Porównanie: vs. konkurencja

# VinFast VF 9 Mitsubishi Eclipse Cross Lancia Ypsilon VW ID.7 VinFast VF 7 MG MG3 MG Cyberster Renault R5 Hongqi EH7 Togg T10X VinFast VF 6 GWM WEY 03

Dodaj do porównania

Generacja
VF 9 1. Generation
2022 - Teraz

- Teraz
Eclipse Cross 1.Generation (1. Facelift) (GK0)
2021 - Teraz
Ypsilon L21 (L21)
2025 - Teraz
ID.7 1. Generation (ED)
2023 - Teraz
VF 7 1. Generation
2024 - Teraz
MG3 1. Generation (ZP2A)
2024 - Teraz
Cyberster 1. Generation
2024 - Teraz
R5 III
2024 - Teraz
EH7 1. Generation
2024 - Teraz
T10X 1. Generation
2024 - Teraz
VF 6 1. Generation
2024 - Teraz
WEY 03 1. Generation (V71-V61)
2024 - Teraz
KaroseriaSUVSUVHatchbackHatchbackSUVHatchbackRoadsterHatchbackSedanSUVSUVSUV
Drzwi555555254555
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Małe samochody (np. Polo)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Małe samochody (np. Polo)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

2. Renault R5 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Lancia Ypsilon 2025 (nowy) Napęd na przednią oś
4. MG MG3 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
5. VinFast VF 6 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. VinFast VF 7 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
7. Togg T10X 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
8. VW ID.7 2023 (nowy) Napęd na tylną oś
9. MG Cyberster 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Hongqi EH7 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. VinFast VF 9 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. Mitsubishi Eclipse Cross 2021 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. GWM WEY 03 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na przednią oś

Skrzynia biegów

3. MG MG3 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
4. Lancia Ypsilon 2025 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. GWM WEY 03 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. Renault R5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. VinFast VF 6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Togg T10X 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. VW ID.7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. MG Cyberster 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Hongqi EH7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. VinFast VF 9 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

2. Mitsubishi Eclipse Cross 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. GWM WEY 03 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
4. MG MG3 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
5. Lancia Ypsilon 2025 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
6. MG Cyberster 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Hongqi EH7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Renault R5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
9. VinFast VF 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. VinFast VF 6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
11. VW ID.7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Togg T10X 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
13. VinFast VF 9 2022 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Pozycja portu ładowania

3. MG MG3 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. VW ID.7 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. Hongqi EH7 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. GWM WEY 03 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
8. Togg T10X 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
9. MG Cyberster 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
10. Renault R5 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
11. VinFast VF 9 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
12. VinFast VF 7 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
13. VinFast VF 6 2024 (nowy) Fahrerseite vorne

TOPlist