Porównanie: Leapmotor T03 vs. konkurencja

# Leapmotor T03 ARI Motors Bruni ARI Motors Soleno ARI Motors 902 Silence S04 Nanocar Ligier Myli Aixam Mega Estrima Birò Fiat Topolino Citroen Ami Renault R5 Alpine A290 GWM ORA 03

Dodaj do porównania

Generacja
T03 1. Generation (T03D)
2024 - Teraz
Bruni 1. Generation
2024 - Teraz
Soleno 1. Generation
2024 - Teraz
902 1. Generation
2023 - Teraz
S04 Nanocar 1. Generation
2024 - Teraz
Myli 1. Generation
2023 - Teraz
Mega 1. Generation
2024 - Teraz
Birò 1. Generation
2022 - Teraz
Topolino 1. Generation
2023 - Teraz
Ami 1. Generation
2024 - Teraz
R5 III (P01)
2024 - Teraz
A290 1. Generation (A290)
2024 - Teraz
ORA 03 1. Generation (ES11)
2024 - Teraz
KaroseriaHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchback
Drzwi5333333222555
Klasa pojazduMikrosamochody (np. Twingo)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Niższa klasa średnia (np. Golf)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. ARI Motors 902 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Aixam Mega 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Ligier Myli 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Fiat Topolino 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Citroen Ami 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Alpine A290 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
7. GWM ORA 03 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Leapmotor T03 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Renault R5 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś
10. ARI Motors Bruni 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
11. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
13. Estrima Birò 2022 (nowy) Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. ARI Motors 902 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. Aixam Mega 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Ligier Myli 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Fiat Topolino 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Citroen Ami 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Alpine A290 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. GWM ORA 03 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Leapmotor T03 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Renault R5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. ARI Motors Bruni 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Silence S04 Nanocar 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. Estrima Birò 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. ARI Motors 902 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
3. ARI Motors Bruni 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Estrima Birò 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Fiat Topolino 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Citroen Ami 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Aixam Mega 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Ligier Myli 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Renault R5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
11. Alpine A290 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
12. GWM ORA 03 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
13. Leapmotor T03 2024 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Samochód elektryczny

Pozycja portu ładowania

2. Citroen Ami 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
3. Fiat Topolino 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. Aixam Mega 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
5. GWM ORA 03 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
6. Alpine A290 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
7. Renault R5 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
8. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Fahrzeugfront mittig
9. Ligier Myli 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig
10. ARI Motors 902 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig
11. Leapmotor T03 2024 (nowy) Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors Bruni 2024 (nowy) Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy) Fahrzeugheck mittig

TOPlist