Długość
1. Ford Transit 2019 (nowy)
5531 mm
2. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
5500 mm
3. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
5395 mm
4. Ford Ranger 2022 (nowy)
5370 mm
5. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
5365 mm
6. VW Amarok 2023 (nowy)
5350 mm
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
5325 mm
8. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
5280 mm
9. KGM Musso 2025 (nowy)
5095 mm
11. Toyota Proace 2024 (nowy)
4983 mm
12. Citroen Holidays 2024 (nowy)
4981 mm
13. Fiat Scudo 2024 (nowy)
4980 mm
Rozstaw osi
1. Ford Transit 2019 (nowy)
3300 mm
2. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
3300 mm
3. Toyota Proace 2024 (nowy)
3275 mm
4. Citroen Holidays 2024 (nowy)
3275 mm
5. Fiat Scudo 2024 (nowy)
3275 mm
6. Ford Ranger 2022 (nowy)
3270 mm
7. VW Amarok 2023 (nowy)
3270 mm
8. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
3155 mm
9. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
3155 mm
10. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
3125 mm
11. KGM Musso 2025 (nowy)
3100 mm
13. Toyota Hilux 2020 (nowy)
3085 mm
Szerokość
1. Ford Transit 2019 (nowy)
2059 mm
3. Citroen Holidays 2024 (nowy)
2010 mm
4. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
1997 mm
5. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
1960 mm
6. KGM Musso 2025 (nowy)
1950 mm
7. Toyota Proace 2024 (nowy)
1920 mm
8. Fiat Scudo 2024 (nowy)
1920 mm
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
1918 mm
10. VW Amarok 2023 (nowy)
1910 mm
11. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
1900 mm
12. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
1870 mm
13. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1800 mm
Szerokość z lusterkami
1. Ford Transit 2019 (nowy)
2474 mm
3. Ford Ranger 2022 (nowy)
2208 mm
4. VW Amarok 2023 (nowy)
2208 mm
5. Citroen Holidays 2024 (nowy)
2204 mm
6. Toyota Proace 2024 (nowy)
2204 mm
7. Fiat Scudo 2024 (nowy)
2204 mm
Wysokość
1. Ford Transit 2019 (nowy)
2533 mm
2. Citroen Holidays 2024 (nowy)
1990 mm
4. Fiat Scudo 2024 (nowy)
1895 mm
5. Toyota Proace 2024 (nowy)
1890 mm
6. VW Amarok 2023 (nowy)
1871 mm
7. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
1870 mm
8. Ford Ranger 2022 (nowy)
1868 mm
9. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
1860 mm
10. KGM Musso 2025 (nowy)
1840 mm
11. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
1809 mm
12. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1795 mm
13. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
1790 mm
Prześwit
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
227 - 310 mm
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
235 - 266 mm
4. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
250 mm
5. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
230 mm
6. KGM Musso 2025 (nowy)
215 - 220 mm
7. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
187 mm
8. Toyota Proace 2024 (nowy)
150 mm
Promień skrętu
1. KGM Musso 2025 (nowy)
11 - 12 m
2. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
11 - 12 m
10. Ford Transit 2019 (nowy)
, 13 m
11. Ford Ranger 2022 (nowy)
12 - 13 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
672 - 819 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Ford Transit 2019 (nowy)
9300 l
2. Fiat Scudo 2024 (nowy)
5800 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Citroen Holidays 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Fiat Scudo 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Toyota Proace 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Ford Transit 2019 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś, , Napęd na wszystkie koła
5. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
6. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
9. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
10. Ford Ranger 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
11. KGM Musso 2025 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. VW Amarok 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Diesel
4. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
Diesel
5. KGM Musso 2025 (nowy)
Diesel
6. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
Diesel
7. VW Amarok 2023 (nowy)
Diesel
8. Ford Transit 2019 (nowy)
Diesel, , Elektryczność
9. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
Diesel, Benzyna 98, Elektryczność
10. Fiat Scudo 2024 (nowy)
Diesel, Elektryczność
11. Toyota Proace 2024 (nowy)
Diesel, Elektryczność
12. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Elektryczność
13. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
2. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów
3. Ford Ranger 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
4. Citroen Holidays 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
5. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
6. KGM Musso 2025 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
7. VW Amarok 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
8. Ford Transit 2019 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, , Przekładnia redukcyjna
9. Fiat Scudo 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
10. Toyota Proace 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
11. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Skrzynia CVT, Przekładnia redukcyjna
12. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
6 - 10
3. VW Amarok 2023 (nowy)
6 - 10
Cylindry
2. VW Amarok 2023 (nowy)
4 - 6
Maks. prędkość
