Napęd na przednią oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
144 - 157 km/h
320 - 340 Nm
110 - 160 kW
6 - 7 s
16 - 20 kWh/100km
1545 - 1756 kg
35 kg
270 - 385 km
40 - 62 kWh
39 - 59 kWh
1-fazowy, 1-fazowy,3-fazowy
AC:2,3-22,0 DC:50,0, AC:2,3-3,6 DC:50,0, AC:2,3-6,6 DC:50,0, AC:2,3-6,6 DC:50,0-100,0, AC:2,3-7,4 DC:50,0kW
Typ 2
Litowy
CHAdeMO
z przodu pośrodku
110 kW / 150 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 7 s |
Maks. prędkość | 144 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 19 kWh/100km |
Moment obrotowy | 320 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 40 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 39 kWh |
Zasięg (WLTP) | 285 km |
160 kW / 218 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6 s |
Maks. prędkość | 157 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 18 kWh/100km |
Moment obrotowy | 340 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 62 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 59 kWh |
Zasięg (WLTP) | 385 km |
160 kW / 218 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6 s |
Maks. prędkość | 157 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 17 kWh/100km |
Moment obrotowy | 340 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 62 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 59 kWh |
Zasięg (WLTP) | 385 km |
2012
Wprowadzono ZE0.
2013
ZE0 (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił ZE0.
2017
Produkcja Nissan Leaf została zakończona.
2018
Wprowadzono ZE1.
2024
Produkcja Nissan Leaf została zakończona.