2021 (nowy)
1755 mm
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1680 mm
3. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1520 mm
4. Skoda Superb 2024 (nowy)
1511 mm
5. NIO ET7 2022 (nowy)
1509 mm
6. BYD Han 2022 (nowy)
1495 mm
7. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1490 mm
8. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1485 mm
9. Peugeot 408 2023 (nowy)
1478 mm
10. BYD Seal 2023 (nowy)
1460 mm
12. Opel Insignia 2020
1455 mm
13. XPeng P7 2024 (nowy)
1450 mm
Prześwit
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
173 - 182 mm
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
138 - 139 mm
4. BYD Han 2022 (nowy)
130 mm
5. NIO ET7 2022 (nowy)
128 mm
Promień skrętu
1. Skoda Superb 2024 (nowy)
11.1 m
2. Peugeot 408 2023 (nowy)
11.2 m
3. BYD Seal 2023 (nowy)
11.4 m
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
11.7 m
5. Opel Insignia 2020
11.7 m
6. XPeng P7 2024 (nowy)
11.7 m
7. BYD Han 2022 (nowy)
12.3 m
9. NIO ET7 2022 (nowy)
12.4 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Superb 2024 (nowy)
645 - 690 l
3. Opel Insignia 2020
490 - 560 l
4. Citroen C5 X 2022 (nowy)
485 - 545 l
5. Peugeot 408 2023 (nowy)
471 - 536 l
7. XPeng P7 2024 (nowy)
440 l
9. BYD Han 2022 (nowy)
410 l
10. BYD Seal 2023 (nowy)
400 l
11. NIO ET7 2022 (nowy)
363 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. Skoda Superb 2024 (nowy)
1795 l
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1726 l
4. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1640 l
5. Peugeot 408 2023 (nowy)
1611 l
6. Opel Insignia 2020
1450 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. XPeng P7 2024 (nowy)
915 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
2. XPeng P7 2024 (nowy)
Serie
7. Opel Insignia 2020
Serie
10. BYD Han 2022 (nowy)
Serie
11. BYD Seal 2023 (nowy)
Serie
12. NIO ET7 2022 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Citroen C5 X 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Peugeot 408 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Skoda Superb 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Opel Insignia 2020
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
7. XPeng P7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. BYD Seal 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
11. BYD Han 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. NIO ET7 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Citroen C5 X 2022 (nowy)
Benzyna 98
2. Peugeot 408 2023 (nowy)
Benzyna 98
3. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
Benzyna 98
4. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Benzyna 98
5. Skoda Superb 2024 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
6. Opel Insignia 2020
Benzyna 98, Diesel
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Elektryczność
9. XPeng P7 2024 (nowy)
Elektryczność
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Elektryczność
11. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Elektryczność
12. BYD Han 2022 (nowy)
Elektryczność
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. Citroen C5 X 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. Peugeot 408 2023 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. Opel Insignia 2020
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
7. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. XPeng P7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. BYD Seal 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. BYD Han 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. NIO ET7 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Skrzynia CVT
Przekładnie
1. Opel Insignia 2020
6 - 9
Cylindry
Maks. prędkość
1. Skoda Superb 2024 (nowy)
222 - 250 km/h
2. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
236 - 250 km/h
3. Opel Insignia 2020
197 - 237 km/h
4. Peugeot 408 2023 (nowy)
210 - 233 km/h
5. Citroen C5 X 2022 (nowy)
211 - 233 km/h
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
200 - 219 km/h
7. XPeng P7 2024 (nowy)
200 km/h
8. NIO ET7 2022 (nowy)
200 km/h
9. Toyota Highlander 2021 (nowy)
180 km/h
10. BYD Seal 2023 (nowy)
180 km/h
11. BYD Han 2022 (nowy)
180 km/h
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 km/h
Moc
1. NIO ET7 2022 (nowy)
480 kW
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
253 - 455 kW
3. BYD Seal 2023 (nowy)
230 - 390 kW
4. BYD Han 2022 (nowy)
380 kW
5. XPeng P7 2024 (nowy)
203 - 348 kW
6. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
165 - 265 kW
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
147 - 241 kW
8. Skoda Superb 2024 (nowy)
110 - 195 kW
10. Opel Insignia 2020
90 - 169 kW
