Długość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
4542 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
Rozstaw osi
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2739 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
Szerokość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1895 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
Szerokość z lusterkami
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2108 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
Wysokość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1641 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
Prześwit
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
198 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
Promień skrętu
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
10.6 m
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
10.7 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1480 l
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
Paliwo
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
170 - 220 km/h
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
Moc
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
100 - 157 kW
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
Moment obrotowy
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
Pojemność skokowa
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1199 - 1598 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
8.4 - 10.2 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
5.7 l/100km
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
15.6 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
19 - 129 g/km
Norma emisji
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
225/55R19
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
Hałas
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1648 - 2183 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2080 - 2640 kg
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1200 - 1550 kg
Przyczepa (bez hamulców)
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
Terenski
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
25.7 °
Kąt natarcia
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
18.7 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
85 - 524 km
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 km
Całkowita pojemność baterii
Użyteczna pojemność baterii
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
17.8 - 73 kWh
Waga baterii
Ładowanie AC
Prędkość ładowania AC
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0 DC:88,0 kW
Typ portu ładowania
Typ baterii
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne