Długość
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
Rozstaw osi
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
Szerokość
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
Szerokość z lusterkami
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
Wysokość
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
Prześwit
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
Promień skrętu
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9 - 10 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
445 - 450 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
160 - 180 km/h
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
Moc
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
Moment obrotowy
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
16 l/100km
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
16 l/100km
Norma emisji
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
Hałas
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
67 - 68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1908 - 2179 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2490 - 2740 kg
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
360 - 602 km
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 km
Całkowita pojemność baterii
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
60 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
Waga baterii
Ładowanie AC
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1-phasig,3-phasig
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:88,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne