Długość
1. Aiways U6 2022 (nowy)
4805 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
4775 mm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
4674 mm
4. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
4658 mm
5. Ford Capri 2024 (nowy)
4634 mm
6. VW ID.5 2022 (nowy)
4599 mm
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
4595 mm
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
4470 mm
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
4432 mm
12. smart #3 2023 (nowy)
4400 mm
13. smart #1 2022 (nowy)
4270 mm
Rozstaw osi
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
2804 mm
2. Aiways U6 2022 (nowy)
2800 mm
3. Renault Scénic 2024 (nowy)
2785 mm
4. smart #3 2023 (nowy)
2785 mm
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2775 mm
6. VW ID.5 2022 (nowy)
2770 mm
7. Ford Capri 2024 (nowy)
2767 mm
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
9. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
2766 mm
10. BYD Seal U 2024 (nowy)
2765 mm
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
2750 mm
12. smart #1 2022 (nowy)
2750 mm
13. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
Szerokość
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1890 mm
3. Aiways U6 2022 (nowy)
1880 mm
4. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
1879 mm
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
6. Ford Capri 2024 (nowy)
1872 mm
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
1864 mm
9. VW ID.5 2022 (nowy)
1852 mm
10. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1850 mm
11. smart #3 2023 (nowy)
1844 mm
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
1836 mm
13. smart #1 2022 (nowy)
1822 mm
Szerokość z lusterkami
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2172 mm
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
2148 mm
3. VW ID.5 2022 (nowy)
2108 mm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
2085 mm
5. Renault Scénic 2024 (nowy)
2085 mm
6. Ford Capri 2024 (nowy)
2063 mm
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
9. smart #3 2023 (nowy)
2045 mm
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
2025 mm
11. smart #1 2022 (nowy)
2025 mm
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
Wysokość
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
1670 mm
2. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1650 mm
3. Aiways U6 2022 (nowy)
1641 mm
4. smart #1 2022 (nowy)
1636 mm
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
6. Ford Capri 2024 (nowy)
1626 mm
7. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
1622 mm
8. VW ID.5 2022 (nowy)
1618 mm
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
1613 mm
11. Renault Scénic 2024 (nowy)
1571 mm
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
1566 mm
13. smart #3 2023 (nowy)
1556 mm
Prześwit
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
2. Ford Capri 2024 (nowy)
187 - 190 mm
3. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
181 - 183 mm
4. smart #1 2022 (nowy)
182 mm
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
170 - 178 mm
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
170 - 175 mm
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
8. Aiways U6 2022 (nowy)
165 mm
9. VW ID.5 2022 (nowy)
163 mm
10. smart #3 2023 (nowy)
160 mm
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 134 mm
Promień skrętu
4. VW ID.5 2022 (nowy)
10 - 11 m
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9 - 10 m
11. Ford Capri 2024 (nowy)
9 - 10 m
12. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
9 - 10 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
570 - 585 l
2. Ford Capri 2024 (nowy)
567 - 572 l
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
425 - 552 l
4. VW ID.5 2022 (nowy)
549 l
6. Aiways U6 2022 (nowy)
472 l
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
415 - 468 l
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
445 - 450 l
10. smart #3 2023 (nowy)
370 l
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
362 l
13. smart #1 2022 (nowy)
313 - 323 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
1710 l
3. VW ID.5 2022 (nowy)
1561 l
4. Ford Capri 2024 (nowy)
1510 l
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
1440 l
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
1396 l
8. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1350 l
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
10. Aiways U6 2022 (nowy)
1260 l
11. smart #3 2023 (nowy)
1160 l
12. smart #1 2022 (nowy)
986 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
3. VW ID.5 2022 (nowy)
Serie
11. smart #3 2023 (nowy)
Serie
12. smart #1 2022 (nowy)
Serie
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Renault Scénic 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Aiways U6 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. VW ID.5 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Ford Capri 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. smart #1 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Renault Scénic 2024 (nowy)
Elektryczność
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
3. Aiways U6 2022 (nowy)
Elektryczność
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Elektryczność
5. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Elektryczność
6. VW ID.5 2022 (nowy)
Elektryczność
7. Ford Capri 2024 (nowy)
Elektryczność
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
Elektryczność
10. smart #3 2023 (nowy)
Elektryczność
11. smart #1 2022 (nowy)
Elektryczność
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
Elektryczność
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. Renault Scénic 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Aiways U6 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. VW ID.5 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Ford Capri 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. smart #3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. smart #1 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Skrzynia CVT
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
160 - 200 km/h
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
200 km/h
3. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
160 - 180 km/h
4. VW ID.5 2022 (nowy)
160 - 180 km/h
5. Ford Capri 2024 (nowy)
160 - 180 km/h
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
160 - 180 km/h
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
170 - 180 km/h
8. smart #3 2023 (nowy)
180 km/h
9. smart #1 2022 (nowy)
180 km/h
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
180 km/h
11. Renault Scénic 2024 (nowy)
150 - 170 km/h
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
13. Aiways U6 2022 (nowy)
160 km/h
Moc
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
160 - 320 kW
2. smart #3 2023 (nowy)
200 - 315 kW
3. smart #1 2022 (nowy)
200 - 315 kW
4. ZEEKR X 2024 (nowy)
200 - 315 kW
5. VW ID.5 2022 (nowy)
125 - 250 kW
6. Ford Capri 2024 (nowy)
125 - 250 kW
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
160 - 238 kW
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 212 kW
10. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
150 - 210 kW
11. Renault Scénic 2024 (nowy)
125 - 160 kW
12. Aiways U6 2022 (nowy)
160 kW
13. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
Moment obrotowy
1. VW ID.5 2022 (nowy)
235 - 679 Nm
2. Ford Capri 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
4. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
310 - 679 Nm
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
410 - 665 Nm
6. Nissan Ariya 2022 (nowy)
300 - 600 Nm
7. smart #3 2023 (nowy)
343 - 584 Nm
8. smart #1 2022 (nowy)
343 - 584 Nm
9. BYD Seal U 2024 (nowy)
300 - 550 Nm
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
343 - 543 Nm
11. Aiways U6 2022 (nowy)
315 Nm
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
13. Renault Scénic 2024 (nowy)
280 - 300 Nm
Pojemność skokowa
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
1497 - 1498 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. smart #3 2023 (nowy)
3 - 5 s
2. ZEEKR X 2024 (nowy)
3 - 5 s
3. smart #1 2022 (nowy)
3 - 6 s
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
4 - 7 s
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
5 - 7 s
8. Ford Capri 2024 (nowy)
5 - 8 s
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
5 - 8 s
10. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
6 - 8 s
11. Renault Scénic 2024 (nowy)
7 - 8 s
12. BYD Seal U 2024 (nowy)
5 - 9 s
13. VW ID.5 2022 (nowy)
5 - 10 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
? l/100km
2. Aiways U6 2022 (nowy)
15 l/100km
3. Ford Capri 2024 (nowy)
15 l/100km
4. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
15 l/100km
5. ZEEKR X 2024 (nowy)
16 l/100km
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
16 l/100km
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
16 l/100km
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
16 l/100km
9. VW ID.5 2022 (nowy)
16 l/100km
10. smart #3 2023 (nowy)
17 l/100km
11. Nissan Ariya 2022 (nowy)
17 l/100km
12. smart #1 2022 (nowy)
18 l/100km
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
19 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
20 - 26 g/km
Norma emisji
1. Aiways U6 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Ford Capri 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. ZEEKR X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Renault Scénic 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. VW ID.5 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. smart #3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. smart #1 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Renault Scénic 2024 (nowy)
205/55R19
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
215/55R18
3. smart #3 2023 (nowy)
235/45R19
4. Aiways U6 2022 (nowy)
235/45R20
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
6. smart #1 2022 (nowy)
235/50R18
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
235/50R19
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
235/50R19
9. Ford Capri 2024 (nowy)
235/55R19
10. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
235/55R19
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
12. VW ID.5 2022 (nowy)
235/55R19
13. Nissan Ariya 2022 (nowy)
235/55R19
Hałas
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
62 - 64 dB
3. ZEEKR X 2024 (nowy)
63 - 65 dB
4. smart #3 2023 (nowy)
65 - 66 dB
5. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
65 - 66 dB
6. smart #1 2022 (nowy)
66 - 67 dB
7. VW ID.5 2022 (nowy)
65 - 68 dB
8. Ford Capri 2024 (nowy)
67 - 68 dB
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
67 - 68 dB
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
68 - 71 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Aiways U6 2022 (nowy)
1790 kg
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
3. smart #1 2022 (nowy)
1780 - 1900 kg
4. smart #3 2023 (nowy)
1780 - 1910 kg
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
1810 - 1920 kg
6. Renault Scénic 2024 (nowy)
1822 - 1927 kg
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
1855 - 1960 kg
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
1940 - 2147 kg
9. Ford Capri 2024 (nowy)
1914 - 2174 kg
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1908 - 2179 kg
11. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
2002 - 2234 kg
12. VW ID.5 2022 (nowy)
1970 - 2246 kg
13. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1980 - 2259 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. VW ID.5 2022 (nowy)
2490 - 2760 kg
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
2504 - 2750 kg
3. Ford Capri 2024 (nowy)
2500 - 2745 kg
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2490 - 2740 kg
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2400 - 2655 kg
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
2350 - 2557 kg
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
2410 - 2510 kg
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
2340 - 2441 kg
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
2288 - 2373 kg
10. smart #1 2022 (nowy)
2205 - 2370 kg
11. smart #3 2023 (nowy)
2199 - 2360 kg
12. Aiways U6 2022 (nowy)
2195 kg
13. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
Przyczepa z hamulcem
1. ZEEKR X 2024 (nowy)
1600 kg
2. smart #1 2022 (nowy)
1600 kg
3. smart #3 2023 (nowy)
1600 kg
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
750 - 1500 kg
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
1300 kg
6. VW ID.5 2022 (nowy)
1000 - 1200 kg
7. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
1000 - 1200 kg
8. Ford Capri 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
10. Renault Scénic 2024 (nowy)
1100 kg
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. ZEEKR X 2024 (nowy)
750 kg
2. smart #1 2022 (nowy)
750 kg
3. smart #3 2023 (nowy)
750 kg
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
750 kg
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
750 kg
6. VW ID.5 2022 (nowy)
750 kg
7. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
750 kg
8. Ford Capri 2024 (nowy)
750 kg
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
8. smart #1 2022 (nowy)
50 kg
9. smart #3 2023 (nowy)
50 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
120 kg
7. smart #1 2022 (nowy)
75 kg
8. smart #3 2023 (nowy)
75 kg
9. VW ID.5 2022 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
5. VW ID.5 2022 (nowy)
12 - 13 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. smart #1 2022 (nowy)
29 - 30 °
Kąt natarcia
2. smart #1 2022 (nowy)
16 - 18 °
6. VW ID.5 2022 (nowy)
15 - 16 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Capri 2024 (nowy)
374 - 627 km
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
360 - 602 km
3. Renault Scénic 2024 (nowy)
420 - 598 km
4. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
428 - 587 km
5. VW ID.5 2022 (nowy)
365 - 558 km
6. Nissan Ariya 2022 (nowy)
402 - 533 km
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
70 - 500 km
8. smart #3 2023 (nowy)
325 - 455 km
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
425 - 445 km
10. smart #1 2022 (nowy)
310 - 440 km
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 km
12. Aiways U6 2022 (nowy)
405 km
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
370 - 402 km
Całkowita pojemność baterii
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
65 - 90 kWh
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
18 - 87 kWh
3. Renault Scénic 2024 (nowy)
60 - 87 kWh
4. Ford Capri 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
6. VW ID.5 2022 (nowy)
55 - 82 kWh
7. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
63 - 82 kWh
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
69 kWh
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
69 kWh
10. smart #3 2023 (nowy)
49 - 66 kWh
11. smart #1 2022 (nowy)
49 - 66 kWh
12. Aiways U6 2022 (nowy)
63 kWh
13. BYD Atto 3 2022 (nowy)
60 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
63 - 87 kWh
2. Ford Capri 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
4. VW ID.5 2022 (nowy)
52 - 79 kWh
5. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
59 - 77 kWh
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
66 kWh
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
64 kWh
8. smart #3 2023 (nowy)
47 - 62 kWh
9. smart #1 2022 (nowy)
47 - 62 kWh
Waga baterii
1. Renault Scénic 2024 (nowy)
411 - 515 kg
2. VW ID.5 2022 (nowy)
495 kg
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 kg
4. smart #3 2023 (nowy)
390 - 410 kg
5. smart #1 2022 (nowy)
390 - 410 kg
6. Aiways U6 2022 (nowy)
365 kg
Ładowanie AC
1. smart #3 2023 (nowy)
1-phasig
2. smart #1 2022 (nowy)
1-phasig
3. Renault Scénic 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. VW ID.5 2022 (nowy)
3-phasig
7. Aiways U6 2022 (nowy)
3-phasig
8. Ford Capri 2024 (nowy)
3-phasig
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
3-phasig
10. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
3-phasig
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
3-phasig
12. BYD Seal U 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
DC:92,0 kW
2. VW ID.5 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
3. Ford Capri 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
5. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:165,0 kW
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:18,0 kW
7. Aiways U6 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:90,0 kW
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
AC:2,3-22,0 DC:130,0 kW
9. Nissan Ariya 2022 (nowy)
AC:2,3-22,0 DC:130,0 kW
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
AC:22,0 DC:150,0 kW
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:88,0 kW
12. smart #3 2023 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
13. smart #1 2022 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
Typ portu ładowania
2. VW ID.5 2022 (nowy)
Typ 2
7. Aiways U6 2022 (nowy)
Typ 2
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
Typ 2
12. smart #3 2023 (nowy)
Typ 2
13. smart #1 2022 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
Lithium
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Lithium
3. Renault Scénic 2024 (nowy)
Lithium
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Lithium
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
7. smart #3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
8. smart #1 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. VW ID.5 2022 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
10. Ford Capri 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
12. Aiways U6 2022 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. VW ID.5 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. Ford Capri 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Renault Scénic 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
10. smart #3 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. smart #1 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. Aiways U6 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne