Długość
1. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
5995 mm
2. VW Transporter 2021 (nowy)
5450 mm
3. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
5372 mm
4. VW ID.7 2023 (nowy)
4961 mm
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
4955 mm
6. XPeng G9 2024 (nowy)
4891 mm
7. NIO EL6 2023 (nowy)
4854 mm
9. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
4825 mm
10. Peugeot 5008 2024 (nowy)
4791 mm
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
4787 mm
12. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
4735 mm
13. Polestar 2 2020 (nowy)
4606 mm
Rozstaw osi
1. VW Transporter 2021 (nowy)
3500 mm
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
3357 mm
3. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
3160 mm
4. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2999 mm
5. XPeng G9 2024 (nowy)
2998 mm
6. VW ID.7 2023 (nowy)
2971 mm
7. NIO EL6 2023 (nowy)
2915 mm
9. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2901 mm
10. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2900 mm
11. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
2800 mm
12. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
2760 mm
13. Polestar 2 2020 (nowy)
2735 mm
Szerokość
1. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
2060 mm
2. VW Transporter 2021 (nowy)
2032 mm
3. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
2030 mm
4. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2005 mm
5. NIO EL6 2023 (nowy)
1987 mm
6. XPeng G9 2024 (nowy)
1937 mm
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
1930 mm
9. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1895 mm
10. VW ID.7 2023 (nowy)
1862 mm
11. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
1860 mm
12. Polestar 2 2020 (nowy)
1859 mm
13. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
1825 mm
Szerokość z lusterkami
1. VW Transporter 2021 (nowy)
2275 mm
2. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2225 mm
3. NIO EL6 2023 (nowy)
2212 mm
4. VW ID.7 2023 (nowy)
2141 mm
5. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2108 mm
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2100 mm
8. Polestar 2 2020 (nowy)
1985 mm
Wysokość
1. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
2590 mm
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
1999 mm
3. VW Transporter 2021 (nowy)
1966 mm
4. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
1800 mm
5. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
1736 mm
6. NIO EL6 2023 (nowy)
1703 mm
7. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1694 mm
8. XPeng G9 2024 (nowy)
1680 mm
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
1650 mm
11. ZEEKR 001 2024 (nowy)
1560 mm
12. VW ID.7 2023 (nowy)
1536 mm
13. Polestar 2 2020 (nowy)
1479 mm
Prześwit
1. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
2500 mm
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
204 mm
3. XPeng G9 2024 (nowy)
145 - 195 mm
4. ZEEKR 001 2024 (nowy)
162 - 174 mm
5. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
172 mm
6. NIO EL6 2023 (nowy)
165 mm
9. Polestar 2 2020 (nowy)
121 - 151 mm
Promień skrętu
1. VW ID.7 2023 (nowy)
10 - 12 m
10. VW Transporter 2021 (nowy)
12 - 13 m
11. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
12 - 13 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. VW Transporter 2021 (nowy)
469 - 763 l
4. XPeng G9 2024 (nowy)
660 l
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
581 - 621 l
6. VW ID.7 2023 (nowy)
532 - 605 l
7. NIO EL6 2023 (nowy)
597 l
8. ZEEKR 001 2024 (nowy)
539 l
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
539 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
12000 l
4. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1815 l
5. VW ID.7 2023 (nowy)
1586 l
6. XPeng G9 2024 (nowy)
1576 l
7. NIO EL6 2023 (nowy)
1430 l
8. Polestar 2 2020 (nowy)
1095 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
8. VW ID.7 2023 (nowy)
Serie
9. XPeng G9 2024 (nowy)
Serie
10. NIO EL6 2023 (nowy)
Serie
13. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. VW Transporter 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
7. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
8. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. VW ID.7 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. XPeng G9 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. NIO EL6 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Polestar 2 2020 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś
Paliwo
1. VW Transporter 2021 (nowy)
Benzyna 98, Diesel, Elektryczność
2. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
Elektryczność
3. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Elektryczność
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Elektryczność
5. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
Elektryczność
6. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Elektryczność
7. VW ID.7 2023 (nowy)
Elektryczność
8. XPeng G9 2024 (nowy)
Elektryczność
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Elektryczność
10. NIO EL6 2023 (nowy)
Elektryczność
11. Polestar 2 2020 (nowy)
Elektryczność
12. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
13. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Elektryczność, Diesel
Skrzynia biegów
1. VW Transporter 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Skrzynia CVT, Przekładnia redukcyjna
2. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. VW ID.7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. XPeng G9 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. NIO EL6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Polestar 2 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
170 - 220 km/h
2. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
210 km/h
3. Polestar 2 2020 (nowy)
160 - 205 km/h
4. VW Transporter 2021 (nowy)
112 - 200 km/h
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
200 km/h
6. XPeng G9 2024 (nowy)
200 km/h
7. NIO EL6 2023 (nowy)
200 km/h
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
190 km/h
9. VW ID.7 2023 (nowy)
180 km/h
10. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
120 - 160 km/h
11. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
160 km/h
12. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
160 km/h
13. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
100 km/h
Moc
1. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
310 - 470 kW
2. XPeng G9 2024 (nowy)
230 - 405 kW
3. ZEEKR 001 2024 (nowy)
200 - 400 kW
4. NIO EL6 2023 (nowy)
360 kW
5. Polestar 2 2020 (nowy)
165 - 350 kW
6. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
190 - 276 kW
7. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
108 - 260 kW
8. VW ID.7 2023 (nowy)
210 - 250 kW
9. VW Transporter 2021 (nowy)
81 - 210 kW
10. Peugeot 5008 2024 (nowy)
100 - 170 kW
Moment obrotowy
1. Polestar 2 2020 (nowy)
330 - 740 Nm
2. XPeng G9 2024 (nowy)
430 - 717 Nm
3. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
440 - 710 Nm
4. NIO EL6 2023 (nowy)
700 Nm
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
343 - 686 Nm
6. VW ID.7 2023 (nowy)
545 - 679 Nm
7. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
330 - 515 Nm
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
343 - 509 Nm
9. VW Transporter 2021 (nowy)
220 - 415 Nm
10. Peugeot 5008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
Pojemność skokowa
1. VW Transporter 2021 (nowy)
1395 - 2488 ccm
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
1996 ccm
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1199 - 1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. XPeng G9 2024 (nowy)
3 - 6 s
3. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
3 - 6 s
4. ZEEKR 001 2024 (nowy)
3 - 7 s
6. Polestar 2 2020 (nowy)
4 - 7 s
7. VW ID.7 2023 (nowy)
5 - 6 s
9. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
7 - 11 s
10. VW Transporter 2021 (nowy)
7 - 16 s
11. Peugeot 5008 2024 (nowy)
9 - 10 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. VW Transporter 2021 (nowy)
45 - 60 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
5 l/100km
2. VW Transporter 2021 (nowy)
7 l/100km
3. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
8 l/100km
4. VW ID.7 2023 (nowy)
14 l/100km
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
15 l/100km
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
17 l/100km
7. Polestar 2 2020 (nowy)
17 l/100km
8. ZEEKR 001 2024 (nowy)
18 l/100km
9. XPeng G9 2024 (nowy)
19 l/100km
10. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
21 l/100km
11. NIO EL6 2023 (nowy)
21 l/100km
12. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
22 l/100km
13. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
22 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. VW Transporter 2021 (nowy)
18 - 229 g/km
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
211 g/km
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
23 - 130 g/km
Norma emisji
1. VW Transporter 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Ciężarówka, Euro 6e (WLTP) 36EA, Euro 6e-bis (WLTP) 36EB, Euro 6e-bis (WLTP) Wohnmobil (36EB), Euro 6e (WLTP) Kamper (36EA), Pojazd elektryczny
2. VW ID.7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Polestar 2 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. NIO EL6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
205/60R16
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
215/65R16C
3. VW Transporter 2021 (nowy)
215/65R16CT
4. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
215/75R16C
5. Peugeot 5008 2024 (nowy)
225/55R19
6. VW ID.7 2023 (nowy)
235/50R19
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
235/50R19
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
235/55R19V
9. Polestar 2 2020 (nowy)
245/45R19
10. ZEEKR 001 2024 (nowy)
255/45R21
11. NIO EL6 2023 (nowy)
255/50R20
12. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
255/55R18
13. XPeng G9 2024 (nowy)
255/55R19
Hałas
1. Polestar 2 2020 (nowy)
63 - 69 dB
2. ZEEKR 001 2024 (nowy)
64 - 67 dB
3. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
65 - 66 dB
4. Peugeot 5008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
5. VW ID.7 2023 (nowy)
66 dB
6. NIO EL6 2023 (nowy)
66 dB
9. VW Transporter 2021 (nowy)
67 - 71 dB
10. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
68 - 72 dB
11. XPeng G9 2024 (nowy)
69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
1810 kg
2. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
1960 kg
3. Polestar 2 2020 (nowy)
2015 - 2188 kg
4. NIO EL6 2023 (nowy)
2215 - 2235 kg
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
2132 - 2289 kg
6. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1780 - 2293 kg
7. VW ID.7 2023 (nowy)
2184 - 2339 kg
8. XPeng G9 2024 (nowy)
2210 - 2340 kg
9. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2200 - 2350 kg
10. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
2360 - 2520 kg
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2395 - 2535 kg
12. VW Transporter 2021 (nowy)
1872 - 2620 kg
13. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
2700 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
3500 - 4250 kg
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
3500 kg
3. VW Transporter 2021 (nowy)
2600 - 3350 kg
4. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2350 - 2940 kg
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2710 - 2855 kg
6. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
2640 - 2800 kg
7. VW ID.7 2023 (nowy)
2640 - 2800 kg
8. XPeng G9 2024 (nowy)
2680 - 2800 kg
9. NIO EL6 2023 (nowy)
2690 kg
10. Polestar 2 2020 (nowy)
2390 - 2600 kg
11. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
2351 kg
12. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
2285 kg
Przyczepa z hamulcem
1. VW Transporter 2021 (nowy)
1600 - 2800 kg
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
1500 - 2000 kg
3. ZEEKR 001 2024 (nowy)
1500 - 2000 kg
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2000 kg
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
1400 - 1600 kg
6. XPeng G9 2024 (nowy)
1500 kg
7. Polestar 2 2020 (nowy)
1500 kg
8. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1000 - 1300 kg
9. VW ID.7 2023 (nowy)
1000 - 1200 kg
10. NIO EL6 2023 (nowy)
1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
3. ZEEKR 001 2024 (nowy)
750 kg
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
750 kg
5. XPeng G9 2024 (nowy)
750 kg
6. Polestar 2 2020 (nowy)
750 kg
7. Peugeot 5008 2024 (nowy)
750 kg
8. VW ID.7 2023 (nowy)
750 kg
9. NIO EL6 2023 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. VW Transporter 2021 (nowy)
80 - 112 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
100 kg
5. XPeng G9 2024 (nowy)
75 kg
6. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Terenski
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
549 - 749 km
2. VW ID.7 2023 (nowy)
584 - 709 km
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
78 - 664 km
4. Polestar 2 2020 (nowy)
440 - 659 km
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
580 - 620 km
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
480 - 615 km
7. XPeng G9 2024 (nowy)
460 - 570 km
8. NIO EL6 2023 (nowy)
406 - 529 km
9. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
279 - 415 km
10. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
310 - 370 km
13. VW Transporter 2021 (nowy)
44 - 331 km
Całkowita pojemność baterii
1. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
77 - 101 kWh
2. ZEEKR 001 2024 (nowy)
100 kWh
3. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
75 - 100 kWh
4. NIO EL6 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
5. XPeng G9 2024 (nowy)
78 - 98 kWh
6. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
73 - 97 kWh
7. VW ID.7 2023 (nowy)
82 - 91 kWh
8. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
77 - 88 kWh
9. Polestar 2 2020 (nowy)
64 - 82 kWh
12. VW Transporter 2021 (nowy)
13 - 16 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
17 - 96 kWh
2. XPeng G9 2024 (nowy)
75 - 93 kWh
3. NIO EL6 2023 (nowy)
73 - 90 kWh
4. VW ID.7 2023 (nowy)
77 - 86 kWh
5. Polestar 2 2020 (nowy)
61 - 78 kWh
6. VW Transporter 2021 (nowy)
10 - 63 kWh
Waga baterii
1. XPeng G9 2024 (nowy)
575 - 607 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
535 - 555 kg
3. VW ID.7 2023 (nowy)
495 kg
Ładowanie AC
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
1-phasig
2. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
1-phasig
3. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
1-phasig
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. XPeng G9 2024 (nowy)
3-phasig
6. VW ID.7 2023 (nowy)
3-phasig
7. Polestar 2 2020 (nowy)
3-phasig
8. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
3-phasig
9. ZEEKR 001 2024 (nowy)
3-phasig
10. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. NIO EL6 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
4. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
AC:11,0 kW
5. Polestar 2 2020 (nowy)
AC:11,0 DC:116,0 kW
6. VW ID.7 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:175,0 kW
7. XPeng G9 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:260,0 kW
8. ZEEKR 001 2024 (nowy)
AC:22,0 DC:200,0 kW
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
AC:22,0 DC:360,0 kW
10. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
AC:6,6 DC:70,0 kW
11. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
AC:6,6 DC:70,0 kW
12. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
AC:7,2 DC:-1,0 kW
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
AC:7,4-11,0 DC:160,0 kW
Typ portu ładowania
3. NIO EL6 2023 (nowy)
Typ 2
6. VW ID.7 2023 (nowy)
Typ 2
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Typ 2
8. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Typ 2
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
3. Polestar 2 2020 (nowy)
Lithium
4. VW ID.7 2023 (nowy)
Lithium
5. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
Lithium
6. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Lithium
8. NIO EL6 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. XPeng G9 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. VW ID.7 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. XPeng G9 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. Maxus Euniq 5 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
6. Maxus Euniq 6 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. Polestar 2 2020 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. NIO EL6 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
12. ARI Motors 1710 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne