Porównanie: SERES 5 vs. konkurencja

# SERES 5 BYD Tang DS Automobiles N°8 NIO EL6 ZEEKR 7X Peugeot 5008 Subaru Solterra BYD Sealion 7 Toyota bZ4X KIA EV6 Fisker Ocean XPeng G6 MG Marvel R

Dodaj do porównania

Generacja
5 1. Generation
2023 - Teraz
Tang 2. Generation (1. Facelift) (STE)
2024 - Teraz
N°8 1. Generation (K)
2025 - Teraz
EL6 1. Generation (NACC2S1)
2023 - Teraz
7X 1. Generation
2025 - Teraz
5008 3. Generation (K)
2024 - Teraz
Solterra 1. Generation (EAM1S)
2022 - Teraz
Sealion 7 1. Generation (UK)
2024 - Teraz
bZ4X 1. Generation (EAM)
2022 - Teraz
EV6 CV (1. Facelift) (CV)
2024 - Teraz
Ocean 1. Generation (01)
2022 - Teraz
G6 1. Generation (F30)
2024 - Teraz
Marvel R 1. Generation (EP21)
2021 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555555455555
Klasa pojazduWyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Peugeot 5008 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
2. DS Automobiles N°8 2025 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
3. Fisker Ocean 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
5. MG Marvel R 2021 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. XPeng G6 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. KIA EV6 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. SERES 5 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. BYD Tang 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. NIO EL6 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. Subaru Solterra 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła

Paliwo

2. Fisker Ocean 2022 (nowy) Elektryczność
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Elektryczność
4. MG Marvel R 2021 (nowy) Elektryczność
5. XPeng G6 2024 (nowy) Elektryczność
6. KIA EV6 2024 (nowy) Elektryczność
7. SERES 5 2023 (nowy) Elektryczność
8. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Elektryczność
10. BYD Tang 2024 (nowy) Elektryczność
11. NIO EL6 2023 (nowy) Elektryczność
13. Peugeot 5008 2024 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98

Skrzynia biegów

1. DS Automobiles N°8 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. Fisker Ocean 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. MG Marvel R 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. XPeng G6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. KIA EV6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. SERES 5 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. BYD Tang 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. NIO EL6 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Subaru Solterra 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. Peugeot 5008 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. SERES 5 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
2. Fisker Ocean 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Subaru Solterra 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. KIA EV6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
8. XPeng G6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
9. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. MG Marvel R 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
11. NIO EL6 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. BYD Tang 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
13. Peugeot 5008 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

6. BYD Tang 2024 (nowy) AC:11,0 DC:170,0 kW
7. Fisker Ocean 2022 (nowy) AC:11,0 DC:200,0 kW
8. XPeng G6 2024 (nowy) AC:11,0 DC:215,0 kW
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy) AC:11,0 DC:50,0-150,0 kW
10. KIA EV6 2024 (nowy) AC:2,3-10,5 DC:50,0-195,0 kW
11. ZEEKR 7X 2025 (nowy) AC:22,0 DC:360,0 kW
12. BYD Sealion 7 2024 (nowy) AC:7,0-11,0 DC:150,0 kW
13. DS Automobiles N°8 2025 (nowy) AC:7,4-11,0 DC:160,0 kW

Pozycja portu ładowania

3. MG Marvel R 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. BYD Tang 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. XPeng G6 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. BYD Sealion 7 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
8. NIO EL6 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
9. ZEEKR 7X 2025 (nowy) Fahrerseite hinten
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
12. Fisker Ocean 2022 (nowy) Fahrerseite vorne
13. KIA EV6 2024 (nowy) Fahrzeugheck rechts (Beifahrerseite)

TOPlist