Porównanie: Mazda MX-30 vs. konkurencja

# Mazda MX-30 MG ZS KIA Niro Renault Mégane Kia EV3 Opel Frontera BYD Atto 3 Honda e:Ny1 Skoda Enyaq iV VinFast VF 6 Fiat 600 Leapmotor C10

Dodaj do porównania

Generacja
MX-30 DR (DR)
2020 - Teraz
ZS 3. Generation (ZS3A)
2024 - Teraz
Niro SG2 (SG2)
2022 - Teraz
Mégane V (RCB)
2022 - Teraz
EV3 SV1 (SV1)
2024 - Teraz
Frontera 3. Generation (C)
2024 - Teraz
Atto 3 1. Generation (SC2E)
2022 - Teraz
e:Ny1 1. Generation (RSA)
2023 - Teraz
Enyaq iV 1. Generation (NY)
2021 - Teraz
VF 6 1. Generation (VFE33)
2024 - Teraz

- Teraz
600 365 (Typ 365)
2023 - Teraz
C10 1. Generation (B11)
2024 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVTerenówkaSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi555555555555
Klasa pojazduNiższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

2. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Opel Frontera 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
4. MG ZS 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
5. KIA Niro 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
6. BYD Atto 3 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Renault Mégane 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Fiat 600 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Kia EV3 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
10. Mazda MX-30 2020 (nowy) Napęd na przednią oś
11. VinFast VF 6 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
12. Leapmotor C10 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
13. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła

Paliwo

3. KIA Niro 2022 (nowy) Benzyna 98, Elektryczność
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Elektryczność
5. BYD Atto 3 2022 (nowy) Elektryczność
7. Kia EV3 2024 (nowy) Elektryczność
8. Mazda MX-30 2020 (nowy) Elektryczność
9. VinFast VF 6 2024 (nowy) Elektryczność
12. Opel Frontera 2024 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98
13. Fiat 600 2023 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98

Skrzynia biegów

2. KIA Niro 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
3. MG ZS 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. BYD Atto 3 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Renault Mégane 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Kia EV3 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Mazda MX-30 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. VinFast VF 6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Leapmotor C10 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Opel Frontera 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. Fiat 600 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

2. KIA Niro 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
3. MG ZS 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
4. VinFast VF 6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Kia EV3 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Renault Mégane 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
8. BYD Atto 3 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Mazda MX-30 2020 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Leapmotor C10 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
12. Fiat 600 2023 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
13. Opel Frontera 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Pozycja portu ładowania


TOPlist