Długość
1. VW ID.5 2022 (nowy)
4599 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
4542 mm
Rozstaw osi
1. VW ID.5 2022 (nowy)
2770 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2739 mm
Szerokość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1895 mm
2. VW ID.5 2022 (nowy)
1852 mm
Szerokość z lusterkami
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2108 mm
2. VW ID.5 2022 (nowy)
2108 mm
Wysokość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1641 mm
2. VW ID.5 2022 (nowy)
1618 mm
Prześwit
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
198 mm
2. VW ID.5 2022 (nowy)
163 mm
Promień skrętu
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
10.6 m
2. VW ID.5 2022 (nowy)
10.3 - 11.6 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. VW ID.5 2022 (nowy)
549 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. VW ID.5 2022 (nowy)
1561 l
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1480 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
1. VW ID.5 2022 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. VW ID.5 2022 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
2. VW ID.5 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. VW ID.5 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
170 - 220 km/h
2. VW ID.5 2022 (nowy)
160 - 180 km/h
Moc
1. VW ID.5 2022 (nowy)
125 - 250 kW
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
100 - 157 kW
Moment obrotowy
1. VW ID.5 2022 (nowy)
235 - 679 Nm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
Pojemność skokowa
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1199 - 1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
8.4 - 10.2 s
2. VW ID.5 2022 (nowy)
5.4 - 10.4 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
5.7 l/100km
2. VW ID.5 2022 (nowy)
16.1 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
19 - 129 g/km
Norma emisji
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
2. VW ID.5 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
225/55R19
2. VW ID.5 2022 (nowy)
235/55R19
Hałas
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
2. VW ID.5 2022 (nowy)
65 - 68 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1648 - 2183 kg
2. VW ID.5 2022 (nowy)
1970 - 2243 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. VW ID.5 2022 (nowy)
2490 - 2760 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2080 - 2640 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1200 - 1550 kg
2. VW ID.5 2022 (nowy)
1000 - 1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
750 kg
2. VW ID.5 2022 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
2. VW ID.5 2022 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
1. VW ID.5 2022 (nowy)
12.6 - 13 °
Kąt zejścia
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
25.7 °
2. VW ID.5 2022 (nowy)
17.3 °
Kąt natarcia
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
18.7 °
2. VW ID.5 2022 (nowy)
15.7 - 16 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. VW ID.5 2022 (nowy)
365 - 563 km
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
85 - 524 km
Całkowita pojemność baterii
1. VW ID.5 2022 (nowy)
55 - 82 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. VW ID.5 2022 (nowy)
52 - 77 kWh
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
17.8 - 73 kWh
Waga baterii
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. VW ID.5 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:145,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. VW ID.5 2022 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. VW ID.5 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten