Generacje ALPINA XD3
(Kąt natarcia)Rok generacji | Kąt natarcia |
---|---|
XD3, Rok modelowy 2013 (F25) | 25.70 ° |
XD3, Rok modelowy 2018 (G01) | 25.70 ° |
XD3, Rok modelowy 2021 (XD3 G01 (1. Facelift)) | 25.70 ° |
1. XD3, Rok modelowy 2013 (F25)
25.70 °
2. XD3, Rok modelowy 2018 (G01)
25.70 °
Różnica w kącie natarcia między pierwszą generacją (F25) z roku 2013 a ostatnią generacją (XD3 G01 (1. Facelift)) z roku 2021 wynosi 0°.
Kąt natarcia obecnej generacji modelu XD3 wynosi 25.70 °.
Kąt natarcia w porównaniu do innych modeli ALPINA
ALPINA XD3 w porównaniu do innych obecnych modeli ALPINA
(Kąt natarcia)Nazwa wariantu | Kąt natarcia |
---|---|
XD3 | 25.70 ° |
XD4 | 25.70 ° |
Jak kąt natarcia modelu ALPINA XD3 wypada w porównaniu do najbliższych konkurentów?
ALPINA XD3 vs. podobne samochody
(Kąt natarcia)Model samochodu | Kąt natarcia |
---|---|
Mercedes-Benz GL-Klasse 2006 | 33.00 ° |
Renault Koleos 2008 | 27.00 ° |
SsangYong Actyon 2006 | 26.00 ° |
ALPINA XD4 2018 | 25.70 ° |
ALPINA XD3 2021 | 25.70 ° |
Jaguar E-Pace 2018 | 22.80 ° |
SsangYong Korando 2011 | 22.80 ° |
Volvo XC60 2008 | 22.00 ° |
Ford Edge 2016 | 21.00 ° |
Mercedes-Benz GLC 2015 | 19.90 ° |
Peugeot 4008 2012 | 19.00 ° |
Mercedes-Benz GLB 2019 | 18.00 ° |
Dodge Nitro 2007 | 17.00 ° |
Hyundai Grand Santa Fe 2013 | 16.70 ° |
Audi Q8 2018 | 16.60 ° |
Audi e-tron 2019 | 15.30 ° |
1. Mercedes-Benz GL-Klasse 2006
33.00 °
2. Renault Koleos 2008
27.00 °
3. SsangYong Actyon 2006
26.00 °
4. ALPINA XD4 2018
25.70 °
5. ALPINA XD3 2021
25.70 °
6. Jaguar E-Pace 2018
22.80 °
7. SsangYong Korando 2011
22.80 °
8. Volvo XC60 2008
22.00 °
9. Ford Edge 2016
21.00 °
10. Mercedes-Benz GLC 2015
19.90 °
11. Peugeot 4008 2012
19.00 °
12. Mercedes-Benz GLB 2019
18.00 °
13. Dodge Nitro 2007
17.00 °
14. Hyundai Grand Santa Fe 2013
16.70 °
15. Audi Q8 2018
16.60 °
16. Audi e-tron 2019
15.30 °