11. Peugeot 408 2023 (nowy)
96 - 165 kW
12. Citroen C5 X 2022 (nowy)
96 - 165 kW
13. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 kW
Moment obrotowy
1. NIO ET7 2022 (nowy)
850 Nm
2. XPeng P7 2024 (nowy)
440 - 757 Nm
3. BYD Han 2022 (nowy)
700 Nm
4. BYD Seal 2023 (nowy)
360 - 670 Nm
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
450 - 550 Nm
6. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
300 - 520 Nm
7. Skoda Superb 2024 (nowy)
250 - 400 Nm
8. Opel Insignia 2020
300 - 380 Nm
9. Peugeot 408 2023 (nowy)
230 - 360 Nm
10. Citroen C5 X 2022 (nowy)
230 - 360 Nm
11. Elaris Jaco 2023 (nowy)
225 Nm
Pojemność skokowa
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2488 - 3283 ccm
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2487 ccm
3. Opel Insignia 2020
1496 - 1998 ccm
4. Skoda Superb 2024 (nowy)
1498 - 1984 ccm
5. Peugeot 408 2023 (nowy)
1199 - 1598 ccm
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1199 - 1598 ccm
7. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Hongqi EH7 2024 (nowy)
3.5 - 5.8 s
2. NIO ET7 2022 (nowy)
3.8 s
3. BYD Seal 2023 (nowy)
3.8 - 5.9 s
4. BYD Han 2022 (nowy)
3.9 s
5. XPeng P7 2024 (nowy)
4.1 - 6.7 s
6. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
5.6 - 8.1 s
7. Skoda Superb 2024 (nowy)
5.6 - 9.3 s
8. Mazda CX-60 2022 (nowy)
5.8 - 8.4 s
9. Citroen C5 X 2022 (nowy)
7.9 - 11.3 s
10. Peugeot 408 2023 (nowy)
7.9 - 11.5 s
11. Opel Insignia 2020
7.9 - 12.4 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
4. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
42 - 60 l
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
50 - 58 l
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
40 - 52 l
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
40 - 52 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
12.5 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
? l/100km
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
? l/100km
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1.5 l/100km
4. Opel Insignia 2020
4.6 l/100km
5. Skoda Superb 2024 (nowy)
5.2 l/100km
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
6 l/100km
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
6 l/100km
8. Toyota Highlander 2021 (nowy)
6.6 l/100km
9. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
6.9 l/100km
10. BYD Seal 2023 (nowy)
16.6 l/100km
11. XPeng P7 2024 (nowy)
16.8 l/100km
12. BYD Han 2022 (nowy)
18.5 l/100km
13. NIO ET7 2022 (nowy)
19.1 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Skoda Superb 2024 (nowy)
118 - 177 g/km
2. Opel Insignia 2020
120 - 179 g/km
3. Toyota Highlander 2021 (nowy)
149 - 160 g/km
4. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
22 - 155 g/km
5. Peugeot 408 2023 (nowy)
26 - 137 g/km
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
27 - 147 g/km
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
31 - 139 g/km
Norma emisji
1. Opel Insignia 2020
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
4. Peugeot 408 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
5. Citroen C5 X 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
7. Skoda Superb 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. XPeng P7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. BYD Han 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Peugeot 408 2023 (nowy)
205/55R19V
2. Citroen C5 X 2022 (nowy)
205/55R19V
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
215/55R17
4. Opel Insignia 2020
225/55R17
5. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
235/45R19
6. BYD Seal 2023 (nowy)
235/45R19
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
235/60R18
8. Toyota Highlander 2021 (nowy)
235/65R18
9. Elaris Jaco 2023 (nowy)
245/40R19
10. BYD Han 2022 (nowy)
245/45R19
11. NIO ET7 2022 (nowy)
245/45R20
12. XPeng P7 2024 (nowy)
245/50R18
Hałas
1. Skoda Superb 2024 (nowy)
63 - 72 dB
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
64 - 66 dB
3. NIO ET7 2022 (nowy)
66 dB
4. Peugeot 408 2023 (nowy)
66 - 68 dB
5. Citroen C5 X 2022 (nowy)
66 - 68 dB
6. Opel Insignia 2020
66 - 71 dB
7. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
67 - 70 dB
9. BYD Han 2022 (nowy)
68 dB
10. BYD Seal 2023 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Peugeot 408 2023 (nowy)
1467 - 1781 kg
2. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1493 - 1797 kg
3. Opel Insignia 2020
1505 - 1735 kg
4. Skoda Superb 2024 (nowy)
1559 - 1750 kg
5. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
1615 - 2006 kg
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1690 kg
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1890 - 2055 kg
8. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2015 kg
9. XPeng P7 2024 (nowy)
2020 - 2180 kg
10. BYD Seal 2023 (nowy)
2055 - 2185 kg
11. BYD Han 2022 (nowy)
2325 kg
12. NIO ET7 2022 (nowy)
2434 - 2454 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. NIO ET7 2022 (nowy)
2900 kg
2. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2720 kg
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2500 - 2667 kg
4. BYD Han 2022 (nowy)
2660 kg
5. BYD Seal 2023 (nowy)
2501 - 2631 kg
6. XPeng P7 2024 (nowy)
2450 - 2600 kg
7. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
2075 - 2420 kg
8. Opel Insignia 2020
2110 - 2330 kg
9. Skoda Superb 2024 (nowy)
2100 - 2320 kg
10. Peugeot 408 2023 (nowy)
1920 - 2220 kg
11. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1905 - 2185 kg
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2090 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2500 kg
2. Skoda Superb 2024 (nowy)
1600 - 2200 kg
3. Opel Insignia 2020
1450 - 2000 kg
4. NIO ET7 2022 (nowy)
2000 kg
5. Toyota Highlander 2021 (nowy)
2000 kg
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1050 - 1600 kg
7. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
1205 - 1500 kg
8. Peugeot 408 2023 (nowy)
1300 - 1500 kg
9. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1000 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Peugeot 408 2023 (nowy)
725 - 750 kg
2. Opel Insignia 2020
730 - 750 kg
3. Citroen C5 X 2022 (nowy)
745 - 750 kg
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
750 kg
5. Skoda Superb 2024 (nowy)
750 kg
6. NIO ET7 2022 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. NIO ET7 2022 (nowy)
100 kg
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
80 - 100 kg
3. Opel Insignia 2020
60 - 90 kg
Terenski
Kąt podejścia
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
13.9 - 14.5 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
19.7 - 20.1 °
Kąt natarcia
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
18.5 °
Brodenie
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. NIO ET7 2022 (nowy)
451 - 584 km
2. XPeng P7 2024 (nowy)
505 - 576 km
3. BYD Seal 2023 (nowy)
520 - 570 km
4. BYD Han 2022 (nowy)
521 km
5. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
55 - 75 km
6. Peugeot 408 2023 (nowy)
55 - 64 km
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
63 - 64 km
8. Citroen C5 X 2022 (nowy)
54 - 63 km
Całkowita pojemność baterii
1. NIO ET7 2022 (nowy)
75 - 100 kWh
2. XPeng P7 2024 (nowy)
86.2 kWh
3. BYD Han 2022 (nowy)
85.4 kWh
4. BYD Seal 2023 (nowy)
82.5 kWh
5. Elaris Jaco 2023 (nowy)
71 kWh
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
17.8 kWh
7. DS Automobiles DS 9 2021 (nowy)
11.8 - 15.6 kWh
8. Peugeot 408 2023 (nowy)
12.4 kWh
9. Citroen C5 X 2022 (nowy)
12.4 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. NIO ET7 2022 (nowy)
73.5 - 90 kWh
2. XPeng P7 2024 (nowy)
82.7 kWh
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
11.3 kWh
4. Citroen C5 X 2022 (nowy)
11.3 kWh
Waga baterii
1. BYD Han 2022 (nowy)
592 kg
2. NIO ET7 2022 (nowy)
535 - 555 kg
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
553 kg
4. XPeng P7 2024 (nowy)
545 kg
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
176 kg
Ładowanie AC
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1-phasig,2-phasig
2. XPeng P7 2024 (nowy)
3-phasig
3. Elaris Jaco 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. BYD Han 2022 (nowy)
DC:120,0 kW
2. NIO ET7 2022 (nowy)
DC:140,0 kW
3. BYD Seal 2023 (nowy)
DC:150,0 kW
4. Hongqi EH7 2024 (nowy)
DC:250,0 kW
11. XPeng P7 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:175,0 kW
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:80,0 kW
13. Mazda CX-60 2022 (nowy)
AC:2,3-7,2 kW
Typ portu ładowania
7. BYD Han 2022 (nowy)
Typ 2
8. NIO ET7 2022 (nowy)
Typ 2
9. BYD Seal 2023 (nowy)
Typ 2
11. XPeng P7 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
6. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Lithium
7. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Lithium
8. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Lithium
9. BYD Han 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. NIO ET7 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. BYD Seal 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. XPeng P7 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
13. Toyota Highlander 2021 (nowy)
Nickel-Metallhydrid
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
8. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
9. BYD Han 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
11. XPeng P7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten