Długość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
4542 mm
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
4541 mm
Rozstaw osi
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2739 mm
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
2734 mm
Szerokość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1895 mm
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
1857 mm
Szerokość z lusterkami
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
2141 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2108 mm
Wysokość
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
1694 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1641 mm
Prześwit
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
213 mm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
198 mm
Promień skrętu
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
10.6 m
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
11.8 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1480 l
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
1213 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
Paliwo
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
Benzyna 98
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
170 - 220 km/h
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
190 - 210 km/h
Moc
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
145 - 192 kW
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
100 - 157 kW
Moment obrotowy
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
345 - 425 Nm
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
230 - 345 Nm
Pojemność skokowa
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1199 - 1598 ccm
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
1477 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
8 - 9 s
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
8.4 - 10.2 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
42 - 54 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
5.7 l/100km
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
6.6 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
19 - 129 g/km
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
24 - 150 g/km
Norma emisji
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA, Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
225/55R19
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
235/55R18
Hałas
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
65 - 67 dB
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
67 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
1739 - 1954 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1648 - 2183 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
2080 - 2640 kg
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
2230 - 2350 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
1500 - 1800 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
1200 - 1550 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
750 kg
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
Terenski
Kąt zejścia
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
26.4 °
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
25.7 °
Kąt natarcia
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
19.4 °
2. Peugeot 3008 2024 (nowy)
18.7 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
85 - 524 km
Całkowita pojemność baterii
1. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
1.8 - 17.6 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Peugeot 3008 2024 (nowy)
17.8 - 73 kWh
2. Lynk & Co 01 2021 (nowy)
0.7 - 14.1 kWh