Porównanie: Polestar 1 vs. konkurencja

# smart #1 McLaren GT Series Chevrolet Corvette Ford GT Honda NSX McLaren Supercar Series Toyota Supra Alpine A110 Lotus Emira McLaren Sports Series McLaren Super Series Ford Mustang Subaru BRZ

Dodaj do porównania

Generacja
#1 1. Generation (HX11)
2022 - Teraz
GT Series 1. Generation (GT)
2019 - Teraz
Corvette C8 (C8)
2021 - Teraz
GT II (GT)
2017 - 2022
NSX 1. Generation (1. Facelift) (NA2)
2002 - 2005
Supercar Series 1. Generation (Artura)
2021 - Teraz
A90 (JZA90)
2019 - Teraz
2G (A110)
2017 - Teraz
Emira 1. Generation
2022 - Teraz
Sports Series 1. Generation (540C)
2015 - 2021
Super Series 2. Generation (650S)
2014 - Teraz
Mustang 2. Generation
2024 - Teraz
BRZ 2. Generation (Z2)
2023 - Teraz
KaroseriaSUVCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupéCoupé
Drzwi5222223222222
Klasa pojazduNiższa klasa średnia (np. Golf)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Toyota Supra 2019 (nowy) Napęd na tylną oś
2. McLaren GT Series 2019 (nowy) Napęd na tylną oś
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy) Napęd na tylną oś
4. McLaren Sports Series 2015 Napęd na tylną oś
6. Lotus Emira 2022 (nowy) Napęd na tylną oś
7. Honda NSX 2002 Napęd na tylną oś
8. Alpine A110 2017 (nowy) Napęd na tylną oś
9. Ford GT 2017 Napęd na tylną oś
11. Ford Mustang 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
12. Subaru BRZ 2023 (nowy) Napęd na tylną oś
13. smart #1 2022 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła

Skrzynia biegów

1. McLaren GT Series 2019 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. Chevrolet Corvette 2021 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. McLaren Sports Series 2015 Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. McLaren Super Series 2014 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. Ford GT 2017 Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. McLaren Supercar Series 2021 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. Alpine A110 2017 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. Lotus Emira 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Manualna skrzynia biegów
9. Toyota Supra 2019 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
10. Subaru BRZ 2023 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
11. Honda NSX 2002 Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
12. Ford Mustang 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. smart #1 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

6. McLaren Super Series 2014 (nowy) Euro 6b (NEFZ), Euro 6
7. Alpine A110 2017 (nowy) Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. Subaru BRZ 2023 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
9. Lotus Emira 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
10. Chevrolet Corvette 2021 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
11. Toyota Supra 2019 (nowy) Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Ford Mustang 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
13. smart #1 2022 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny


TOPlist