Porównanie: Toyota C-HR vs. konkurencja

# Toyota C-HR Subaru Crosstrek Nissan X-Trail Renault Symbioz Honda HR-V Mitsubishi ASX Toyota Corolla Cross Honda ZR-V Peugeot 3008 Suzuki Across Subaru Forester Subaru XV

Dodaj do porównania

Generacja
C-HR X20 (X20)
2024 - Teraz
Crosstrek 1. Generation (G6)
2024 - Teraz
X-Trail T33 (T33)
2022 - Teraz
Symbioz 1. Generation
2024 - Teraz
HR-V 3. Generation (RV)
2022 - Teraz
ASX 2. Generation (1. Facelift) (RJB)
2024 - Teraz
Corolla Cross 1. Generation (XG1TJ)
2022 - Teraz
ZR-V 1. Generation (RZ)
2023 - Teraz
3008 3. Generation (K)
2024 - Teraz
Across 1. Generation (XA5P)
2020 - Teraz
Forester V (1. Facelift) (S5)
2021 - Teraz
XV II (1. Facelift) (G5)
2021 - 2024

- Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi555555555555
Klasa pojazduNiższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Niższa klasa średnia (np. Golf)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

2. Honda HR-V 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Honda ZR-V 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Mitsubishi ASX 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Peugeot 3008 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Renault Symbioz 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Nissan X-Trail 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
8. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. Toyota C-HR 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
10. Suzuki Across 2020 (nowy) Napęd na wszystkie koła
11. Subaru Forester 2021 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. Subaru Crosstrek 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. Subaru XV 2021 Napęd na wszystkie koła

Skrzynia biegów

3. Renault Symbioz 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów
4. Peugeot 3008 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
5. Mitsubishi ASX 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
12. Subaru XV 2021 Skrzynia CVT
13. Nissan X-Trail 2022 (nowy) Skrzynia CVT, Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

2. Mitsubishi ASX 2024 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
3. Honda HR-V 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
4. Honda ZR-V 2023 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
5. Subaru Crosstrek 2024 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
6. Subaru XV 2021 Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
7. Subaru Forester 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. Suzuki Across 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
9. Toyota Corolla Cross 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Nissan X-Trail 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Toyota C-HR 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
12. Renault Symbioz 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
13. Peugeot 3008 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny


TOPlist