Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
200 km/h
430 - 717 Nm
230 - 405 kW
3.9 - 6.4 s
19.4 - 21.3 kWh/100km
2210 - 2340 kg
460 - 570 km
78.2 - 98 kWh
75.8 - 93.1 kWh
575 - 607 kg
3-fazowy
AC:11,0 DC:260,0, AC:11,0 DC:300,0kW
Typ 2
Litowo-żelazofosforanowy, Litowo-niklowo-manganowo-kobaltowy
CCS
po prawej z tyłu
230 kW / 313 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6.4 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 19.4 kWh/100km |
Moment obrotowy | 430 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 78.2 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 75.8 kWh |
Zasięg (WLTP) | 460 km |
230 kW / 313 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 6.4 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 19.4 kWh/100km |
Moment obrotowy | 430 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 98 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 93.1 kWh |
Zasięg (WLTP) | 570 km |
405 kW / 551 HP
Automatyczna skrzynia biegówPrzyspieszenie 0-100km/h | 3.9 s |
Maks. prędkość | 200 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 21.3 kWh/100km |
Moment obrotowy | 717 Nm |
Całkowita pojemność baterii | 98 kWh |
Użyteczna pojemność baterii | 93.1 kWh |
Zasięg (WLTP) | 520 km |
0
2024
Wprowadzono G9 1. Generation.