Długość
1. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
4830 mm
2. Chevrolet Tahoe 1995
4787 mm
3. XPeng G6 2024 (nowy)
4753 mm
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
4745 mm
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
4698 mm
6. Aiways U5 2020 (nowy)
4680 mm
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
4674 mm
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
4649 mm
9. Ford Capri 2024 (nowy)
4634 mm
10. VW ID.4 2020 (nowy)
4584 mm
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
12. smart #3 2023 (nowy)
4400 mm
Rozstaw osi
1. XPeng G6 2024 (nowy)
2890 mm
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2870 mm
3. Chevrolet Tahoe 1995
2832 mm
4. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
2815 mm
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
2804 mm
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
2800 mm
7. Aiways U5 2020 (nowy)
2800 mm
8. smart #3 2023 (nowy)
2785 mm
9. VW ID.4 2020 (nowy)
2771 mm
10. Ford Capri 2024 (nowy)
2767 mm
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
12. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2765 mm
Szerokość
1. Chevrolet Tahoe 1995
1958 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
1920 mm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
4. Elaris Beo 2021 (nowy)
1908 mm
5. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
1900 mm
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1890 mm
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1879 mm
8. Ford Capri 2024 (nowy)
1872 mm
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
10. Aiways U5 2020 (nowy)
1865 mm
11. VW ID.4 2020 (nowy)
1852 mm
12. smart #3 2023 (nowy)
1844 mm
Szerokość z lusterkami
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2147 mm
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2134 mm
3. VW ID.4 2020 (nowy)
2108 mm
4. Aiways U5 2020 (nowy)
2100 mm
5. Ford Capri 2024 (nowy)
2063 mm
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
7. smart #3 2023 (nowy)
2045 mm
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
Wysokość
1. Chevrolet Tahoe 1995
1839 mm
2. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
1720 mm
3. Aiways U5 2020 (nowy)
1700 mm
4. Elaris Beo 2021 (nowy)
1696 mm
5. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1680 mm
6. XPeng G6 2024 (nowy)
1650 mm
7. VW ID.4 2020 (nowy)
1640 mm
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
9. Ford Capri 2024 (nowy)
1626 mm
10. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1620 mm
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
1613 mm
12. smart #3 2023 (nowy)
1556 mm
Prześwit
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
181 - 194 mm
3. Ford Capri 2024 (nowy)
187 - 190 mm
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
173 - 182 mm
6. VW ID.4 2020 (nowy)
163 mm
7. smart #3 2023 (nowy)
160 mm
8. Elaris Beo 2021 (nowy)
159 mm
9. Aiways U5 2020 (nowy)
148 mm
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 134 mm
Promień skrętu
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
10 - 11.5 m
2. VW ID.4 2020 (nowy)
10.3 - 11.6 m
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
11.7 m
7. Ford Capri 2024 (nowy)
9 - 10 m
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9 - 10.8 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Chevrolet Tahoe 1995
460 - 1894 l
2. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
621 - 711 l
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
570 - 585 l
4. Ford Capri 2024 (nowy)
567 - 572 l
5. XPeng G6 2024 (nowy)
571 l
7. VW ID.4 2020 (nowy)
543 l
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
445 - 450 l
11. smart #3 2023 (nowy)
370 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Chevrolet Tahoe 1995
2815 l
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1726 l
5. VW ID.4 2020 (nowy)
1575 l
6. Aiways U5 2020 (nowy)
1555 l
7. Ford Capri 2024 (nowy)
1510 l
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
1396 l
10. XPeng G6 2024 (nowy)
1374 l
11. smart #3 2023 (nowy)
1160 l
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
1141 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
5. VW ID.4 2020 (nowy)
Serie
6. Aiways U5 2020 (nowy)
Serie
10. XPeng G6 2024 (nowy)
Serie
11. smart #3 2023 (nowy)
Serie
13. Chevrolet Tahoe 1995
nicht bekannt
Silniki/napęd
Napęd
2. Aiways U5 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. VW ID.4 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. Ford Capri 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. XPeng G6 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. Chevrolet Tahoe 1995
Napęd na wszystkie koła
13. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
2. Chevrolet Tahoe 1995
Benzyna 95
3. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
Benzyna 98
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
5. Aiways U5 2020 (nowy)
Elektryczność
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
Elektryczność
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Elektryczność
8. VW ID.4 2020 (nowy)
Elektryczność
9. Ford Capri 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
Elektryczność
12. XPeng G6 2024 (nowy)
Elektryczność
13. smart #3 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
2. Chevrolet Tahoe 1995
Automatyczna skrzynia biegów
3. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
5. Aiways U5 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. VW ID.4 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Ford Capri 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. XPeng G6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. smart #3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
3. Chevrolet Tahoe 1995
4 - 5
Cylindry
Maks. prędkość
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
200 - 219 km/h
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
200 km/h
3. XPeng G6 2024 (nowy)
200 km/h
4. Chevrolet Tahoe 1995
160 - 180 km/h
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
160 - 180 km/h
6. VW ID.4 2020 (nowy)
160 - 180 km/h
7. Ford Capri 2024 (nowy)
160 - 180 km/h
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
160 - 180 km/h
9. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
180 km/h
10. smart #3 2023 (nowy)
180 km/h
11. Aiways U5 2020 (nowy)
160 km/h
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
150 km/h
Moc
1. XPeng G6 2024 (nowy)
190 - 350 kW
2. smart #3 2023 (nowy)
200 - 315 kW
3. VW ID.4 2020 (nowy)
109 - 250 kW
4. Ford Capri 2024 (nowy)
125 - 250 kW
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
6. Mazda CX-60 2022 (nowy)
147 - 241 kW
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
109 - 220 kW
8. Chevrolet Tahoe 1995
187 - 220 kW
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 212 kW
10. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
158 - 186 kW
11. Aiways U5 2020 (nowy)
150 kW
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
150 kW
Moment obrotowy
1. VW ID.4 2020 (nowy)
220 - 679 Nm
2. Ford Capri 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
410 - 665 Nm
5. XPeng G6 2024 (nowy)
440 - 660 Nm
6. smart #3 2023 (nowy)
343 - 584 Nm
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
450 - 550 Nm
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
220 - 460 Nm
9. Chevrolet Tahoe 1995
427 - 447 Nm
11. Aiways U5 2020 (nowy)
310 Nm
Pojemność skokowa
1. Chevrolet Tahoe 1995
5327 - 5733 ccm
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2488 - 3283 ccm
3. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. smart #3 2023 (nowy)
3.7 - 5.8 s
3. XPeng G6 2024 (nowy)
4 - 6 s
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
4.9 - 7.9 s
5. VW ID.4 2020 (nowy)
5 - 10.9 s
6. Ford Capri 2024 (nowy)
5 - 8 s
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
5.3 - 8 s
8. Mazda CX-60 2022 (nowy)
5.8 - 8.4 s
9. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
6 - 11 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. Chevrolet Tahoe 1995
98 - 114 l
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
50 - 58 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Chevrolet Tahoe 1995
14 - 17 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. Chevrolet Tahoe 1995
20 - 22 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Chevrolet Tahoe 1995
? l/100km
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1.5 l/100km
3. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
6 l/100km
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
13.9 l/100km
5. Ford Capri 2024 (nowy)
15 l/100km
6. VW ID.4 2020 (nowy)
16 l/100km
7. Aiways U5 2020 (nowy)
16 l/100km
8. XPeng G6 2024 (nowy)
17 l/100km
9. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
17 l/100km
10. smart #3 2023 (nowy)
17.2 l/100km
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
19.3 l/100km
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
19.4 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
31 - 139 g/km
2. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
38 - 167 g/km
Norma emisji
2. Chevrolet Tahoe 1995
Euro 3 III, Euro 2 II, Euro 2 III
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
4. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Ford Capri 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. VW ID.4 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Aiways U5 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. XPeng G6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. smart #3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
215/55R18
2. Aiways U5 2020 (nowy)
215/65R17
3. smart #3 2023 (nowy)
235/45R19
4. Elaris Beo 2021 (nowy)
235/50R19
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
235/50R20
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
7. Ford Capri 2024 (nowy)
235/55R19
8. Mazda CX-60 2022 (nowy)
235/60R18
9. VW ID.4 2020 (nowy)
235/60R18
10. Chevrolet Tahoe 1995
245/75R16T
11. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
255/45R20
12. XPeng G6 2024 (nowy)
255/55R19
Hałas
1. Mazda CX-60 2022 (nowy)
64 - 66 dB
2. smart #3 2023 (nowy)
65 - 66 dB
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
65 - 67 dB
4. VW ID.4 2020 (nowy)
65 - 68 dB
5. Aiways U5 2020 (nowy)
66 - 67 dB
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
67 - 68 dB
8. Ford Capri 2024 (nowy)
67 - 68 dB
10. XPeng G6 2024 (nowy)
68 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Aiways U5 2020 (nowy)
1720 - 1770 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
1780 - 1910 kg
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
1810 - 1920 kg
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1890 - 2055 kg
5. Ford Capri 2024 (nowy)
1914 - 2174 kg
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
1920 kg
7. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
1920 - 2165 kg
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1937 - 2258 kg
9. VW ID.4 2020 (nowy)
1965 - 2261 kg
10. Chevrolet Tahoe 1995
2020 - 2463 kg
11. XPeng G6 2024 (nowy)
2025 - 2120 kg
12. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2080 - 2167 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Chevrolet Tahoe 1995
3084 - 3085 kg
2. VW ID.4 2020 (nowy)
2470 - 2770 kg
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2425 - 2750 kg
4. Ford Capri 2024 (nowy)
2500 - 2745 kg
5. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
2580 - 2740 kg
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2665 - 2740 kg
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2500 - 2667 kg
8. XPeng G6 2024 (nowy)
2553 - 2638 kg
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
2288 - 2373 kg
10. smart #3 2023 (nowy)
2199 - 2360 kg
11. Aiways U5 2020 (nowy)
2155 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Chevrolet Tahoe 1995
2495 - 3500 kg
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
2500 kg
3. smart #3 2023 (nowy)
1600 kg
4. XPeng G6 2024 (nowy)
1500 kg
5. Aiways U5 2020 (nowy)
1500 kg
6. VW ID.4 2020 (nowy)
1000 - 1200 kg
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1000 - 1200 kg
8. Ford Capri 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
10. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
1010 - 1110 kg
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Chevrolet Tahoe 1995
454 - 750 kg
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
750 kg
3. smart #3 2023 (nowy)
750 kg
4. XPeng G6 2024 (nowy)
750 kg
5. Aiways U5 2020 (nowy)
750 kg
6. VW ID.4 2020 (nowy)
750 kg
8. Ford Capri 2024 (nowy)
750 kg
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
3. XPeng G6 2024 (nowy)
75 kg
4. Aiways U5 2020 (nowy)
75 kg
5. VW ID.4 2020 (nowy)
75 kg
10. smart #3 2023 (nowy)
50 kg
Maksymalne obciążenie haka
2. Aiways U5 2020 (nowy)
100 kg
3. Mazda CX-60 2022 (nowy)
80 - 100 kg
4. XPeng G6 2024 (nowy)
75 kg
5. VW ID.4 2020 (nowy)
75 kg
9. smart #3 2023 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
13.9 - 14.5 °
6. VW ID.4 2020 (nowy)
11.7 - 13 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
19.7 - 20.1 °
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
16 - 18 °
7. VW ID.4 2020 (nowy)
16.8 - 18 °
Kąt natarcia
2. Mazda CX-60 2022 (nowy)
18.5 °
6. VW ID.4 2020 (nowy)
14.7 - 16 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Capri 2024 (nowy)
374 - 627 km
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
365 - 602 km
3. VW ID.4 2020 (nowy)
343 - 572 km
4. XPeng G6 2024 (nowy)
435 - 570 km
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
355 - 553 km
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
456 km
7. smart #3 2023 (nowy)
325 - 455 km
8. Aiways U5 2020 (nowy)
400 - 410 km
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
370 - 402 km
10. Mazda CX-60 2022 (nowy)
63 - 64 km
Całkowita pojemność baterii
1. Ford Capri 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
3. VW ID.4 2020 (nowy)
55 - 82 kWh
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
55 - 82 kWh
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
72 kWh
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
69.9 kWh
7. smart #3 2023 (nowy)
49 - 66 kWh
8. Aiways U5 2020 (nowy)
63 kWh
9. Mazda CX-60 2022 (nowy)
17.8 kWh
10. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
1 - 13 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. XPeng G6 2024 (nowy)
66 - 87 kWh
2. Ford Capri 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
4. VW ID.4 2020 (nowy)
52 - 77 kWh
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
52 - 77 kWh
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
66.1 kWh
7. smart #3 2023 (nowy)
47 - 62 kWh
Waga baterii
1. VW ID.4 2020 (nowy)
495 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
390 - 410 kg
3. Aiways U5 2020 (nowy)
365 kg
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
176 kg
Ładowanie AC
1. VW ID.4 2020 (nowy)
1-phasig
2. smart #3 2023 (nowy)
1-phasig
3. Aiways U5 2020 (nowy)
1-phasig
4. Mazda CX-60 2022 (nowy)
1-phasig,2-phasig
5. XPeng G6 2024 (nowy)
3-phasig
6. Ford Capri 2024 (nowy)
3-phasig
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
3-phasig
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
3-phasig
9. Elaris Beo 2021 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
DC:92,0 kW
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:135,0 kW
7. Ford Capri 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
8. XPeng G6 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:215,0 kW
9. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-125,0 kW
10. Mazda CX-60 2022 (nowy)
AC:2,3-7,2 kW
11. Aiways U5 2020 (nowy)
AC:6,6 DC:90,0 kW
12. smart #3 2023 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
13. VW ID.4 2020 (nowy)
AC:7,2 DC:50,0-100,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
3. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy)
Lithium
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
Lithium
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
Lithium
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Lithium
7. Mazda CX-60 2022 (nowy)
Lithium
8. VW ID.4 2020 (nowy)
Lithium
9. XPeng G6 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. smart #3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
12. Ford Capri 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. Aiways U5 2020 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. VW ID.4 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
10. Ford Capri 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
Fahrerseite hinten
12. smart #3 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. Aiways U5 2020 (nowy)
Fahrzeugfront links (Fahrerseite)