Długość
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
5118 mm
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
5103 mm
3. NIO EL8 2024 (nowy)
5099 mm
4. NIO EL7 2023 (nowy)
4912 mm
5. Voyah Free 2024 (nowy)
4905 mm
6. XPeng G9 2024 (nowy)
4891 mm
7. Polestar 4 2024 (nowy)
4840 mm
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
4830 mm
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
4750 mm
12. SERES 5 2023 (nowy)
4710 mm
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
4655 mm
Rozstaw osi
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
3150 mm
2. NIO EL8 2024 (nowy)
3070 mm
3. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3019 mm
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
3000 mm
5. Polestar 4 2024 (nowy)
2999 mm
6. XPeng G9 2024 (nowy)
2998 mm
8. NIO EL7 2023 (nowy)
2960 mm
9. Voyah Free 2024 (nowy)
2960 mm
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2950 mm
11. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2930 mm
13. SERES 5 2023 (nowy)
2875 mm
Szerokość
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
2254 mm
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2135 mm
3. Polestar 4 2024 (nowy)
2008 mm
4. NIO EL8 2024 (nowy)
1989 mm
5. NIO EL7 2023 (nowy)
1987 mm
6. Voyah Free 2024 (nowy)
1950 mm
7. XPeng G9 2024 (nowy)
1937 mm
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1934 mm
9. SERES 5 2023 (nowy)
1930 mm
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1925 mm
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1890 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2271 mm
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2231 mm
3. NIO EL8 2024 (nowy)
2199 mm
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2189 mm
5. SERES 5 2023 (nowy)
2180 mm
6. Polestar 4 2024 (nowy)
2139 mm
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2116 mm
Wysokość
1. NIO EL8 2024 (nowy)
1750 mm
2. NIO EL7 2023 (nowy)
1720 mm
3. VinFast VF 9 2022 (nowy)
1696 mm
4. XPeng G9 2024 (nowy)
1680 mm
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1667 mm
6. Voyah Free 2024 (nowy)
1645 mm
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
1630 mm
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1620 mm
10. SERES 5 2023 (nowy)
1620 mm
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1605 mm
13. Polestar 4 2024 (nowy)
1534 mm
Prześwit
1. Voyah Free 2024 (nowy)
213 mm
2. VinFast VF 9 2022 (nowy)
174 - 204 mm
3. XPeng G9 2024 (nowy)
145 - 195 mm
4. Lotus Eletre 2023 (nowy)
187 mm
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
175 - 180 mm
6. Polestar 4 2024 (nowy)
166 mm
7. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
157 - 163 mm
8. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
142 - 160 mm
9. SERES 5 2023 (nowy)
155 - 160 mm
10. NIO EL8 2024 (nowy)
160 mm
11. NIO EL7 2023 (nowy)
158 mm
13. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
130 - 147 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. XPeng G9 2024 (nowy)
660 l
3. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
581 - 621 l
4. NIO EL7 2023 (nowy)
570 l
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
480 - 520 l
11. SERES 5 2023 (nowy)
367 l
12. NIO EL8 2024 (nowy)
265 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1789 l
4. XPeng G9 2024 (nowy)
1576 l
5. NIO EL7 2023 (nowy)
1545 l
6. Polestar 4 2024 (nowy)
1536 l
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
1532 l
9. Voyah Free 2024 (nowy)
1320 l
10. NIO EL8 2024 (nowy)
810 l
11. SERES 5 2023 (nowy)
723 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
4. NIO EL8 2024 (nowy)
Serie
6. XPeng G9 2024 (nowy)
Serie
7. NIO EL7 2023 (nowy)
Serie
11. SERES 5 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. SERES 5 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
8. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
9. NIO EL8 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
10. NIO EL7 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
11. Voyah Free 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Elektryczność
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Elektryczność
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Elektryczność
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Elektryczność
5. SERES 5 2023 (nowy)
Elektryczność
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Elektryczność
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Elektryczność
8. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Elektryczność
9. NIO EL8 2024 (nowy)
Elektryczność
10. NIO EL7 2023 (nowy)
Elektryczność
11. Voyah Free 2024 (nowy)
Elektryczność
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Elektryczność
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. SERES 5 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. NIO EL8 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. NIO EL7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Voyah Free 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
258 - 265 km/h
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
185 - 260 km/h
3. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
215 km/h
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
180 - 200 km/h
5. SERES 5 2023 (nowy)
180 - 200 km/h
6. XPeng G9 2024 (nowy)
200 km/h
7. Polestar 4 2024 (nowy)
200 km/h
8. VinFast VF 9 2022 (nowy)
200 km/h
9. NIO EL8 2024 (nowy)
200 km/h
10. NIO EL7 2023 (nowy)
200 km/h
11. Voyah Free 2024 (nowy)
200 km/h
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
200 km/h
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
190 km/h
Moc
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
450 - 675 kW
2. NIO EL8 2024 (nowy)
480 kW
3. NIO EL7 2023 (nowy)
480 kW
4. SERES 5 2023 (nowy)
220 - 475 kW
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
125 - 448 kW
6. XPeng G9 2024 (nowy)
230 - 405 kW
7. Polestar 4 2024 (nowy)
200 - 400 kW
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
230 - 390 kW
9. Voyah Free 2024 (nowy)
360 kW
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
198 - 358 kW
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
260 - 300 kW
12. VinFast VF 9 2022 (nowy)
300 kW
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
190 - 276 kW
Moment obrotowy
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
710 - 985 Nm
2. SERES 5 2023 (nowy)
420 - 940 Nm
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
430 - 880 Nm
4. NIO EL8 2024 (nowy)
850 Nm
5. NIO EL7 2023 (nowy)
850 Nm
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
350 - 740 Nm
7. Voyah Free 2024 (nowy)
720 Nm
8. XPeng G9 2024 (nowy)
430 - 717 Nm
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
380 - 690 Nm
10. Polestar 4 2024 (nowy)
343 - 686 Nm
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
500 - 620 Nm
12. VinFast VF 9 2022 (nowy)
620 Nm
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
343 - 509 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3 - 4 s
6. SERES 5 2023 (nowy)
3 - 6 s
7. XPeng G9 2024 (nowy)
3 - 6 s
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
4 - 6 s
10. Polestar 4 2024 (nowy)
3 - 7 s
12. VinFast VF 9 2022 (nowy)
6 - 7 s
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
3 - 8 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
? l/100km
2. SERES 5 2023 (nowy)
? l/100km
3. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
15 l/100km
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
15 l/100km
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
17 l/100km
6. Polestar 4 2024 (nowy)
17 l/100km
7. XPeng G9 2024 (nowy)
19 l/100km
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
19 l/100km
9. Voyah Free 2024 (nowy)
20 l/100km
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
20 l/100km
11. NIO EL7 2023 (nowy)
22 l/100km
12. NIO EL8 2024 (nowy)
22 l/100km
13. VinFast VF 9 2022 (nowy)
23 l/100km
Norma emisji
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. SERES 5 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Polestar 4 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Voyah Free 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. NIO EL7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. NIO EL8 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
225/55R19
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
225/60R18
3. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
235/50R19
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
235/55R19
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
235/55R19V
6. SERES 5 2023 (nowy)
255/45R20
7. Voyah Free 2024 (nowy)
255/45R20
8. Lotus Eletre 2023 (nowy)
255/50R20
9. Polestar 4 2024 (nowy)
255/50R20
10. NIO EL7 2023 (nowy)
255/50R20
11. NIO EL8 2024 (nowy)
255/50R20
12. XPeng G9 2024 (nowy)
255/55R19
13. VinFast VF 9 2022 (nowy)
275/45R20
Hałas
2. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
65 - 66 dB
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
66 - 71 dB
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
67 - 68 dB
5. Polestar 4 2024 (nowy)
67 - 68 dB
7. NIO EL7 2023 (nowy)
68 dB
8. NIO EL8 2024 (nowy)
68 dB
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
68 - 72 dB
10. XPeng G9 2024 (nowy)
69 dB
11. Lotus Eletre 2023 (nowy)
70 - 71 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1955 - 2275 kg
2. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
2132 - 2289 kg
3. XPeng G9 2024 (nowy)
2210 - 2340 kg
4. Voyah Free 2024 (nowy)
2340 kg
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2044 - 2348 kg
6. Polestar 4 2024 (nowy)
2230 - 2355 kg
7. SERES 5 2023 (nowy)
2230 - 2360 kg
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2225 - 2435 kg
9. NIO EL7 2023 (nowy)
2421 - 2441 kg
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2455 - 2520 kg
11. NIO EL8 2024 (nowy)
2613 - 2633 kg
12. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2565 - 2745 kg
13. VinFast VF 9 2022 (nowy)
2911 - 2968 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. NIO EL8 2024 (nowy)
3190 kg
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2980 - 3150 kg
3. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2905 - 2970 kg
4. Voyah Free 2024 (nowy)
2945 kg
5. NIO EL7 2023 (nowy)
2890 kg
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2635 - 2845 kg
7. Polestar 4 2024 (nowy)
2685 - 2810 kg
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
2640 - 2800 kg
9. XPeng G9 2024 (nowy)
2680 - 2800 kg
10. SERES 5 2023 (nowy)
2605 - 2735 kg
11. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2555 - 2717 kg
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2470 - 2685 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2250 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
1500 - 2000 kg
3. NIO EL8 2024 (nowy)
2000 kg
4. Voyah Free 2024 (nowy)
2000 kg
5. NIO EL7 2023 (nowy)
2000 kg
6. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1800 kg
7. VinFast VF 9 2022 (nowy)
1800 kg
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
1400 - 1600 kg
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
750 - 1600 kg
10. XPeng G9 2024 (nowy)
1500 kg
11. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
750 - 1500 kg
12. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
750 - 1500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
750 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
750 kg
3. NIO EL8 2024 (nowy)
750 kg
4. Voyah Free 2024 (nowy)
750 kg
5. NIO EL7 2023 (nowy)
750 kg
6. VinFast VF 8 2022 (nowy)
750 kg
7. VinFast VF 9 2022 (nowy)
750 kg
9. XPeng G9 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
2. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kg
3. NIO EL8 2024 (nowy)
100 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
100 kg
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
100 kg
6. XPeng G9 2024 (nowy)
75 kg
8. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
30 - 60 kg
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Brodenie
1. NIO EL8 2024 (nowy)
450 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
549 - 749 km
2. Polestar 4 2024 (nowy)
590 - 620 km
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
400 - 610 km
4. Lotus Eletre 2023 (nowy)
450 - 600 km
5. VinFast VF 9 2022 (nowy)
423 - 594 km
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
440 - 570 km
7. XPeng G9 2024 (nowy)
460 - 570 km
8. SERES 5 2023 (nowy)
430 - 530 km
9. NIO EL8 2024 (nowy)
390 - 510 km
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
456 - 502 km
11. NIO EL7 2023 (nowy)
384 - 501 km
12. Voyah Free 2024 (nowy)
500 km
13. VinFast VF 8 2022 (nowy)
400 - 471 km
Całkowita pojemność baterii
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
112 kWh
2. Voyah Free 2024 (nowy)
106 kWh
3. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kWh
4. NIO EL8 2024 (nowy)
75 - 100 kWh
5. NIO EL7 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
75 - 98 kWh
7. XPeng G9 2024 (nowy)
78 - 98 kWh
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
73 - 97 kWh
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
82 - 91 kWh
10. SERES 5 2023 (nowy)
80 - 90 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
92 - 123 kWh
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
109 kWh
3. Polestar 4 2024 (nowy)
94 kWh
4. XPeng G9 2024 (nowy)
75 - 93 kWh
5. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
68 - 91 kWh
6. NIO EL8 2024 (nowy)
73 - 90 kWh
7. NIO EL7 2023 (nowy)
73 - 90 kWh
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
82 - 87 kWh
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
63 - 84 kWh
Waga baterii
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
665 kg
2. XPeng G9 2024 (nowy)
575 - 607 kg
3. NIO EL8 2024 (nowy)
535 - 555 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
535 - 555 kg
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
370 - 477 kg
Ładowanie AC
1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
2. Polestar 4 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. XPeng G9 2024 (nowy)
3-phasig
7. Voyah Free 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
DC:-1,0 kW
3. NIO EL8 2024 (nowy)
DC:140,0 kW
4. NIO EL7 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
5. Lotus Eletre 2023 (nowy)
DC:350,0 kW
7. Voyah Free 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
8. XPeng G9 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:260,0 kW
9. Polestar 4 2024 (nowy)
AC:11,0-22,0 DC:200,0 kW
10. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
11. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
AC:2,8-11,0 DC:115,0 kW
12. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:150,0 kW
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
AC:7,4-11,0 DC:160,0 kW
Typ portu ładowania
3. NIO EL8 2024 (nowy)
Typ 2
4. NIO EL7 2023 (nowy)
Typ 2
6. SERES 5 2023 (nowy)
Typ 2
8. XPeng G9 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Lithium
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Lithium
3. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Lithium
4. Voyah Free 2024 (nowy)
Lithium
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Lithium
8. NIO EL8 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. SERES 5 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. XPeng G9 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Polestar 4 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. XPeng G9 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. NIO EL8 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. NIO EL7 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. Voyah Free 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. Polestar 4 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Fahrerseite vorne