Długość
1. BYD Tang 2024 (nowy)
4970 mm
2. NIO EL7 2023 (nowy)
4912 mm
3. Voyah Free 2024 (nowy)
4905 mm
4. NIO EL6 2023 (nowy)
4854 mm
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
4774 mm
6. XPeng G6 2024 (nowy)
4753 mm
7. VinFast VF 8 2022 (nowy)
4750 mm
8. SERES 5 2023 (nowy)
4710 mm
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
4690 mm
10. Subaru Solterra 2022 (nowy)
4690 mm
11. KIA EV6 2021 (nowy)
4680 mm
12. Togg T10X 2024 (nowy)
4599 mm
13. VinFast VF 7 2024 (nowy)
4545 mm
Rozstaw osi
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2960 mm
2. Voyah Free 2024 (nowy)
2960 mm
3. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2950 mm
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2921 mm
5. NIO EL6 2023 (nowy)
2915 mm
6. KIA EV6 2021 (nowy)
2900 mm
7. XPeng G6 2024 (nowy)
2890 mm
8. Togg T10X 2024 (nowy)
2890 mm
9. SERES 5 2023 (nowy)
2875 mm
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
2850 mm
11. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2850 mm
12. VinFast VF 7 2024 (nowy)
2840 mm
13. BYD Tang 2024 (nowy)
2820 mm
Szerokość
1. NIO EL7 2023 (nowy)
1987 mm
2. NIO EL6 2023 (nowy)
1987 mm
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1982 mm
4. BYD Tang 2024 (nowy)
1955 mm
5. Voyah Free 2024 (nowy)
1950 mm
6. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1934 mm
7. SERES 5 2023 (nowy)
1930 mm
8. XPeng G6 2024 (nowy)
1920 mm
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1890 mm
10. Togg T10X 2024 (nowy)
1886 mm
11. KIA EV6 2021 (nowy)
1880 mm
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1860 mm
13. Subaru Solterra 2022 (nowy)
1860 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2271 mm
2. NIO EL6 2023 (nowy)
2212 mm
3. SERES 5 2023 (nowy)
2180 mm
4. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2180 mm
5. BYD Tang 2024 (nowy)
2130 mm
6. KIA EV6 2021 (nowy)
2120 mm
7. Togg T10X 2024 (nowy)
2100 mm
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1995 mm
Wysokość
1. BYD Tang 2024 (nowy)
1745 mm
2. NIO EL7 2023 (nowy)
1720 mm
3. NIO EL6 2023 (nowy)
1703 mm
4. Togg T10X 2024 (nowy)
1676 mm
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1667 mm
6. Subaru Solterra 2022 (nowy)
1650 mm
7. XPeng G6 2024 (nowy)
1650 mm
8. Voyah Free 2024 (nowy)
1645 mm
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1636 mm
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1631 mm
11. SERES 5 2023 (nowy)
1620 mm
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1600 mm
13. KIA EV6 2021 (nowy)
1550 mm
Prześwit
1. Voyah Free 2024 (nowy)
213 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
192 - 193 mm
4. VinFast VF 8 2022 (nowy)
180 mm
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
180 mm
6. NIO EL6 2023 (nowy)
165 mm
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
165 mm
8. SERES 5 2023 (nowy)
155 - 160 mm
9. KIA EV6 2021 (nowy)
155 - 160 mm
10. NIO EL7 2023 (nowy)
158 mm
11. BYD Tang 2024 (nowy)
150 mm
Promień skrętu
1. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
11.4 m
2. KIA EV6 2021 (nowy)
11.6 m
3. BYD Tang 2024 (nowy)
11.8 m
5. NIO EL6 2023 (nowy)
12.2 m
6. NIO EL7 2023 (nowy)
12.5 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. NIO EL6 2023 (nowy)
597 l
2. XPeng G6 2024 (nowy)
571 l
3. NIO EL7 2023 (nowy)
570 l
5. KIA EV6 2021 (nowy)
480 - 490 l
7. Subaru Solterra 2022 (nowy)
441 - 452 l
9. Togg T10X 2024 (nowy)
441 l
10. SERES 5 2023 (nowy)
367 l
11. BYD Tang 2024 (nowy)
235 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. BYD Tang 2024 (nowy)
1655 l
2. NIO EL7 2023 (nowy)
1545 l
3. Togg T10X 2024 (nowy)
1515 l
4. NIO EL6 2023 (nowy)
1430 l
5. XPeng G6 2024 (nowy)
1374 l
6. Voyah Free 2024 (nowy)
1320 l
7. KIA EV6 2021 (nowy)
1300 l
9. SERES 5 2023 (nowy)
723 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. BYD Tang 2024 (nowy)
940 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
3. BYD Tang 2024 (nowy)
Serie
4. XPeng G6 2024 (nowy)
Serie
6. KIA EV6 2021 (nowy)
Serie
7. SERES 5 2023 (nowy)
Serie
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Serie
13. NIO EL6 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
4. Togg T10X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
5. XPeng G6 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. KIA EV6 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. SERES 5 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. BYD Tang 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
9. Voyah Free 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
10. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. NIO EL6 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Elektryczność
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Elektryczność
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Elektryczność
4. Togg T10X 2024 (nowy)
Elektryczność
5. XPeng G6 2024 (nowy)
Elektryczność
6. KIA EV6 2021 (nowy)
Elektryczność
7. SERES 5 2023 (nowy)
Elektryczność
8. BYD Tang 2024 (nowy)
Elektryczność
9. Voyah Free 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Elektryczność
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Elektryczność
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Elektryczność
13. NIO EL6 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Togg T10X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. XPeng G6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. KIA EV6 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. SERES 5 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. BYD Tang 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Voyah Free 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. NIO EL6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. KIA EV6 2021 (nowy)
185 - 260 km/h
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
160 - 205 km/h
3. SERES 5 2023 (nowy)
180 - 200 km/h
4. XPeng G6 2024 (nowy)
200 km/h
5. Voyah Free 2024 (nowy)
200 km/h
6. VinFast VF 8 2022 (nowy)
200 km/h
7. NIO EL7 2023 (nowy)
200 km/h
8. NIO EL6 2023 (nowy)
200 km/h
9. BYD Tang 2024 (nowy)
190 km/h
10. Togg T10X 2024 (nowy)
180 - 185 km/h
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
160 km/h
12. Subaru Solterra 2022 (nowy)
160 km/h
Moc
1. NIO EL7 2023 (nowy)
480 kW
2. SERES 5 2023 (nowy)
220 - 475 kW
3. KIA EV6 2021 (nowy)
125 - 430 kW
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
205 - 415 kW
5. BYD Tang 2024 (nowy)
380 kW
6. Voyah Free 2024 (nowy)
360 kW
7. NIO EL6 2023 (nowy)
360 kW
8. XPeng G6 2024 (nowy)
190 - 350 kW
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
260 - 300 kW
10. VinFast VF 7 2024 (nowy)
150 - 260 kW
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
150 - 160 kW
12. Togg T10X 2024 (nowy)
160 kW
Moment obrotowy
1. SERES 5 2023 (nowy)
420 - 940 Nm
2. NIO EL7 2023 (nowy)
850 Nm
3. KIA EV6 2021 (nowy)
350 - 740 Nm
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
737 Nm
5. Voyah Free 2024 (nowy)
720 Nm
6. NIO EL6 2023 (nowy)
700 Nm
7. BYD Tang 2024 (nowy)
680 Nm
8. XPeng G6 2024 (nowy)
440 - 660 Nm
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
500 - 620 Nm
10. VinFast VF 7 2024 (nowy)
310 - 500 Nm
11. Togg T10X 2024 (nowy)
350 Nm
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
265 - 336 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. KIA EV6 2021 (nowy)
3.5 - 8.5 s
2. SERES 5 2023 (nowy)
3.7 - 6.8 s
3. NIO EL7 2023 (nowy)
3.9 s
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3.9 - 7.4 s
5. XPeng G6 2024 (nowy)
4.1 - 6.7 s
7. NIO EL6 2023 (nowy)
4.5 s
8. BYD Tang 2024 (nowy)
4.9 s
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
6.9 - 7.5 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. SERES 5 2023 (nowy)
? l/100km
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
? l/100km
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
? l/100km
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
14.4 l/100km
5. Subaru Solterra 2022 (nowy)
16 l/100km
6. KIA EV6 2021 (nowy)
16.6 l/100km
7. Togg T10X 2024 (nowy)
16.7 l/100km
8. XPeng G6 2024 (nowy)
17.5 l/100km
9. Voyah Free 2024 (nowy)
20.2 l/100km
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
20.6 l/100km
11. NIO EL6 2023 (nowy)
21.2 l/100km
12. NIO EL7 2023 (nowy)
22.4 l/100km
13. BYD Tang 2024 (nowy)
24 l/100km
Norma emisji
1. SERES 5 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. KIA EV6 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Togg T10X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Voyah Free 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. NIO EL6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. BYD Tang 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
225/55R19
2. KIA EV6 2021 (nowy)
235/55R19
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
235/60R18
4. Subaru Solterra 2022 (nowy)
235/60R18
5. SERES 5 2023 (nowy)
255/45R20
6. Voyah Free 2024 (nowy)
255/45R20
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
255/50R20
8. NIO EL6 2023 (nowy)
255/50R20
9. NIO EL7 2023 (nowy)
255/50R20
10. XPeng G6 2024 (nowy)
255/55R19
11. BYD Tang 2024 (nowy)
265/45R21
Hałas
4. NIO EL6 2023 (nowy)
66 dB
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
66 - 67 dB
6. KIA EV6 2021 (nowy)
68 dB
8. NIO EL7 2023 (nowy)
68 dB
9. BYD Tang 2024 (nowy)
68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. KIA EV6 2021 (nowy)
1875 - 2260 kg
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1970 - 2085 kg
3. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2013 - 2057 kg
4. Togg T10X 2024 (nowy)
2024 - 2201 kg
5. XPeng G6 2024 (nowy)
2025 - 2120 kg
6. NIO EL6 2023 (nowy)
2215 - 2235 kg
7. SERES 5 2023 (nowy)
2230 - 2360 kg
8. Voyah Free 2024 (nowy)
2340 kg
9. NIO EL7 2023 (nowy)
2421 - 2441 kg
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2509 kg
11. BYD Tang 2024 (nowy)
2630 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. BYD Tang 2024 (nowy)
3205 kg
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2975 kg
3. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2905 - 2970 kg
4. Voyah Free 2024 (nowy)
2945 kg
5. NIO EL7 2023 (nowy)
2890 kg
6. SERES 5 2023 (nowy)
2605 - 2735 kg
7. NIO EL6 2023 (nowy)
2690 kg
8. XPeng G6 2024 (nowy)
2553 - 2638 kg
9. KIA EV6 2021 (nowy)
2340 - 2610 kg
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
2465 - 2550 kg
11. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2550 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Voyah Free 2024 (nowy)
2000 kg
2. NIO EL7 2023 (nowy)
2000 kg
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1820 kg
4. KIA EV6 2021 (nowy)
750 - 1600 kg
5. BYD Tang 2024 (nowy)
1500 kg
6. XPeng G6 2024 (nowy)
1500 kg
7. NIO EL6 2023 (nowy)
1200 kg
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Voyah Free 2024 (nowy)
750 kg
2. NIO EL7 2023 (nowy)
750 kg
3. KIA EV6 2021 (nowy)
750 kg
4. BYD Tang 2024 (nowy)
750 kg
5. XPeng G6 2024 (nowy)
750 kg
6. NIO EL6 2023 (nowy)
750 kg
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. KIA EV6 2021 (nowy)
80 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
75 kg
5. BYD Tang 2024 (nowy)
75 kg
6. NIO EL6 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. KIA EV6 2021 (nowy)
100 kg
2. NIO EL7 2023 (nowy)
100 kg
3. NIO EL6 2023 (nowy)
100 kg
4. BYD Tang 2024 (nowy)
80 kg
7. XPeng G6 2024 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
12.9 °
Kąt zejścia
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
20.3 °
Kąt natarcia
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
15.9 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
464 - 707 km
2. XPeng G6 2024 (nowy)
435 - 570 km
3. SERES 5 2023 (nowy)
430 - 530 km
4. BYD Tang 2024 (nowy)
530 km
5. NIO EL6 2023 (nowy)
406 - 529 km
6. KIA EV6 2021 (nowy)
394 - 528 km
7. Togg T10X 2024 (nowy)
314 - 523 km
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
461 - 513 km
9. NIO EL7 2023 (nowy)
384 - 501 km
10. Voyah Free 2024 (nowy)
500 km
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
400 - 471 km
12. Subaru Solterra 2022 (nowy)
416 - 466 km
13. VinFast VF 7 2024 (nowy)
431 - 450 km
Całkowita pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
75 - 113 kWh
2. BYD Tang 2024 (nowy)
108.8 kWh
3. Voyah Free 2024 (nowy)
106.7 kWh
4. NIO EL6 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
5. NIO EL7 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
6. SERES 5 2023 (nowy)
80 - 90 kWh
7. Togg T10X 2024 (nowy)
52.4 - 88.5 kWh
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
71.4 kWh
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
71.4 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
106.5 kWh
2. NIO EL6 2023 (nowy)
73.5 - 90 kWh
3. NIO EL7 2023 (nowy)
73.5 - 90 kWh
4. VinFast VF 8 2022 (nowy)
82 - 87.7 kWh
5. XPeng G6 2024 (nowy)
66 - 87.5 kWh
6. KIA EV6 2021 (nowy)
58 - 77.4 kWh
7. VinFast VF 7 2024 (nowy)
75.3 kWh
Waga baterii
1. BYD Tang 2024 (nowy)
617 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
535 - 555 kg
3. NIO EL7 2023 (nowy)
535 - 555 kg
4. KIA EV6 2021 (nowy)
370 - 477 kg
Ładowanie AC
1. KIA EV6 2021 (nowy)
1-phasig,3-phasig
2. BYD Tang 2024 (nowy)
3-phasig
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3-phasig
4. XPeng G6 2024 (nowy)
3-phasig
5. Voyah Free 2024 (nowy)
3-phasig
6. Togg T10X 2024 (nowy)
3-phasig
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
DC:-1,0 kW
2. NIO EL6 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
3. NIO EL7 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
4. Subaru Solterra 2022 (nowy)
DC:50,0-150,0 kW
7. Voyah Free 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
8. BYD Tang 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:170,0 kW
9. Togg T10X 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:180,0 kW
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:200,0 kW
11. XPeng G6 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:215,0 kW
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-150,0 kW
13. KIA EV6 2021 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
Typ portu ładowania
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Typ 2
3. NIO EL7 2023 (nowy)
Typ 2
6. SERES 5 2023 (nowy)
Typ 2
8. BYD Tang 2024 (nowy)
Typ 2
9. Togg T10X 2024 (nowy)
Typ 2
11. XPeng G6 2024 (nowy)
Typ 2
13. KIA EV6 2021 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Lithium
2. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Lithium
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Lithium
4. Voyah Free 2024 (nowy)
Lithium
5. Togg T10X 2024 (nowy)
Lithium
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Lithium
7. KIA EV6 2021 (nowy)
Lithium
8. NIO EL6 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. SERES 5 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. BYD Tang 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. XPeng G6 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. BYD Tang 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. XPeng G6 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. Togg T10X 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
5. NIO EL7 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
6. Voyah Free 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
7. NIO EL6 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. KIA EV6 2021 (nowy)
Fahrzeugheck rechts (Beifahrerseite)