Porównanie: Ford Capri vs. konkurencja

# Ford Capri ZEEKR X Ford Explorer EV BYD Atto 3 VW ID.4 Skoda Enyaq smart #1 smart #3 MG Marvel R Elaris Beo Nissan Ariya VW ID.5 Aiways U6

Dodaj do porównania

Generacja
Capri 4. Generation
2024 - Teraz
X 1. Generation (X)
2024 - Teraz
Explorer EV 1. Generation
2024 - Teraz
Atto 3 1. Generation (SC2E)
2022 - Teraz
ID.4 1. Generation (E2)
2020 - Teraz
Enyaq 1. Generation (NY)
2021 - Teraz
#1 1. Generation (HX11)
2022 - Teraz
#3 1. Generation (HC11)
2023 - Teraz
Marvel R 1. Generation (EP21)
2021 - Teraz
Beo 1. Generation
2021 - Teraz
Ariya FE0E (FE0E)
2022 - Teraz
ID.5 1. Generation (E2)
2022 - Teraz
U6 1. Generation (MAS891)
2022 - 2023
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555555555555
Klasa pojazduKlasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. BYD Atto 3 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Aiways U6 2022 Napęd na przednią oś
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. VW ID.4 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. VW ID.5 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Ford Capri 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. MG Marvel R 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. smart #1 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. ZEEKR X 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła

Paliwo

1. BYD Atto 3 2022 (nowy) Elektryczność
2. Aiways U6 2022 Elektryczność
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Elektryczność
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) Elektryczność
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Elektryczność
6. VW ID.4 2020 (nowy) Elektryczność
7. VW ID.5 2022 (nowy) Elektryczność
8. Ford Capri 2024 (nowy) Elektryczność
10. MG Marvel R 2021 (nowy) Elektryczność
11. smart #3 2023 (nowy) Elektryczność
12. smart #1 2022 (nowy) Elektryczność
13. ZEEKR X 2024 (nowy) Elektryczność

Skrzynia biegów

1. BYD Atto 3 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. Aiways U6 2022 Przekładnia redukcyjna
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Nissan Ariya 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. VW ID.4 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. VW ID.5 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Ford Capri 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. MG Marvel R 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. smart #3 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. smart #1 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. ZEEKR X 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Ford Capri 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
3. BYD Atto 3 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Aiways U6 2022 Pojazd elektryczny
5. VW ID.5 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
7. ZEEKR X 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. VW ID.4 2020 (nowy) Pojazd elektryczny
9. smart #3 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Nissan Ariya 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
11. smart #1 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Elaris Beo 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
13. MG Marvel R 2021 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

3. Elaris Beo 2021 (nowy) AC:11,0 DC:100,0 kW
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy) AC:11,0 DC:135,0 kW
5. VW ID.5 2022 (nowy) AC:11,0 DC:145,0 kW
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy) AC:11,0 DC:50,0-120,0 kW
7. Aiways U6 2022 AC:11,0 DC:90,0 kW
8. Nissan Ariya 2022 (nowy) AC:2,3-7,4 DC:130,0 kW
9. ZEEKR X 2024 (nowy) AC:22,0 DC:150,0 kW
10. BYD Atto 3 2022 (nowy) AC:7,0 DC:88,0 kW
11. smart #3 2023 (nowy) AC:7,2 DC:130,0 kW
12. smart #1 2022 (nowy) AC:7,2 DC:130,0 kW
13. VW ID.4 2020 (nowy) AC:7,2 DC:50,0-100,0 kW

Typ baterii

6. BYD Atto 3 2022 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
7. smart #3 2023 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
8. smart #1 2022 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
9. Ford Capri 2024 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
11. VW ID.5 2022 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
12. Aiways U6 2022 Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. ZEEKR X 2024 (nowy) Nickel-Cobalt-Mangan

Pozycja portu ładowania

1. MG Marvel R 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
3. VW ID.4 2020 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. Ford Capri 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. VW ID.5 2022 (nowy) Beifahrerseite hinten
7. Nissan Ariya 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
8. BYD Atto 3 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
9. Elaris Beo 2021 (nowy) Fahrerseite hinten
10. smart #3 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
11. smart #1 2022 (nowy) Fahrerseite hinten
12. ZEEKR X 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
13. Aiways U6 2022 Fahrerseite vorne

TOPlist