Porównanie: NIO EL8 vs. konkurencja

# NIO EL8 Kia EV9 Hongqi E-HS9 Lotus Eletre Polestar 4 XPeng G9 Hyundai IONIQ 5 Voyah Free NIO EL7 BYD Tang SERES 5 Ford Mustang Mach-E VinFast VF 9

Dodaj do porównania

Generacja
EL8 1. Generation
2024 - Teraz
EV9 MV1 (MV1)
2023 - Teraz
E-HS9 1. Generation
2024 - Teraz
Eletre 1. Generation
2023 - Teraz
4 1. Generation
2024 - Teraz
G9 1. Generation
2024 - Teraz
IONIQ 5 1. Generation (1. Facelift) (NE)
2024 - Teraz
Free 1. Generation
2024 - Teraz
EL7 1. Generation (ESW)
2023 - Teraz
Tang 2. Generation (1. Facelift) (STE)
2024 - Teraz
5 1. Generation
2023 - Teraz
1G (LSK)
2020 - Teraz
VF 9 1. Generation
2022 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi4554555545555
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa luksusowa (np. Klasa S)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
2. XPeng G9 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
3. Polestar 4 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. SERES 5 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. Lotus Eletre 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
7. BYD Tang 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
8. VinFast VF 9 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
9. Hongqi E-HS9 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
10. Voyah Free 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
11. NIO EL8 2024 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. NIO EL7 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. Kia EV9 2023 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś

Paliwo

2. XPeng G9 2024 (nowy) Elektryczność
3. Polestar 4 2024 (nowy) Elektryczność
5. SERES 5 2023 (nowy) Elektryczność
6. Lotus Eletre 2023 (nowy) Elektryczność
7. BYD Tang 2024 (nowy) Elektryczność
8. VinFast VF 9 2022 (nowy) Elektryczność
9. Hongqi E-HS9 2024 (nowy) Elektryczność
10. Voyah Free 2024 (nowy) Elektryczność
11. NIO EL8 2024 (nowy) Elektryczność
12. NIO EL7 2023 (nowy) Elektryczność
13. Kia EV9 2023 (nowy) Elektryczność

Skrzynia biegów

1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. XPeng G9 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Polestar 4 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. SERES 5 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Lotus Eletre 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. BYD Tang 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 9 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Hongqi E-HS9 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Voyah Free 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. NIO EL8 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. NIO EL7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. Kia EV9 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Lotus Eletre 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
2. SERES 5 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Polestar 4 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Hongqi E-HS9 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. XPeng G9 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Voyah Free 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Kia EV9 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
10. NIO EL8 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
11. NIO EL7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
12. VinFast VF 9 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
13. BYD Tang 2024 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

7. Kia EV9 2023 (nowy) AC:10,5 DC:50,0-210,0 kW
8. Voyah Free 2024 (nowy) AC:11,0 DC:100,0 kW
9. BYD Tang 2024 (nowy) AC:11,0 DC:170,0 kW
10. XPeng G9 2024 (nowy) AC:11,0 DC:260,0 kW
11. Polestar 4 2024 (nowy) AC:11,0-22,0 DC:200,0 kW
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
13. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy) AC:2,8-11,0 DC:115,0 kW

Pozycja portu ładowania

3. Hongqi E-HS9 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. Kia EV9 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. BYD Tang 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
7. XPeng G9 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
8. NIO EL8 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
9. NIO EL7 2023 (nowy) Beifahrerseite vorne
10. Voyah Free 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
11. Polestar 4 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
12. VinFast VF 9 2022 (nowy) Fahrerseite vorne

TOPlist