Długość
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
5209 mm
2. VinFast VF 9 2022 (nowy)
5118 mm
3. Lotus Eletre 2023 (nowy)
5103 mm
4. NIO EL8 2024 (nowy)
5099 mm
5. Kia EV9 2023 (nowy)
5010 mm
6. BYD Tang 2024 (nowy)
4970 mm
7. NIO EL7 2023 (nowy)
4912 mm
8. Voyah Free 2024 (nowy)
4905 mm
9. XPeng G9 2024 (nowy)
4891 mm
10. Polestar 4 2024 (nowy)
4840 mm
12. SERES 5 2023 (nowy)
4710 mm
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
4655 mm
Rozstaw osi
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
3150 mm
2. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
3110 mm
3. Kia EV9 2023 (nowy)
3100 mm
4. NIO EL8 2024 (nowy)
3070 mm
5. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3019 mm
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
3000 mm
7. Polestar 4 2024 (nowy)
2999 mm
8. XPeng G9 2024 (nowy)
2998 mm
10. NIO EL7 2023 (nowy)
2960 mm
11. Voyah Free 2024 (nowy)
2960 mm
12. SERES 5 2023 (nowy)
2875 mm
13. BYD Tang 2024 (nowy)
2820 mm
Szerokość
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
2254 mm
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2135 mm
3. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
2010 mm
4. Polestar 4 2024 (nowy)
2008 mm
5. NIO EL8 2024 (nowy)
1989 mm
6. NIO EL7 2023 (nowy)
1987 mm
7. Kia EV9 2023 (nowy)
1980 mm
8. BYD Tang 2024 (nowy)
1955 mm
9. Voyah Free 2024 (nowy)
1950 mm
10. XPeng G9 2024 (nowy)
1937 mm
11. SERES 5 2023 (nowy)
1930 mm
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1890 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL7 2023 (nowy)
2271 mm
2. Kia EV9 2023 (nowy)
2263 mm
3. Lotus Eletre 2023 (nowy)
2231 mm
4. NIO EL8 2024 (nowy)
2199 mm
5. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
2195 mm
6. SERES 5 2023 (nowy)
2180 mm
7. Polestar 4 2024 (nowy)
2139 mm
8. BYD Tang 2024 (nowy)
2130 mm
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2116 mm
Wysokość
1. Kia EV9 2023 (nowy)
1755 mm
2. NIO EL8 2024 (nowy)
1750 mm
3. BYD Tang 2024 (nowy)
1745 mm
4. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
1731 mm
5. NIO EL7 2023 (nowy)
1720 mm
6. VinFast VF 9 2022 (nowy)
1696 mm
7. XPeng G9 2024 (nowy)
1680 mm
8. Voyah Free 2024 (nowy)
1645 mm
9. Lotus Eletre 2023 (nowy)
1630 mm
11. SERES 5 2023 (nowy)
1620 mm
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1605 mm
13. Polestar 4 2024 (nowy)
1534 mm
Prześwit
1. Voyah Free 2024 (nowy)
213 mm
2. VinFast VF 9 2022 (nowy)
204 mm
3. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
200 mm
4. XPeng G9 2024 (nowy)
145 - 195 mm
5. Lotus Eletre 2023 (nowy)
187 mm
6. Kia EV9 2023 (nowy)
177 mm
7. Polestar 4 2024 (nowy)
166 mm
8. SERES 5 2023 (nowy)
155 - 160 mm
9. NIO EL8 2024 (nowy)
160 mm
11. NIO EL7 2023 (nowy)
158 mm
12. BYD Tang 2024 (nowy)
150 mm
13. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
130 - 147 mm
Promień skrętu
1. Polestar 4 2024 (nowy)
11.6 m
3. XPeng G9 2024 (nowy)
11.8 m
4. BYD Tang 2024 (nowy)
11.8 m
6. Kia EV9 2023 (nowy)
12.4 m
7. NIO EL8 2024 (nowy)
12.4 m
8. NIO EL7 2023 (nowy)
12.5 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
2. XPeng G9 2024 (nowy)
660 l
3. NIO EL7 2023 (nowy)
570 l
8. SERES 5 2023 (nowy)
367 l
9. Kia EV9 2023 (nowy)
333 l
10. BYD Tang 2024 (nowy)
235 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Kia EV9 2023 (nowy)
2318 l
2. BYD Tang 2024 (nowy)
1655 l
4. XPeng G9 2024 (nowy)
1576 l
5. NIO EL7 2023 (nowy)
1545 l
6. Polestar 4 2024 (nowy)
1536 l
7. Lotus Eletre 2023 (nowy)
1532 l
9. Voyah Free 2024 (nowy)
1320 l
10. SERES 5 2023 (nowy)
723 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. BYD Tang 2024 (nowy)
940 l
2. Kia EV9 2023 (nowy)
807 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
2. BYD Tang 2024 (nowy)
Serie
3. Kia EV9 2023 (nowy)
Serie
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Serie
11. SERES 5 2023 (nowy)
Serie
12. NIO EL8 2024 (nowy)
Serie
13. NIO EL7 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. SERES 5 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
7. BYD Tang 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
8. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
9. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
10. Voyah Free 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
11. NIO EL8 2024 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. Kia EV9 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś
Paliwo
1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Elektryczność
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Elektryczność
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Elektryczność
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Elektryczność
5. SERES 5 2023 (nowy)
Elektryczność
6. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Elektryczność
7. BYD Tang 2024 (nowy)
Elektryczność
8. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Elektryczność
9. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Elektryczność
10. Voyah Free 2024 (nowy)
Elektryczność
11. NIO EL8 2024 (nowy)
Elektryczność
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Elektryczność
13. Kia EV9 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. XPeng G9 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. Polestar 4 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. SERES 5 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. BYD Tang 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Voyah Free 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. NIO EL8 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. NIO EL7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. Kia EV9 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
258 - 265 km/h
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
180 - 200 km/h
3. SERES 5 2023 (nowy)
180 - 200 km/h
4. Kia EV9 2023 (nowy)
185 - 200 km/h
5. XPeng G9 2024 (nowy)
200 km/h
6. Polestar 4 2024 (nowy)
200 km/h
7. VinFast VF 9 2022 (nowy)
200 km/h
8. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
200 km/h
9. Voyah Free 2024 (nowy)
200 km/h
10. NIO EL8 2024 (nowy)
200 km/h
11. NIO EL7 2023 (nowy)
200 km/h
12. BYD Tang 2024 (nowy)
190 km/h
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
185 km/h
Moc
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
450 - 675 kW
2. NIO EL8 2024 (nowy)
480 kW
3. NIO EL7 2023 (nowy)
480 kW
4. SERES 5 2023 (nowy)
220 - 475 kW
5. XPeng G9 2024 (nowy)
230 - 405 kW
6. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
405 kW
7. Polestar 4 2024 (nowy)
200 - 400 kW
8. BYD Tang 2024 (nowy)
380 kW
9. Voyah Free 2024 (nowy)
360 kW
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
198 - 358 kW
11. VinFast VF 9 2022 (nowy)
300 kW
12. Kia EV9 2023 (nowy)
150 - 283 kW
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
125 - 239 kW
Moment obrotowy
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
710 - 985 Nm
2. SERES 5 2023 (nowy)
420 - 940 Nm
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
430 - 880 Nm
4. NIO EL8 2024 (nowy)
850 Nm
5. NIO EL7 2023 (nowy)
850 Nm
6. Voyah Free 2024 (nowy)
720 Nm
7. XPeng G9 2024 (nowy)
430 - 717 Nm
8. Kia EV9 2023 (nowy)
350 - 700 Nm
9. Polestar 4 2024 (nowy)
343 - 686 Nm
10. BYD Tang 2024 (nowy)
680 Nm
11. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
670 Nm
12. VinFast VF 9 2022 (nowy)
620 Nm
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
350 - 605 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. NIO EL7 2023 (nowy)
3.9 s
2. NIO EL8 2024 (nowy)
4.1 s
4. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3 - 4.5 s
5. BYD Tang 2024 (nowy)
4.9 s
7. XPeng G9 2024 (nowy)
3.9 - 6.4 s
8. SERES 5 2023 (nowy)
3.7 - 6.8 s
9. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
3.5 - 7 s
10. Polestar 4 2024 (nowy)
3.8 - 7.1 s
11. VinFast VF 9 2022 (nowy)
6.5 - 7.5 s
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
5.3 - 8.5 s
13. Kia EV9 2023 (nowy)
5.3 - 9.4 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
? l/100km
2. SERES 5 2023 (nowy)
? l/100km
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
15.6 l/100km
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
17.2 l/100km
5. Polestar 4 2024 (nowy)
18.7 l/100km
6. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
19.4 l/100km
7. XPeng G9 2024 (nowy)
19.4 l/100km
8. Voyah Free 2024 (nowy)
20.2 l/100km
9. Kia EV9 2023 (nowy)
20.2 l/100km
