Długość
1. NIO ET7 2022 (nowy)
5101 mm
2. BYD Han 2022 (nowy)
4995 mm
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
4980 mm
4. Mazda 6 2025 (nowy)
4921 mm
5. VW Passat 2024 (nowy)
4917 mm
6. Skoda Superb 2024 (nowy)
4912 mm
7. XPeng P7 2024 (nowy)
4888 mm
8. Citroen C5 X 2022 (nowy)
4805 mm
9. BYD Seal 2023 (nowy)
4800 mm
10. Mazda CX-60 2022 (nowy)
4745 mm
11. Skoda Octavia 2024 (nowy)
4698 mm
12. Peugeot 408 2023 (nowy)
4687 mm
13. Opel Grandland 2024 (nowy)
4650 mm
Rozstaw osi
1. NIO ET7 2022 (nowy)
3060 mm
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
3000 mm
3. XPeng P7 2024 (nowy)
2998 mm
4. BYD Han 2022 (nowy)
2920 mm
5. BYD Seal 2023 (nowy)
2920 mm
6. Mazda 6 2025 (nowy)
2895 mm
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2870 mm
8. Skoda Superb 2024 (nowy)
2841 mm
9. VW Passat 2024 (nowy)
2837 mm
10. Opel Grandland 2024 (nowy)
2795 mm
11. Peugeot 408 2023 (nowy)
2787 mm
12. Citroen C5 X 2022 (nowy)
2785 mm
13. Skoda Octavia 2024 (nowy)
2686 mm
Szerokość
1. NIO ET7 2022 (nowy)
1987 mm
2. Opel Grandland 2024 (nowy)
1934 mm
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1915 mm
4. BYD Han 2022 (nowy)
1910 mm
5. XPeng P7 2024 (nowy)
1896 mm
6. Mazda 6 2025 (nowy)
1890 mm
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1890 mm
8. BYD Seal 2023 (nowy)
1875 mm
9. Skoda Superb 2024 (nowy)
1849 mm
10. VW Passat 2024 (nowy)
1849 mm
11. Peugeot 408 2023 (nowy)
1848 mm
12. Skoda Octavia 2024 (nowy)
1829 mm
13. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1815 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO ET7 2022 (nowy)
2202 mm
2. Mazda 6 2025 (nowy)
2156 mm
3. BYD Seal 2023 (nowy)
2150 mm
4. BYD Han 2022 (nowy)
2134 mm
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2134 mm
6. Opel Grandland 2024 (nowy)
2103 mm
7. Skoda Superb 2024 (nowy)
2090 mm
8. VW Passat 2024 (nowy)
2090 mm
9. Peugeot 408 2023 (nowy)
2062 mm
10. Citroen C5 X 2022 (nowy)
2062 mm
11. Skoda Octavia 2024 (nowy)
2003 mm
Wysokość
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1680 mm
2. Opel Grandland 2024 (nowy)
1665 mm
3. VW Passat 2024 (nowy)
1521 mm
4. NIO ET7 2022 (nowy)
1509 mm
5. BYD Han 2022 (nowy)
1495 mm
6. Mazda 6 2025 (nowy)
1491 mm
7. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1490 mm
8. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1485 mm
9. Skoda Superb 2024 (nowy)
1481 mm
10. Peugeot 408 2023 (nowy)
1478 mm
11. Skoda Octavia 2024 (nowy)
1470 mm
12. BYD Seal 2023 (nowy)
1460 mm
13. XPeng P7 2024 (nowy)
1450 mm
Prześwit
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
173 - 182 mm
2. Skoda Octavia 2024 (nowy)
129 - 158 mm
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
138 - 139 mm
4. BYD Han 2022 (nowy)
130 mm
5. NIO ET7 2022 (nowy)
128 mm
6. Mazda 6 2025 (nowy)
120 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Superb 2024 (nowy)
486 - 690 l
2. VW Passat 2024 (nowy)
510 - 690 l
3. Skoda Octavia 2024 (nowy)
600 - 640 l
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
485 - 545 l
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
471 - 536 l
8. XPeng P7 2024 (nowy)
440 l
9. BYD Han 2022 (nowy)
410 l
10. BYD Seal 2023 (nowy)
400 l
11. NIO ET7 2022 (nowy)
363 l
12. Mazda 6 2025 (nowy)
336 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. VW Passat 2024 (nowy)
1920 l
2. Skoda Superb 2024 (nowy)
1795 l
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1726 l
5. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1640 l
6. Peugeot 408 2023 (nowy)
1611 l
7. Skoda Octavia 2024 (nowy)
1555 l
8. Mazda 6 2025 (nowy)
1074 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
2. XPeng P7 2024 (nowy)
Serie
3. Mazda 6 2025 (nowy)
Serie
4. VW Passat 2024 (nowy)
Serie
10. BYD Han 2022 (nowy)
Serie
11. BYD Seal 2023 (nowy)
Serie
12. NIO ET7 2022 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Opel Grandland 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Citroen C5 X 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. VW Passat 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Skoda Superb 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. Skoda Octavia 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
7. Mazda 6 2025 (nowy)
Napęd na tylną oś
8. XPeng P7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. BYD Seal 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. BYD Han 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. NIO ET7 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Citroen C5 X 2022 (nowy)
Benzyna 98
2. VW Passat 2024 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
4. Skoda Octavia 2024 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
6. Opel Grandland 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
8. Mazda 6 2025 (nowy)
Elektryczność
9. XPeng P7 2024 (nowy)
Elektryczność
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Elektryczność
11. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Elektryczność
12. BYD Han 2022 (nowy)
Elektryczność
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
2. VW Passat 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. Opel Grandland 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
5. Citroen C5 X 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. Peugeot 408 2023 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
7. Skoda Octavia 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. Mazda 6 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. XPeng P7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. BYD Han 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
5. VW Passat 2024 (nowy)
6 - 7
Cylindry
Maks. prędkość
1. Skoda Octavia 2024 (nowy)
203 - 250 km/h
2. VW Passat 2024 (nowy)
212 - 250 km/h
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
220 - 250 km/h
4. Peugeot 408 2023 (nowy)
160 - 233 km/h
5. Citroen C5 X 2022 (nowy)
211 - 233 km/h
6. Opel Grandland 2024 (nowy)
170 - 220 km/h
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
200 - 219 km/h
8. XPeng P7 2024 (nowy)
200 km/h
9. NIO ET7 2022 (nowy)
200 km/h
10. BYD Seal 2023 (nowy)
180 km/h
11. BYD Han 2022 (nowy)
180 km/h
12. Mazda 6 2025 (nowy)
175 km/h
Moc
1. NIO ET7 2022 (nowy)
480 kW
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
253 - 455 kW
3. BYD Seal 2023 (nowy)
230 - 390 kW
4. BYD Han 2022 (nowy)
380 kW
5. XPeng P7 2024 (nowy)
203 - 348 kW
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
147 - 241 kW
7. VW Passat 2024 (nowy)
90 - 200 kW
8. Skoda Superb 2024 (nowy)
110 - 195 kW
9. Skoda Octavia 2024 (nowy)
85 - 195 kW
10. Mazda 6 2025 (nowy)
180 - 190 kW
11. Peugeot 408 2023 (nowy)
96 - 165 kW
12. Citroen C5 X 2022 (nowy)
96 - 165 kW
13. Opel Grandland 2024 (nowy)
100 - 157 kW
Moment obrotowy
1. NIO ET7 2022 (nowy)
850 Nm
2. XPeng P7 2024 (nowy)
440 - 757 Nm
3. BYD Han 2022 (nowy)
700 Nm
4. BYD Seal 2023 (nowy)
360 - 670 Nm
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
450 - 550 Nm
6. VW Passat 2024 (nowy)
250 - 400 Nm
7. Skoda Superb 2024 (nowy)
250 - 400 Nm
8. Skoda Octavia 2024 (nowy)
220 - 370 Nm
9. Peugeot 408 2023 (nowy)
230 - 360 Nm
10. Citroen C5 X 2022 (nowy)
230 - 360 Nm
11. Opel Grandland 2024 (nowy)
230 - 350 Nm
12. Mazda 6 2025 (nowy)
320 Nm
Pojemność skokowa
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2488 - 3283 ccm
2. VW Passat 2024 (nowy)
1498 - 1984 ccm
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
1498 - 1984 ccm
4. Skoda Octavia 2024 (nowy)
1498 - 1984 ccm
5. Peugeot 408 2023 (nowy)
1199 - 1598 ccm
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1199 - 1598 ccm
7. Opel Grandland 2024 (nowy)
1199 - 1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
3. BYD Seal 2023 (nowy)
3 - 5 s
4. Hongqi EH7 2024 (nowy)
3 - 5 s
5. XPeng P7 2024 (nowy)
4 - 6 s
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
5 - 8 s
8. Skoda Superb 2024 (nowy)
5 - 9 s
9. VW Passat 2024 (nowy)
5 - 10 s
10. Skoda Octavia 2024 (nowy)
6 - 10 s
11. Opel Grandland 2024 (nowy)
7 - 10 s
12. Peugeot 408 2023 (nowy)
7 - 11 s
13. Citroen C5 X 2022 (nowy)
7 - 11 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. Skoda Superb 2024 (nowy)
45 - 66 l
2. VW Passat 2024 (nowy)
45 - 66 l
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
50 - 58 l
4. Skoda Octavia 2024 (nowy)
45 - 55 l
6. Peugeot 408 2023 (nowy)
40 - 52 l
7. Citroen C5 X 2022 (nowy)
40 - 52 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Hongqi EH7 2024 (nowy)
? l/100km
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1 l/100km
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
5 l/100km
4. VW Passat 2024 (nowy)
5 l/100km
5. Skoda Octavia 2024 (nowy)
5 l/100km
6. Opel Grandland 2024 (nowy)
5 l/100km
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
6 l/100km
8. Citroen C5 X 2022 (nowy)
6 l/100km
9. BYD Seal 2023 (nowy)
16 l/100km
10. XPeng P7 2024 (nowy)
16 l/100km
11. Mazda 6 2025 (nowy)
16 l/100km
12. BYD Han 2022 (nowy)
18 l/100km
13. NIO ET7 2022 (nowy)
19 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Skoda Octavia 2024 (nowy)
111 - 156 g/km
2. Opel Grandland 2024 (nowy)
19 - 124 g/km
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
26 - 137 g/km
4. Citroen C5 X 2022 (nowy)
27 - 147 g/km
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
31 - 139 g/km
6. Skoda Superb 2024 (nowy)
8 - 180 g/km
7. VW Passat 2024 (nowy)
8 - 183 g/km
Norma emisji
1. Citroen C5 X 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
4. Skoda Superb 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
5. VW Passat 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
6. Skoda Octavia 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Euro 6e-bis (WLTP) 36EB
7. Opel Grandland 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
8. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. BYD Seal 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. XPeng P7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Mazda 6 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. BYD Han 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Citroen C5 X 2022 (nowy)
205/55R19V
2. Peugeot 408 2023 (nowy)
205/55R19V
3. Skoda Octavia 2024 (nowy)
205/60R16
4. Skoda Superb 2024 (nowy)
215/55R17
5. VW Passat 2024 (nowy)
215/60R16
6. Opel Grandland 2024 (nowy)
225/55R19
7. BYD Seal 2023 (nowy)
235/45R19
8. Mazda CX-60 2022 (nowy)
235/60R18
9. BYD Han 2022 (nowy)
245/45R19
10. Mazda 6 2025 (nowy)
245/45R19W
11. NIO ET7 2022 (nowy)
245/45R20
12. XPeng P7 2024 (nowy)
245/50R18
Hałas
1. VW Passat 2024 (nowy)
63 - 68 dB
2. Skoda Superb 2024 (nowy)
63 - 72 dB
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
64 - 66 dB
4. Skoda Octavia 2024 (nowy)
64 - 68 dB
5. Opel Grandland 2024 (nowy)
65 - 67 dB
6. NIO ET7 2022 (nowy)
66 dB
7. Citroen C5 X 2022 (nowy)
66 - 68 dB
8. Peugeot 408 2023 (nowy)
66 - 68 dB
9. BYD Han 2022 (nowy)
68 dB
10. XPeng P7 2024 (nowy)
68 dB
11. BYD Seal 2023 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Skoda Octavia 2024 (nowy)
1351 - 1534 kg
2. Peugeot 408 2023 (nowy)
1467 - 1879 kg
3. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1493 - 1797 kg
4. Skoda Superb 2024 (nowy)
1559 - 1853 kg
5. VW Passat 2024 (nowy)
1573 - 1858 kg
6. Opel Grandland 2024 (nowy)
1600 - 2132 kg
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1890 - 2055 kg
8. XPeng P7 2024 (nowy)
2020 - 2180 kg
9. Mazda 6 2025 (nowy)
2027 - 2028 kg
10. BYD Seal 2023 (nowy)
2055 - 2185 kg
11. BYD Han 2022 (nowy)
2325 kg
12. NIO ET7 2022 (nowy)
2434 - 2454 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. NIO ET7 2022 (nowy)
2900 kg
2. Opel Grandland 2024 (nowy)
2170 - 2700 kg
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2500 - 2667 kg
4. BYD Han 2022 (nowy)
2660 kg
5. BYD Seal 2023 (nowy)
2501 - 2631 kg
6. XPeng P7 2024 (nowy)
2450 - 2600 kg
7. Mazda 6 2025 (nowy)
2387 kg
8. VW Passat 2024 (nowy)
2130 - 2360 kg
9. Skoda Superb 2024 (nowy)
2100 - 2350 kg
10. Peugeot 408 2023 (nowy)
1920 - 2250 kg
11. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1905 - 2185 kg
12. Skoda Octavia 2024 (nowy)
1870 - 2060 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2500 kg
2. VW Passat 2024 (nowy)
1500 - 2200 kg
3. Skoda Superb 2024 (nowy)
1600 - 2200 kg
4. NIO ET7 2022 (nowy)
2000 kg
5. Skoda Octavia 2024 (nowy)
1300 - 1700 kg
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
1050 - 1600 kg
7. Opel Grandland 2024 (nowy)
1100 - 1500 kg
8. Peugeot 408 2023 (nowy)
1300 - 1500 kg
9. Mazda 6 2025 (nowy)
1500 kg
10. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1000 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Skoda Octavia 2024 (nowy)
670 - 750 kg
2. Peugeot 408 2023 (nowy)
725 - 750 kg
3. Citroen C5 X 2022 (nowy)
745 - 750 kg
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
750 kg
5. VW Passat 2024 (nowy)
750 kg
6. Skoda Superb 2024 (nowy)
750 kg
7. NIO ET7 2022 (nowy)
750 kg
9. Mazda 6 2025 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. VW Passat 2024 (nowy)
100 kg
2. Skoda Superb 2024 (nowy)
100 kg
8. NIO ET7 2022 (nowy)
75 kg
9. Mazda 6 2025 (nowy)
75 kg
10. XPeng P7 2024 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. NIO ET7 2022 (nowy)
100 kg
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
80 - 100 kg
3. VW Passat 2024 (nowy)
90 kg
7. Mazda 6 2025 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
13 - 14 °
Kąt zejścia
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
19 - 20 °
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Opel Grandland 2024 (nowy)
87 - 585 km
2. NIO ET7 2022 (nowy)
451 - 584 km
3. XPeng P7 2024 (nowy)
505 - 576 km
4. BYD Seal 2023 (nowy)
520 - 570 km
5. Mazda 6 2025 (nowy)
479 - 552 km
6. BYD Han 2022 (nowy)
521 km
7. Peugeot 408 2023 (nowy)
55 - 453 km
8. Skoda Superb 2024 (nowy)
124 - 137 km
9. VW Passat 2024 (nowy)
124 - 133 km
10. Mazda CX-60 2022 (nowy)
63 - 64 km
11. Citroen C5 X 2022 (nowy)
54 - 63 km
Całkowita pojemność baterii
1. NIO ET7 2022 (nowy)
75 - 100 kWh
2. XPeng P7 2024 (nowy)
86 kWh
3. BYD Han 2022 (nowy)
85 kWh
4. Opel Grandland 2024 (nowy)
17 - 82 kWh
5. BYD Seal 2023 (nowy)
82 kWh
6. Mazda 6 2025 (nowy)
68 - 80 kWh
7. Skoda Superb 2024 (nowy)
25 kWh
8. Mazda CX-60 2022 (nowy)
17 kWh
9. Peugeot 408 2023 (nowy)
12 kWh
10. Citroen C5 X 2022 (nowy)
12 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. NIO ET7 2022 (nowy)
73 - 90 kWh
2. XPeng P7 2024 (nowy)
82 kWh
3. Peugeot 408 2023 (nowy)
11 - 58 kWh
4. Skoda Superb 2024 (nowy)
19 kWh
5. VW Passat 2024 (nowy)
19 kWh
6. Citroen C5 X 2022 (nowy)
11 kWh
Waga baterii
1. BYD Han 2022 (nowy)
592 kg
2. NIO ET7 2022 (nowy)
535 - 555 kg
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
553 kg
4. XPeng P7 2024 (nowy)
545 kg
5. Mazda 6 2025 (nowy)
480 kg
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
176 kg
Ładowanie AC
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1-phasig,2-phasig
2. XPeng P7 2024 (nowy)
3-phasig
3. Mazda 6 2025 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. BYD Han 2022 (nowy)
DC:120,0 kW
2. NIO ET7 2022 (nowy)
DC:140,0 kW
3. BYD Seal 2023 (nowy)
DC:150,0 kW
4. Hongqi EH7 2024 (nowy)
DC:250,0 kW
11. Mazda 6 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:165,0 kW
12. XPeng P7 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:175,0 kW
13. Mazda CX-60 2022 (nowy)
AC:2,3-7,2 kW
Typ portu ładowania
7. BYD Han 2022 (nowy)
Typ 2
8. NIO ET7 2022 (nowy)
Typ 2
9. BYD Seal 2023 (nowy)
Typ 2
11. Mazda 6 2025 (nowy)
Typ 2
12. XPeng P7 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
7. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Lithium
8. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Lithium
9. BYD Han 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. NIO ET7 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. BYD Seal 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. Mazda 6 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. XPeng P7 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
8. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
9. BYD Han 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
11. Mazda 6 2025 (nowy)
Beifahrerseite hinten
12. XPeng P7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten