Długość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
4542 mm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
Rozstaw osi
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2739 mm
Szerokość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1895 mm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
Szerokość z lusterkami
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2108 mm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
Wysokość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1641 mm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
Prześwit
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
198 mm
Promień skrętu
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
10.6 m
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9.7 - 10.8 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
445 - 450 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1480 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
170 - 220 km/h
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
180 km/h
Moc
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
100 - 157 kW
Moment obrotowy
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
Pojemność skokowa
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1199 - 1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
5.3 - 6.4 s
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
8.4 - 10.2 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
5.7 l/100km
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
13.9 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
19 - 129 g/km
Norma emisji
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
225/55R19
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
Hałas
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
67 - 68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2090 - 2167 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1648 - 2183 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2675 - 2740 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2080 - 2640 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1200 - 1550 kg
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
Terenski
Kąt podejścia
Kąt zejścia
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
25.7 °
Kąt natarcia
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
18.7 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
365 - 602 km
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
85 - 524 km
Całkowita pojemność baterii
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
17.8 - 73 kWh
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:135,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten