Długość
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
4658 mm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
Rozstaw osi
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
2766 mm
Szerokość
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
1879 mm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
Szerokość z lusterkami
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
2148 mm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
Wysokość
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
1622 mm
Prześwit
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
181 - 183 mm
Promień skrętu
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9 - 10 m
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
9 - 10 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
570 - 585 l
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
445 - 450 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
1710 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Elektryczność
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
160 - 180 km/h
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
160 - 180 km/h
Moc
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
150 - 210 kW
Moment obrotowy
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
310 - 679 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
5 - 8 s
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
6 - 8 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
15 l/100km
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
16 l/100km
Norma emisji
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
235/55R19
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
Hałas
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
65 - 66 dB
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
67 - 68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1908 - 2179 kg
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
2002 - 2234 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
2504 - 2750 kg
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2490 - 2740 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
1000 - 1200 kg
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
Terenski
Kąt podejścia
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
360 - 602 km
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
428 - 587 km
Całkowita pojemność baterii
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
63 - 82 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
59 - 77 kWh
Ładowanie AC
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
3-phasig
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
2. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:165,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Lithium
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. Skoda Enyaq 2025 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten