Długość
1. NIO EL6 2023 (nowy)
4854 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
4753 mm
Rozstaw osi
1. NIO EL6 2023 (nowy)
2915 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
2890 mm
Szerokość
1. NIO EL6 2023 (nowy)
1987 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
1920 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO EL6 2023 (nowy)
2212 mm
Wysokość
1. NIO EL6 2023 (nowy)
1703 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
1650 mm
Prześwit
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. NIO EL6 2023 (nowy)
597 l
2. XPeng G6 2024 (nowy)
571 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. NIO EL6 2023 (nowy)
1430 l
2. XPeng G6 2024 (nowy)
1374 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
1. XPeng G6 2024 (nowy)
Serie
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. XPeng G6 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. XPeng G6 2024 (nowy)
Elektryczność
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. XPeng G6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. XPeng G6 2024 (nowy)
200 km/h
2. NIO EL6 2023 (nowy)
200 km/h
Moc
1. NIO EL6 2023 (nowy)
360 kW
2. XPeng G6 2024 (nowy)
190 - 350 kW
Moment obrotowy
1. NIO EL6 2023 (nowy)
700 Nm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
440 - 660 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. NIO EL6 2023 (nowy)
4.5 s
2. XPeng G6 2024 (nowy)
4.1 - 6.7 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. XPeng G6 2024 (nowy)
17.5 l/100km
2. NIO EL6 2023 (nowy)
21.2 l/100km
Norma emisji
1. XPeng G6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. NIO EL6 2023 (nowy)
255/50R20
2. XPeng G6 2024 (nowy)
255/55R19
Hałas
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. XPeng G6 2024 (nowy)
2025 - 2120 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
2215 - 2235 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. NIO EL6 2023 (nowy)
2690 kg
2. XPeng G6 2024 (nowy)
2553 - 2638 kg
Przyczepa z hamulcem
1. XPeng G6 2024 (nowy)
1500 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
1200 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. XPeng G6 2024 (nowy)
750 kg
2. NIO EL6 2023 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
1. NIO EL6 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. NIO EL6 2023 (nowy)
100 kg
2. XPeng G6 2024 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. XPeng G6 2024 (nowy)
435 - 570 km
2. NIO EL6 2023 (nowy)
406 - 529 km
Całkowita pojemność baterii
1. NIO EL6 2023 (nowy)
75 - 100 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. NIO EL6 2023 (nowy)
73.5 - 90 kWh
2. XPeng G6 2024 (nowy)
66 - 87.5 kWh
Waga baterii
1. NIO EL6 2023 (nowy)
535 - 555 kg
Ładowanie AC
1. XPeng G6 2024 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. NIO EL6 2023 (nowy)
DC:140,0 kW
2. XPeng G6 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:215,0 kW
Typ portu ładowania
1. NIO EL6 2023 (nowy)
Typ 2
2. XPeng G6 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. NIO EL6 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
2. XPeng G6 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. XPeng G6 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. NIO EL6 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten