Porównanie: Chevrolet Tahoe vs. konkurencja

# Chevrolet Tahoe Aiways U5 Hyundai Santa Fe MG Marvel R Skoda Enyaq iV smart #3 XPeng G6 Skoda Enyaq VW ID.4 Ford Capri Ford Explorer EV Elaris Beo Mazda CX-60

Dodaj do porównania

Generacja
1G (GMT-820)
1995 - 2006
U5 1.Generation (MAS861)
2020 - Teraz
Santa Fe 5. Generation (MX5)
2024 - Teraz
Marvel R 1. Generation (EP21)
2021 - Teraz
Enyaq iV 1. Generation (NY)
2021 - Teraz
#3 1. Generation (HC11)
2023 - Teraz
G6 1. Generation (F30)
2024 - Teraz
Enyaq 1. Generation (1. Facelift)
2025 - Teraz
ID.4 1. Generation (E2)
2020 - Teraz
Capri 4. Generation
2024 - Teraz
Explorer EV 1. Generation
2024 - Teraz
Beo 1. Generation
2021 - Teraz
CX-60 KH (KH)
2022 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi355555555555
Klasa pojazduWyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

2. Aiways U5 2020 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Elaris Beo 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. VW ID.4 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. Ford Capri 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. MG Marvel R 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. XPeng G6 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. smart #3 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. Chevrolet Tahoe 1995 Napęd na wszystkie koła
13. Mazda CX-60 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

2. Chevrolet Tahoe 1995 Automatyczna skrzynia biegów
3. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
4. Mazda CX-60 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
5. Aiways U5 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Elaris Beo 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. VW ID.4 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Ford Capri 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. MG Marvel R 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. XPeng G6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. smart #3 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

2. Chevrolet Tahoe 1995 Euro 3 III, Euro 2 II, Euro 2 III
3. Mazda CX-60 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
4. Hyundai Santa Fe 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Ford Capri 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. VW ID.4 2020 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Aiways U5 2020 (nowy) Pojazd elektryczny
9. XPeng G6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
11. smart #3 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Elaris Beo 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
13. MG Marvel R 2021 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

Pozycja portu ładowania

5. MG Marvel R 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
7. VW ID.4 2020 (nowy) Beifahrerseite hinten
8. XPeng G6 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
10. Ford Capri 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
11. Elaris Beo 2021 (nowy) Fahrerseite hinten
12. smart #3 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
13. Aiways U5 2020 (nowy) Fahrzeugfront links (Fahrerseite)

TOPlist