Napęd na tylną oś, Napęd na przednią oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
150 - 270 km/h
225 - 4800 Nm
90 - 397 kW
3 - 9 s
14 - 15 kWh/100km
10 - 11 kWh/100km
20 kWh/100km
1447 - 1524 kg
90 kW / 122 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 9 s |
Maks. prędkość | 150 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 14 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 10 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 10 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 20 kWh/100km |
Moment obrotowy | 225 Nm |
Użyteczna pojemność baterii | 40 kWh |
Zasięg (WLTP) | 307 km |
110 kW / 150 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 8 s |
Maks. prędkość | 150 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 15 kWh/100km |
Zużycie paliwa na krótkich trasach (WLTP) | 10 kWh/100km |
Zużycie paliwa na przedmieściach (WLTP) | 11 kWh/100km |
Zużycie paliwa na autostradach (WLTP) | 20 kWh/100km |
Moment obrotowy | 245 Nm |
Użyteczna pojemność baterii | 52 kWh |
Zasięg (WLTP) | 405 km |
397 kW / 540 HP
Przyspieszenie 0-100km/h | 3 s |
Maks. prędkość | 270 km/h |
Moment obrotowy | 4800 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 70 kWh |
Zasięg (WLTP) | 400 km |
0
1972
Wprowadzono I.
1984
Wprowadzono I.
1985
Wprowadzono II.
1987
II (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił II.
1993
II (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił II.
2024
Wprowadzono R5 III.