Długość
1. BYD Tang 2024 (nowy)
4970 mm
2. NIO EL6 2023 (nowy)
4854 mm
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
4830 mm
5. Peugeot 5008 2024 (nowy)
4791 mm
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
4787 mm
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
4774 mm
8. XPeng G6 2024 (nowy)
4753 mm
9. SERES 5 2023 (nowy)
4710 mm
10. KIA EV6 2024 (nowy)
4695 mm
11. Subaru Solterra 2022 (nowy)
4690 mm
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
4690 mm
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
4674 mm
Rozstaw osi
1. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2930 mm
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2921 mm
3. NIO EL6 2023 (nowy)
2915 mm
5. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2901 mm
6. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2900 mm
7. KIA EV6 2024 (nowy)
2900 mm
8. XPeng G6 2024 (nowy)
2890 mm
9. SERES 5 2023 (nowy)
2875 mm
10. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2850 mm
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
2850 mm
12. BYD Tang 2024 (nowy)
2820 mm
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
2804 mm
Szerokość
1. NIO EL6 2023 (nowy)
1987 mm
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1982 mm
3. BYD Tang 2024 (nowy)
1955 mm
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
1930 mm
5. SERES 5 2023 (nowy)
1930 mm
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1925 mm
8. XPeng G6 2024 (nowy)
1920 mm
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
10. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1895 mm
11. KIA EV6 2024 (nowy)
1880 mm
12. Subaru Solterra 2022 (nowy)
1860 mm
13. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1860 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL6 2023 (nowy)
2212 mm
2. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2189 mm
3. SERES 5 2023 (nowy)
2180 mm
4. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2180 mm
5. BYD Tang 2024 (nowy)
2130 mm
6. KIA EV6 2024 (nowy)
2120 mm
7. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2108 mm
8. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2100 mm
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1995 mm
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
Wysokość
1. BYD Tang 2024 (nowy)
1745 mm
2. NIO EL6 2023 (nowy)
1703 mm
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1694 mm
4. Subaru Solterra 2022 (nowy)
1650 mm
5. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
1650 mm
6. XPeng G6 2024 (nowy)
1650 mm
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1631 mm
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1620 mm
9. SERES 5 2023 (nowy)
1620 mm
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
1613 mm
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1600 mm
13. KIA EV6 2024 (nowy)
1550 mm
Prześwit
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
204 mm
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
180 mm
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
172 mm
5. NIO EL6 2023 (nowy)
165 mm
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
165 mm
7. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
157 - 163 mm
8. SERES 5 2023 (nowy)
155 - 160 mm
9. KIA EV6 2024 (nowy)
155 - 160 mm
11. BYD Tang 2024 (nowy)
150 mm
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 134 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
581 - 621 l
3. NIO EL6 2023 (nowy)
597 l
4. XPeng G6 2024 (nowy)
571 l
5. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
539 l
7. KIA EV6 2024 (nowy)
480 - 490 l
9. Subaru Solterra 2022 (nowy)
441 - 452 l
11. SERES 5 2023 (nowy)
367 l
13. BYD Tang 2024 (nowy)
235 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1815 l
3. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1789 l
4. BYD Tang 2024 (nowy)
1655 l
5. NIO EL6 2023 (nowy)
1430 l
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
1396 l
7. XPeng G6 2024 (nowy)
1374 l
8. KIA EV6 2024 (nowy)
1290 l
10. SERES 5 2023 (nowy)
723 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. BYD Tang 2024 (nowy)
940 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
3. BYD Tang 2024 (nowy)
Serie
5. NIO EL6 2023 (nowy)
Serie
7. XPeng G6 2024 (nowy)
Serie
8. KIA EV6 2024 (nowy)
Serie
9. SERES 5 2023 (nowy)
Serie
10. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. XPeng G6 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. KIA EV6 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. SERES 5 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. BYD Tang 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. NIO EL6 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Elektryczność
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Elektryczność
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Elektryczność
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
Elektryczność
5. XPeng G6 2024 (nowy)
Elektryczność
6. KIA EV6 2024 (nowy)
Elektryczność
7. SERES 5 2023 (nowy)
Elektryczność
8. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Elektryczność
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Elektryczność
10. BYD Tang 2024 (nowy)
Elektryczność
11. NIO EL6 2023 (nowy)
Elektryczność
12. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Elektryczność
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. XPeng G6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. KIA EV6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. SERES 5 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. BYD Tang 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. NIO EL6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. KIA EV6 2024 (nowy)
185 - 260 km/h
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
170 - 220 km/h
3. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
215 km/h
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
210 km/h
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
160 - 205 km/h
6. SERES 5 2023 (nowy)
180 - 200 km/h
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
200 km/h
8. XPeng G6 2024 (nowy)
200 km/h
9. NIO EL6 2023 (nowy)
200 km/h
10. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
190 km/h
11. BYD Tang 2024 (nowy)
190 km/h
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
160 km/h
13. Subaru Solterra 2022 (nowy)
160 km/h
Moc
1. SERES 5 2023 (nowy)
220 - 475 kW
2. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
310 - 470 kW
3. KIA EV6 2024 (nowy)
125 - 448 kW
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
205 - 415 kW
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
230 - 390 kW
6. BYD Tang 2024 (nowy)
380 kW
7. NIO EL6 2023 (nowy)
360 kW
8. XPeng G6 2024 (nowy)
190 - 350 kW
9. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
190 - 276 kW
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 212 kW
11. Peugeot 5008 2024 (nowy)
100 - 170 kW
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
150 - 160 kW
Moment obrotowy
1. SERES 5 2023 (nowy)
420 - 940 Nm
2. KIA EV6 2024 (nowy)
350 - 770 Nm
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
737 Nm
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
440 - 710 Nm
5. NIO EL6 2023 (nowy)
700 Nm
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
380 - 690 Nm
7. BYD Tang 2024 (nowy)
680 Nm
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
410 - 665 Nm
9. XPeng G6 2024 (nowy)
440 - 660 Nm
10. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
343 - 509 Nm
11. Peugeot 5008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
12. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
265 - 336 Nm
Pojemność skokowa
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1199 - 1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
3. SERES 5 2023 (nowy)
3 - 6 s
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
3 - 6 s
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
4 - 6 s
6. XPeng G6 2024 (nowy)
4 - 6 s
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3 - 7 s
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
4 - 7 s
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
6 - 7 s
12. KIA EV6 2024 (nowy)
3 - 8 s
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
9 - 10 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. SERES 5 2023 (nowy)
? l/100km
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
? l/100km
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
5 l/100km
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
14 l/100km
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
15 l/100km
6. Subaru Solterra 2022 (nowy)
16 l/100km
7. KIA EV6 2024 (nowy)
16 l/100km
8. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
17 l/100km
9. XPeng G6 2024 (nowy)
17 l/100km
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
19 l/100km
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
19 l/100km
12. NIO EL6 2023 (nowy)
21 l/100km
13. BYD Tang 2024 (nowy)
24 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Peugeot 5008 2024 (nowy)
23 - 130 g/km
Norma emisji
1. SERES 5 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. KIA EV6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. NIO EL6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. BYD Tang 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. Peugeot 5008 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
215/55R18
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
225/55R19
3. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
235/50R19
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
235/50R19
5. KIA EV6 2024 (nowy)
235/55R19
6. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
235/55R19V
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
235/60R18
8. Subaru Solterra 2022 (nowy)
235/60R18
9. SERES 5 2023 (nowy)
255/45R20
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
255/50R20
11. NIO EL6 2023 (nowy)
255/50R20
12. XPeng G6 2024 (nowy)
255/55R19
13. BYD Tang 2024 (nowy)
265/45R21
Hałas
3. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
65 - 66 dB
4. Peugeot 5008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
5. NIO EL6 2023 (nowy)
66 dB
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
66 - 67 dB
7. KIA EV6 2024 (nowy)
66 - 68 dB
8. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
67 - 68 dB
10. BYD Tang 2024 (nowy)
68 dB
11. XPeng G6 2024 (nowy)
68 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
1810 - 1920 kg
2. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2013 - 2057 kg
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1970 - 2085 kg
4. XPeng G6 2024 (nowy)
2025 - 2120 kg
5. KIA EV6 2024 (nowy)
1955 - 2220 kg
6. NIO EL6 2023 (nowy)
2215 - 2235 kg
7. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
2132 - 2289 kg
8. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1780 - 2293 kg
9. SERES 5 2023 (nowy)
2230 - 2360 kg
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2225 - 2435 kg
11. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2509 kg
12. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2395 - 2535 kg
13. BYD Tang 2024 (nowy)
2630 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. BYD Tang 2024 (nowy)
3205 kg
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2975 kg
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
2350 - 2940 kg
4. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
2635 - 2845 kg
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
2640 - 2800 kg
6. SERES 5 2023 (nowy)
2605 - 2735 kg
7. NIO EL6 2023 (nowy)
2690 kg
8. KIA EV6 2024 (nowy)
2405 - 2660 kg
9. XPeng G6 2024 (nowy)
2553 - 2638 kg
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
2465 - 2550 kg
11. Subaru Solterra 2022 (nowy)
2550 kg
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
2288 - 2373 kg
Przyczepa z hamulcem
1. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
2000 kg
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1820 kg
3. KIA EV6 2024 (nowy)
750 - 1800 kg
4. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
1400 - 1600 kg
5. BYD Tang 2024 (nowy)
1500 kg
6. XPeng G6 2024 (nowy)
1500 kg
7. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
750 - 1500 kg
8. Peugeot 5008 2024 (nowy)
1000 - 1300 kg
9. NIO EL6 2023 (nowy)
1200 kg
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
750 kg
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
750 kg
2. KIA EV6 2024 (nowy)
750 kg
3. BYD Tang 2024 (nowy)
750 kg
4. XPeng G6 2024 (nowy)
750 kg
5. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
750 kg
6. Peugeot 5008 2024 (nowy)
750 kg
7. NIO EL6 2023 (nowy)
750 kg
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
750 kg
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. KIA EV6 2024 (nowy)
80 kg
5. BYD Tang 2024 (nowy)
75 kg
6. XPeng G6 2024 (nowy)
75 kg
8. NIO EL6 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. KIA EV6 2024 (nowy)
100 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
100 kg
4. BYD Tang 2024 (nowy)
80 kg
6. XPeng G6 2024 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
549 - 749 km
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
464 - 707 km
3. Peugeot 5008 2024 (nowy)
78 - 664 km
4. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
480 - 615 km
5. KIA EV6 2024 (nowy)
428 - 582 km
6. XPeng G6 2024 (nowy)
435 - 570 km
7. SERES 5 2023 (nowy)
430 - 530 km
8. BYD Tang 2024 (nowy)
530 km
9. NIO EL6 2023 (nowy)
406 - 529 km
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
461 - 513 km
11. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
456 - 502 km
12. Subaru Solterra 2022 (nowy)
416 - 466 km
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
370 - 402 km
Całkowita pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
75 - 113 kWh
2. BYD Tang 2024 (nowy)
108 kWh
3. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
75 - 100 kWh
4. NIO EL6 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
5. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
73 - 97 kWh
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
82 - 91 kWh
7. SERES 5 2023 (nowy)
80 - 90 kWh
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
71 kWh
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
69 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
106 kWh
2. Peugeot 5008 2024 (nowy)
17 - 96 kWh
3. NIO EL6 2023 (nowy)
73 - 90 kWh
4. XPeng G6 2024 (nowy)
66 - 87 kWh
5. KIA EV6 2024 (nowy)
63 - 84 kWh
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
66 kWh
Waga baterii
1. BYD Tang 2024 (nowy)
617 kg
2. XPeng G6 2024 (nowy)
569 kg
3. NIO EL6 2023 (nowy)
535 - 555 kg
4. KIA EV6 2024 (nowy)
369 - 484 kg
Ładowanie AC
1. KIA EV6 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
2. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
1-phasig,3-phasig
3. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. BYD Tang 2024 (nowy)
3-phasig
5. XPeng G6 2024 (nowy)
3-phasig
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3-phasig
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
3-phasig
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. NIO EL6 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
2. Subaru Solterra 2022 (nowy)
DC:50,0-150,0 kW
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
DC:92,0 kW
6. BYD Tang 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:170,0 kW
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:200,0 kW
8. XPeng G6 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:215,0 kW
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-150,0 kW
10. KIA EV6 2024 (nowy)
AC:2,3-10,5 DC:50,0-195,0 kW
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
AC:22,0 DC:360,0 kW
12. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:150,0 kW
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
AC:7,4-11,0 DC:160,0 kW
Typ portu ładowania
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Typ 2
5. SERES 5 2023 (nowy)
Typ 2
6. BYD Tang 2024 (nowy)
Typ 2
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Typ 2
10. KIA EV6 2024 (nowy)
Typ 2
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
2. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Lithium
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
Lithium
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Lithium
5. KIA EV6 2024 (nowy)
Lithium
7. NIO EL6 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
8. SERES 5 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. BYD Tang 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. XPeng G6 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. BYD Tang 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. XPeng G6 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. DS Automobiles N°8 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. NIO EL6 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. Subaru Solterra 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. KIA EV6 2024 (nowy)
Fahrzeugheck rechts (Beifahrerseite)