Długość
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
4810 mm
2. McLaren GT Series 2019 (nowy)
4683 mm
4. Suzuki Across 2020 (nowy)
4635 mm
8. Lotus Evija 2022 (nowy)
4459 mm
9. Lotus Emira 2022 (nowy)
4413 mm
10. Toyota Supra 2019 (nowy)
4379 mm
11. smart #1 2022 (nowy)
4270 mm
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
4265 mm
13. Alpine A110 2017 (nowy)
4180 mm
Rozstaw osi
1. smart #1 2022 (nowy)
2750 mm
3. Ford Mustang 2024 (nowy)
2719 mm
4. Suzuki Across 2020 (nowy)
2690 mm
6. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2675 mm
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2575 mm
10. Lotus Emira 2022 (nowy)
2570 mm
11. Toyota Supra 2019 (nowy)
2470 mm
12. Alpine A110 2017 (nowy)
2420 mm
Szerokość
1. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2045 mm
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
2000 mm
4. Ford Mustang 2024 (nowy)
1916 mm
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
1896 mm
8. Suzuki Across 2020 (nowy)
1855 mm
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
1854 mm
10. smart #1 2022 (nowy)
1822 mm
11. Alpine A110 2017 (nowy)
1798 mm
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1775 mm
Szerokość z lusterkami
2. Suzuki Across 2020 (nowy)
2160 mm
3. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2095 mm
4. Lotus Emira 2022 (nowy)
2092 mm
5. Ford Mustang 2024 (nowy)
2080 mm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
2035 mm
8. smart #1 2022 (nowy)
2025 mm
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2000 mm
10. Alpine A110 2017 (nowy)
1980 mm
Wysokość
1. Suzuki Across 2020 (nowy)
1690 mm
2. smart #1 2022 (nowy)
1636 mm
3. Ford Mustang 2024 (nowy)
1414 mm
4. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1310 mm
5. Toyota Supra 2019 (nowy)
1292 mm
6. Alpine A110 2017 (nowy)
1252 mm
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
1235 mm
13. Lotus Evija 2022 (nowy)
1122 mm
Prześwit
1. smart #1 2022 (nowy)
182 mm
2. Suzuki Across 2020 (nowy)
180 mm
3. Lotus Emira 2022 (nowy)
140 mm
4. Subaru BRZ 2023 (nowy)
130 mm
5. Toyota Supra 2019 (nowy)
102 - 119 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
3. Ford Mustang 2024 (nowy)
310 - 381 l
5. smart #1 2022 (nowy)
313 - 323 l
8. McLaren Super Series 2014 (nowy)
58 - 210 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Suzuki Across 2020 (nowy)
1604 l
2. smart #1 2022 (nowy)
986 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. Suzuki Across 2020 (nowy)
1168 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
11. smart #1 2022 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
2. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś
4. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Napęd na tylną oś
5. Lotus Emira 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
6. Alpine A110 2017 (nowy)
Napęd na tylną oś
7. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś
8. McLaren Ultimate Series 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
9. Ford Mustang 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
10. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
11. smart #1 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. Lotus Evija 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Suzuki Across 2020 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Benzyna 100
2. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Benzyna 100
3. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Benzyna 100
4. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Benzyna 100
5. McLaren Ultimate Series 2024 (nowy)
Benzyna 100
6. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Benzyna 100
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
Benzyna 98
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
Benzyna 98
9. Alpine A110 2017 (nowy)
Benzyna 98
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
Benzyna 98
11. Suzuki Across 2020 (nowy)
Benzyna 98
12. smart #1 2022 (nowy)
Elektryczność
13. Lotus Evija 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. McLaren Ultimate Series 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. Alpine A110 2017 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Manualna skrzynia biegów
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
11. smart #1 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Lotus Evija 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Suzuki Across 2020 (nowy)
Skrzynia CVT
Przekładnie
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
6 - 10
Cylindry
Maks. prędkość
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
326 - 341 km/h
4. McLaren GT Series 2019 (nowy)
326 km/h
5. Lotus Evija 2022 (nowy)
320 km/h
6. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
296 - 312 km/h
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
283 - 291 km/h
8. Alpine A110 2017 (nowy)
250 - 285 km/h
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
250 - 275 km/h
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
250 - 263 km/h
11. Subaru BRZ 2023 (nowy)
216 - 226 km/h
12. Suzuki Across 2020 (nowy)
180 km/h
13. smart #1 2022 (nowy)
180 km/h
Moc
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
1471 kW
3. McLaren Super Series 2014 (nowy)
478 - 563 kW
4. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
500 - 515 kW
5. McLaren GT Series 2019 (nowy)
456 - 467 kW
6. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
354 - 369 kW
7. Ford Mustang 2024 (nowy)
328 - 334 kW
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
190 - 324 kW
9. smart #1 2022 (nowy)
200 - 315 kW
10. Lotus Emira 2022 (nowy)
268 - 298 kW
11. Alpine A110 2017 (nowy)
185 - 254 kW
13. Subaru BRZ 2023 (nowy)
172 kW
Moment obrotowy
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
1704 Nm
3. McLaren Super Series 2014 (nowy)
678 - 800 Nm
5. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
613 - 637 Nm
7. smart #1 2022 (nowy)
343 - 584 Nm
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
400 - 571 Nm
9. Ford Mustang 2024 (nowy)
540 Nm
10. Lotus Emira 2022 (nowy)
420 - 480 Nm
11. Alpine A110 2017 (nowy)
320 - 420 Nm
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
250 Nm
Pojemność skokowa
1. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
6162 ccm
2. Ford Mustang 2024 (nowy)
5038 ccm
3. McLaren Super Series 2014 (nowy)
3799 - 3994 ccm
5. McLaren GT Series 2019 (nowy)
3994 ccm
6. Lotus Emira 2022 (nowy)
1991 - 3456 ccm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
1998 - 2998 ccm
9. Suzuki Across 2020 (nowy)
2487 ccm
10. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2387 ccm
11. Alpine A110 2017 (nowy)
1798 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
7. Alpine A110 2017 (nowy)
3 - 4 s
9. Ford Mustang 2024 (nowy)
4 - 5 s
10. Toyota Supra 2019 (nowy)
4 - 5 s
11. smart #1 2022 (nowy)
3 - 6 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
65 - 72 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Alpine A110 2017 (nowy)
6 l/100km
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
11 l/100km
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
12 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
17 l/100km
2. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
19 l/100km
3. Alpine A110 2017 (nowy)
6 - 8 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
? l/100km
2. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
? l/100km
3. Alpine A110 2017 (nowy)
? l/100km
4. McLaren Ultimate Series 2024 (nowy)
? l/100km
5. Lotus Emira 2022 (nowy)
? l/100km
6. Suzuki Across 2020 (nowy)
1 l/100km
7. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
5 l/100km
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
7 l/100km
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
8 l/100km
10. McLaren GT Series 2019 (nowy)
11 l/100km
11. Ford Mustang 2024 (nowy)
12 l/100km
12. Lotus Evija 2022 (nowy)
17 l/100km
13. smart #1 2022 (nowy)
18 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
104 - 129 g/km
2. Alpine A110 2017 (nowy)
152 - 157 g/km
3. Toyota Supra 2019 (nowy)
161 - 204 g/km
4. Subaru BRZ 2023 (nowy)
199 - 200 g/km
5. Lotus Emira 2022 (nowy)
208 - 245 g/km
6. Suzuki Across 2020 (nowy)
22 g/km
7. McLaren GT Series 2019 (nowy)
270 g/km
8. Ford Mustang 2024 (nowy)
274 - 282 g/km
9. McLaren Super Series 2014 (nowy)
276 - 280 g/km
10. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
277 g/km
Norma emisji
4. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Euro 6b (NEFZ), Euro 6
5. Alpine A110 2017 (nowy)
Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
6. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
7. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. Suzuki Across 2020 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Lotus Emira 2022 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Lotus Evija 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. smart #1 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Alpine A110 2017 (nowy)
205/45R17
2. Subaru BRZ 2023 (nowy)
215/40R18
3. McLaren Super Series 2014 (nowy)
225/35R19Y
4. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
235/35R19
5. smart #1 2022 (nowy)
235/50R18
6. Suzuki Across 2020 (nowy)
235/55R19
7. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
245/35R19ZR
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
245/35R20
9. McLaren GT Series 2019 (nowy)
255/35R20
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
255/40R19
11. Toyota Supra 2019 (nowy)
255/40ZR18Y
12. McLaren Ultimate Series 2024 (nowy)
265/35R19
13. Lotus Evija 2022 (nowy)
265/35R20
Hałas
2. smart #1 2022 (nowy)
66 - 67 dB
3. Toyota Supra 2019 (nowy)
68 - 69 dB
5. Ford Mustang 2024 (nowy)
71 - 72 dB
6. Alpine A110 2017 (nowy)
71 - 73 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Alpine A110 2017 (nowy)
1082 - 1198 kg
2. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1275 - 1296 kg
4. McLaren Super Series 2014 (nowy)
1339 - 1468 kg
5. Lotus Emira 2022 (nowy)
1455 - 1493 kg
6. McLaren GT Series 2019 (nowy)
1520 - 1530 kg
7. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
1498 - 1560 kg
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
1395 - 1580 kg
9. Lotus Evija 2022 (nowy)
1680 kg
10. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
1730 - 1767 kg
11. Ford Mustang 2024 (nowy)
1808 - 1876 kg
12. smart #1 2022 (nowy)
1780 - 1900 kg
13. Suzuki Across 2020 (nowy)
2015 - 2075 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Suzuki Across 2020 (nowy)
2510 kg
2. smart #1 2022 (nowy)
2205 - 2370 kg
4. Toyota Supra 2019 (nowy)
1710 - 1815 kg
5. Lotus Emira 2022 (nowy)
1745 - 1763 kg
6. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1670 - 1700 kg
8. Alpine A110 2017 (nowy)
1360 - 1365 kg
Przyczepa z hamulcem
1. smart #1 2022 (nowy)
1600 kg
2. Suzuki Across 2020 (nowy)
1500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. smart #1 2022 (nowy)
750 kg
2. Suzuki Across 2020 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. smart #1 2022 (nowy)
50 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. smart #1 2022 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. smart #1 2022 (nowy)
29 - 30 °
Kąt natarcia
1. smart #1 2022 (nowy)
16 - 18 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. smart #1 2022 (nowy)
310 - 440 km
2. Lotus Evija 2022 (nowy)
345 km
4. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
30 - 33 km
Całkowita pojemność baterii
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
90 kWh
2. smart #1 2022 (nowy)
49 - 66 kWh
3. Suzuki Across 2020 (nowy)
18 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. smart #1 2022 (nowy)
47 - 62 kWh
Waga baterii
1. smart #1 2022 (nowy)
390 - 410 kg
Ładowanie AC
1. smart #1 2022 (nowy)
1-phasig
3. Suzuki Across 2020 (nowy)
1-phasig
Prędkość ładowania AC
1. Lotus Evija 2022 (nowy)
DC:350,0 kW
11. Suzuki Across 2020 (nowy)
AC:2,3-6,6 kW
12. smart #1 2022 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
AC:7,4 kW
Typ portu ładowania
12. smart #1 2022 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
9. Lotus Evija 2022 (nowy)
Lithium
10. Suzuki Across 2020 (nowy)
Lithium
11. smart #1 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. McLaren Ultimate Series 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
11. Suzuki Across 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
12. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. smart #1 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten