Długość
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
4739 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
3. MG ZS 2024 (nowy)
4430 mm
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
4387 mm
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
4310 mm
6. Kia EV3 2024 (nowy)
4300 mm
7. Fiat 600 2023 (nowy)
4178 mm
8. Opel Mokka 2024 (nowy)
4150 mm
9. Renault R4 2025 (nowy)
4144 mm
10. Citroen C3 2024 (nowy)
4015 mm
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
3825 mm
Rozstaw osi
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
2825 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
3. Kia EV3 2024 (nowy)
2680 mm
4. Renault R4 2025 (nowy)
2624 mm
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
2620 mm
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2607 mm
7. MG ZS 2024 (nowy)
2606 mm
8. Hyundai Inster 2025 (nowy)
2580 mm
9. Fiat 600 2023 (nowy)
2557 mm
10. Opel Mokka 2024 (nowy)
2557 mm
11. Citroen C3 2024 (nowy)
2540 mm
Szerokość
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1900 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
3. Kia EV3 2024 (nowy)
1850 mm
4. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1830 mm
5. MG ZS 2024 (nowy)
1818 mm
6. Renault R4 2025 (nowy)
1808 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1790 mm
8. Opel Mokka 2024 (nowy)
1787 mm
9. Fiat 600 2023 (nowy)
1779 mm
11. Citroen C3 2024 (nowy)
1755 mm
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1610 mm
Szerokość z lusterkami
1. BYD Atto 2 2025 (nowy)
2060 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2028 mm
4. Renault R4 2025 (nowy)
2020 mm
5. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
2017 mm
6. Opel Mokka 2024 (nowy)
1987 mm
7. Fiat 600 2023 (nowy)
1981 mm
8. Citroen C3 2024 (nowy)
1813 mm
Wysokość
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1680 mm
2. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1675 mm
3. MG ZS 2024 (nowy)
1635 mm
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
5. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
1586 mm
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1584 mm
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1575 mm
8. Citroen C3 2024 (nowy)
1567 mm
9. Kia EV3 2024 (nowy)
1560 mm
10. Renault R4 2025 (nowy)
1552 mm
11. Opel Mokka 2024 (nowy)
1535 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
1525 mm
Prześwit
1. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
160 - 183 mm
2. Renault R4 2025 (nowy)
181 mm
3. Leapmotor C10 2024 (nowy)
180 mm
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
165 mm
6. Citroen C3 2024 (nowy)
163 mm
7. MG ZS 2024 (nowy)
161 mm
8. Kia EV3 2024 (nowy)
140 - 147 mm
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
135 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Kia EV3 2024 (nowy)
460 l
2. MG ZS 2024 (nowy)
443 l
4. Leapmotor C10 2024 (nowy)
400 - 435 l
6. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
361 - 412 l
8. Fiat 600 2023 (nowy)
360 - 385 l
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
344 - 361 l
10. Opel Mokka 2024 (nowy)
310 - 350 l
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
238 - 280 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. MG ZS 2024 (nowy)
1457 l
2. Renault R4 2025 (nowy)
1405 l
3. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1375 l
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1340 l
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
7. Fiat 600 2023 (nowy)
1256 l
8. Kia EV3 2024 (nowy)
1251 l
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1176 l
10. Opel Mokka 2024 (nowy)
1105 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
2. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. MG ZS 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Renault R4 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Fiat 600 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. Kia EV3 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
10. Opel Mokka 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
11. Citroen C3 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
13. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
Paliwo
2. MG ZS 2024 (nowy)
Benzyna 98
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Elektryczność
5. Renault R4 2025 (nowy)
Elektryczność
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Elektryczność
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
8. Kia EV3 2024 (nowy)
Elektryczność
9. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Elektryczność
10. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Elektryczność
11. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
12. Fiat 600 2023 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
13. Citroen C3 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
2. MG ZS 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Renault R4 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Kia EV3 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
12. Fiat 600 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. Citroen C3 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1 - 6
5. MG ZS 2024 (nowy)
3 - 5
Cylindry
Maks. prędkość
1. Opel Mokka 2024 (nowy)
150 - 209 km/h
2. Fiat 600 2023 (nowy)
150 - 200 km/h
3. Citroen C3 2024 (nowy)
132 - 183 km/h
4. MG ZS 2024 (nowy)
168 - 179 km/h
5. Leapmotor C10 2024 (nowy)
170 km/h
6. Kia EV3 2024 (nowy)
170 km/h
7. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
132 - 160 km/h
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
160 km/h
9. BYD Atto 2 2025 (nowy)
160 km/h
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
11. Hyundai Inster 2025 (nowy)
140 - 150 km/h
12. Renault R4 2025 (nowy)
150 km/h
Moc
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
158 - 160 kW
2. Kia EV3 2024 (nowy)
150 kW
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
150 kW
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
5. MG ZS 2024 (nowy)
85 - 145 kW
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
130 kW
7. Fiat 600 2023 (nowy)
74 - 115 kW
8. Opel Mokka 2024 (nowy)
96 - 115 kW
9. Renault R4 2025 (nowy)
90 - 110 kW
10. Hyundai Inster 2025 (nowy)
71 - 85 kW
11. Citroen C3 2024 (nowy)
74 - 83 kW
12. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
81 - 83 kW
Moment obrotowy
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
320 Nm
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
310 Nm
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
4. BYD Atto 2 2025 (nowy)
290 Nm
5. Kia EV3 2024 (nowy)
283 Nm
6. Fiat 600 2023 (nowy)
205 - 260 Nm
7. Opel Mokka 2024 (nowy)
230 - 260 Nm
8. Renault R4 2025 (nowy)
225 - 245 Nm
9. Citroen C3 2024 (nowy)
120 - 205 Nm
10. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
122 - 205 Nm
11. MG ZS 2024 (nowy)
148 Nm
Pojemność skokowa
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1500 ccm
2. MG ZS 2024 (nowy)
1495 - 1498 ccm
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1199 ccm
4. Opel Mokka 2024 (nowy)
1199 ccm
5. Citroen C3 2024 (nowy)
1199 ccm
6. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
1199 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
10 - 11 s
2. Hyundai Inster 2025 (nowy)
10 - 11 s
7. Leapmotor C10 2024 (nowy)
7 - 8 s
8. Fiat 600 2023 (nowy)
8 - 10 s
9. MG ZS 2024 (nowy)
8 - 12 s
10. Opel Mokka 2024 (nowy)
8 - 9 s
11. Renault R4 2025 (nowy)
8 - 9 s
12. Citroen C3 2024 (nowy)
9 - 11 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. MG ZS 2024 (nowy)
41 - 55 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Renault R4 2025 (nowy)
? l/100km
2. Fiat 600 2023 (nowy)
4 l/100km
3. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
5 l/100km
4. Opel Mokka 2024 (nowy)
5 l/100km
5. Citroen C3 2024 (nowy)
5 l/100km
6. MG ZS 2024 (nowy)
6 l/100km
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
14 l/100km
8. Kia EV3 2024 (nowy)
14 l/100km
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
16 l/100km
10. BYD Atto 2 2025 (nowy)
16 l/100km
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
18 l/100km
12. Leapmotor C10 2024 (nowy)
20 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
10 g/km
2. Fiat 600 2023 (nowy)
109 g/km
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
110 - 138 g/km
4. MG ZS 2024 (nowy)
113 - 145 g/km
5. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
116 - 117 g/km
6. Citroen C3 2024 (nowy)
123 - 126 g/km
Norma emisji
2. MG ZS 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
3. Opel Mokka 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Euro 6e-bis (WLTP) 36EB, Pojazd elektryczny
4. Renault R4 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Kia EV3 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Fiat 600 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
12. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
13. Citroen C3 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Hyundai Inster 2025 (nowy)
185/65R15
2. Renault R4 2025 (nowy)
195/60R18
3. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
205/55R16
4. Citroen C3 2024 (nowy)
205/55R16
5. MG ZS 2024 (nowy)
215/60R16
6. Fiat 600 2023 (nowy)
215/60R16
7. BYD Atto 2 2025 (nowy)
215/60R17
8. Kia EV3 2024 (nowy)
215/60R17H
9. Opel Mokka 2024 (nowy)
215/65R16
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
225/50R18
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
12. Leapmotor C10 2024 (nowy)
235/55R18
Hałas
3. Hyundai Inster 2025 (nowy)
65 - 66 dB
4. Opel Mokka 2024 (nowy)
65 - 67 dB
5. Fiat 600 2023 (nowy)
66 dB
8. Kia EV3 2024 (nowy)
67 dB
9. Citroen C3 2024 (nowy)
67 - 68 dB
10. MG ZS 2024 (nowy)
67 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Citroen C3 2024 (nowy)
1226 - 1518 kg
2. Opel Mokka 2024 (nowy)
1294 - 1615 kg
3. MG ZS 2024 (nowy)
1330 - 1420 kg
4. Fiat 600 2023 (nowy)
1355 - 1595 kg
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1380 - 1433 kg
6. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
1390 - 1554 kg
7. Renault R4 2025 (nowy)
1485 - 1537 kg
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1570 kg
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1730 kg
10. Kia EV3 2024 (nowy)
1800 - 1885 kg
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
12. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1950 - 1980 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
2410 - 2460 kg
2. Kia EV3 2024 (nowy)
2270 - 2355 kg
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2080 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
1760 - 2025 kg
6. Opel Mokka 2024 (nowy)
1690 - 2015 kg
7. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
1775 - 1985 kg
8. Renault R4 2025 (nowy)
1895 - 1980 kg
9. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1980 kg
10. Citroen C3 2024 (nowy)
1620 - 1910 kg
11. MG ZS 2024 (nowy)
1705 - 1890 kg
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1730 - 1790 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1500 kg
2. Opel Mokka 2024 (nowy)
1100 - 1200 kg
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1100 kg
4. Kia EV3 2024 (nowy)
500 - 1000 kg
5. Renault R4 2025 (nowy)
750 kg
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
750 kg
7. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
550 - 600 kg
8. Citroen C3 2024 (nowy)
550 - 600 kg
9. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
500 - 750 kg
2. Leapmotor C10 2024 (nowy)
750 kg
3. Renault R4 2025 (nowy)
750 kg
4. BYD Atto 2 2025 (nowy)
750 kg
5. Opel Mokka 2024 (nowy)
645 - 680 kg
6. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
550 - 600 kg
7. Citroen C3 2024 (nowy)
550 - 600 kg
8. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
100 kg
3. Kia EV3 2024 (nowy)
80 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Kia EV3 2024 (nowy)
100 kg
6. Fiat 600 2023 (nowy)
48 kg
Terenski
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
436 - 605 km
2. Leapmotor C10 2024 (nowy)
145 - 425 km
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 km
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
412 km
5. Renault R4 2025 (nowy)
322 - 409 km
6. Fiat 600 2023 (nowy)
409 km
7. Opel Mokka 2024 (nowy)
403 km
8. Hyundai Inster 2025 (nowy)
327 - 370 km
9. Citroen C3 2024 (nowy)
323 - 326 km
11. BYD Atto 2 2025 (nowy)
312 km
Całkowita pojemność baterii
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
28 - 69 kWh
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
68 kWh
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
60 kWh
4. Fiat 600 2023 (nowy)
54 kWh
5. Opel Mokka 2024 (nowy)
54 kWh
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
45 kWh
7. Citroen C3 2024 (nowy)
44 kWh
9. MG ZS 2024 (nowy)
1 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
58 - 81 kWh
2. Renault R4 2025 (nowy)
40 - 52 kWh
3. Fiat 600 2023 (nowy)
51 kWh
4. Opel Mokka 2024 (nowy)
51 kWh
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
42 - 49 kWh
Waga baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
375 - 470 kg
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 kg
4. Fiat 600 2023 (nowy)
339 kg
5. Opel Mokka 2024 (nowy)
339 kg
6. Citroen C3 2024 (nowy)
339 kg
7. Renault R4 2025 (nowy)
237 - 297 kg
Ładowanie AC
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1-phasig
2. Kia EV3 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. Renault R4 2025 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
3-phasig
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
3-phasig
7. BYD Atto 2 2025 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-73,0 kW
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:65,0 kW
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:78,0 kW
10. Kia EV3 2024 (nowy)
AC:2,3-10,5 DC:50,0-101,0 kW
11. Renault R4 2025 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:80,0 kW
12. Leapmotor C10 2024 (nowy)
AC:3,7-6,6 DC:65,0 kW
13. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:88,0 kW
Typ portu ładowania
10. Kia EV3 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Lithium
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Lithium
9. Kia EV3 2024 (nowy)
Lithium
10. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Renault R4 2025 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Beifahrerseite vorne
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
10. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. Renault R4 2025 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Fahrzeugfront links (Fahrerseite)
13. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig