Generacje Toyota C-HR
(Kąt natarcia)Rok generacji | Kąt natarcia |
---|---|
C-HR, Rok modelowy 2016 (X10) | 0.00 ° |
C-HR, Rok modelowy 2019 (C-HR X10 (1. Facelift)) | 15.00 ° |
C-HR, Rok modelowy 2023 (C-HR 2. Generation) | 14.00 ° |
Różnica w kącie natarcia między pierwszą generacją (X10) z roku 2016 a ostatnią generacją (C-HR 2. Generation) z roku 2023 wynosi 14°.
Kąt natarcia obecnej generacji modelu C-HR wynosi 14.00 °.
Kąt natarcia w porównaniu do innych modeli Toyota
Toyota C-HR w porównaniu do innych obecnych modeli Toyota
(Kąt natarcia)Nazwa wariantu | Kąt natarcia |
---|---|
C-HR | 14.00 ° |
bZ4X | 17.00 ° |
RAV4 Plug-In Hybrid | 17.50 ° |
RAV4 | 18.00 ° |
Highlander | 18.10 ° |
Hilux | 29.00 ° |
Land Cruiser | 31.00 ° |
1. C-HR
14.00 °
2. bZ4X
17.00 °
3. RAV4 Plug-In Hybrid
17.50 °
4. RAV4
18.00 °
5. Highlander
18.10 °
6. Hilux
29.00 °
7. Land Cruiser
31.00 °
Jak kąt natarcia modelu Toyota C-HR wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
Toyota C-HR vs. podobne samochody
(Kąt natarcia)Model samochodu | Kąt natarcia |
---|---|
Nissan Murano 2008 | 29.00 ° |
Land Rover Range Rover Evoque 2011 | 25.00 ° |
Audi Q5 2008 | 25.00 ° |
Mercedes-Benz GLK-Klasse 2008 | 23.00 ° |
Borgward BX7 2018 | 20.00 ° |
Lynk & Co 01 2021 | 19.40 ° |
WEY Coffee 01 2022 | 18.50 ° |
Toyota Highlander 2021 | 18.10 ° |
Mazda CX-60 2022 | 18.00 ° |
Lexus NX 2014 | 17.20 ° |
Infiniti EX 2009 | 16.50 ° |
Infiniti QX50 2013 | 16.50 ° |
Lexus UX 2019 | 14.00 ° |
Toyota C-HR 2023 | 14.00 ° |
1. Nissan Murano 2008
29.00 °
3. Audi Q5 2008
25.00 °
4. Mercedes-Benz GLK-Klasse 2008
23.00 °
5. Borgward BX7 2018
20.00 °
6. Lynk & Co 01 2021
19.40 °
7. WEY Coffee 01 2022
18.50 °
8. Toyota Highlander 2021
18.10 °
9. Mazda CX-60 2022
18.00 °
10. Lexus NX 2014
17.20 °
11. Infiniti EX 2009
16.50 °
12. Infiniti QX50 2013
16.50 °
13. Lexus UX 2019
14.00 °
14. Toyota C-HR 2023
14.00 °