Długość
1. BYD Seal U 2024 (nowy)
4785 mm
2. Aiways U5 2020
4680 mm
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
4653 mm
4. Togg T10X 2024 (nowy)
4599 mm
5. VinFast VF 7 2024 (nowy)
4545 mm
6. Omoda 5 2024 (nowy)
4424 mm
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
4395 mm
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
4387 mm
9. MG ZS 2021 (nowy)
4323 mm
10. Kia EV3 2024 (nowy)
4300 mm
11. VinFast VF 6 2024 (nowy)
4238 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
4178 mm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
3701 mm
Rozstaw osi
1. Togg T10X 2024 (nowy)
2890 mm
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
2840 mm
3. Aiways U5 2020
2800 mm
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2772 mm
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
2765 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
2730 mm
7. Kia EV3 2024 (nowy)
2680 mm
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2655 mm
9. Omoda 5 2024 (nowy)
2630 mm
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2607 mm
11. MG ZS 2021 (nowy)
2580 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
2557 mm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
2423 mm
Szerokość
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1890 mm
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1890 mm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
1886 mm
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1879 mm
5. Aiways U5 2020
1865 mm
6. Kia EV3 2024 (nowy)
1850 mm
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1848 mm
8. Omoda 5 2024 (nowy)
1830 mm
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1820 mm
10. MG ZS 2021 (nowy)
1809 mm
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1790 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
1779 mm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
1583 mm
Szerokość z lusterkami
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2147 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
2100 mm
3. Aiways U5 2020
2100 mm
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
2085 mm
5. MG ZS 2021 (nowy)
2048 mm
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2035 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2028 mm
8. Fiat 600 2023 (nowy)
1981 mm
9. Dacia Spring 2024 (nowy)
1767 mm
Wysokość
1. Aiways U5 2020
1700 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
1676 mm
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
1668 mm
4. MG ZS 2021 (nowy)
1653 mm
5. VinFast VF 7 2024 (nowy)
1636 mm
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1605 mm
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1594 mm
8. Omoda 5 2024 (nowy)
1588 mm
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1584 mm
10. Kia EV3 2024 (nowy)
1560 mm
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1555 mm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
1525 mm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
1519 mm
Prześwit
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
173 - 194 mm
2. Togg T10X 2024 (nowy)
192 - 193 mm
3. MG ZS 2021 (nowy)
161 mm
4. Dacia Spring 2024 (nowy)
155 mm
5. Aiways U5 2020
148 mm
6. Kia EV3 2024 (nowy)
140 - 147 mm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
135 mm
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
130 mm
Promień skrętu
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
10.9 - 11.5 m
3. Kia EV3 2024 (nowy)
10.4 m
4. Fiat 600 2023 (nowy)
10.5 m
6. MG ZS 2021 (nowy)
11.1 m
7. Aiways U5 2020
11.2 m
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
11.4 m
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
11.6 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
570 - 585 l
3. Kia EV3 2024 (nowy)
460 l
4. MG ZS 2021 (nowy)
448 l
5. Togg T10X 2024 (nowy)
441 l
6. Aiways U5 2020
432 l
7. Fiat 600 2023 (nowy)
360 - 385 l
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
350 - 366 l
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
344 - 361 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. Aiways U5 2020
1555 l
3. Togg T10X 2024 (nowy)
1515 l
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
1440 l
5. MG ZS 2021 (nowy)
1375 l
6. Fiat 600 2023 (nowy)
1256 l
7. Kia EV3 2024 (nowy)
1251 l
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1176 l
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1171 l
10. Omoda 5 2024 (nowy)
1075 l
11. Dacia Spring 2024 (nowy)
1004 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
5. Aiways U5 2020
Serie
7. MG ZS 2021 (nowy)
Serie
8. Fiat 600 2023 (nowy)
Serie
9. Kia EV3 2024 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Omoda 5 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. Aiways U5 2020
Napęd na przednią oś
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. MG ZS 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Fiat 600 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
10. Dacia Spring 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
11. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
12. Togg T10X 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś
13. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Omoda 5 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Elektryczność
3. Aiways U5 2020
Elektryczność
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
Elektryczność
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Elektryczność
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Elektryczność
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Elektryczność
8. Dacia Spring 2024 (nowy)
Elektryczność
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Elektryczność
11. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Elektryczność
12. MG ZS 2021 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. Omoda 5 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Aiways U5 2020
Przekładnia redukcyjna
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Dacia Spring 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Togg T10X 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. Fiat 600 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. MG ZS 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
Przekładnie
Cylindry
1. MG ZS 2021 (nowy)
3 - 4
Maks. prędkość
1. Omoda 5 2024 (nowy)
172 - 220 km/h
2. Togg T10X 2024 (nowy)
180 - 185 km/h
3. Fiat 600 2023 (nowy)
150 - 184 km/h
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
160 - 180 km/h
5. MG ZS 2021 (nowy)
175 - 180 km/h
6. BYD Seal U 2024 (nowy)
175 km/h
7. Kia EV3 2024 (nowy)
170 km/h
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
160 km/h
9. Aiways U5 2020
160 km/h
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
140 km/h
11. Dacia Spring 2024 (nowy)
125 km/h
Moc
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
150 - 260 kW
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
109 - 220 kW
3. Togg T10X 2024 (nowy)
160 kW
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
160 kW
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
130 - 150 kW
6. Omoda 5 2024 (nowy)
145 - 150 kW
7. Kia EV3 2024 (nowy)
150 kW
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
150 kW
9. Aiways U5 2020
150 kW
10. MG ZS 2021 (nowy)
78 - 130 kW
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
107 - 125 kW
12. Fiat 600 2023 (nowy)
74 - 115 kW
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
33 - 48 kW
Moment obrotowy
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
310 - 500 Nm
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
220 - 460 Nm
3. Togg T10X 2024 (nowy)
350 Nm
4. Omoda 5 2024 (nowy)
290 - 340 Nm
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
310 - 330 Nm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
250 - 310 Nm
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
310 Nm
8. Aiways U5 2020
310 Nm
9. Kia EV3 2024 (nowy)
283 Nm
10. MG ZS 2021 (nowy)
141 - 280 Nm
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
271 Nm
12. Fiat 600 2023 (nowy)
205 - 260 Nm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
113 - 125 Nm
Pojemność skokowa
1. Omoda 5 2024 (nowy)
1598 ccm
2. MG ZS 2021 (nowy)
999 - 1498 ccm
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1199 ccm
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
830 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Dacia Spring 2024 (nowy)
13.7 - 19.1 s
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
6.9 - 11.3 s
3. Togg T10X 2024 (nowy)
7.4 s
4. Omoda 5 2024 (nowy)
7.6 s
6. Aiways U5 2020
7.7 s
7. Kia EV3 2024 (nowy)
7.9 s
8. MG ZS 2021 (nowy)
8.6 - 12.4 s
9. Fiat 600 2023 (nowy)
9 - 10.5 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
2. MG ZS 2021 (nowy)
45 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. VinFast VF 7 2024 (nowy)
? l/100km
2. VinFast VF 6 2024 (nowy)
? l/100km
3. Fiat 600 2023 (nowy)
4.8 l/100km
4. MG ZS 2021 (nowy)
6.6 l/100km
5. Dacia Spring 2024 (nowy)
14.1 l/100km
6. Kia EV3 2024 (nowy)
14.9 l/100km
7. Omoda 5 2024 (nowy)
15.5 l/100km
8. Aiways U5 2020
16.6 l/100km
9. Togg T10X 2024 (nowy)
16.7 l/100km
10. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
17.1 l/100km
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
18.2 l/100km
12. Mazda MX-30 2020 (nowy)
19 l/100km
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
19.9 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Mazda MX-30 2020 (nowy)
21 g/km
2. Fiat 600 2023 (nowy)
109 g/km
3. MG ZS 2021 (nowy)
149 - 163 g/km
Norma emisji
1. Omoda 5 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
2. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Dacia Spring 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Aiways U5 2020
Pojazd elektryczny
7. Togg T10X 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. BYD Seal U 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
12. MG ZS 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
13. Fiat 600 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Dacia Spring 2024 (nowy)
165/70R14
2. MG ZS 2021 (nowy)
215/55R17
3. Omoda 5 2024 (nowy)
215/55R18
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
215/55R18
5. Fiat 600 2023 (nowy)
215/60R16
6. Kia EV3 2024 (nowy)
215/60R17H
7. Aiways U5 2020
215/65R17
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
225/50R18
9. BYD Seal U 2024 (nowy)
235/50R19
10. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
235/50R20
Hałas
1. Mazda MX-30 2020 (nowy)
63 - 67 dB
4. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
65 - 67 dB
5. Fiat 600 2023 (nowy)
66 dB
6. Aiways U5 2020
66 - 67 dB
8. MG ZS 2021 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Dacia Spring 2024 (nowy)
1030 - 1050 kg
2. MG ZS 2021 (nowy)
1231 - 1620 kg
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1355 - 1595 kg
4. Aiways U5 2020
1720 - 1770 kg
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1720 - 1853 kg
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1730 kg
7. Kia EV3 2024 (nowy)
1800 - 1885 kg
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1937 - 2258 kg
9. BYD Seal U 2024 (nowy)
2020 - 2147 kg
10. Togg T10X 2024 (nowy)
2024 - 2201 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
2425 - 2750 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
2430 - 2557 kg
3. Kia EV3 2024 (nowy)
2270 - 2355 kg
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2119 - 2251 kg
5. Aiways U5 2020
2155 kg
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2080 kg
7. MG ZS 2021 (nowy)
1695 - 2070 kg
8. Fiat 600 2023 (nowy)
1760 - 2025 kg
9. Dacia Spring 2024 (nowy)
1315 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Aiways U5 2020
1500 kg
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
1300 kg
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
1000 - 1200 kg
4. Fiat 600 2023 (nowy)
1100 kg
5. Kia EV3 2024 (nowy)
300 - 1000 kg
6. MG ZS 2021 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
300 - 750 kg
2. Aiways U5 2020
750 kg
3. BYD Seal U 2024 (nowy)
750 kg
5. MG ZS 2021 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. Kia EV3 2024 (nowy)
100 kg
2. Aiways U5 2020
100 kg
4. MG ZS 2021 (nowy)
50 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
48 kg
Terenski
Maksymalne nachylenie
1. Aiways U5 2020
30 °
Kąt zejścia
1. Aiways U5 2020
22.6 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
21.7 °
Kąt natarcia
1. Aiways U5 2020
19 °
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
18.5 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
436 - 605 km
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
355 - 553 km
3. Togg T10X 2024 (nowy)
314 - 523 km
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
420 - 500 km
5. VinFast VF 7 2024 (nowy)
431 - 450 km
6. MG ZS 2021 (nowy)
320 - 440 km
7. Omoda 5 2024 (nowy)
350 - 440 km
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
412 km
9. Aiways U5 2020
400 - 410 km
10. Fiat 600 2023 (nowy)
409 km
11. VinFast VF 6 2024 (nowy)
381 - 399 km
12. Dacia Spring 2024 (nowy)
225 - 228 km
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
85 - 200 km
Całkowita pojemność baterii
1. Togg T10X 2024 (nowy)
52.4 - 88.5 kWh
2. BYD Seal U 2024 (nowy)
71.8 - 87 kWh
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
55 - 82 kWh
4. MG ZS 2021 (nowy)
50.3 - 69.9 kWh
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
68.8 kWh
6. Omoda 5 2024 (nowy)
48 - 64 kWh
7. Aiways U5 2020
63 kWh
8. Fiat 600 2023 (nowy)
54 kWh
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
17.8 - 35.5 kWh
10. Dacia Spring 2024 (nowy)
27.4 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
58.3 - 81.4 kWh
2. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
52 - 77 kWh
3. VinFast VF 7 2024 (nowy)
75.3 kWh
4. MG ZS 2021 (nowy)
49.3 - 65.7 kWh
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
59.6 kWh
6. Fiat 600 2023 (nowy)
51 kWh
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
32 kWh
8. Dacia Spring 2024 (nowy)
26.8 kWh
Waga baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
375 - 470 kg
2. Aiways U5 2020
365 kg
3. Fiat 600 2023 (nowy)
339 kg
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
188 - 310 kg
5. Dacia Spring 2024 (nowy)
186 kg
Ładowanie AC
1. Aiways U5 2020
1-phasig
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1-phasig
3. Dacia Spring 2024 (nowy)
1-phasig
4. BYD Seal U 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. Kia EV3 2024 (nowy)
3-phasig
6. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
3-phasig
7. Togg T10X 2024 (nowy)
3-phasig
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
6. Kia EV3 2024 (nowy)
AC:10,5 DC:101,0 kW
7. Togg T10X 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:180,0 kW
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-125,0 kW
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:78,0 kW
10. Dacia Spring 2024 (nowy)
AC:2,3-3,7 kW
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
AC:2,3-6,6 DC:50,0 kW
12. Aiways U5 2020
AC:6,6 DC:90,0 kW
13. BYD Seal U 2024 (nowy)
AC:7,0-11,0 DC:115,0 kW
Typ portu ładowania
5. Omoda 5 2024 (nowy)
Typ 2
6. Kia EV3 2024 (nowy)
Typ 2
7. Togg T10X 2024 (nowy)
Typ 2
12. Aiways U5 2020
Typ 2
Typ baterii
4. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Lithium
5. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Lithium
6. Kia EV3 2024 (nowy)
Lithium
7. Togg T10X 2024 (nowy)
Lithium
8. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Lithium
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Lithium
10. Dacia Spring 2024 (nowy)
Lithium
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Lithium
12. BYD Seal U 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Aiways U5 2020
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. Skoda Enyaq iV 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Seal U 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. Kia EV3 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
7. Togg T10X 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. Omoda 5 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. VinFast VF 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
10. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Aiways U5 2020
Fahrzeugfront links (Fahrerseite)
12. Dacia Spring 2024 (nowy)
Fahrzeugfront mittig
13. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig