Porównanie: MG MG5 vs. konkurencja

# MG MG5 Renault Mégane Kia EV3 VinFast VF 6 KIA Niro BYD ETP3 Mazda MX-30 BYD Atto 3 Renault R4 Honda e:Ny1 BYD Atto 2 MG ZS GWM ORA 03

Dodaj do porównania

Generacja
MG5 1. Generation (EP22-L)
2022 - Teraz
Mégane V (RCB)
2022 - Teraz
EV3 SV1 (SV1)
2024 - Teraz
VF 6 1. Generation (VFE33)
2024 - Teraz
Niro SG2 (SG2)
2022 - Teraz
ETP3 1. Generation (BYD VB)
2023 - Teraz
MX-30 DR (DR)
2020 - Teraz
Atto 3 1. Generation (SC2E)
2022 - Teraz
R4 2. Generation
2025 - Teraz
e:Ny1 1. Generation (RSA)
2023 - Teraz
Atto 2 1. Generation (SC3E)
2025 - Teraz
ZS 3. Generation (ZS3A)
2024 - Teraz
ORA 03 1. Generation (ES11)
2024 - Teraz
KaroseriaKombiSUVSUVSUVSUVMały dostawczakSUVSUVSUVSUVSUVSUVHatchback
Drzwi5555555555555
Klasa pojazduNiższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
2. MG ZS 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. KIA Niro 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Renault R4 2025 (nowy) Napęd na przednią oś
5. MG MG5 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
6. BYD Atto 2 2025 (nowy) Napęd na przednią oś
7. BYD Atto 3 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Renault Mégane 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Kia EV3 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
10. Mazda MX-30 2020 (nowy) Napęd na przednią oś
11. GWM ORA 03 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
12. VinFast VF 6 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
13. BYD ETP3 2023 (nowy) Napęd na tylną oś

Paliwo

2. KIA Niro 2022 (nowy) Benzyna 98, Elektryczność
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Elektryczność
4. Renault R4 2025 (nowy) Elektryczność
5. MG MG5 2022 (nowy) Elektryczność
6. BYD Atto 2 2025 (nowy) Elektryczność
7. BYD Atto 3 2022 (nowy) Elektryczność
9. Kia EV3 2024 (nowy) Elektryczność
10. Mazda MX-30 2020 (nowy) Elektryczność
11. GWM ORA 03 2024 (nowy) Elektryczność
13. BYD ETP3 2023 (nowy) Elektryczność

Skrzynia biegów

1. KIA Niro 2022 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. MG ZS 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Renault R4 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. MG MG5 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. BYD Atto 2 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. BYD Atto 3 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Renault Mégane 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Kia EV3 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Mazda MX-30 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. GWM ORA 03 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. VinFast VF 6 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. BYD ETP3 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. KIA Niro 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
2. MG ZS 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
3. Renault R4 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
4. VinFast VF 6 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
5. BYD ETP3 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Kia EV3 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Renault Mégane 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
8. BYD Atto 3 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
9. BYD Atto 2 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
10. GWM ORA 03 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
11. MG MG5 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
13. Mazda MX-30 2020 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

4. GWM ORA 03 2024 (nowy) AC:11,0 DC:64,0 kW
5. BYD Atto 2 2025 (nowy) AC:11,0 DC:65,0 kW
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy) AC:11,0 DC:78,0 kW
7. MG MG5 2022 (nowy) AC:11,0 DC:87,0 kW
8. Kia EV3 2024 (nowy) AC:2,3-10,5 DC:50,0-101,0 kW
9. Renault R4 2025 (nowy) AC:2,3-11,0 DC:80,0 kW
11. Mazda MX-30 2020 (nowy) AC:2,3-6,6 DC:50,0 kW
12. BYD ETP3 2023 (nowy) AC:6,6 DC:50,0 kW
13. BYD Atto 3 2022 (nowy) AC:7,0-11,0 DC:88,0 kW

Typ baterii

Pozycja portu ładowania

3. Mazda MX-30 2020 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. Renault Mégane 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
5. Kia EV3 2024 (nowy) Beifahrerseite vorne
6. BYD Atto 2 2025 (nowy) Beifahrerseite vorne
7. BYD Atto 3 2022 (nowy) Beifahrerseite vorne
8. VinFast VF 6 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
9. GWM ORA 03 2024 (nowy) Fahrerseite vorne
10. Renault R4 2025 (nowy) Fahrerseite vorne
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig
12. MG MG5 2022 (nowy) Fahrzeugfront mittig
13. BYD ETP3 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig

TOPlist