Długość
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
4739 mm
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
4649 mm
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
4. MG ZS 2024 (nowy)
4430 mm
5. KIA Niro 2022 (nowy)
4420 mm
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
4395 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
4387 mm
8. Opel Frontera 2024 (nowy)
4385 mm
9. Kia EV3 2024 (nowy)
4300 mm
10. VinFast VF 6 2024 (nowy)
4238 mm
11. Renault Mégane 2022 (nowy)
4200 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
4178 mm
Rozstaw osi
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
2825 mm
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2765 mm
3. VinFast VF 6 2024 (nowy)
2730 mm
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
5. KIA Niro 2022 (nowy)
2720 mm
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
2685 mm
7. Kia EV3 2024 (nowy)
2680 mm
8. Opel Frontera 2024 (nowy)
2670 mm
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2655 mm
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2607 mm
11. MG ZS 2024 (nowy)
2606 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
2557 mm
Szerokość
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1900 mm
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1879 mm
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
4. Kia EV3 2024 (nowy)
1850 mm
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1848 mm
6. KIA Niro 2022 (nowy)
1825 mm
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1820 mm
8. MG ZS 2024 (nowy)
1818 mm
9. Opel Frontera 2024 (nowy)
1795 mm
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1790 mm
11. Fiat 600 2023 (nowy)
1779 mm
12. Renault Mégane 2022 (nowy)
1768 mm
Szerokość z lusterkami
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2147 mm
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
2055 mm
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2035 mm
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2028 mm
6. Opel Frontera 2024 (nowy)
2020 mm
7. Fiat 600 2023 (nowy)
1981 mm
Wysokość
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1680 mm
2. Opel Frontera 2024 (nowy)
1635 mm
3. MG ZS 2024 (nowy)
1635 mm
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1620 mm
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1594 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1584 mm
8. Kia EV3 2024 (nowy)
1560 mm
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1555 mm
10. KIA Niro 2022 (nowy)
1545 mm
11. Fiat 600 2023 (nowy)
1525 mm
12. Renault Mégane 2022 (nowy)
1505 mm
Prześwit
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
188 - 194 mm
2. Leapmotor C10 2024 (nowy)
180 mm
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
4. VinFast VF 6 2024 (nowy)
170 mm
5. MG ZS 2024 (nowy)
161 mm
6. KIA Niro 2022 (nowy)
150 - 160 mm
7. Kia EV3 2024 (nowy)
140 - 147 mm
8. Renault Mégane 2022 (nowy)
128 - 135 mm
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
135 mm
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
130 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
570 - 585 l
2. KIA Niro 2022 (nowy)
348 - 475 l
3. Kia EV3 2024 (nowy)
460 l
5. MG ZS 2024 (nowy)
443 l
7. Leapmotor C10 2024 (nowy)
400 - 435 l
9. Fiat 600 2023 (nowy)
360 - 385 l
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
332 - 366 l
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
344 - 361 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. Opel Frontera 2024 (nowy)
1600 l
3. MG ZS 2024 (nowy)
1457 l
4. KIA Niro 2022 (nowy)
1445 l
5. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1375 l
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
8. Fiat 600 2023 (nowy)
1256 l
9. Kia EV3 2024 (nowy)
1251 l
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1176 l
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1171 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
5. MG ZS 2024 (nowy)
Serie
6. KIA Niro 2022 (nowy)
Serie
10. Fiat 600 2023 (nowy)
Serie
11. Kia EV3 2024 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Opel Frontera 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. MG ZS 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. KIA Niro 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Fiat 600 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. Kia EV3 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
11. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
12. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
2. MG ZS 2024 (nowy)
Benzyna 98
3. KIA Niro 2022 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Elektryczność
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
Elektryczność
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Elektryczność
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Elektryczność
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Elektryczność
11. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Elektryczność
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
2. KIA Niro 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
3. MG ZS 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Fiat 600 2023 (nowy)
150 - 200 km/h
2. Opel Frontera 2024 (nowy)
143 - 190 km/h
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
160 - 180 km/h
4. MG ZS 2024 (nowy)
168 - 179 km/h
5. Leapmotor C10 2024 (nowy)
170 km/h
6. Kia EV3 2024 (nowy)
170 km/h
7. KIA Niro 2022 (nowy)
160 - 168 km/h
8. Renault Mégane 2022 (nowy)
150 - 160 km/h
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
160 km/h
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
140 km/h
Moc
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
109 - 250 kW
2. Leapmotor C10 2024 (nowy)
158 - 160 kW
3. Renault Mégane 2022 (nowy)
96 - 160 kW
4. VinFast VF 6 2024 (nowy)
130 - 150 kW
5. Kia EV3 2024 (nowy)
150 kW
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
150 kW
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
8. KIA Niro 2022 (nowy)
95 - 150 kW
9. MG ZS 2024 (nowy)
85 - 145 kW
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
107 - 125 kW
11. Fiat 600 2023 (nowy)
74 - 115 kW
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
74 - 100 kW
Moment obrotowy
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
220 - 679 Nm
2. Leapmotor C10 2024 (nowy)
320 Nm
3. VinFast VF 6 2024 (nowy)
250 - 310 Nm
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
310 Nm
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
250 - 300 Nm
7. Kia EV3 2024 (nowy)
283 Nm
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
271 Nm
9. KIA Niro 2022 (nowy)
255 - 265 Nm
10. Fiat 600 2023 (nowy)
205 - 260 Nm
11. Opel Frontera 2024 (nowy)
125 - 230 Nm
12. MG ZS 2024 (nowy)
148 Nm
Pojemność skokowa
1. KIA Niro 2022 (nowy)
1580 ccm
2. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1500 ccm
3. MG ZS 2024 (nowy)
1495 - 1498 ccm
4. Fiat 600 2023 (nowy)
1199 ccm
5. Opel Frontera 2024 (nowy)
1199 ccm
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
830 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
5 - 11 s
5. Renault Mégane 2022 (nowy)
7 - 10 s
6. KIA Niro 2022 (nowy)
7 - 11 s
7. Leapmotor C10 2024 (nowy)
7 - 8 s
8. Fiat 600 2023 (nowy)
8 - 10 s
9. MG ZS 2024 (nowy)
8 - 12 s
11. Opel Frontera 2024 (nowy)
9 - 12 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. MG ZS 2024 (nowy)
41 - 55 l
4. KIA Niro 2022 (nowy)
37 - 42 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. VinFast VF 6 2024 (nowy)
? l/100km
2. Fiat 600 2023 (nowy)
4 l/100km
3. KIA Niro 2022 (nowy)
4 l/100km
4. Opel Frontera 2024 (nowy)
5 l/100km
5. MG ZS 2024 (nowy)
6 l/100km
6. Kia EV3 2024 (nowy)
14 l/100km
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
15 l/100km
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
16 l/100km
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
16 l/100km
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
18 l/100km
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
19 l/100km
12. Leapmotor C10 2024 (nowy)
20 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
10 g/km
2. Fiat 600 2023 (nowy)
109 g/km
3. MG ZS 2024 (nowy)
113 - 145 g/km
4. Opel Frontera 2024 (nowy)
118 - 122 g/km
5. KIA Niro 2022 (nowy)
19 - 107 g/km
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
21 - 22 g/km
Norma emisji
2. KIA Niro 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
3. MG ZS 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
4. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
12. Fiat 600 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
13. Opel Frontera 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Renault Mégane 2022 (nowy)
195/60R18
2. KIA Niro 2022 (nowy)
205/50R16H
3. Mazda MX-30 2020 (nowy)
215/55R18
4. MG ZS 2024 (nowy)
215/60R16
5. Fiat 600 2023 (nowy)
215/60R16
6. Kia EV3 2024 (nowy)
215/60R17H
7. Opel Frontera 2024 (nowy)
215/65R16
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
225/50R18
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
10. Leapmotor C10 2024 (nowy)
235/55R18
11. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
235/60R18
Hałas
1. Mazda MX-30 2020 (nowy)
63 - 67 dB
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
65 - 67 dB
6. Fiat 600 2023 (nowy)
66 dB
8. Kia EV3 2024 (nowy)
67 dB
10. KIA Niro 2022 (nowy)
67 - 68 dB
11. MG ZS 2024 (nowy)
67 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. MG ZS 2024 (nowy)
1330 - 1420 kg
2. Opel Frontera 2024 (nowy)
1344 - 1514 kg
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1355 - 1595 kg
4. KIA Niro 2022 (nowy)
1474 - 1757 kg
5. Renault Mégane 2022 (nowy)
1616 - 1783 kg
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1720 - 1853 kg
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1730 kg
8. Kia EV3 2024 (nowy)
1800 - 1885 kg
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
10. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1937 - 2258 kg
11. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1950 - 1980 kg
12. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1970 - 2035 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2425 - 2750 kg
2. VinFast VF 6 2024 (nowy)
2402 - 2473 kg
3. Leapmotor C10 2024 (nowy)
2410 - 2460 kg
4. Kia EV3 2024 (nowy)
2270 - 2355 kg
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2119 - 2251 kg
6. KIA Niro 2022 (nowy)
1940 - 2200 kg
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
2017 - 2165 kg
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2080 kg
10. Opel Frontera 2024 (nowy)
1830 - 2030 kg
11. Fiat 600 2023 (nowy)
1760 - 2025 kg
12. MG ZS 2024 (nowy)
1705 - 1890 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1500 kg
2. KIA Niro 2022 (nowy)
750 - 1300 kg
3. Opel Frontera 2024 (nowy)
350 - 1250 kg
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1000 - 1200 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
1100 kg
6. Kia EV3 2024 (nowy)
500 - 1000 kg
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
500 - 900 kg
8. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
500 - 750 kg
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
500 - 750 kg
3. Leapmotor C10 2024 (nowy)
750 kg
5. Opel Frontera 2024 (nowy)
350 - 610 kg
6. KIA Niro 2022 (nowy)
300 - 600 kg
7. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. Kia EV3 2024 (nowy)
100 kg
2. KIA Niro 2022 (nowy)
100 kg
3. Renault Mégane 2022 (nowy)
75 - 80 kg
7. Fiat 600 2023 (nowy)
48 kg
Terenski
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
16 - 18 °
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
436 - 605 km
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
355 - 573 km
3. Renault Mégane 2022 (nowy)
300 - 470 km
4. KIA Niro 2022 (nowy)
59 - 460 km
5. Leapmotor C10 2024 (nowy)
145 - 425 km
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 km
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
412 km
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
379 - 410 km
9. Fiat 600 2023 (nowy)
409 km
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
85 - 200 km
Całkowita pojemność baterii
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
55 - 82 kWh
2. Leapmotor C10 2024 (nowy)
28 - 69 kWh
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
68 kWh
4. Renault Mégane 2022 (nowy)
40 - 60 kWh
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
60 kWh
6. Fiat 600 2023 (nowy)
54 kWh
7. Opel Frontera 2024 (nowy)
44 kWh
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
17 - 35 kWh
9. MG ZS 2024 (nowy)
1 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
58 - 81 kWh
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
52 - 77 kWh
3. KIA Niro 2022 (nowy)
1 - 64 kWh
4. VinFast VF 6 2024 (nowy)
59 kWh
5. Fiat 600 2023 (nowy)
51 kWh
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
32 kWh
Waga baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
375 - 470 kg
2. KIA Niro 2022 (nowy)
34 - 443 kg
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 kg
4. Renault Mégane 2022 (nowy)
290 - 394 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
339 kg
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
188 - 310 kg
Ładowanie AC
1. Renault Mégane 2022 (nowy)
1-phasig
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1-phasig
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1-phasig
4. Leapmotor C10 2024 (nowy)
1-phasig
5. Kia EV3 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1-phasig,3-phasig
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:78,0 kW
8. Kia EV3 2024 (nowy)
AC:2,3-10,5 DC:50,0-101,0 kW
9. Renault Mégane 2022 (nowy)
AC:2,3-3,7 kW
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
AC:2,3-6,6 DC:50,0 kW
11. Leapmotor C10 2024 (nowy)
AC:3,7-6,6 DC:65,0 kW
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:88,0 kW
13. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
AC:7,2 DC:50,0 kW
Typ portu ładowania
8. Kia EV3 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Lithium
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Lithium
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Lithium
8. Renault Mégane 2022 (nowy)
Lithium
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Lithium
10. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Lithium
11. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. KIA Niro 2022 (nowy)
Lithium-Polymer
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
8. Renault Mégane 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
9. Kia EV3 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
11. Leapmotor C10 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
12. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig