Porównanie: Lancia Ypsilon vs. konkurencja

# Lancia Ypsilon Renault R5 Alpine A290 Citroen Ami Fiat Topolino Estrima Birò Aixam Mega Ligier Myli Silence S04 Nanocar ARI Motors 902 ARI Motors Soleno Leapmotor T03 ARI Motors Bruni

Dodaj do porównania

Generacja
Ypsilon L21 (L21)
2025 - Teraz
R5 III (P01)
2024 - Teraz
A290 1. Generation (A290)
2024 - Teraz
Ami 1. Generation
2024 - Teraz
Topolino 1. Generation
2023 - Teraz
Birò 1. Generation
2022 - Teraz
Mega 1. Generation
2024 - Teraz
Myli 1. Generation
2023 - Teraz
S04 Nanocar 1. Generation
2024 - Teraz
902 1. Generation
2023 - Teraz
Soleno 1. Generation
2024 - Teraz
T03 1. Generation (T03D)
2024 - Teraz
Bruni 1. Generation
2024 - Teraz
KaroseriaHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchback
Drzwi5552223333353
Klasa pojazduMałe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Mikrosamochody (np. Twingo)Leichtkraftfahrzeug (L7e)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. ARI Motors 902 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Aixam Mega 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Ligier Myli 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Fiat Topolino 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Citroen Ami 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Alpine A290 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Lancia Ypsilon 2025 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Leapmotor T03 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Renault R5 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś
10. ARI Motors Bruni 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
11. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
13. Estrima Birò 2022 (nowy) Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. Lancia Ypsilon 2025 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. ARI Motors 902 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Aixam Mega 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Ligier Myli 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Fiat Topolino 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Citroen Ami 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Alpine A290 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Leapmotor T03 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Renault R5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. ARI Motors Bruni 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Silence S04 Nanocar 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. Estrima Birò 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Lancia Ypsilon 2025 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
2. ARI Motors 902 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
4. ARI Motors Bruni 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Estrima Birò 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Fiat Topolino 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Citroen Ami 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Aixam Mega 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Ligier Myli 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
11. Renault R5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Alpine A290 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
13. Leapmotor T03 2024 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Samochód elektryczny

Pozycja portu ładowania


TOPlist