Porównanie: Hongqi EH7 vs. konkurencja

# Hongqi EH7 XPeng P7 NIO ET7 BYD Seal Elaris Jaco BYD Han VW ID.7 Hyundai IONIQ 5 VinFast VF 8 Maxus Deliver 7 XPeng G9 ZEEKR 001 Polestar 4

Dodaj do porównania

Generacja
EH7 1. Generation
2024 - Teraz
P7 1. Generation
2024 - Teraz
ET7 1. Generation (ETX)
2022 - Teraz
Seal 1. Generation (EK)
2023 - Teraz
Jaco 1. Generation
2023 - Teraz
Han 1. Generation (HC)
2022 - Teraz
ID.7 1. Generation (ED)
2023 - Teraz
IONIQ 5 1. Generation (1. Facelift) (NE)
2024 - Teraz
VF 8 1. Generation (VFE35)
2022 - Teraz
Deliver 7 1. Generation
2024 - Teraz
G9 1. Generation
2024 - Teraz
001 1. Generation (DC1)
2024 - Teraz
4 1. Generation
2024 - Teraz
KaroseriaSedanSedanSedanSedanSedanSedanHatchbackSUVSUVDostawczakSUVHatchbackSUV
Drzwi4544545554555
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa średnia (np. seria 3)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Elaris Jaco 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
3. VW ID.7 2023 (nowy) Napęd na tylną oś
4. ZEEKR 001 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. XPeng P7 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. XPeng G9 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Polestar 4 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. BYD Seal 2023 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Hongqi EH7 2024 (nowy) Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. VinFast VF 8 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
12. BYD Han 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. NIO ET7 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła

Paliwo

2. Elaris Jaco 2023 (nowy) Elektryczność
3. VW ID.7 2023 (nowy) Elektryczność
4. ZEEKR 001 2024 (nowy) Elektryczność
5. XPeng P7 2024 (nowy) Elektryczność
7. XPeng G9 2024 (nowy) Elektryczność
8. Polestar 4 2024 (nowy) Elektryczność
9. BYD Seal 2023 (nowy) Elektryczność
10. Hongqi EH7 2024 (nowy) Elektryczność
12. BYD Han 2022 (nowy) Elektryczność
13. NIO ET7 2022 (nowy) Elektryczność

Skrzynia biegów

1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. Elaris Jaco 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. VW ID.7 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. ZEEKR 001 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. XPeng P7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. XPeng G9 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Polestar 4 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. BYD Seal 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Hongqi EH7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. VinFast VF 8 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. BYD Han 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
13. NIO ET7 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Elaris Jaco 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
2. Hongqi EH7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
3. VW ID.7 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
5. BYD Seal 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
6. XPeng P7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. ZEEKR 001 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. BYD Han 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Polestar 4 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. NIO ET7 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
11. XPeng G9 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
12. VinFast VF 8 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
13. Maxus Deliver 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny

Prędkość ładowania AC

7. XPeng P7 2024 (nowy) AC:11,0 DC:175,0 kW
8. XPeng G9 2024 (nowy) AC:11,0 DC:260,0 kW
9. Elaris Jaco 2023 (nowy) AC:11,0 DC:80,0 kW
10. Polestar 4 2024 (nowy) AC:11,0-22,0 DC:200,0 kW
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
12. ZEEKR 001 2024 (nowy) AC:22,0 DC:200,0 kW

Typ baterii

6. BYD Han 2022 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
7. NIO ET7 2022 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
8. BYD Seal 2023 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
9. XPeng G9 2024 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
10. Maxus Deliver 7 2024 (nowy) Lithium-Eisenphosphat
11. Polestar 4 2024 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
12. ZEEKR 001 2024 (nowy) Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. XPeng P7 2024 (nowy) Nickel-Cobalt-Mangan

Pozycja portu ładowania

1. VW ID.7 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
2. Hongqi EH7 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. BYD Han 2022 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. BYD Seal 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. XPeng G9 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
7. XPeng P7 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
8. Elaris Jaco 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
9. NIO ET7 2022 (nowy) Fahrerseite hinten
10. Polestar 4 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
11. ZEEKR 001 2024 (nowy) Fahrerseite hinten
12. VinFast VF 8 2022 (nowy) Fahrerseite vorne

TOPlist