Porównanie: XPeng G6 vs. konkurencja

# XPeng G6 Fisker Ocean VinFast VF 8 Toyota bZ4X KIA EV6 NIO EL6 Subaru Solterra SERES 5 BYD Tang NIO EL7 Voyah Free VinFast VF 7 Togg T10X

Dodaj do porównania

Generacja
G6 1. Generation
2024 - Teraz
Ocean 1. Generation (01)
2022 - Teraz
VF 8 1. Generation (VFE35)
2022 - Teraz
bZ4X 1. Generation (EAM)
2022 - Teraz
EV6 CV (CV)
2021 - Teraz
EL6 1. Generation (NACC2S1)
2023 - Teraz
Solterra 1. Generation (EAM1S)
2022 - Teraz
5 1. Generation
2023 - Teraz
Tang 2. Generation (1. Facelift) (STE)
2024 - Teraz
EL7 1. Generation (ESW)
2023 - Teraz
Free 1. Generation
2024 - Teraz
VF 7 1. Generation
2024 - Teraz
T10X 1. Generation
2024 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555545554555
Klasa pojazduKlasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Fisker Ocean 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
3. VinFast VF 7 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
4. Togg T10X 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
5. XPeng G6 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. KIA EV6 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. SERES 5 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. BYD Tang 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
9. Voyah Free 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
10. Subaru Solterra 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
11. VinFast VF 8 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. NIO EL7 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. NIO EL6 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła

Paliwo

1. Fisker Ocean 2022 (nowy) Elektryczność
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Elektryczność
3. VinFast VF 7 2024 (nowy) Elektryczność
4. Togg T10X 2024 (nowy) Elektryczność
5. XPeng G6 2024 (nowy) Elektryczność
6. KIA EV6 2021 (nowy) Elektryczność
7. SERES 5 2023 (nowy) Elektryczność
8. BYD Tang 2024 (nowy) Elektryczność
9. Voyah Free 2024 (nowy) Elektryczność
12. NIO EL7 2023 (nowy) Elektryczność
13. NIO EL6 2023 (nowy) Elektryczność

Skrzynia biegów

1. Fisker Ocean 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. VinFast VF 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Togg T10X 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. XPeng G6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. KIA EV6 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. SERES 5 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. BYD Tang 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Voyah Free 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Subaru Solterra 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. VinFast VF 8 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. NIO EL7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. NIO EL6 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. SERES 5 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
2. Fisker Ocean 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
3. VinFast VF 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Subaru Solterra 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. KIA EV6 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Togg T10X 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. XPeng G6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Voyah Free 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. VinFast VF 8 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
11. NIO EL6 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. NIO EL7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
13. BYD Tang 2024 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

7. Voyah Free 2024 (nowy) AC:11,0 DC:100,0 kW
8. BYD Tang 2024 (nowy) AC:11,0 DC:170,0 kW
9. Togg T10X 2024 (nowy) AC:11,0 DC:180,0 kW
10. Fisker Ocean 2022 (nowy) AC:11,0 DC:200,0 kW
11. XPeng G6 2024 (nowy) AC:11,0 DC:215,0 kW
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy) AC:11,0 DC:50,0-150,0 kW
13. KIA EV6 2021 (nowy) AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW

Pozycja portu ładowania

2. BYD Tang 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
3. XPeng G6 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. Togg T10X 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
5. NIO EL7 2023 (nowy) Beifahrerseite vorne
6. Voyah Free 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
7. NIO EL6 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
8. VinFast VF 8 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
9. Subaru Solterra 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
10. VinFast VF 7 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
12. Fisker Ocean 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
13. KIA EV6 2021 (nowy) Fahrzeugheck rechts (Beifahrerseite)

TOPlist