10. NIO EL8 2024 (nowy)
22 l/100km
11. NIO EL7 2023 (nowy)
22.4 l/100km
12. VinFast VF 9 2022 (nowy)
23.1 l/100km
13. BYD Tang 2024 (nowy)
24 l/100km
Norma emisji
1. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. SERES 5 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Polestar 4 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. Voyah Free 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Kia EV9 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. NIO EL8 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. NIO EL7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. BYD Tang 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
225/60R18
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
235/55R19
3. SERES 5 2023 (nowy)
255/45R20
4. Voyah Free 2024 (nowy)
255/45R20
5. Lotus Eletre 2023 (nowy)
255/50R20
6. Polestar 4 2024 (nowy)
255/50R20
7. NIO EL8 2024 (nowy)
255/50R20
8. NIO EL7 2023 (nowy)
255/50R20
9. XPeng G9 2024 (nowy)
255/55R19
10. Kia EV9 2023 (nowy)
255/60R19V
11. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
265/40R21
12. BYD Tang 2024 (nowy)
265/45R21
13. VinFast VF 9 2022 (nowy)
275/45R20
Hałas
1. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
66 - 71 dB
2. Polestar 4 2024 (nowy)
67 - 68 dB
3. Kia EV9 2023 (nowy)
67 - 68 dB
5. NIO EL8 2024 (nowy)
68 dB
6. NIO EL7 2023 (nowy)
68 dB
7. BYD Tang 2024 (nowy)
68 dB
8. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
68 - 69 dB
9. Lotus Eletre 2023 (nowy)
70 - 71 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1955 - 2165 kg
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2044 - 2348 kg
3. XPeng G9 2024 (nowy)
2210 - 2340 kg
4. Polestar 4 2024 (nowy)
2230 - 2355 kg
5. SERES 5 2023 (nowy)
2230 - 2360 kg
6. Voyah Free 2024 (nowy)
2340 kg
7. NIO EL7 2023 (nowy)
2421 - 2441 kg
8. Kia EV9 2023 (nowy)
2501 - 2664 kg
9. NIO EL8 2024 (nowy)
2613 - 2633 kg
10. BYD Tang 2024 (nowy)
2630 kg
11. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
2705 - 2777 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Kia EV9 2023 (nowy)
3070 - 3240 kg
2. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
3180 - 3232 kg
3. BYD Tang 2024 (nowy)
3205 kg
4. NIO EL8 2024 (nowy)
3190 kg
5. Lotus Eletre 2023 (nowy)
3100 - 3150 kg
6. Voyah Free 2024 (nowy)
2945 kg
7. NIO EL7 2023 (nowy)
2890 kg
8. XPeng G9 2024 (nowy)
2680 - 2800 kg
9. SERES 5 2023 (nowy)
2605 - 2735 kg
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
2555 - 2717 kg
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2470 - 2685 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Kia EV9 2023 (nowy)
900 - 2500 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
1500 - 2000 kg
3. NIO EL8 2024 (nowy)
2000 kg
4. Voyah Free 2024 (nowy)
2000 kg
5. NIO EL7 2023 (nowy)
2000 kg
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
750 - 1600 kg
7. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
1500 kg
8. BYD Tang 2024 (nowy)
1500 kg
9. XPeng G9 2024 (nowy)
1500 kg
10. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
750 - 1500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Kia EV9 2023 (nowy)
450 - 750 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
750 kg
3. NIO EL8 2024 (nowy)
750 kg
4. Voyah Free 2024 (nowy)
750 kg
5. NIO EL7 2023 (nowy)
750 kg
7. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
750 kg
8. BYD Tang 2024 (nowy)
750 kg
9. XPeng G9 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
3. NIO EL8 2024 (nowy)
75 kg
5. NIO EL7 2023 (nowy)
75 kg
7. BYD Tang 2024 (nowy)
75 kg
9. Kia EV9 2023 (nowy)
65 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Kia EV9 2023 (nowy)
45 - 125 kg
3. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kg
4. NIO EL7 2023 (nowy)
100 kg
5. BYD Tang 2024 (nowy)
80 kg
6. XPeng G9 2024 (nowy)
75 kg
7. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
30 - 60 kg
Terenski
Kąt podejścia
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
21.4 - 22.4 °
4. NIO EL8 2024 (nowy)
16.6 °
Kąt natarcia
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
21.3 - 22.5 °
Brodenie
1. NIO EL8 2024 (nowy)
450 mm
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Polestar 4 2024 (nowy)
590 - 620 km
2. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
400 - 610 km
3. Lotus Eletre 2023 (nowy)
490 - 600 km
4. VinFast VF 9 2022 (nowy)
423 - 594 km
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
440 - 570 km
6. XPeng G9 2024 (nowy)
460 - 570 km
7. Kia EV9 2023 (nowy)
505 - 563 km
8. SERES 5 2023 (nowy)
430 - 530 km
9. BYD Tang 2024 (nowy)
530 km
10. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
465 - 515 km
11. NIO EL8 2024 (nowy)
390 - 510 km
12. NIO EL7 2023 (nowy)
384 - 501 km
13. Voyah Free 2024 (nowy)
500 km
Całkowita pojemność baterii
1. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
99 - 120 kWh
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
112 kWh
3. BYD Tang 2024 (nowy)
108.8 kWh
4. Voyah Free 2024 (nowy)
106.7 kWh
5. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kWh
6. NIO EL8 2024 (nowy)
75 - 100 kWh
7. NIO EL7 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
8. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
75.7 - 98.7 kWh
9. XPeng G9 2024 (nowy)
78.2 - 98 kWh
10. SERES 5 2023 (nowy)
80 - 90 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
92 - 123 kWh
2. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
90 - 111 kWh
3. Kia EV9 2023 (nowy)
99.8 kWh
4. Polestar 4 2024 (nowy)
94 kWh
5. XPeng G9 2024 (nowy)
75.8 - 93.1 kWh
6. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
68 - 91 kWh
7. NIO EL8 2024 (nowy)
73.5 - 90 kWh
8. NIO EL7 2023 (nowy)
73.5 - 90 kWh
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
63 - 84 kWh
Waga baterii
1. BYD Tang 2024 (nowy)
617 kg
2. XPeng G9 2024 (nowy)
575 - 607 kg
3. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
553 - 595 kg
4. Kia EV9 2023 (nowy)
567 kg
5. NIO EL8 2024 (nowy)
535 - 555 kg
6. NIO EL7 2023 (nowy)
535 - 555 kg
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
370 - 477 kg
Ładowanie AC
1. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
2. Polestar 4 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
3. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. BYD Tang 2024 (nowy)
3-phasig
5. XPeng G9 2024 (nowy)
3-phasig
6. Kia EV9 2023 (nowy)
3-phasig
7. Voyah Free 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
DC:-1,0 kW
2. NIO EL8 2024 (nowy)
DC:140,0 kW
3. NIO EL7 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
4. Lotus Eletre 2023 (nowy)
DC:350,0 kW
7. Kia EV9 2023 (nowy)
AC:10,5 DC:50,0-210,0 kW
8. Voyah Free 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
9. BYD Tang 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:170,0 kW
10. XPeng G9 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:260,0 kW
11. Polestar 4 2024 (nowy)
AC:11,0-22,0 DC:200,0 kW
12. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
13. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
AC:2,8-11,0 DC:115,0 kW
Typ portu ładowania
2. NIO EL8 2024 (nowy)
Typ 2
3. NIO EL7 2023 (nowy)
Typ 2
6. SERES 5 2023 (nowy)
Typ 2
7. Kia EV9 2023 (nowy)
Typ 2
9. BYD Tang 2024 (nowy)
Typ 2
10. XPeng G9 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Lithium
2. Lotus Eletre 2023 (nowy)
Lithium
3. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Lithium
4. Kia EV9 2023 (nowy)
Lithium
5. Voyah Free 2024 (nowy)
Lithium
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Lithium
8. NIO EL8 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. SERES 5 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. BYD Tang 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. XPeng G9 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Polestar 4 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. Hongqi E-HS9 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. Kia EV9 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. BYD Tang 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
8. NIO EL8 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
9. NIO EL7 2023 (nowy)
Beifahrerseite vorne
10. Voyah Free 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. Polestar 4 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
12. VinFast VF 9 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. Ford Mustang Mach-E 2020 (nowy)
Fahrerseite vorne