Długość
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
4774 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
4753 mm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
4674 mm
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
4649 mm
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
4455 mm
6. KIA Niro 2022 (nowy)
4420 mm
7. smart #3 2023 (nowy)
4400 mm
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
4395 mm
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
4387 mm
10. Hyundai Kona 2023 (nowy)
4350 mm
11. Kia EV3 2024 (nowy)
4300 mm
12. VinFast VF 6 2024 (nowy)
4238 mm
13. KIA Soul 2019
4195 mm
Rozstaw osi
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2921 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
2890 mm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
2804 mm
4. smart #3 2023 (nowy)
2785 mm
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2764 mm
6. VinFast VF 6 2024 (nowy)
2730 mm
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2720 mm
8. KIA Niro 2022 (nowy)
2720 mm
9. Kia EV3 2024 (nowy)
2680 mm
10. Hyundai Kona 2023 (nowy)
2660 mm
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2655 mm
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2607 mm
13. KIA Soul 2019
2600 mm
Szerokość
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1982 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
1920 mm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1879 mm
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1875 mm
6. Kia EV3 2024 (nowy)
1850 mm
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1848 mm
8. smart #3 2023 (nowy)
1844 mm
9. KIA Niro 2022 (nowy)
1825 mm
10. Hyundai Kona 2023 (nowy)
1825 mm
11. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1820 mm
12. KIA Soul 2019
1800 mm
13. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1790 mm
Szerokość z lusterkami
1. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2147 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2050 mm
3. smart #3 2023 (nowy)
2045 mm
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2035 mm
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2028 mm
6. KIA Soul 2019
2010 mm
7. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1995 mm
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
Wysokość
1. XPeng G6 2024 (nowy)
1650 mm
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1631 mm
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1619 mm
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1615 mm
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
1613 mm
6. KIA Soul 2019
1600 mm
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
1594 mm
8. Hyundai Kona 2023 (nowy)
1585 mm
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1584 mm
10. Kia EV3 2024 (nowy)
1560 mm
11. smart #3 2023 (nowy)
1556 mm
12. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1555 mm
13. KIA Niro 2022 (nowy)
1545 mm
Prześwit
1. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
185 - 194 mm
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
175 mm
3. Hyundai Kona 2023 (nowy)
151 - 170 mm
4. Fisker Ocean 2022 (nowy)
165 mm
5. KIA Niro 2022 (nowy)
150 - 160 mm
6. smart #3 2023 (nowy)
160 mm
7. KIA Soul 2019
155 mm
8. Kia EV3 2024 (nowy)
140 - 147 mm
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
135 mm
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 134 mm
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
130 mm
Promień skrętu
1. Kia EV3 2024 (nowy)
10.4 m
2. KIA Niro 2022 (nowy)
10.6 m
3. KIA Soul 2019
10.6 m
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
10.7 m
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
10.9 - 11.5 m
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
11.4 m
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
11.6 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
570 - 585 l
2. XPeng G6 2024 (nowy)
571 l
4. KIA Niro 2022 (nowy)
348 - 475 l
6. Kia EV3 2024 (nowy)
460 l
8. smart #3 2023 (nowy)
370 l
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
350 - 366 l
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
344 - 361 l
12. KIA Soul 2019
315 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1710 l
2. KIA Niro 2022 (nowy)
1445 l
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
1396 l
4. XPeng G6 2024 (nowy)
1374 l
5. KIA Soul 2019
1339 l
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1338 l
7. Hyundai Kona 2023 (nowy)
1300 l
8. Kia EV3 2024 (nowy)
1251 l
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1176 l
