Długość
1. Aiways U6 2022
4805 mm
2. Elaris Beo 2021 (nowy)
4698 mm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
4674 mm
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
4649 mm
5. Ford Capri 2024 (nowy)
4634 mm
6. VW ID.5 2022 (nowy)
4599 mm
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
4595 mm
8. VW ID.4 2020 (nowy)
4584 mm
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
4432 mm
12. smart #3 2023 (nowy)
4400 mm
13. smart #1 2022 (nowy)
4270 mm
Rozstaw osi
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
2804 mm
2. Aiways U6 2022
2800 mm
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
2800 mm
4. smart #3 2023 (nowy)
2785 mm
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2775 mm
6. VW ID.4 2020 (nowy)
2771 mm
7. VW ID.5 2022 (nowy)
2770 mm
8. Ford Capri 2024 (nowy)
2767 mm
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
10. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2764 mm
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
2750 mm
12. smart #1 2022 (nowy)
2750 mm
13. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
Szerokość
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
2. Elaris Beo 2021 (nowy)
1908 mm
3. Aiways U6 2022
1880 mm
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1879 mm
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
6. Ford Capri 2024 (nowy)
1872 mm
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
8. VW ID.4 2020 (nowy)
1852 mm
9. VW ID.5 2022 (nowy)
1852 mm
10. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1850 mm
11. smart #3 2023 (nowy)
1844 mm
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
1836 mm
13. smart #1 2022 (nowy)
1822 mm
Szerokość z lusterkami
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2172 mm
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2147 mm
3. VW ID.4 2020 (nowy)
2108 mm
4. VW ID.5 2022 (nowy)
2108 mm
5. Ford Capri 2024 (nowy)
2063 mm
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
8. smart #3 2023 (nowy)
2045 mm
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
2025 mm
10. smart #1 2022 (nowy)
2025 mm
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
13. Aiways U6 2022
? mm
Wysokość
1. Elaris Beo 2021 (nowy)
1696 mm
2. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1650 mm
3. Aiways U6 2022
1641 mm
4. VW ID.4 2020 (nowy)
1640 mm
5. smart #1 2022 (nowy)
1636 mm
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
7. Ford Capri 2024 (nowy)
1626 mm
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1619 mm
9. VW ID.5 2022 (nowy)
1618 mm
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
1613 mm
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
1566 mm
13. smart #3 2023 (nowy)
1556 mm
Prześwit
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
185 - 194 mm
3. Ford Capri 2024 (nowy)
187 - 190 mm
4. smart #1 2022 (nowy)
182 mm
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
178 mm
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
170 - 175 mm
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
8. Aiways U6 2022
165 mm
9. VW ID.4 2020 (nowy)
163 mm
10. VW ID.5 2022 (nowy)
163 mm
11. smart #3 2023 (nowy)
160 mm
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
159 mm
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 134 mm
Promień skrętu
1. VW ID.4 2020 (nowy)
10.3 - 11.6 m
2. VW ID.5 2022 (nowy)
10.3 - 11.6 m
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
10.7 m
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
10.8 m
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
10.9 - 11.5 m
8. Aiways U6 2022
11.2 m
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
11.5 m
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9.7 - 10.8 m
11. Ford Capri 2024 (nowy)
9.7 - 10.8 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
570 - 585 l
2. Ford Capri 2024 (nowy)
567 - 572 l
3. VW ID.5 2022 (nowy)
549 l
4. VW ID.4 2020 (nowy)
543 l
5. Aiways U6 2022
472 l
6. Nissan Ariya 2022 (nowy)
415 - 468 l
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
445 - 450 l
10. smart #3 2023 (nowy)
370 l
11. ZEEKR X 2024 (nowy)
362 l
13. smart #1 2022 (nowy)
313 - 323 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1710 l
2. VW ID.4 2020 (nowy)
1575 l
3. VW ID.5 2022 (nowy)
1561 l
4. Ford Capri 2024 (nowy)
1510 l
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
1396 l
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1350 l
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
9. Aiways U6 2022
1260 l
10. smart #3 2023 (nowy)
1160 l
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
1141 l
12. smart #1 2022 (nowy)
986 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
2. VW ID.4 2020 (nowy)
Serie
3. VW ID.5 2022 (nowy)
Serie
9. Aiways U6 2022
Serie
10. smart #3 2023 (nowy)
Serie
12. smart #1 2022 (nowy)
Serie
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Aiways U6 2022
Napęd na przednią oś
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. VW ID.4 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. VW ID.5 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Ford Capri 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. smart #1 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
2. Aiways U6 2022
Elektryczność
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Elektryczność
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Elektryczność
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Elektryczność
6. VW ID.4 2020 (nowy)
Elektryczność
7. VW ID.5 2022 (nowy)
Elektryczność
8. Ford Capri 2024 (nowy)
Elektryczność
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
Elektryczność
11. smart #3 2023 (nowy)
Elektryczność
12. smart #1 2022 (nowy)
Elektryczność
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Aiways U6 2022
Przekładnia redukcyjna
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. VW ID.4 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. VW ID.5 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Ford Capri 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. smart #3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. smart #1 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
160 - 200 km/h
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
200 km/h
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
160 - 180 km/h
4. VW ID.4 2020 (nowy)
160 - 180 km/h
5. VW ID.5 2022 (nowy)
160 - 180 km/h
6. Ford Capri 2024 (nowy)
180 km/h
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
180 km/h
8. smart #3 2023 (nowy)
180 km/h
9. smart #1 2022 (nowy)
180 km/h
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
180 km/h
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
12. Aiways U6 2022
160 km/h
13. Elaris Beo 2021 (nowy)
150 km/h
Moc
1. smart #3 2023 (nowy)
200 - 315 kW
2. smart #1 2022 (nowy)
200 - 315 kW
3. ZEEKR X 2024 (nowy)
200 - 315 kW
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
160 - 290 kW
5. VW ID.4 2020 (nowy)
109 - 250 kW
6. VW ID.5 2022 (nowy)
125 - 250 kW
7. Ford Capri 2024 (nowy)
125 - 250 kW
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
9. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
132 - 250 kW
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 212 kW
11. Aiways U6 2022
160 kW
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
13. Elaris Beo 2021 (nowy)
150 kW
Moment obrotowy
1. VW ID.4 2020 (nowy)
220 - 679 Nm
2. VW ID.5 2022 (nowy)
235 - 679 Nm
3. Ford Capri 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
310 - 679 Nm
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
410 - 665 Nm
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
300 - 600 Nm
8. smart #3 2023 (nowy)
343 - 584 Nm
9. smart #1 2022 (nowy)
343 - 584 Nm
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
343 - 543 Nm
11. Aiways U6 2022
315 Nm
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. smart #3 2023 (nowy)
3.7 - 5.8 s
2. ZEEKR X 2024 (nowy)
3.8 - 5.6 s
3. smart #1 2022 (nowy)
3.9 - 6.7 s
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
4.9 - 7.9 s
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
5.1 - 7.6 s
6. Ford Capri 2024 (nowy)
5.3 - 6.4 s
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
5.3 - 6.4 s
8. VW ID.5 2022 (nowy)
5.4 - 10.4 s
9. VW ID.4 2020 (nowy)
5.4 - 10.9 s
10. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
5.5 - 8.7 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Ford Capri 2024 (nowy)
? l/100km
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
13.9 l/100km
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
15.6 l/100km
4. Aiways U6 2022
15.9 l/100km
5. VW ID.5 2022 (nowy)
16.1 l/100km
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
16.1 l/100km
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
16.5 l/100km
8. VW ID.4 2020 (nowy)
16.7 l/100km
9. smart #3 2023 (nowy)
17.2 l/100km
10. Nissan Ariya 2022 (nowy)
17.6 l/100km
11. smart #1 2022 (nowy)
18.1 l/100km
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
19.3 l/100km
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
19.4 l/100km
Norma emisji
1. Ford Capri 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Aiways U6 2022
Pojazd elektryczny
5. VW ID.5 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. VW ID.4 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. smart #3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. smart #1 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
215/55R18
2. smart #3 2023 (nowy)
235/45R19
3. Aiways U6 2022
235/45R20
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
5. smart #1 2022 (nowy)
235/50R18
6. ZEEKR X 2024 (nowy)
235/50R19
7. Elaris Beo 2021 (nowy)
235/50R19
8. Ford Capri 2024 (nowy)
235/55R19
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
10. VW ID.5 2022 (nowy)
235/55R19
11. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
235/55R19
12. Nissan Ariya 2022 (nowy)
235/55R19
13. VW ID.4 2020 (nowy)
235/60R18
Hałas
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
62 - 64 dB
2. ZEEKR X 2024 (nowy)
63 - 65 dB
3. smart #3 2023 (nowy)
65 - 66 dB
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
65 - 67 dB
5. VW ID.5 2022 (nowy)
65 - 68 dB
6. VW ID.4 2020 (nowy)
65 - 68 dB
7. smart #1 2022 (nowy)
66 - 67 dB
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
67 - 68 dB
10. Aiways U6 2022
68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Aiways U6 2022
1790 kg
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
3. smart #1 2022 (nowy)
1780 - 1900 kg
4. smart #3 2023 (nowy)
1780 - 1910 kg
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
1810 - 1920 kg
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
1920 kg
7. ZEEKR X 2024 (nowy)
1855 - 1960 kg
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2090 - 2167 kg
9. Ford Capri 2024 (nowy)
2098 - 2174 kg
10. VW ID.5 2022 (nowy)
1970 - 2243 kg
11. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1992 - 2258 kg
12. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1980 - 2259 kg
13. VW ID.4 2020 (nowy)
1965 - 2261 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. VW ID.4 2020 (nowy)
2470 - 2770 kg
2. VW ID.5 2022 (nowy)
2490 - 2760 kg
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2504 - 2750 kg
4. Ford Capri 2024 (nowy)
2685 - 2745 kg
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2675 - 2740 kg
6. Nissan Ariya 2022 (nowy)
2400 - 2655 kg
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
2288 - 2373 kg
8. smart #3 2023 (nowy)
2199 - 2360 kg
9. smart #1 2022 (nowy)
2205 - 2325 kg
10. Aiways U6 2022
2195 kg
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
Przyczepa z hamulcem
1. smart #3 2023 (nowy)
1600 kg
2. smart #1 2022 (nowy)
1600 kg
3. ZEEKR X 2024 (nowy)
1600 kg
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
750 - 1500 kg
5. VW ID.4 2020 (nowy)
1000 - 1200 kg
6. VW ID.5 2022 (nowy)
1000 - 1200 kg
7. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1000 - 1200 kg
8. Ford Capri 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. smart #3 2023 (nowy)
750 kg
2. smart #1 2022 (nowy)
750 kg
3. ZEEKR X 2024 (nowy)
750 kg
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
750 kg
5. VW ID.4 2020 (nowy)
750 kg
6. VW ID.5 2022 (nowy)
750 kg
7. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
750 kg
8. Ford Capri 2024 (nowy)
750 kg
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
2. VW ID.4 2020 (nowy)
75 kg
7. smart #3 2023 (nowy)
50 kg
8. smart #1 2022 (nowy)
50 kg
12. Aiways U6 2022
? kg
Maksymalne obciążenie haka
2. VW ID.4 2020 (nowy)
75 kg
6. smart #3 2023 (nowy)
75 kg
7. smart #1 2022 (nowy)
75 kg
8. VW ID.5 2022 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
2. smart #1 2022 (nowy)
16.1 °
3. Ford Capri 2024 (nowy)
15.7 °
5. VW ID.4 2020 (nowy)
11.7 - 13 °
6. VW ID.5 2022 (nowy)
12.6 - 13 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. smart #1 2022 (nowy)
29.5 - 30.5 °
5. Aiways U6 2022
20.5 °
6. VW ID.4 2020 (nowy)
16.8 - 18.3 °
7. VW ID.5 2022 (nowy)
17.3 °
Kąt natarcia
2. smart #1 2022 (nowy)
16.1 - 18.2 °
5. VW ID.4 2020 (nowy)
14.7 - 16.5 °
6. VW ID.5 2022 (nowy)
15.7 - 16 °
7. Aiways U6 2022
14.2 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Capri 2024 (nowy)
560 - 627 km
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
365 - 602 km
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
392 - 573 km
4. VW ID.4 2020 (nowy)
343 - 572 km
5. VW ID.5 2022 (nowy)
365 - 563 km
6. Nissan Ariya 2022 (nowy)
402 - 533 km
7. Elaris Beo 2021 (nowy)
456 - 530 km
8. smart #3 2023 (nowy)
325 - 455 km
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
425 - 445 km
10. smart #1 2022 (nowy)
310 - 440 km
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 km
12. Aiways U6 2022
405 km
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
370 - 402 km
Całkowita pojemność baterii
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
65 - 90 kWh
2. Elaris Beo 2021 (nowy)
72 - 86 kWh
3. Ford Capri 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
5. VW ID.4 2020 (nowy)
55 - 82 kWh
6. VW ID.5 2022 (nowy)
55 - 82 kWh
7. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
62 - 82 kWh
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
69.9 kWh
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
69 kWh
10. smart #3 2023 (nowy)
49 - 66 kWh
11. smart #1 2022 (nowy)
49 - 66 kWh
12. Aiways U6 2022
63 kWh
13. BYD Atto 3 2022 (nowy)
60.5 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Nissan Ariya 2022 (nowy)
63 - 87 kWh
2. Ford Capri 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
4. VW ID.4 2020 (nowy)
52 - 77 kWh
5. VW ID.5 2022 (nowy)
52 - 77 kWh
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
58 - 77 kWh
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
66.1 kWh
8. ZEEKR X 2024 (nowy)
64 kWh
9. smart #3 2023 (nowy)
47 - 62 kWh
10. smart #1 2022 (nowy)
47 - 62 kWh
Waga baterii
1. VW ID.4 2020 (nowy)
495 kg
2. VW ID.5 2022 (nowy)
495 kg
3. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 kg
4. smart #3 2023 (nowy)
390 - 410 kg
5. smart #1 2022 (nowy)
390 - 410 kg
6. Aiways U6 2022
365 kg
Ładowanie AC
1. VW ID.4 2020 (nowy)
1-phasig
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1-phasig
3. smart #3 2023 (nowy)
1-phasig
4. smart #1 2022 (nowy)
1-phasig
5. Nissan Ariya 2022 (nowy)
1-phasig
6. VW ID.5 2022 (nowy)
3-phasig
7. Aiways U6 2022
3-phasig
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
3-phasig
9. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
3-phasig
10. ZEEKR X 2024 (nowy)
3-phasig
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. Ford Capri 2024 (nowy)
DC:115,0 kW
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
DC:92,0 kW
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:135,0 kW
5. VW ID.5 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-120,0 kW
7. Aiways U6 2022
AC:11,0 DC:90,0 kW
8. Nissan Ariya 2022 (nowy)
AC:2,3-7,4 DC:130,0 kW
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
AC:22,0 DC:150,0 kW
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0 DC:88,0 kW
11. smart #3 2023 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
12. smart #1 2022 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
13. VW ID.4 2020 (nowy)
AC:7,2 DC:50,0-100,0 kW
Typ portu ładowania
5. VW ID.5 2022 (nowy)
Typ 2
7. Aiways U6 2022
Typ 2
9. ZEEKR X 2024 (nowy)
Typ 2
11. smart #3 2023 (nowy)
Typ 2
12. smart #1 2022 (nowy)
Typ 2
13. VW ID.4 2020 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
Lithium
2. Elaris Beo 2021 (nowy)
Lithium
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Lithium
4. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Lithium
5. VW ID.4 2020 (nowy)
Lithium
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
7. smart #3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
8. smart #1 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. Ford Capri 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
11. VW ID.5 2022 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
12. Aiways U6 2022
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. ZEEKR X 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. VW ID.4 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. Ford Capri 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. VW ID.5 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Nissan Ariya 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
9. Elaris Beo 2021 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. smart #3 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. smart #1 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten
12. ZEEKR X 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. Aiways U6 2022
Fahrerseite vorne