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
180 - 190 km/h
2. VW Amarok 2023 (nowy)
180 - 190 km/h
3. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
190 km/h
4. Fiat Scudo 2024 (nowy)
130 - 185 km/h
5. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
180 km/h
6. KGM Musso 2025 (nowy)
172 - 177 km/h
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
170 - 175 km/h
8. Toyota Proace 2024 (nowy)
130 - 170 km/h
9. Citroen Holidays 2024 (nowy)
170 km/h
10. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
170 km/h
11. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
150 km/h
12. Ford Transit 2019 (nowy)
, 120 km/h
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
120 km/h
Moc
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
125 - 215 kW
3. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
100 - 210 kW
4. Ford Transit 2019 (nowy)
, 198 kW
5. VW Amarok 2023 (nowy)
125 - 177 kW
6. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
158 kW
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
110 - 150 kW
8. KGM Musso 2025 (nowy)
149 kW
9. Citroen Holidays 2024 (nowy)
106 - 130 kW
10. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
130 kW
11. Fiat Scudo 2024 (nowy)
88 - 130 kW
12. Toyota Proace 2024 (nowy)
88 - 130 kW
13. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
120 kW
Moment obrotowy
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
405 - 697 Nm
3. VW Amarok 2023 (nowy)
405 - 600 Nm
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
400 - 500 Nm
5. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
500 Nm
6. KGM Musso 2025 (nowy)
400 - 441 Nm
7. Ford Transit 2019 (nowy)
, 430 Nm
8. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
360 - 415 Nm
9. Fiat Scudo 2024 (nowy)
260 - 400 Nm
10. Toyota Proace 2024 (nowy)
260 - 400 Nm
11. Citroen Holidays 2024 (nowy)
370 - 400 Nm
12. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
360 Nm
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
310 Nm
Pojemność skokowa
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
1996 - 2993 ccm
2. VW Amarok 2023 (nowy)
1996 - 2993 ccm
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
2393 - 2755 ccm
4. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
1996 - 2488 ccm
5. KGM Musso 2025 (nowy)
2157 ccm
6. Fiat Scudo 2024 (nowy)
1499 - 1997 ccm
7. Toyota Proace 2024 (nowy)
1499 - 1997 ccm
8. Citroen Holidays 2024 (nowy)
1997 ccm
9. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
1996 ccm
10. Ford Transit 2019 (nowy)
, 1995 ccm
11. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
1898 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Fiat Scudo 2024 (nowy)
10 - 11 s
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
10 - 13 s
8. Toyota Proace 2024 (nowy)
12 - 13 s
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
7 - 12 s
10. VW Amarok 2023 (nowy)
8 - 11 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
6. Ford Transit 2019 (nowy)
, 70 l
10. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
55 - 63 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Ford Transit 2019 (nowy)
, 7 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. Ford Transit 2019 (nowy)
, 7 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Fiat Scudo 2024 (nowy)
6 l/100km
2. Ford Transit 2019 (nowy)
7 l/100km
3. Toyota Proace 2024 (nowy)
7 l/100km
4. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
7 l/100km
5. Ford Ranger 2022 (nowy)
8 l/100km
6. VW Amarok 2023 (nowy)
8 l/100km
7. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
8 l/100km
8. KGM Musso 2025 (nowy)
8 l/100km
9. Citroen Holidays 2024 (nowy)
8 l/100km
10. Toyota Hilux 2020 (nowy)
9 l/100km
11. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
9 l/100km
12. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
26 l/100km
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
26 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Ford Transit 2019 (nowy)
, 277 g/km
2. Fiat Scudo 2024 (nowy)
172 - 194 g/km
3. Toyota Proace 2024 (nowy)
173 - 199 g/km
4. Citroen Holidays 2024 (nowy)
208 - 211 g/km
5. KGM Musso 2025 (nowy)
223 - 246 g/km
6. VW Amarok 2023 (nowy)
226 - 270 g/km
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
227 - 264 g/km
8. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
233 - 235 g/km
9. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
239 g/km
10. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
40 - 225 g/km
11. Ford Ranger 2022 (nowy)
70 - 315 g/km
Norma emisji
1. KGM Musso 2025 (nowy)
Ciężarówka
2. VW Amarok 2023 (nowy)
Ciężarówka
3. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
Ciężarówka
4. Ford Ranger 2022 (nowy)
Ciężarówka
5. Fiat Scudo 2024 (nowy)
Ciężarówka, Pojazd elektryczny
6. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Ciężarówka
7. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
8. Ford Transit 2019 (nowy)
Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Ciężarówka, , Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
9. Citroen Holidays 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Toyota Proace 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Ciężarówka
12. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Citroen Holidays 2024 (nowy)
215/60R17C
2. Toyota Proace 2024 (nowy)
215/65R16
3. Fiat Scudo 2024 (nowy)
215/65R16C
4. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
215/65R16CT
5. Toyota Hilux 2020 (nowy)
225/70R17
6. Ford Transit 2019 (nowy)
235/65R16
7. KGM Musso 2025 (nowy)
235/70R17
8. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
245/65R17
9. VW Amarok 2023 (nowy)
255/70R16
10. Ford Ranger 2022 (nowy)
255/70R16
11. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
265/60R18
12. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
265/60R18
13. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
275/55R20
Hałas
1. Ford Transit 2019 (nowy)
, 78 dB
2. Fiat Scudo 2024 (nowy)
67 - 73 dB
3. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
68 - 72 dB
4. Toyota Proace 2024 (nowy)
68 - 73 dB
7. Ford Ranger 2022 (nowy)
70 - 72 dB
10. Toyota Hilux 2020 (nowy)
71 - 72 dB
11. VW Amarok 2023 (nowy)
71 - 72 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
2040 - 2115 kg
2. Toyota Proace 2024 (nowy)
1604 - 2140 kg
3. Citroen Holidays 2024 (nowy)
2235 kg
4. Fiat Scudo 2024 (nowy)
1722 - 2260 kg
5. KGM Musso 2025 (nowy)
2145 - 2260 kg
6. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
2275 kg
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1960 - 2295 kg
8. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
2375 kg
9. VW Amarok 2023 (nowy)
2262 - 2423 kg
10. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
2251 - 2453 kg
11. Ford Ranger 2022 (nowy)
2082 - 2486 kg
12. Ford Transit 2019 (nowy)
, 2765 kg
13. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
2925 - 2955 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ford Transit 2019 (nowy)
, 5000 kg
2. Fiat Scudo 2024 (nowy)
2695 - 3905 kg
3. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
3500 kg
4. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
3500 kg
5. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
3175 - 3400 kg
6. Ford Ranger 2022 (nowy)
3130 - 3350 kg
7. VW Amarok 2023 (nowy)
3190 - 3350 kg
8. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
3300 kg
9. KGM Musso 2025 (nowy)
2940 - 3260 kg
10. Toyota Hilux 2020 (nowy)
3000 - 3210 kg
11. Toyota Proace 2024 (nowy)
2656 - 3100 kg
12. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
3100 kg
13. Citroen Holidays 2024 (nowy)
3100 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Ford Transit 2019 (nowy)
, 3500 kg
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
2500 - 3500 kg
3. KGM Musso 2025 (nowy)
2600 - 3500 kg
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
2800 - 3500 kg
5. VW Amarok 2023 (nowy)
3200 - 3500 kg
6. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
3500 kg
7. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
3500 kg
8. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
3500 kg
9. Fiat Scudo 2024 (nowy)
1000 - 2500 kg
10. Toyota Proace 2024 (nowy)
1000 - 2500 kg
11. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
1850 - 2500 kg
12. Citroen Holidays 2024 (nowy)
2000 - 2130 kg
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
1000 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Ford Transit 2019 (nowy)
, 750 kg
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
750 kg
3. KGM Musso 2025 (nowy)
750 kg
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
750 kg
5. VW Amarok 2023 (nowy)
750 kg
6. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
750 kg
8. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
750 kg
9. Fiat Scudo 2024 (nowy)
750 kg
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
245 kg
2. VW Amarok 2023 (nowy)
200 - 210 kg
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
120 - 140 kg
5. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
100 kg
6. Fiat Scudo 2024 (nowy)
60 - 100 kg
7. Toyota Proace 2024 (nowy)
60 - 100 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
21 - 24 °
4. VW Amarok 2023 (nowy)
20 - 21 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
25 - 28 °
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
25 - 26 °
7. VW Amarok 2023 (nowy)
22 - 23 °
Kąt natarcia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
30 - 32 °
2. VW Amarok 2023 (nowy)
29 - 30 °
Brodenie
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
800 - 850 mm
2. VW Amarok 2023 (nowy)
800 mm
3. Isuzu D-Max 2024 (nowy)
800 mm
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
700 mm
5. Maxus T60 MAX 2025 (nowy)
550 mm
7. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
550 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
2. Fiat Scudo 2024 (nowy)
221 - 352 km
3. Toyota Proace 2024 (nowy)
218 - 349 km
4. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
330 km
5. Ford Transit 2019 (nowy)
, 317 km
6. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
52 - 306 km
Całkowita pojemność baterii
1. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
102 kWh
2. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
89 kWh
3. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
16 - 82 kWh
4. Ford Transit 2019 (nowy)
, 77 kWh
5. Fiat Scudo 2024 (nowy)
50 - 75 kWh
6. Toyota Proace 2024 (nowy)
50 - 75 kWh
7. Ford Ranger 2022 (nowy)
16 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Ford Transit 2019 (nowy)
, 68 kWh
2. Ford Tourneo Custom 2023 (nowy)
11 - 64 kWh
3. Ford Ranger 2022 (nowy)
11 kWh
Waga baterii
Ładowanie AC
1. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
3-phasig
2. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
12. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:-1,0 kW
13. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:115,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
12. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
12. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. Maxus eTERRON 9 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten