Silniki BYD Tang
(Maks. obciążenie dachu)Silnik | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Flagship AWD 380 kW | 75 kg |
1. Flagship AWD 380 kW
75 kg
Maks. obciążenie dachu w porównaniu do innych modeli BYD
BYD Tang w porównaniu do innych obecnych modeli BYD
(Maks. obciążenie dachu)Nazwa wariantu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Atto 3 EV Comfort 150 kW | 50 kg |
Atto 2 Active 130 kW | 50 kg |
Sealion 7 Design AWD 390 kW | 75 kg |
Tang Flagship AWD 380 kW | 75 kg |
Seal U Design AWD CVT 238 kW | 75 kg |
Seal U DM-i Design AWD CVT 238 kW | 75 kg |
2. Atto 2 Active 130 kW
50 kg
Jak maks. obciążenie dachu modelu BYD Tang wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
BYD Tang vs. podobne samochody
(Maks. obciążenie dachu)Model samochodu | Maks. obciążenie dachu |
---|---|
Leapmotor C10 BEV 2024 | 100 kg |
Subaru Solterra 2022 | 80 kg |
Renault Scénic E-Tech Electric 170 Comfort Range 2024 | 80 kg |
Toyota bZ4X 2022 | 75 kg |
Nissan Ariya (63 kWh) 2022 | 75 kg |
Ford Capri Standard Range (52 kWh) 2024 | 75 kg |
VW ID.4 Pro Performance 2020 | 75 kg |
Skoda Enyaq 60 2025 | 75 kg |
XPeng G6 Standard Range 2024 | 75 kg |
BYD Seal U 2024 | 75 kg |
MG Marvel R Electric 2021 | 75 kg |
Ford Explorer EV Standard Range (52 kWh) 2024 | 75 kg |
Aiways U5 2020 | 75 kg |
Lynk & Co 02 2024 | 75 kg |
BYD Tang 2024 | 75 kg |
smart #3 2023 | 50 kg |
1. Leapmotor C10 BEV 2024
100 kg
2. Subaru Solterra 2022
80 kg
4. Toyota bZ4X 2022
75 kg
8. Skoda Enyaq 60 2025
75 kg
10. BYD Seal U 2024
75 kg
13. Aiways U5 2020
75 kg
14. Lynk & Co 02 2024
75 kg
15. BYD Tang 2024
75 kg
16. smart #3 2023
50 kg