Porównanie: Polestar 4 vs. konkurencja

# Polestar 4 XPeng G9 NIO EL7 Hyundai IONIQ 5 BYD Sealion 7 Ford Mustang Mach-E Voyah Free VinFast VF 8 NIO EL8 Lotus Eletre VinFast VF 9 SERES 5 DS Automobiles N°8

Dodaj do porównania

Generacja
4 1. Generation (AB)
2024 - Teraz
G9 1. Generation (G9A)
2024 - Teraz
EL7 1. Generation (ESW)
2023 - Teraz
IONIQ 5 1. Generation (1. Facelift) (NE)
2024 - Teraz
Sealion 7 1. Generation (UK)
2024 - Teraz
1G (LSK)
2020 - Teraz
Free 1. Generation
2024 - Teraz
VF 8 1. Generation (VFE35)
2022 - Teraz
EL8 1. Generation (NACA2S1)
2024 - Teraz
Eletre 1. Generation
2023 - Teraz
VF 9 1. Generation
2022 - Teraz
5 1. Generation
2023 - Teraz
N°8 1. Generation (K)
2025 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555455554555
Klasa pojazduWyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
2. XPeng G9 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
3. Polestar 4 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. SERES 5 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. Lotus Eletre 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
8. VinFast VF 9 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
9. NIO EL8 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
10. NIO EL7 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
11. Voyah Free 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. VinFast VF 8 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. XPeng G9 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Polestar 4 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. SERES 5 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Lotus Eletre 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 9 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. NIO EL8 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. NIO EL7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. Voyah Free 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. VinFast VF 8 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Lotus Eletre 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
2. SERES 5 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Polestar 4 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. XPeng G9 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Voyah Free 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. VinFast VF 8 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
11. NIO EL7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. NIO EL8 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
13. VinFast VF 9 2022 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

Pozycja portu ładowania

3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. XPeng G9 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. NIO EL8 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
7. NIO EL7 2023 (nowy) Beifahrerseite vorne
8. Voyah Free 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
10. Polestar 4 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
11. VinFast VF 9 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
12. VinFast VF 8 2022 (nowy) Fahrerseite vorne

TOPlist