Długość
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
4810 mm
2. Ford GT 2017
4779 mm
3. McLaren GT Series 2019 (nowy)
4683 mm
6. McLaren Sports Series 2015
4530 mm
8. Honda NSX 2002
4425 mm
9. Lotus Emira 2022 (nowy)
4413 mm
10. Toyota Supra 2019 (nowy)
4379 mm
11. smart #1 2022 (nowy)
4270 mm
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
4265 mm
13. Alpine A110 2017 (nowy)
4180 mm
Rozstaw osi
1. smart #1 2022 (nowy)
2750 mm
3. Ford Mustang 2024 (nowy)
2719 mm
4. Ford GT 2017
2710 mm
5. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2675 mm
6. McLaren Sports Series 2015
2670 mm
9. Lotus Emira 2022 (nowy)
2575 mm
10. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2575 mm
11. Honda NSX 2002
2530 mm
12. Toyota Supra 2019 (nowy)
2470 mm
13. Alpine A110 2017 (nowy)
2420 mm
Szerokość
1. Ford GT 2017
2114 mm
2. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2045 mm
4. McLaren Sports Series 2015
1930 mm
5. Ford Mustang 2024 (nowy)
1916 mm
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
1895 mm
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
1854 mm
10. smart #1 2022 (nowy)
1822 mm
11. Honda NSX 2002
1810 mm
12. Alpine A110 2017 (nowy)
1798 mm
13. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1775 mm
Szerokość z lusterkami
1. Ford GT 2017
2238 mm
2. McLaren GT Series 2019 (nowy)
2095 mm
3. McLaren Sports Series 2015
2095 mm
4. Lotus Emira 2022 (nowy)
2092 mm
5. Ford Mustang 2024 (nowy)
2080 mm
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
2035 mm
8. smart #1 2022 (nowy)
2025 mm
9. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2000 mm
10. Alpine A110 2017 (nowy)
1980 mm
13. Honda NSX 2002
? mm
Wysokość
1. smart #1 2022 (nowy)
1636 mm
2. Ford Mustang 2024 (nowy)
1414 mm
3. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1310 mm
4. Toyota Supra 2019 (nowy)
1292 mm
5. Alpine A110 2017 (nowy)
1252 mm
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
1226 mm
8. McLaren Sports Series 2015
1202 mm
12. Honda NSX 2002
1170 mm
13. Ford GT 2017
1109 mm
Prześwit
1. smart #1 2022 (nowy)
182 mm
2. Subaru BRZ 2023 (nowy)
130 mm
3. Ford GT 2017
120 mm
4. Toyota Supra 2019 (nowy)
115 - 119 mm
6. McLaren Sports Series 2015
92 - 93 mm
Promień skrętu
3. Subaru BRZ 2023 (nowy)
11.4 m
5. Alpine A110 2017 (nowy)
11.7 m
8. Ford Mustang 2024 (nowy)
12.2 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. Ford Mustang 2024 (nowy)
310 - 381 l
4. smart #1 2022 (nowy)
313 - 323 l
8. McLaren Super Series 2014 (nowy)
58 - 210 l
10. Honda NSX 2002
154 l
12. Ford GT 2017
11 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. smart #1 2022 (nowy)
986 l
12. Ford GT 2017
? l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
12. Ford GT 2017
? l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
11. smart #1 2022 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Toyota Supra 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
2. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Napęd na tylną oś
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś
4. McLaren Sports Series 2015
Napęd na tylną oś
5. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Napęd na tylną oś
6. Lotus Emira 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś
7. Honda NSX 2002
Napęd na tylną oś
8. Alpine A110 2017 (nowy)
Napęd na tylną oś
9. Ford GT 2017
Napęd na tylną oś
10. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś
11. Ford Mustang 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. smart #1 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Benzyna 100
2. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Benzyna 100
3. McLaren Sports Series 2015
Benzyna 100
4. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Benzyna 100
5. Ford GT 2017
Benzyna 100
6. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Benzyna 100
7. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Benzyna 100
8. Toyota Supra 2019 (nowy)
Benzyna 98
9. Lotus Emira 2022 (nowy)
Benzyna 98
10. Honda NSX 2002
Benzyna 98
11. Alpine A110 2017 (nowy)
Benzyna 98
12. Ford Mustang 2024 (nowy)
Benzyna 98
13. smart #1 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. McLaren GT Series 2019 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. McLaren Sports Series 2015
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
4. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
5. Ford GT 2017
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
6. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
7. Alpine A110 2017 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
8. Lotus Emira 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Manualna skrzynia biegów
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
10. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
11. Honda NSX 2002
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
12. Ford Mustang 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. smart #1 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
1. Ford Mustang 2024 (nowy)
6 - 10
11. Honda NSX 2002
4 - 6
Cylindry
Maks. prędkość
1. Ford GT 2017
347 km/h
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
326 - 341 km/h
4. McLaren Sports Series 2015
320 - 328 km/h
5. McLaren GT Series 2019 (nowy)
326 km/h
6. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
296 - 312 km/h
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
283 - 290 km/h
8. Alpine A110 2017 (nowy)
250 - 285 km/h
9. Honda NSX 2002
260 - 275 km/h
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
250 - 263 km/h
11. Toyota Supra 2019 (nowy)
250 km/h
12. Subaru BRZ 2023 (nowy)
216 - 226 km/h
13. smart #1 2022 (nowy)
180 km/h
Moc
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
478 - 563 kW
2. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
500 - 515 kW
3. Ford GT 2017
482 kW
4. McLaren Sports Series 2015
397 - 456 kW
6. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
354 - 369 kW
7. Ford Mustang 2024 (nowy)
328 - 334 kW
8. smart #1 2022 (nowy)
200 - 315 kW
9. Lotus Emira 2022 (nowy)
268 - 298 kW
10. Toyota Supra 2019 (nowy)
190 - 250 kW
11. Alpine A110 2017 (nowy)
185 - 221 kW
12. Honda NSX 2002
188 - 206 kW
13. Subaru BRZ 2023 (nowy)
172 kW
Moment obrotowy
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
678 - 800 Nm
2. Ford GT 2017
750 Nm
4. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
613 - 637 Nm
6. McLaren Sports Series 2015
540 - 620 Nm
7. smart #1 2022 (nowy)
343 - 584 Nm
8. Ford Mustang 2024 (nowy)
540 Nm
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
400 - 500 Nm
10. Lotus Emira 2022 (nowy)
420 - 430 Nm
11. Alpine A110 2017 (nowy)
320 - 340 Nm
12. Honda NSX 2002
284 - 298 Nm
13. Subaru BRZ 2023 (nowy)
250 Nm
Pojemność skokowa
1. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
6162 ccm
2. Ford Mustang 2024 (nowy)
5038 ccm
3. McLaren Super Series 2014 (nowy)
3799 - 3994 ccm
4. McLaren GT Series 2019 (nowy)
3994 ccm
5. McLaren Sports Series 2015
3799 ccm
6. Ford GT 2017
3497 ccm
7. Lotus Emira 2022 (nowy)
1991 - 3456 ccm
8. Honda NSX 2002
2977 - 3179 ccm
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
1998 - 2998 ccm
11. Subaru BRZ 2023 (nowy)
2387 ccm
12. Alpine A110 2017 (nowy)
1798 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Ford GT 2017
2.8 s
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
2.8 - 3 s
5. McLaren Sports Series 2015
2.9 - 3.2 s
6. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
2.9 - 3.5 s
7. Alpine A110 2017 (nowy)
3.9 - 4.2 s
9. Ford Mustang 2024 (nowy)
4.4 - 5 s
10. Toyota Supra 2019 (nowy)
4.6 - 5.2 s
11. smart #1 2022 (nowy)
3.9 - 6.7 s
13. Honda NSX 2002
5.7 - 7.5 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. McLaren Sports Series 2015
72 - 85 l
2. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
65 - 72 l
6. Honda NSX 2002
70 l
8. Ford GT 2017
58 l
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Alpine A110 2017 (nowy)
6.6 l/100km
2. McLaren Super Series 2014 (nowy)
11.7 l/100km
3. Honda NSX 2002
12.3 l/100km
4. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
12.4 l/100km
Zużycie w mieście (NEDC)
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
17.5 l/100km
2. Honda NSX 2002
17.9 - 18.3 l/100km
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
19.5 l/100km
4. Alpine A110 2017 (nowy)
6.9 - 8.6 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. McLaren Super Series 2014 (nowy)
? l/100km
2. Honda NSX 2002
? l/100km
3. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
? l/100km
4. Alpine A110 2017 (nowy)
? l/100km
5. Lotus Emira 2022 (nowy)
? l/100km
6. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
5.5 l/100km
7. Toyota Supra 2019 (nowy)
7.1 l/100km
8. Subaru BRZ 2023 (nowy)
8.8 l/100km
9. McLaren GT Series 2019 (nowy)
11.9 l/100km
10. Ford Mustang 2024 (nowy)
12 l/100km
11. Ford GT 2017
13.7 l/100km
12. smart #1 2022 (nowy)
18.1 l/100km
13. McLaren Sports Series 2015
23.2 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
104 - 129 g/km
2. Alpine A110 2017 (nowy)
152 - 153 g/km
3. Toyota Supra 2019 (nowy)
161 - 198 g/km
4. Subaru BRZ 2023 (nowy)
199 - 200 g/km
5. Lotus Emira 2022 (nowy)
208 - 258 g/km
6. McLaren GT Series 2019 (nowy)
270 g/km
7. Ford Mustang 2024 (nowy)
274 - 282 g/km
8. McLaren Sports Series 2015
276 - 277 g/km
9. McLaren Super Series 2014 (nowy)
276 - 280 g/km
10. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
277 g/km
11. Ford GT 2017
315 g/km
Norma emisji
1. Honda NSX 2002
Euro 3
5. Ford GT 2017
Euro 6
6. McLaren Super Series 2014 (nowy)
Euro 6b (NEFZ), Euro 6
7. Alpine A110 2017 (nowy)
Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP (WLTP) 36AG-AI, Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. Subaru BRZ 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
9. Lotus Emira 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
10. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
11. Toyota Supra 2019 (nowy)
Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. Ford Mustang 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
13. smart #1 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Alpine A110 2017 (nowy)
205/45R17
2. Honda NSX 2002
215/40R17V
3. Subaru BRZ 2023 (nowy)
215/40R18
4. McLaren Sports Series 2015
225/35R19
5. McLaren Super Series 2014 (nowy)
225/35R19Y
6. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
235/35R19
7. smart #1 2022 (nowy)
235/50R18
8. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
245/35R19ZR
9. Lotus Emira 2022 (nowy)
245/35R20
10. Ford GT 2017
245/35R20ZR
11. McLaren GT Series 2019 (nowy)
255/35R20
12. Ford Mustang 2024 (nowy)
255/40R19
13. Toyota Supra 2019 (nowy)
255/40ZR18Y
Hałas
1. smart #1 2022 (nowy)
66 - 67 dB
2. Toyota Supra 2019 (nowy)
68 - 69 dB
4. Ford Mustang 2024 (nowy)
71 - 72 dB
5. Alpine A110 2017 (nowy)
71 - 73 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Alpine A110 2017 (nowy)
1150 - 1198 kg
2. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1275 - 1296 kg
3. Ford GT 2017
1385 kg
4. McLaren Super Series 2014 (nowy)
1339 - 1468 kg
5. Lotus Emira 2022 (nowy)
1521 kg
6. Honda NSX 2002
1445 - 1530 kg
7. McLaren GT Series 2019 (nowy)
1530 kg
8. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
1498 - 1560 kg
9. Toyota Supra 2019 (nowy)
1395 - 1570 kg
10. McLaren Sports Series 2015
1356 - 1573 kg
11. Chevrolet Corvette 2021 (nowy)
1730 - 1767 kg
12. Ford Mustang 2024 (nowy)
1808 - 1876 kg
13. smart #1 2022 (nowy)
1780 - 1900 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. smart #1 2022 (nowy)
2205 - 2325 kg
2. Ford GT 2017
2000 kg
4. Toyota Supra 2019 (nowy)
1710 - 1815 kg
5. Subaru BRZ 2023 (nowy)
1670 - 1700 kg
7. Honda NSX 2002
1610 - 1630 kg
8. Alpine A110 2017 (nowy)
1360 - 1365 kg
Przyczepa z hamulcem
1. smart #1 2022 (nowy)
1600 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. smart #1 2022 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. smart #1 2022 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. smart #1 2022 (nowy)
16.1 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. smart #1 2022 (nowy)
29.5 - 30.5 °
Kąt natarcia
1. smart #1 2022 (nowy)
16.1 - 18.2 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. smart #1 2022 (nowy)
310 - 440 km
2. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
30 - 33 km
Całkowita pojemność baterii
1. smart #1 2022 (nowy)
49 - 66 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. smart #1 2022 (nowy)
47 - 62 kWh
Waga baterii
1. smart #1 2022 (nowy)
390 - 410 kg
Ładowanie AC
1. smart #1 2022 (nowy)
1-phasig
Prędkość ładowania AC
12. smart #1 2022 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
AC:7,4 kW
Typ portu ładowania
12. smart #1 2022 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
12. smart #1 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
12. McLaren Supercar Series 2021 (nowy)
Fahrerseite hinten
13. smart #1 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten