Długość
1. Nissan Interstar 2024 (nowy)
5685 mm
2. Renault Master 2024 (nowy)
5685 mm
3. Ford Transit 2019 (nowy)
5531 mm
4. Opel Movano 2024 (nowy)
5413 mm
5. Ford Ranger 2022 (nowy)
5370 mm
6. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
5365 mm
7. VW Amarok 2023 (nowy)
5350 mm
8. Toyota Hilux 2020 (nowy)
5325 mm
9. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
5310 mm
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
5095 mm
11. Nissan Primastar 2021 (nowy)
5080 mm
12. Renault Trafic 2021 (nowy)
5080 mm
13. Opel Vivaro 2024 (nowy)
4959 mm
Rozstaw osi
1. Nissan Interstar 2024 (nowy)
3585 mm
2. Renault Master 2024 (nowy)
3585 mm
3. Opel Movano 2024 (nowy)
3450 mm
4. Ford Transit 2019 (nowy)
3300 mm
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
3275 mm
6. Ford Ranger 2022 (nowy)
3270 mm
7. VW Amarok 2023 (nowy)
3270 mm
8. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
3155 mm
9. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
3125 mm
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
3100 mm
11. Nissan Primastar 2021 (nowy)
3098 mm
12. Renault Trafic 2021 (nowy)
3098 mm
13. Toyota Hilux 2020 (nowy)
3085 mm
Szerokość
1. Nissan Interstar 2024 (nowy)
2222 mm
2. Renault Master 2024 (nowy)
2080 mm
3. Ford Transit 2019 (nowy)
2059 mm
4. Opel Movano 2024 (nowy)
2050 mm
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2010 mm
6. Nissan Primastar 2021 (nowy)
1956 mm
7. Renault Trafic 2021 (nowy)
1956 mm
8. SsangYong Musso 2022 (nowy)
1950 mm
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
1918 mm
10. VW Amarok 2023 (nowy)
1910 mm
11. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
1900 mm
12. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1810 mm
13. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1800 mm
Szerokość z lusterkami
1. Opel Movano 2024 (nowy)
2690 mm
2. Ford Transit 2019 (nowy)
2474 mm
3. Nissan Interstar 2024 (nowy)
2466 mm
4. Renault Master 2024 (nowy)
2466 mm
5. Nissan Primastar 2021 (nowy)
2312 mm
6. Renault Trafic 2021 (nowy)
2283 mm
7. Ford Ranger 2022 (nowy)
2208 mm
8. VW Amarok 2023 (nowy)
2208 mm
9. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2204 mm
Wysokość
1. Ford Transit 2019 (nowy)
2533 mm
2. Nissan Interstar 2024 (nowy)
2498 mm
3. Renault Master 2024 (nowy)
2498 mm
4. Opel Movano 2024 (nowy)
2254 mm
5. Renault Trafic 2021 (nowy)
2020 mm
6. Nissan Primastar 2021 (nowy)
1971 mm
7. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1890 mm
8. VW Amarok 2023 (nowy)
1871 mm
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
1868 mm
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
1840 mm
11. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
1809 mm
12. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1795 mm
13. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1770 mm
Prześwit
1. Toyota Hilux 2020 (nowy)
227 - 310 mm
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
235 - 266 mm
3. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
230 - 250 mm
4. SsangYong Musso 2022 (nowy)
215 - 220 mm
5. Renault Trafic 2021 (nowy)
160 - 207 mm
6. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
187 mm
Promień skrętu
1. SsangYong Musso 2022 (nowy)
11.8 - 12.2 m
2. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
12.6 m
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
12.8 m
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
12.9 m
5. VW Amarok 2023 (nowy)
12.9 m
6. Ford Ranger 2022 (nowy)
12.9 - 13 m
8. Ford Transit 2019 (nowy)
11.9 - 13.3 m
10. Opel Movano 2024 (nowy)
12.3 - 14.1 m
11. Renault Trafic 2021 (nowy)
11.8 - 14.3 m
12. Nissan Primastar 2021 (nowy)
12.8 - 14.3 m
13. Renault Master 2024 (nowy)
12.8 - 14.6 m
Bagażnik/wnętrze
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Nissan Interstar 2024 (nowy)
10800 l
2. Renault Master 2024 (nowy)
10800 l
3. Opel Movano 2024 (nowy)
10000 l
4. Ford Transit 2019 (nowy)
9300 l
7. Opel Vivaro 2024 (nowy)
5300 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Nissan Interstar 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Renault Master 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Opel Movano 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Nissan Primastar 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Renault Trafic 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Ford Transit 2019 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
9. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. SsangYong Musso 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. Ford Ranger 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. VW Amarok 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
Benzyna 98, Diesel
5. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Diesel
6. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Diesel
8. VW Amarok 2023 (nowy)
Diesel
9. Renault Trafic 2021 (nowy)
Diesel, Elektryczność
10. Ford Transit 2019 (nowy)
Diesel, Elektryczność
11. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Elektryczność
12. Opel Movano 2024 (nowy)
Elektryczność, Diesel
13. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Elektryczność, Diesel
Skrzynia biegów
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
2. Renault Master 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów
3. Nissan Interstar 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
5. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
6. SsangYong Musso 2022 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
7. VW Amarok 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
8. Nissan Primastar 2021 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
9. Renault Trafic 2021 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
10. Ford Transit 2019 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
11. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Opel Movano 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
Przekładnie
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
6 - 10
2. VW Amarok 2023 (nowy)
6 - 10
Cylindry
2. VW Amarok 2023 (nowy)
4 - 6
Maks. prędkość
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
180 - 190 km/h
2. VW Amarok 2023 (nowy)
180 - 190 km/h
3. SsangYong Musso 2022 (nowy)
183 - 187 km/h
4. Renault Trafic 2021 (nowy)
110 - 186 km/h
5. Nissan Primastar 2021 (nowy)
160 - 186 km/h
6. Opel Vivaro 2024 (nowy)
130 - 185 km/h
7. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
180 km/h
8. Nissan Interstar 2024 (nowy)
150 - 177 km/h
9. Toyota Hilux 2020 (nowy)
170 - 175 km/h
10. Renault Master 2024 (nowy)
90 - 175 km/h
11. Opel Movano 2024 (nowy)
155 - 160 km/h
12. Ford Transit 2019 (nowy)
120 km/h
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
120 km/h
Moc
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
125 - 215 kW
2. Opel Movano 2024 (nowy)
88 - 200 kW
3. Ford Transit 2019 (nowy)
77 - 198 kW
4. VW Amarok 2023 (nowy)
125 - 177 kW
5. Toyota Hilux 2020 (nowy)
110 - 150 kW
7. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
130 kW
8. Opel Vivaro 2024 (nowy)
88 - 130 kW
9. Nissan Interstar 2024 (nowy)
77 - 125 kW
10. Renault Master 2024 (nowy)
77 - 125 kW
11. Renault Trafic 2021 (nowy)
81 - 125 kW
12. Nissan Primastar 2021 (nowy)
81 - 125 kW
13. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
120 kW
Moment obrotowy
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
405 - 600 Nm
2. VW Amarok 2023 (nowy)
405 - 600 Nm
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
400 - 500 Nm
4. Opel Movano 2024 (nowy)
320 - 450 Nm
5. Ford Transit 2019 (nowy)
310 - 430 Nm
6. Opel Vivaro 2024 (nowy)
260 - 400 Nm
8. Renault Trafic 2021 (nowy)
245 - 380 Nm
9. Nissan Primastar 2021 (nowy)
300 - 380 Nm
10. Nissan Interstar 2024 (nowy)
330 - 380 Nm
11. Renault Master 2024 (nowy)
330 - 380 Nm
12. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
360 Nm
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
310 Nm
Pojemność skokowa
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
2000 - 3000 ccm
2. VW Amarok 2023 (nowy)
1996 - 2993 ccm
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
2393 - 2755 ccm
4. Opel Movano 2024 (nowy)
2184 ccm
5. SsangYong Musso 2022 (nowy)
2157 ccm
6. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1499 - 1997 ccm
7. Renault Trafic 2021 (nowy)
1997 ccm
8. Nissan Primastar 2021 (nowy)
1997 ccm
9. Nissan Interstar 2024 (nowy)
1997 ccm
10. Renault Master 2024 (nowy)
1997 ccm
11. Ford Transit 2019 (nowy)
1995 ccm
12. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1898 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Nissan Primastar 2021 (nowy)
10.6 - 13.6 s
2. Renault Trafic 2021 (nowy)
10.6 - 16.5 s
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
10.7 - 13.2 s
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
10.9 - 14.3 s
5. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
12.3 s
6. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
12.6 s
7. Ford Ranger 2022 (nowy)
7.9 - 12 s
8. VW Amarok 2023 (nowy)
8.8 - 11.6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Ford Transit 2019 (nowy)
5.5 - 7.2 l/100km
2. Nissan Primastar 2021 (nowy)
5.7 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. Ford Transit 2019 (nowy)
5.5 - 7.2 l/100km
2. Nissan Primastar 2021 (nowy)
5.7 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Opel Vivaro 2024 (nowy)
6.6 l/100km
2. Nissan Primastar 2021 (nowy)
6.7 l/100km
3. Renault Trafic 2021 (nowy)
6.8 l/100km
4. Nissan Interstar 2024 (nowy)
7.4 l/100km
5. Renault Master 2024 (nowy)
7.4 l/100km
6. Ford Transit 2019 (nowy)
7.9 l/100km
7. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
8.1 l/100km
8. Opel Movano 2024 (nowy)
8.3 l/100km
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
8.4 l/100km
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
8.4 l/100km
11. VW Amarok 2023 (nowy)
8.6 l/100km
12. Toyota Hilux 2020 (nowy)
9.2 l/100km
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
26.8 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Opel Vivaro 2024 (nowy)
172 - 203 g/km
2. Renault Trafic 2021 (nowy)
176 - 205 g/km
3. Nissan Primastar 2021 (nowy)
176 - 232 g/km
4. Nissan Interstar 2024 (nowy)
194 - 195 g/km
5. Renault Master 2024 (nowy)
195 - 198 g/km
6. Ford Transit 2019 (nowy)
202 - 277 g/km
7. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
212 - 241 g/km
8. Opel Movano 2024 (nowy)
216 - 275 g/km
9. Ford Ranger 2022 (nowy)
220 - 315 g/km
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
221 - 245 g/km
11. VW Amarok 2023 (nowy)
226 - 270 g/km
12. Toyota Hilux 2020 (nowy)
227 - 242 g/km
Norma emisji
1. Nissan Interstar 2024 (nowy)
Ciężarówka
2. Renault Master 2024 (nowy)
Ciężarówka
3. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
Ciężarówka
4. Ford Ranger 2022 (nowy)
Ciężarówka
5. SsangYong Musso 2022 (nowy)
Ciężarówka
6. VW Amarok 2023 (nowy)
Ciężarówka
7. Nissan Primastar 2021 (nowy)
Ciężarówka, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) Kamper (36AP-AR), Euro 6e (WLTP) 36EA
8. Toyota Hilux 2020 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Ciężarówka
9. Renault Trafic 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Ciężarówka, Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
10. Ford Transit 2019 (nowy)
Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Ciężarówka, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. Opel Vivaro 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
13. Opel Movano 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Ciężarówka
Rozmiar opony
1. Renault Trafic 2021 (nowy)
205/65R16
2. Renault Master 2024 (nowy)
205/75R16
3. Nissan Interstar 2024 (nowy)
205/75R16C
4. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
205R16C
5. Opel Vivaro 2024 (nowy)
215/60R17CT
6. Nissan Primastar 2021 (nowy)
215/65R16CT
7. Opel Movano 2024 (nowy)
215/70R15C
8. Toyota Hilux 2020 (nowy)
225/70R17
9. Ford Transit 2019 (nowy)
235/65R16
10. SsangYong Musso 2022 (nowy)
235/70R17
11. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
245/65R17
12. Ford Ranger 2022 (nowy)
255/70R16
13. VW Amarok 2023 (nowy)
255/70R16
Hałas
1. Renault Trafic 2021 (nowy)
68 - 70 dB
2. Opel Vivaro 2024 (nowy)
68 - 73 dB
3. Ford Transit 2019 (nowy)
68 - 78 dB
5. Renault Master 2024 (nowy)
69 - 70 dB
6. Nissan Primastar 2021 (nowy)
69 - 70 dB
9. Toyota Hilux 2020 (nowy)
71 - 72 dB
10. Ford Ranger 2022 (nowy)
71 - 72 dB
11. VW Amarok 2023 (nowy)
71 - 72 dB
12. Opel Movano 2024 (nowy)
71 - 74 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
1870 - 2105 kg
2. Nissan Interstar 2024 (nowy)
2053 - 2125 kg
3. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1652 - 2188 kg
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
1960 - 2205 kg
5. Renault Master 2024 (nowy)
2128 - 2213 kg
6. SsangYong Musso 2022 (nowy)
2045 - 2260 kg
7. Renault Trafic 2021 (nowy)
1860 - 2340 kg
8. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
2375 kg
9. VW Amarok 2023 (nowy)
2262 - 2423 kg
10. Ford Ranger 2022 (nowy)
2082 - 2486 kg
11. Nissan Primastar 2021 (nowy)
1860 - 2527 kg
12. Ford Transit 2019 (nowy)
2074 - 2765 kg
13. Opel Movano 2024 (nowy)
2030 - 2940 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Ford Transit 2019 (nowy)
2940 - 4700 kg
2. Opel Movano 2024 (nowy)
3000 - 4250 kg
3. Renault Master 2024 (nowy)
3300 - 4000 kg
4. Nissan Interstar 2024 (nowy)
3500 kg
5. Ford Ranger 2022 (nowy)
3130 - 3350 kg
6. VW Amarok 2023 (nowy)
3190 - 3350 kg
7. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
3300 kg
8. SsangYong Musso 2022 (nowy)
2840 - 3260 kg
9. Toyota Hilux 2020 (nowy)
3000 - 3210 kg
10. Opel Vivaro 2024 (nowy)
2695 - 3100 kg
11. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
3000 - 3100 kg
12. Renault Trafic 2021 (nowy)
2800 - 3070 kg
13. Nissan Primastar 2021 (nowy)
2800 - 3070 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Ford Transit 2019 (nowy)
1150 - 3500 kg
2. Opel Movano 2024 (nowy)
2400 - 3500 kg
3. Ford Ranger 2022 (nowy)
2500 - 3500 kg
4. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
2500 - 3500 kg
5. SsangYong Musso 2022 (nowy)
2600 - 3500 kg
6. Toyota Hilux 2020 (nowy)
2800 - 3500 kg
7. VW Amarok 2023 (nowy)
3200 - 3500 kg
8. Opel Vivaro 2024 (nowy)
1000 - 2500 kg
9. Nissan Primastar 2021 (nowy)
1630 - 2500 kg
10. Renault Master 2024 (nowy)
2000 - 2500 kg
11. Nissan Interstar 2024 (nowy)
2500 kg
12. Renault Trafic 2021 (nowy)
920 - 2500 kg
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
1000 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Renault Trafic 2021 (nowy)
700 - 750 kg
2. Ford Transit 2019 (nowy)
750 kg
3. Opel Movano 2024 (nowy)
750 kg
4. Ford Ranger 2022 (nowy)
750 kg
5. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
750 kg
7. Toyota Hilux 2020 (nowy)
750 kg
8. VW Amarok 2023 (nowy)
750 kg
9. Opel Vivaro 2024 (nowy)
750 kg
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
170 kg
5. Opel Movano 2024 (nowy)
150 kg
6. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
100 kg
7. VW Amarok 2023 (nowy)
85 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
100 - 245 kg
2. VW Amarok 2023 (nowy)
200 - 210 kg
3. Toyota Hilux 2020 (nowy)
120 - 140 kg
4. Opel Movano 2024 (nowy)
100 - 120 kg
8. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
100 kg
10. Opel Vivaro 2024 (nowy)
60 - 100 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
22.9 - 29 °
2. Ford Ranger 2022 (nowy)
21 - 24 °
4. VW Amarok 2023 (nowy)
20 - 21 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
25.6 - 28.9 °
2. Toyota Hilux 2020 (nowy)
25 - 26 °
3. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
22.5 - 24.2 °
5. VW Amarok 2023 (nowy)
22 - 23 °
Kąt natarcia
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
30 - 32 °
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
29 - 30.5 °
3. VW Amarok 2023 (nowy)
29 - 30 °
Brodenie
1. Ford Ranger 2022 (nowy)
800 - 850 mm
2. Isuzu D-Max 2020 (nowy)
800 mm
3. VW Amarok 2023 (nowy)
800 mm
4. Toyota Hilux 2020 (nowy)
700 mm
5. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
550 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Opel Movano 2024 (nowy)
420 km
2. Opel Vivaro 2024 (nowy)
212 - 351 km
3. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
330 km
4. Ford Transit 2019 (nowy)
247 - 317 km
5. Renault Trafic 2021 (nowy)
289 - 292 km
Całkowita pojemność baterii
1. Opel Movano 2024 (nowy)
110 kWh
2. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
89 kWh
3. Ford Transit 2019 (nowy)
77 kWh
4. Opel Vivaro 2024 (nowy)
50 - 75 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Ford Transit 2019 (nowy)
68 kWh
Waga baterii
Ładowanie AC
1. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:-1,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
13. Maxus T90 EV 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten