Napęd na tylną oś
Elektryczność
Przekładnia redukcyjna
112 - 150 km/h
415 Nm
100 - 210 kW
22 - 24 kWh/100km
2353 - 2412 kg
100 kW / 136 HP
Automatyczna skrzynia biegówMaks. prędkość | 112 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 22 kWh/100km |
Moment obrotowy | 415 Nm |
Użyteczna pojemność baterii | 63 kWh |
Zasięg (WLTP) | 324 km |
160 kW / 218 HP
Automatyczna skrzynia biegówMaks. prędkość | 150 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 23 kWh/100km |
Moment obrotowy | 415 Nm |
Użyteczna pojemność baterii | 63 kWh |
Zasięg (WLTP) | 312 km |
210 kW / 286 HP
Automatyczna skrzynia biegówMaks. prędkość | 150 km/h |
Zużycie kombinowane (WLTP) | 23 kWh/100km |
Moment obrotowy | 415 Nm |
Użyteczna pojemność baterii | 63 kWh |
Zasięg (WLTP) | 312 km |
0
1950
Wprowadzono T1.
1967
T2 został wprowadzony i zastąpił T1.
1972
T2 (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił T2.
1979
Transporter T3 został wprowadzony i zastąpił T2 (1. Facelift).
1990
Wprowadzono Transporter T4.
1992
Wprowadzono Transporter T4.
1996
Transporter T4 (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił Transporter T4.
2003
Transporter T5 został wprowadzony i zastąpił Transporter T4 (1. Facelift).
2009
Transporter T5 (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił Transporter T5.
2015
Transporter T6 został wprowadzony i zastąpił Transporter T5 (1. Facelift).
2019
Transporter T6.1 (1. Facelift) został wprowadzony i zastąpił Transporter T6.
2021
Wprowadzono Transporter T7.
2024
Wprowadzono Transporter T7.