Długość
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
4545 mm
2. MG ZS 2024 (nowy)
4430 mm
3. Omoda 5 2024 (nowy)
4424 mm
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
4395 mm
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
4387 mm
6. Opel Frontera 2024 (nowy)
4385 mm
7. BYD Atto 2 2025 (nowy)
4310 mm
8. Kia EV3 2024 (nowy)
4300 mm
10. Renault Mégane 2022 (nowy)
4200 mm
11. Fiat 600 2023 (nowy)
4178 mm
12. Renault R4 2025 (nowy)
4144 mm
13. Hyundai Inster 2025 (nowy)
3825 mm
Rozstaw osi
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
2840 mm
3. Renault Mégane 2022 (nowy)
2685 mm
4. Kia EV3 2024 (nowy)
2680 mm
5. Opel Frontera 2024 (nowy)
2670 mm
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2655 mm
7. Omoda 5 2024 (nowy)
2630 mm
8. Renault R4 2025 (nowy)
2624 mm
9. BYD Atto 2 2025 (nowy)
2620 mm
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2607 mm
11. MG ZS 2024 (nowy)
2606 mm
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
2580 mm
13. Fiat 600 2023 (nowy)
2557 mm
Szerokość
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1890 mm
2. Kia EV3 2024 (nowy)
1850 mm
3. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1848 mm
4. Omoda 5 2024 (nowy)
1830 mm
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1830 mm
6. MG ZS 2024 (nowy)
1818 mm
7. Renault R4 2025 (nowy)
1808 mm
9. Opel Frontera 2024 (nowy)
1795 mm
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1790 mm
11. Fiat 600 2023 (nowy)
1779 mm
12. Renault Mégane 2022 (nowy)
1768 mm
13. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1610 mm
Szerokość z lusterkami
1. BYD Atto 2 2025 (nowy)
2060 mm
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
2055 mm
3. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2035 mm
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2028 mm
5. Renault R4 2025 (nowy)
2020 mm
6. Opel Frontera 2024 (nowy)
2020 mm
7. Fiat 600 2023 (nowy)
1981 mm
Wysokość
1. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1675 mm
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1636 mm
4. Opel Frontera 2024 (nowy)
1635 mm
5. MG ZS 2024 (nowy)
1635 mm
6. Omoda 5 2024 (nowy)
1588 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1584 mm
8. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1575 mm
9. Kia EV3 2024 (nowy)
1560 mm
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1555 mm
11. Renault R4 2025 (nowy)
1552 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
1525 mm
13. Renault Mégane 2022 (nowy)
1505 mm
Prześwit
1. Renault R4 2025 (nowy)
181 mm
2. BYD Atto 2 2025 (nowy)
165 mm
3. MG ZS 2024 (nowy)
161 mm
4. Kia EV3 2024 (nowy)
140 - 147 mm
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
128 - 135 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
135 mm
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
130 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Kia EV3 2024 (nowy)
460 l
3. MG ZS 2024 (nowy)
443 l
7. Fiat 600 2023 (nowy)
360 - 385 l
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
332 - 366 l
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
344 - 361 l
10. Hyundai Inster 2025 (nowy)
238 - 280 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Opel Frontera 2024 (nowy)
1600 l
2. MG ZS 2024 (nowy)
1457 l
3. Renault R4 2025 (nowy)
1405 l
4. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1340 l
6. Fiat 600 2023 (nowy)
1256 l
7. Kia EV3 2024 (nowy)
1251 l
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1176 l
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1171 l
10. Omoda 5 2024 (nowy)
1075 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Omoda 5 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Opel Frontera 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. MG ZS 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Renault R4 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Fiat 600 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. Kia EV3 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
11. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
12. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
13. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. MG ZS 2024 (nowy)
Benzyna 98
2. Omoda 5 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Elektryczność
4. Renault R4 2025 (nowy)
Elektryczność
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Elektryczność
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
Elektryczność
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Elektryczność
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Elektryczność
9. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Elektryczność
10. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Elektryczność
11. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Elektryczność
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. Omoda 5 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. MG ZS 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Renault R4 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Omoda 5 2024 (nowy)
172 - 220 km/h
2. Fiat 600 2023 (nowy)
150 - 200 km/h
3. Opel Frontera 2024 (nowy)
143 - 190 km/h
4. MG ZS 2024 (nowy)
168 - 179 km/h
5. Kia EV3 2024 (nowy)
170 km/h
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
150 - 160 km/h
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
160 km/h
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
160 km/h
9. Hyundai Inster 2025 (nowy)
140 - 150 km/h
10. Renault R4 2025 (nowy)
150 km/h
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
140 km/h
Moc
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
150 - 260 kW
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
96 - 160 kW
3. Omoda 5 2024 (nowy)
145 - 150 kW
4. Kia EV3 2024 (nowy)
150 kW
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
150 kW
6. MG ZS 2024 (nowy)
85 - 145 kW
7. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
106 - 135 kW
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
130 kW
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
107 - 125 kW
10. Fiat 600 2023 (nowy)
74 - 115 kW
11. Renault R4 2025 (nowy)
90 - 110 kW
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
74 - 100 kW
13. Hyundai Inster 2025 (nowy)
71 - 85 kW
Moment obrotowy
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
310 - 500 Nm
2. Omoda 5 2024 (nowy)
290 - 340 Nm
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
310 Nm
4. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
189 - 300 Nm
5. Renault Mégane 2022 (nowy)
250 - 300 Nm
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
290 Nm
7. Kia EV3 2024 (nowy)
283 Nm
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
271 Nm
9. Fiat 600 2023 (nowy)
205 - 260 Nm
10. Renault R4 2025 (nowy)
225 - 245 Nm
11. Opel Frontera 2024 (nowy)
125 - 230 Nm
12. MG ZS 2024 (nowy)
148 Nm
Pojemność skokowa
1. Omoda 5 2024 (nowy)
1598 ccm
2. MG ZS 2024 (nowy)
1495 - 1498 ccm
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1199 ccm
4. Opel Frontera 2024 (nowy)
1199 ccm
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
830 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Hyundai Inster 2025 (nowy)
10 - 11 s
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
7 - 10 s
7. Fiat 600 2023 (nowy)
8 - 10 s
8. MG ZS 2024 (nowy)
8 - 12 s
9. Renault R4 2025 (nowy)
8 - 9 s
11. Opel Frontera 2024 (nowy)
9 - 12 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. MG ZS 2024 (nowy)
41 - 55 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Renault R4 2025 (nowy)
? l/100km
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
? l/100km
3. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
? l/100km
4. Fiat 600 2023 (nowy)
4 l/100km
5. Opel Frontera 2024 (nowy)
5 l/100km
6. MG ZS 2024 (nowy)
6 l/100km
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
14 l/100km
8. Kia EV3 2024 (nowy)
14 l/100km
9. Omoda 5 2024 (nowy)
15 l/100km
10. Renault Mégane 2022 (nowy)
15 l/100km
11. BYD Atto 2 2025 (nowy)
16 l/100km
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
18 l/100km
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
19 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Fiat 600 2023 (nowy)
109 g/km
2. MG ZS 2024 (nowy)
113 - 145 g/km
3. Opel Frontera 2024 (nowy)
118 - 122 g/km
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
21 - 22 g/km
Norma emisji
1. MG ZS 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
2. Omoda 5 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
3. Renault R4 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Renault Mégane 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
12. Fiat 600 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
13. Opel Frontera 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Hyundai Inster 2025 (nowy)
185/65R15
2. Renault R4 2025 (nowy)
195/60R18
3. Renault Mégane 2022 (nowy)
195/60R18
4. Omoda 5 2024 (nowy)
215/55R18
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
215/55R18
6. MG ZS 2024 (nowy)
215/60R16
7. Fiat 600 2023 (nowy)
215/60R16
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
215/60R17
9. Kia EV3 2024 (nowy)
215/60R17H
10. Opel Frontera 2024 (nowy)
215/65R16
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
225/50R18
Hałas
1. Mazda MX-30 2020 (nowy)
63 - 67 dB
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
65 - 66 dB
6. Fiat 600 2023 (nowy)
66 dB
8. Kia EV3 2024 (nowy)
67 dB
10. MG ZS 2024 (nowy)
67 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. MG ZS 2024 (nowy)
1330 - 1420 kg
2. Opel Frontera 2024 (nowy)
1344 - 1514 kg
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1355 - 1595 kg
4. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1380 - 1433 kg
5. Renault R4 2025 (nowy)
1485 - 1537 kg
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1570 kg
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
1616 - 1783 kg
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1720 - 1853 kg
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1730 kg
10. Kia EV3 2024 (nowy)
1800 - 1885 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Kia EV3 2024 (nowy)
2270 - 2355 kg
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2119 - 2251 kg
3. Renault Mégane 2022 (nowy)
2017 - 2165 kg
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2080 kg
5. Opel Frontera 2024 (nowy)
1830 - 2030 kg
6. Fiat 600 2023 (nowy)
1760 - 2025 kg
7. Renault R4 2025 (nowy)
1895 - 1980 kg
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1980 kg
9. MG ZS 2024 (nowy)
1705 - 1890 kg
10. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1730 - 1790 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Opel Frontera 2024 (nowy)
350 - 1250 kg
2. Fiat 600 2023 (nowy)
1100 kg
3. Kia EV3 2024 (nowy)
500 - 1000 kg
4. Renault Mégane 2022 (nowy)
500 - 900 kg
5. Renault R4 2025 (nowy)
750 kg
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
750 kg
7. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
500 - 750 kg
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
500 - 750 kg
3. Renault R4 2025 (nowy)
750 kg
4. BYD Atto 2 2025 (nowy)
750 kg
5. Opel Frontera 2024 (nowy)
350 - 610 kg
6. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
2. Kia EV3 2024 (nowy)
80 kg
9. MG ZS 2024 (nowy)
? kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Kia EV3 2024 (nowy)
100 kg
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
75 - 80 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
48 kg
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
436 - 605 km
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
300 - 470 km
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
431 - 450 km
4. Omoda 5 2024 (nowy)
350 - 440 km
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
412 km
6. Renault R4 2025 (nowy)
322 - 409 km
7. Fiat 600 2023 (nowy)
409 km
8. Hyundai Inster 2025 (nowy)
327 - 370 km
9. BYD Atto 2 2025 (nowy)
312 km
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
85 - 200 km
Całkowita pojemność baterii
1. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
68 kWh
2. Omoda 5 2024 (nowy)
48 - 64 kWh
3. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
49 - 61 kWh
4. Renault Mégane 2022 (nowy)
40 - 60 kWh
5. Fiat 600 2023 (nowy)
54 kWh
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
45 kWh
7. Opel Frontera 2024 (nowy)
44 kWh
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
17 - 35 kWh
9. MG ZS 2024 (nowy)
1 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
58 - 81 kWh
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
75 kWh
3. Renault R4 2025 (nowy)
40 - 52 kWh
4. Fiat 600 2023 (nowy)
51 kWh
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
42 - 49 kWh
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
32 kWh
Waga baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
375 - 470 kg
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
290 - 394 kg
3. Fiat 600 2023 (nowy)
339 kg
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
188 - 310 kg
5. Renault R4 2025 (nowy)
237 - 297 kg
Ładowanie AC
1. Renault Mégane 2022 (nowy)
1-phasig
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1-phasig
3. Kia EV3 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. Renault R4 2025 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
3-phasig
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
3-phasig
7. BYD Atto 2 2025 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-73,0 kW
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:65,0 kW
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:78,0 kW
10. Kia EV3 2024 (nowy)
AC:2,3-10,5 DC:50,0-101,0 kW
11. Renault R4 2025 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:80,0 kW
12. Renault Mégane 2022 (nowy)
AC:2,3-3,7 kW
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
AC:2,3-6,6 DC:50,0 kW
Typ portu ładowania
5. Omoda 5 2024 (nowy)
Typ 2
10. Kia EV3 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
5. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Lithium
6. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Lithium
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Lithium
8. Kia EV3 2024 (nowy)
Lithium
9. Renault Mégane 2022 (nowy)
Lithium
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Lithium
11. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Renault R4 2025 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. Renault Mégane 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
6. Kia EV3 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. Omoda 5 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Renault R4 2025 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Fahrzeugfront links (Fahrerseite)
13. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig