Długość
1. GWM ORA 07 2024 (nowy)
4871 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
4775 mm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
4674 mm
5. Renault Scénic 2024 (nowy)
4470 mm
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
4468 mm
7. BYD ETP3 2023 (nowy)
4460 mm
8. ARI Motors 901 2024 (nowy)
4430 mm
9. Fiat Doblò 2024 (nowy)
4403 mm
10. Opel Combo 2024 (nowy)
4401 mm
11. Peugeot Partner 2024 (nowy)
4401 mm
13. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
3490 mm
Rozstaw osi
1. GWM ORA 07 2024 (nowy)
2870 mm
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
2804 mm
3. ARI Motors 901 2024 (nowy)
2800 mm
4. Renault Scénic 2024 (nowy)
2785 mm
5. Fiat Doblò 2024 (nowy)
2785 mm
6. Opel Combo 2024 (nowy)
2785 mm
7. Peugeot Partner 2024 (nowy)
2785 mm
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2767 mm
9. BYD Seal U 2024 (nowy)
2765 mm
11. BYD ETP3 2023 (nowy)
2725 mm
13. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
2350 mm
Szerokość
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1890 mm
3. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1871 mm
4. Renault Scénic 2024 (nowy)
1864 mm
5. GWM ORA 07 2024 (nowy)
1862 mm
7. Fiat Doblò 2024 (nowy)
1848 mm
8. Opel Combo 2024 (nowy)
1848 mm
9. Peugeot Partner 2024 (nowy)
1848 mm
11. BYD ETP3 2023 (nowy)
1720 mm
12. ARI Motors 901 2024 (nowy)
1626 mm
13. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1465 mm
Szerokość z lusterkami
1. Fiat Doblò 2024 (nowy)
2107 mm
2. Opel Combo 2024 (nowy)
2107 mm
3. Peugeot Partner 2024 (nowy)
2107 mm
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
2085 mm
6. Renault Scénic 2024 (nowy)
2085 mm
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2063 mm
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
Wysokość
1. ARI Motors 901 2024 (nowy)
1940 mm
2. BYD ETP3 2023 (nowy)
1875 mm
5. Opel Combo 2024 (nowy)
1825 mm
6. Fiat Doblò 2024 (nowy)
1796 mm
7. Peugeot Partner 2024 (nowy)
1796 mm
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1685 mm
9. BYD Seal U 2024 (nowy)
1670 mm
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1630 mm
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
1613 mm
12. Renault Scénic 2024 (nowy)
1571 mm
13. GWM ORA 07 2024 (nowy)
1500 mm
Prześwit
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
193 - 202 mm
3. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
112 - 160 mm
4. Opel Combo 2024 (nowy)
145 - 160 mm
5. Fiat Doblò 2024 (nowy)
145 - 160 mm
6. Peugeot Partner 2024 (nowy)
145 - 160 mm
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
140 mm
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 134 mm
10. GWM ORA 07 2024 (nowy)
105 mm
Promień skrętu
1. Opel Combo 2024 (nowy)
10 - 11 m
2. Peugeot Partner 2024 (nowy)
10 - 11 m
3. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
11 - 12 m
11. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
9 - 10 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. Opel Combo 2024 (nowy)
597 - 850 l
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
425 - 552 l
5. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
445 - 450 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. BYD ETP3 2023 (nowy)
3500 l
4. Opel Combo 2024 (nowy)
3300 l
5. Fiat Doblò 2024 (nowy)
3300 l
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
2000 l
10. BYD Seal U 2024 (nowy)
1440 l
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
1396 l
13. GWM ORA 07 2024 (nowy)
1045 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot Partner 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Opel Combo 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Fiat Doblò 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Renault Scénic 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
8. GWM ORA 07 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. ARI Motors 901 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
10. BYD ETP3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
11. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Peugeot Partner 2024 (nowy)
Benzyna 98, Diesel, Elektryczność
2. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
Benzyna 98, Diesel, Elektryczność
3. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
Diesel, Benzyna 98
4. Renault Scénic 2024 (nowy)
Elektryczność
5. GWM ORA 07 2024 (nowy)
Elektryczność
6. ARI Motors 901 2024 (nowy)
Elektryczność
7. BYD ETP3 2023 (nowy)
Elektryczność
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Elektryczność
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Elektryczność
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
Elektryczność
11. BYD Seal U 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
12. Opel Combo 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98, Diesel
13. Fiat Doblò 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98, Diesel
Skrzynia biegów
1. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. Peugeot Partner 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
3. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
4. Renault Scénic 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. GWM ORA 07 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. ARI Motors 901 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD ETP3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Opel Combo 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
12. Fiat Doblò 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Skrzynia CVT
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
200 km/h
2. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
175 - 186 km/h
3. Peugeot Partner 2024 (nowy)
135 - 184 km/h
4. Opel Combo 2024 (nowy)
135 - 184 km/h
5. Fiat Doblò 2024 (nowy)
135 - 183 km/h
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
160 - 180 km/h
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
170 - 180 km/h
8. GWM ORA 07 2024 (nowy)
170 - 180 km/h
9. Renault Scénic 2024 (nowy)
150 - 170 km/h
10. BYD ETP3 2023 (nowy)
100 km/h
11. ARI Motors 901 2024 (nowy)
90 km/h
12. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
80 km/h
Moc
1. GWM ORA 07 2024 (nowy)
150 - 300 kW
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
125 - 250 kW
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
160 - 238 kW
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 212 kW
5. Renault Scénic 2024 (nowy)
125 - 160 kW
6. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
75 - 110 kW
7. BYD ETP3 2023 (nowy)
100 kW
8. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
74 - 100 kW
9. Peugeot Partner 2024 (nowy)
75 - 100 kW
10. Opel Combo 2024 (nowy)
75 - 100 kW
11. Fiat Doblò 2024 (nowy)
75 - 100 kW
Moment obrotowy
1. GWM ORA 07 2024 (nowy)
340 - 680 Nm
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
310 - 679 Nm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
410 - 665 Nm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
300 - 550 Nm
5. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
280 - 350 Nm
6. Peugeot Partner 2024 (nowy)
205 - 300 Nm
7. Opel Combo 2024 (nowy)
205 - 300 Nm
8. Fiat Doblò 2024 (nowy)
205 - 300 Nm
9. Renault Scénic 2024 (nowy)
280 - 300 Nm
10. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
170 - 290 Nm
11. BYD ETP3 2023 (nowy)
180 Nm
12. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
120 Nm
Pojemność skokowa
1. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
1498 - 1968 ccm
2. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
998 - 1500 ccm
3. Peugeot Partner 2024 (nowy)
1199 - 1499 ccm
4. Opel Combo 2024 (nowy)
1199 - 1499 ccm
5. Fiat Doblò 2024 (nowy)
1199 - 1499 ccm
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
1497 - 1498 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
11 - 13 s
3. Peugeot Partner 2024 (nowy)
11 - 14 s
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
4 - 7 s
5. GWM ORA 07 2024 (nowy)
4 - 8 s
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
5 - 8 s
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
5 - 9 s
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
7 - 8 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. Opel Combo 2024 (nowy)
53 - 61 l
2. Peugeot Partner 2024 (nowy)
53 - 61 l
3. Fiat Doblò 2024 (nowy)
53 - 61 l
5. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
32 - 50 l
6. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
44 - 45 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
? l/100km
2. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
? l/100km
3. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
? l/100km
4. BYD ETP3 2023 (nowy)
? l/100km
5. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
? l/100km
6. Opel Combo 2024 (nowy)
6 l/100km
7. Peugeot Partner 2024 (nowy)
6 l/100km
8. Fiat Doblò 2024 (nowy)
6 l/100km
9. GWM ORA 07 2024 (nowy)
16 l/100km
10. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
16 l/100km
11. Renault Scénic 2024 (nowy)
16 l/100km
12. ARI Motors 901 2024 (nowy)
16 l/100km
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
19 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Fiat Doblò 2024 (nowy)
136 - 143 g/km
2. Opel Combo 2024 (nowy)
136 - 155 g/km
3. Peugeot Partner 2024 (nowy)
136 - 155 g/km
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
20 - 26 g/km
Norma emisji
1. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
Ciężarówka
2. Peugeot Partner 2024 (nowy)
Ciężarówka, Pojazd elektryczny
3. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
Ciężarówka, Pojazd elektryczny
4. BYD ETP3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. GWM ORA 07 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. ARI Motors 901 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Fiat Doblò 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
12. Opel Combo 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
165/70R13C
2. ARI Motors 901 2024 (nowy)
185/65R15
3. BYD ETP3 2023 (nowy)
195/60R16C
4. Peugeot Partner 2024 (nowy)
195/65R15
5. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
195/65R15
6. Opel Combo 2024 (nowy)
195/65R15
7. Fiat Doblò 2024 (nowy)
195/65R15H
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
205/55R19
9. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
215/55R17
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
215/55R18
11. GWM ORA 07 2024 (nowy)
235/50R18
12. BYD Seal U 2024 (nowy)
235/50R19
13. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
235/55R19
Hałas
2. BYD ETP3 2023 (nowy)
65 dB
4. Ford Transit Courier 2023 (nowy)
66 - 68 dB
5. Opel Combo 2024 (nowy)
66 - 69 dB
6. Fiat Doblò 2024 (nowy)
66 - 69 dB
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
67 - 68 dB
9. Peugeot Partner 2024 (nowy)
68 - 69 dB
10. Ford Transit Connect 2024 (nowy)
68 - 70 dB
11. BYD Seal U 2024 (nowy)
68 - 71 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Fiat Doblò 2024 (nowy)
1329 - 1813 kg
2. Peugeot Partner 2024 (nowy)
1329 - 1813 kg
3. Opel Combo 2024 (nowy)
1329 - 1922 kg
4. BYD ETP3 2023 (nowy)
1640 kg
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
1810 - 1920 kg
6. Renault Scénic 2024 (nowy)
1822 - 1927 kg
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1908 - 2179 kg
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
1940 - 2147 kg
9. GWM ORA 07 2024 (nowy)
2065 - 2210 kg
10. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
930 kg
11. ARI Motors 901 2024 (nowy)
1605 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
2490 - 2740 kg
2. GWM ORA 07 2024 (nowy)
2415 - 2560 kg
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
2350 - 2557 kg
4. ARI Motors 901 2024 (nowy)
2510 kg
5. Fiat Doblò 2024 (nowy)
1940 - 2455 kg
6. Peugeot Partner 2024 (nowy)
1940 - 2455 kg
7. Opel Combo 2024 (nowy)
1940 - 2455 kg
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
2340 - 2441 kg
9. BYD ETP3 2023 (nowy)
2420 kg
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
2288 - 2373 kg
11. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1550 kg
Przyczepa z hamulcem
2. Fiat Doblò 2024 (nowy)
750 - 1350 kg
3. Peugeot Partner 2024 (nowy)
750 - 1350 kg
4. Opel Combo 2024 (nowy)
750 - 1350 kg
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
1300 kg
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
1000 - 1200 kg
7. Renault Scénic 2024 (nowy)
1100 kg
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Peugeot Partner 2024 (nowy)
670 - 750 kg
2. Opel Combo 2024 (nowy)
670 - 750 kg
4. Fiat Doblò 2024 (nowy)
750 kg
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
750 kg
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
2. Opel Combo 2024 (nowy)
100 kg
4. Fiat Doblò 2024 (nowy)
100 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
120 kg
5. Peugeot Partner 2024 (nowy)
50 - 74 kg
6. Opel Combo 2024 (nowy)
50 - 74 kg
7. Fiat Doblò 2024 (nowy)
50 - 74 kg
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
360 - 602 km
2. Renault Scénic 2024 (nowy)
420 - 598 km
3. GWM ORA 07 2024 (nowy)
440 - 520 km
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
70 - 500 km
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
370 - 402 km
6. Opel Combo 2024 (nowy)
333 - 354 km
8. Fiat Doblò 2024 (nowy)
354 km
11. BYD ETP3 2023 (nowy)
233 km
12. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
135 km
Całkowita pojemność baterii
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
18 - 87 kWh
2. Renault Scénic 2024 (nowy)
60 - 87 kWh
3. GWM ORA 07 2024 (nowy)
67 - 86 kWh
4. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
55 - 82 kWh
5. Opel Combo 2024 (nowy)
50 - 75 kWh
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
69 kWh
9. Fiat Doblò 2024 (nowy)
50 kWh
10. BYD ETP3 2023 (nowy)
44 kWh
12. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
17 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. GWM ORA 07 2024 (nowy)
64 - 83 kWh
2. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
52 - 79 kWh
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
66 kWh
Waga baterii
1. Renault Scénic 2024 (nowy)
411 - 515 kg
2. BYD ETP3 2023 (nowy)
420 kg
Ładowanie AC
1. BYD ETP3 2023 (nowy)
1-phasig
2. ARI Motors 901 2024 (nowy)
1-phasig
3. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
1-phasig
4. Renault Scénic 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. GWM ORA 07 2024 (nowy)
3-phasig
6. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
3-phasig
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
DC:92,0 kW
7. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
8. BYD Seal U 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:18,0 kW
9. GWM ORA 07 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:88,0 kW
10. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
AC:2,2 kW
11. ARI Motors 901 2024 (nowy)
AC:2,3 DC:-1,0 kW
12. Renault Scénic 2024 (nowy)
AC:2,3-22,0 DC:130,0 kW
13. BYD ETP3 2023 (nowy)
AC:6,6 DC:50,0 kW
Typ portu ładowania
13. BYD ETP3 2023 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
Lithium
7. ARI Motors 901 2024 (nowy)
Lithium
8. Renault Scénic 2024 (nowy)
Lithium
9. BYD Seal U 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. GWM ORA 07 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD ETP3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
13. ARI Motors 901 2024 (nowy)
CHAdeMO
Pozycja portu ładowania
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. BYD Seal U 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
8. Ford Explorer EV 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
9. Renault Scénic 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
10. GWM ORA 07 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
11. ARI Motors 901 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
12. TYN-e TX1-e 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. BYD ETP3 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig