Porównanie: Skoda Enyaq vs. konkurencja

# Skoda Enyaq Ford Capri ZEEKR X smart #3 BYD Seal U MG Marvel R smart #1 Ford Explorer EV Renault Scénic Nissan Ariya VW ID.5 Aiways U6 BYD Atto 3

Dodaj do porównania

Generacja
Enyaq 1. Generation (1. Facelift) (NY)
2025 - Teraz
Capri 4. Generation (DRP)
2024 - Teraz
X 1. Generation
2024 - Teraz
#3 1. Generation (HC11)
2023 - Teraz
Seal U 1. Generation (SA3)
2024 - Teraz
Marvel R 1. Generation (EP21)
2021 - Teraz
#1 1. Generation (HX11)
2022 - Teraz
Explorer EV 1. Generation (DRP)
2024 - Teraz
Scénic V (RCB)
2024 - Teraz
Ariya FE0E (FE0E)
2022 - Teraz
ID.5 1. Generation (E2)
2022 - Teraz
U6 1. Generation (MAS891)
2022 - Teraz
Atto 3 1. Generation (SC2E)
2022 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555555555555
Klasa pojazduKlasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Renault Scénic 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
2. BYD Atto 3 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Aiways U6 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
4. BYD Seal U 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Nissan Ariya 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. Skoda Enyaq 2025 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. VW ID.5 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Ford Capri 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. MG Marvel R 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. smart #1 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. ZEEKR X 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła

Paliwo

2. BYD Atto 3 2022 (nowy) Elektryczność
3. Aiways U6 2022 (nowy) Elektryczność
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) Elektryczność
5. Skoda Enyaq 2025 (nowy) Elektryczność
6. VW ID.5 2022 (nowy) Elektryczność
7. Ford Capri 2024 (nowy) Elektryczność
9. MG Marvel R 2021 (nowy) Elektryczność
10. smart #3 2023 (nowy) Elektryczność
11. smart #1 2022 (nowy) Elektryczność
12. ZEEKR X 2024 (nowy) Elektryczność
13. BYD Seal U 2024 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98

Skrzynia biegów

1. Renault Scénic 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. BYD Atto 3 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Aiways U6 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Skoda Enyaq 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. VW ID.5 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Ford Capri 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. MG Marvel R 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. smart #3 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. smart #1 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. ZEEKR X 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. BYD Seal U 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Skrzynia CVT

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Aiways U6 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
2. Ford Capri 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
3. Skoda Enyaq 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
4. ZEEKR X 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
5. BYD Atto 3 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Renault Scénic 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. VW ID.5 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
9. smart #3 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Nissan Ariya 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
11. smart #1 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
12. MG Marvel R 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
13. BYD Seal U 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Dopuszczalna masa całkowita

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

2. VW ID.5 2022 (nowy) AC:11,0 DC:145,0 kW
3. Ford Capri 2024 (nowy) AC:11,0 DC:145,0 kW
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy) AC:11,0 DC:145,0 kW
5. Skoda Enyaq 2025 (nowy) AC:11,0 DC:165,0 kW
6. BYD Seal U 2024 (nowy) AC:11,0 DC:18,0 kW
7. Aiways U6 2022 (nowy) AC:11,0 DC:90,0 kW
8. Renault Scénic 2024 (nowy) AC:2,3-22,0 DC:130,0 kW
9. Nissan Ariya 2022 (nowy) AC:2,3-22,0 DC:130,0 kW
10. ZEEKR X 2024 (nowy) AC:22,0 DC:150,0 kW
11. BYD Atto 3 2022 (nowy) AC:7,0-11,0 DC:88,0 kW
12. smart #3 2023 (nowy) AC:7,2 DC:130,0 kW
13. smart #1 2022 (nowy) AC:7,2 DC:130,0 kW

Typ baterii

5. BYD Seal U 2024 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
6. BYD Atto 3 2022 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
7. smart #3 2023 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
8. smart #1 2022 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
9. VW ID.5 2022 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
10. Ford Capri 2024 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
12. Aiways U6 2022 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. ZEEKR X 2024 (nowy) Nickel-Cobalt-Mangan

Pozycja portu ładowania

1. MG Marvel R 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy) Beifahrerseite hinten
3. BYD Seal U 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. VW ID.5 2022 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. Ford Capri 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
7. Renault Scénic 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
8. Nissan Ariya 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
9. BYD Atto 3 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
10. smart #3 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
11. smart #1 2022 (nowy) Fahrerseite hinten
12. ZEEKR X 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
13. Aiways U6 2022 (nowy) Fahrerseite vorne

TOPlist