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1171 l
11. smart #3 2023 (nowy)
1160 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
6. KIA Soul 2019
? l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
4. KIA Niro 2022 (nowy)
Serie
6. XPeng G6 2024 (nowy)
Serie
7. KIA Soul 2019
Serie
10. Kia EV3 2024 (nowy)
Serie
12. smart #3 2023 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. KIA Niro 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. KIA Soul 2019
Napęd na przednią oś
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
9. Hyundai Kona 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
10. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. XPeng G6 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
13. smart #3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. KIA Niro 2022 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
2. Hyundai Kona 2023 (nowy)
Benzyna 98, Elektryczność
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Elektryczność
4. KIA Soul 2019
Elektryczność
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Elektryczność
6. Kia EV3 2024 (nowy)
Elektryczność
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Elektryczność
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Elektryczność
9. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Elektryczność
10. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Elektryczność
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
Elektryczność
12. XPeng G6 2024 (nowy)
Elektryczność
13. smart #3 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. KIA Niro 2022 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
2. Hyundai Kona 2023 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło), Przekładnia redukcyjna
3. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. KIA Soul 2019
Przekładnia redukcyjna
5. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Kia EV3 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. XPeng G6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. smart #3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
2. KIA Niro 2022 (nowy)
1 - 6
Cylindry
Maks. prędkość
1. Hyundai Kona 2023 (nowy)
162 - 210 km/h
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
160 - 205 km/h
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
200 km/h
4. XPeng G6 2024 (nowy)
200 km/h
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
160 - 180 km/h
6. smart #3 2023 (nowy)
180 km/h
7. Kia EV3 2024 (nowy)
170 km/h
8. KIA Niro 2022 (nowy)
160 - 168 km/h
9. KIA Soul 2019
157 - 167 km/h
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
160 km/h
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
160 km/h
12. Mazda MX-30 2020 (nowy)
140 km/h
Moc
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
205 - 415 kW
2. XPeng G6 2024 (nowy)
190 - 350 kW
3. smart #3 2023 (nowy)
200 - 315 kW
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
132 - 250 kW
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 212 kW
6. Hyundai Kona 2023 (nowy)
74 - 160 kW
7. KIA Soul 2019
100 - 150 kW
8. VinFast VF 6 2024 (nowy)
130 - 150 kW
9. Kia EV3 2024 (nowy)
150 kW
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
150 kW
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
150 kW
12. KIA Niro 2022 (nowy)
95 - 150 kW
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
107 - 125 kW
Moment obrotowy
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
737 Nm
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
310 - 679 Nm
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
410 - 665 Nm
4. XPeng G6 2024 (nowy)
440 - 660 Nm
5. smart #3 2023 (nowy)
343 - 584 Nm
6. KIA Soul 2019
395 Nm
7. VinFast VF 6 2024 (nowy)
250 - 310 Nm
8. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
310 Nm
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
310 Nm
10. Kia EV3 2024 (nowy)
283 Nm
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
271 Nm
12. Hyundai Kona 2023 (nowy)
200 - 265 Nm
13. KIA Niro 2022 (nowy)
255 - 265 Nm
Pojemność skokowa
1. Hyundai Kona 2023 (nowy)
998 - 1598 ccm
2. KIA Niro 2022 (nowy)
1580 ccm
3. Mazda MX-30 2020 (nowy)
830 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. smart #3 2023 (nowy)
3.7 - 5.8 s
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3.9 - 7.4 s
3. XPeng G6 2024 (nowy)
4.1 - 6.7 s
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
4.9 - 7.9 s
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
5.5 - 8.7 s
8. KIA Niro 2022 (nowy)
7.8 - 11.3 s
9. Hyundai Kona 2023 (nowy)
7.8 - 13.3 s
10. Kia EV3 2024 (nowy)
7.9 s
11. KIA Soul 2019
7.9 - 9.9 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. Hyundai Kona 2023 (nowy)
38 - 47 l
2. KIA Niro 2022 (nowy)
37 - 42 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
? l/100km
2. VinFast VF 6 2024 (nowy)
? l/100km
3. KIA Niro 2022 (nowy)
4.4 l/100km
4. Hyundai Kona 2023 (nowy)
5.7 l/100km
5. Kia EV3 2024 (nowy)
14.9 l/100km
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
15.6 l/100km
7. KIA Soul 2019
15.6 l/100km
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
16.1 l/100km
9. smart #3 2023 (nowy)
17.2 l/100km
10. XPeng G6 2024 (nowy)
17.5 l/100km
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
18.2 l/100km
12. Mazda MX-30 2020 (nowy)
19 l/100km
13. MG Marvel R 2021 (nowy)
19.4 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Hyundai Kona 2023 (nowy)
103 - 156 g/km
2. KIA Niro 2022 (nowy)
19 - 100 g/km
3. Mazda MX-30 2020 (nowy)
21 g/km
Norma emisji
1. Hyundai Kona 2023 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
2. KIA Niro 2022 (nowy)
Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. KIA Soul 2019
Pojazd elektryczny
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. smart #3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. XPeng G6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
Rozmiar opony
1. KIA Niro 2022 (nowy)
205/50R16H
2. Hyundai Kona 2023 (nowy)
205/65R16
3. KIA Soul 2019
215/55R17W
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
215/55R18
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
215/55R18
6. Kia EV3 2024 (nowy)
215/60R17H
7. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
225/50R18
8. smart #3 2023 (nowy)
235/45R19
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
235/50R18
10. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
235/55R19
11. Fisker Ocean 2022 (nowy)
255/50R20
12. XPeng G6 2024 (nowy)
255/55R19
Hałas
1. Mazda MX-30 2020 (nowy)
63 - 67 dB
3. smart #3 2023 (nowy)
65 - 66 dB
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
65 - 67 dB
5. Fisker Ocean 2022 (nowy)
66 - 67 dB
6. KIA Soul 2019
67 dB
7. KIA Niro 2022 (nowy)
67 - 68 dB
10. Hyundai Kona 2023 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Hyundai Kona 2023 (nowy)
1370 - 1773 kg
2. KIA Niro 2022 (nowy)
1474 - 1757 kg
3. KIA Soul 2019
1610 - 1757 kg
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1720 - 1853 kg
5. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
1730 kg
6. smart #3 2023 (nowy)
1780 - 1910 kg
7. Kia EV3 2024 (nowy)
1800 - 1885 kg
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
1810 - 1920 kg
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1825 kg
10. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1992 - 2258 kg
11. XPeng G6 2024 (nowy)
2025 - 2120 kg
12. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2509 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
2975 kg
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
2504 - 2750 kg
3. XPeng G6 2024 (nowy)
2553 - 2638 kg
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
2288 - 2373 kg
5. smart #3 2023 (nowy)
2199 - 2360 kg
6. Kia EV3 2024 (nowy)
2270 - 2355 kg
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2119 - 2251 kg
8. Hyundai Kona 2023 (nowy)
1855 - 2220 kg
9. KIA Niro 2022 (nowy)
1940 - 2200 kg
10. KIA Soul 2019
2025 - 2180 kg
11. BYD Atto 3 2022 (nowy)
2160 kg
12. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
2080 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
1820 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
1600 kg
3. XPeng G6 2024 (nowy)
1500 kg
4. Hyundai Kona 2023 (nowy)
300 - 1310 kg
5. KIA Niro 2022 (nowy)
750 - 1300 kg
6. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
1000 - 1200 kg
7. Kia EV3 2024 (nowy)
300 - 1000 kg
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
300 - 750 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
750 kg
3. XPeng G6 2024 (nowy)
750 kg
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
750 kg
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
6. Hyundai Kona 2023 (nowy)
300 - 600 kg
7. KIA Niro 2022 (nowy)
300 - 600 kg
Maks. obciążenie dachu
1. Hyundai Kona 2023 (nowy)
100 kg
2. Kia EV3 2024 (nowy)
80 kg
5. KIA Niro 2022 (nowy)
75 kg
7. smart #3 2023 (nowy)
50 kg
11. KIA Soul 2019
? kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Kia EV3 2024 (nowy)
100 kg
2. KIA Niro 2022 (nowy)
100 kg
3. KIA Soul 2019
100 kg
4. Hyundai Kona 2023 (nowy)
80 - 100 kg
6. smart #3 2023 (nowy)
75 kg
7. XPeng G6 2024 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
2. Fisker Ocean 2022 (nowy)
12.9 °
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
20.3 °
Kąt natarcia
3. Fisker Ocean 2022 (nowy)
15.9 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
464 - 707 km
2. Kia EV3 2024 (nowy)
436 - 605 km
3. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
392 - 573 km
4. XPeng G6 2024 (nowy)
435 - 570 km
5. Hyundai Kona 2023 (nowy)
377 - 513 km
6. KIA Niro 2022 (nowy)
65 - 460 km
7. smart #3 2023 (nowy)
325 - 455 km
8. KIA Soul 2019
276 - 452 km
9. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 km
10. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
412 km
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
370 - 402 km
12. VinFast VF 6 2024 (nowy)
381 - 399 km
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
85 - 200 km
Całkowita pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
75 - 113 kWh
2. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
62 - 82 kWh
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
69.9 kWh
4. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
68.8 kWh
5. KIA Soul 2019
42 - 67 kWh
6. smart #3 2023 (nowy)
49 - 66 kWh
7. BYD Atto 3 2022 (nowy)
60.5 kWh
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
17.8 - 35.5 kWh
9. Hyundai Kona 2023 (nowy)
1.6 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Fisker Ocean 2022 (nowy)
106.5 kWh
2. XPeng G6 2024 (nowy)
66 - 87.5 kWh
3. Kia EV3 2024 (nowy)
58.3 - 81.4 kWh
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
58 - 77 kWh
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
66.1 kWh
6. Hyundai Kona 2023 (nowy)
1.3 - 65.4 kWh
7. KIA Niro 2022 (nowy)
1.3 - 64.8 kWh
8. KIA Soul 2019
39.2 - 64 kWh
9. smart #3 2023 (nowy)
47 - 62 kWh
10. VinFast VF 6 2024 (nowy)
59.6 kWh
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
32 kWh
Waga baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
375 - 470 kg
2. KIA Soul 2019
315 - 457 kg
3. KIA Niro 2022 (nowy)
34 - 443 kg
4. BYD Atto 3 2022 (nowy)
420 kg
5. smart #3 2023 (nowy)
390 - 410 kg
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
188 - 310 kg
Ładowanie AC
1. KIA Soul 2019
1-phasig
2. BYD Atto 3 2022 (nowy)
1-phasig
3. smart #3 2023 (nowy)
1-phasig
4. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1-phasig
5. Kia EV3 2024 (nowy)
3-phasig
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
3-phasig
7. XPeng G6 2024 (nowy)
3-phasig
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
3-phasig
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
DC:92,0 kW
5. Kia EV3 2024 (nowy)
AC:10,5 DC:101,0 kW
6. Fisker Ocean 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:200,0 kW
7. XPeng G6 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:215,0 kW
8. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-120,0 kW
9. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:78,0 kW
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
AC:2,3-6,6 DC:50,0 kW
11. KIA Soul 2019
AC:2,8-7,2 DC:50,0-100,0 kW
12. BYD Atto 3 2022 (nowy)
AC:7,0 DC:88,0 kW
13. smart #3 2023 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
Typ portu ładowania
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Typ 2
7. XPeng G6 2024 (nowy)
Typ 2
11. KIA Soul 2019
Typ 2
13. smart #3 2023 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
Lithium
3. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Lithium
4. Kia EV3 2024 (nowy)
Lithium
5. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Lithium
6. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Lithium
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Lithium
8. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. XPeng G6 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. smart #3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. KIA Niro 2022 (nowy)
Lithium-Polymer
13. KIA Soul 2019
Lithium-Polymer
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
3. MG Marvel R 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. Skoda Enyaq 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. XPeng G6 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. BYD Atto 3 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
9. smart #3 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. VinFast VF 6 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Fisker Ocean 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. KIA Soul 2019
Fahrzeugfront links (Fahrerseite)
13. Honda e:Ny1 2023 (nowy)
Fahrzeugfront mittig