Długość
1. NIO ET7 2022 (nowy)
5101 mm
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
4998 mm
3. BYD Han 2022 (nowy)
4995 mm
4. Hongqi EH7 2024 (nowy)
4980 mm
5. Elaris Jaco 2023 (nowy)
4965 mm
6. VW ID.7 2023 (nowy)
4961 mm
7. ZEEKR 001 2024 (nowy)
4955 mm
8. XPeng G9 2024 (nowy)
4891 mm
9. XPeng P7 2024 (nowy)
4888 mm
10. Polestar 4 2024 (nowy)
4840 mm
11. BYD Seal 2023 (nowy)
4800 mm
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
4750 mm
13. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
4655 mm
Rozstaw osi
1. NIO ET7 2022 (nowy)
3060 mm
2. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
3000 mm
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
3000 mm
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
3000 mm
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2999 mm
6. Polestar 4 2024 (nowy)
2999 mm
7. XPeng G9 2024 (nowy)
2998 mm
8. XPeng P7 2024 (nowy)
2998 mm
9. VW ID.7 2023 (nowy)
2971 mm
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2950 mm
11. BYD Han 2022 (nowy)
2920 mm
12. BYD Seal 2023 (nowy)
2920 mm
13. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2850 mm
Szerokość
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
2030 mm
2. Polestar 4 2024 (nowy)
2008 mm
3. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2005 mm
4. NIO ET7 2022 (nowy)
1987 mm
5. XPeng G9 2024 (nowy)
1937 mm
6. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1934 mm
7. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1920 mm
8. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1915 mm
9. BYD Han 2022 (nowy)
1910 mm
10. XPeng P7 2024 (nowy)
1896 mm
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1890 mm
12. BYD Seal 2023 (nowy)
1875 mm
13. VW ID.7 2023 (nowy)
1862 mm
Szerokość z lusterkami
1. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2225 mm
2. NIO ET7 2022 (nowy)
2202 mm
3. BYD Seal 2023 (nowy)
2150 mm
4. VW ID.7 2023 (nowy)
2141 mm
5. Polestar 4 2024 (nowy)
2139 mm
6. BYD Han 2022 (nowy)
2134 mm
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2116 mm
Wysokość
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
1990 mm
2. XPeng G9 2024 (nowy)
1680 mm
3. VinFast VF 8 2022 (nowy)
1667 mm
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1605 mm
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
1560 mm
6. VW ID.7 2023 (nowy)
1536 mm
7. Polestar 4 2024 (nowy)
1534 mm
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1520 mm
9. NIO ET7 2022 (nowy)
1509 mm
10. BYD Han 2022 (nowy)
1495 mm
11. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1490 mm
12. BYD Seal 2023 (nowy)
1460 mm
13. XPeng P7 2024 (nowy)
1450 mm
Prześwit
1. XPeng G9 2024 (nowy)
145 - 195 mm
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
180 mm
3. ZEEKR 001 2024 (nowy)
162 - 174 mm
4. Polestar 4 2024 (nowy)
166 mm
6. BYD Han 2022 (nowy)
130 mm
7. NIO ET7 2022 (nowy)
128 mm
Promień skrętu
1. VW ID.7 2023 (nowy)
10.9 m
2. BYD Seal 2023 (nowy)
11.4 m
3. Polestar 4 2024 (nowy)
11.6 m
4. XPeng P7 2024 (nowy)
11.7 m
5. XPeng G9 2024 (nowy)
11.8 m
6. ZEEKR 001 2024 (nowy)
11.8 m
8. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
12.1 - 13.4 m
9. BYD Han 2022 (nowy)
12.3 m
10. NIO ET7 2022 (nowy)
12.4 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. XPeng G9 2024 (nowy)
660 l
2. ZEEKR 001 2024 (nowy)
539 l
3. VW ID.7 2023 (nowy)
532 l
6. XPeng P7 2024 (nowy)
440 l
8. BYD Han 2022 (nowy)
410 l
9. BYD Seal 2023 (nowy)
400 l
10. NIO ET7 2022 (nowy)
363 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. XPeng P7 2024 (nowy)
915 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
3. XPeng P7 2024 (nowy)
Serie
4. VW ID.7 2023 (nowy)
Serie
6. XPeng G9 2024 (nowy)
Serie
10. BYD Han 2022 (nowy)
Serie
11. BYD Seal 2023 (nowy)
Serie
12. NIO ET7 2022 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. VW ID.7 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś
4. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
5. XPeng P7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. Polestar 4 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. BYD Seal 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
12. BYD Han 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Elektryczność
2. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Elektryczność
3. VW ID.7 2023 (nowy)
Elektryczność
4. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Elektryczność
5. XPeng P7 2024 (nowy)
Elektryczność
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Elektryczność
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Elektryczność
8. Polestar 4 2024 (nowy)
Elektryczność
9. BYD Seal 2023 (nowy)
Elektryczność
10. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Elektryczność
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Elektryczność
12. BYD Han 2022 (nowy)
Elektryczność
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. VW ID.7 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. XPeng P7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. XPeng G9 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Polestar 4 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. BYD Seal 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. BYD Han 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. ZEEKR 001 2024 (nowy)
200 km/h
2. XPeng P7 2024 (nowy)
200 km/h
3. XPeng G9 2024 (nowy)
200 km/h
4. Polestar 4 2024 (nowy)
200 km/h
5. VinFast VF 8 2022 (nowy)
200 km/h
6. NIO ET7 2022 (nowy)
200 km/h
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
185 km/h
8. VW ID.7 2023 (nowy)
180 km/h
9. BYD Seal 2023 (nowy)
180 km/h
10. BYD Han 2022 (nowy)
180 km/h
11. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 km/h
12. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
120 km/h
Moc
1. NIO ET7 2022 (nowy)
480 kW
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
253 - 455 kW
3. XPeng G9 2024 (nowy)
230 - 405 kW
4. ZEEKR 001 2024 (nowy)
200 - 400 kW
5. Polestar 4 2024 (nowy)
200 - 400 kW
6. BYD Seal 2023 (nowy)
230 - 390 kW
7. BYD Han 2022 (nowy)
380 kW
8. XPeng P7 2024 (nowy)
203 - 348 kW
9. VinFast VF 8 2022 (nowy)
260 - 300 kW
10. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
125 - 239 kW
11. VW ID.7 2023 (nowy)
210 kW
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 kW
Moment obrotowy
1. NIO ET7 2022 (nowy)
850 Nm
2. XPeng P7 2024 (nowy)
440 - 757 Nm
3. XPeng G9 2024 (nowy)
430 - 717 Nm
4. BYD Han 2022 (nowy)
700 Nm
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
343 - 686 Nm
6. Polestar 4 2024 (nowy)
343 - 686 Nm
7. BYD Seal 2023 (nowy)
360 - 670 Nm
8. VinFast VF 8 2022 (nowy)
500 - 620 Nm
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
350 - 605 Nm
10. VW ID.7 2023 (nowy)
545 Nm
12. Elaris Jaco 2023 (nowy)
225 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Hongqi EH7 2024 (nowy)
3.5 - 5.8 s
2. NIO ET7 2022 (nowy)
3.8 s
3. BYD Seal 2023 (nowy)
3.8 - 5.9 s
4. Polestar 4 2024 (nowy)
3.8 - 7.1 s
5. ZEEKR 001 2024 (nowy)
3.8 - 7.2 s
6. BYD Han 2022 (nowy)
3.9 s
7. XPeng G9 2024 (nowy)
3.9 - 6.4 s
8. XPeng P7 2024 (nowy)
4.1 - 6.7 s
9. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
5.3 - 8.5 s
11. VW ID.7 2023 (nowy)
6.5 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
12.5 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
? l/100km
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
? l/100km
3. VW ID.7 2023 (nowy)
13.6 l/100km
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
15.6 l/100km
5. BYD Seal 2023 (nowy)
16.6 l/100km
6. XPeng P7 2024 (nowy)
16.8 l/100km
7. ZEEKR 001 2024 (nowy)
18.2 l/100km
8. BYD Han 2022 (nowy)
18.5 l/100km
9. Polestar 4 2024 (nowy)
18.7 l/100km
10. NIO ET7 2022 (nowy)
19.1 l/100km
11. XPeng G9 2024 (nowy)
19.4 l/100km
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
20.6 l/100km
13. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
27.5 l/100km
Norma emisji
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. VW ID.7 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. BYD Seal 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. XPeng P7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. BYD Han 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Polestar 4 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. NIO ET7 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. XPeng G9 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
215/65R16C
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
225/55R19
3. BYD Seal 2023 (nowy)
235/45R19
4. VW ID.7 2023 (nowy)
235/50R19
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
235/55R19
6. Elaris Jaco 2023 (nowy)
245/40R19
7. BYD Han 2022 (nowy)
245/45R19
8. NIO ET7 2022 (nowy)
245/45R20
9. XPeng P7 2024 (nowy)
245/50R18
10. ZEEKR 001 2024 (nowy)
255/45R21
11. Polestar 4 2024 (nowy)
255/50R20
12. XPeng G9 2024 (nowy)
255/55R19
Hałas
1. ZEEKR 001 2024 (nowy)
64 - 67 dB
3. VW ID.7 2023 (nowy)
66 dB
4. NIO ET7 2022 (nowy)
66 dB
5. Polestar 4 2024 (nowy)
67 - 68 dB
6. BYD Han 2022 (nowy)
68 dB
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
68 - 69 dB
8. BYD Seal 2023 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1690 kg
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1955 - 2165 kg
3. XPeng P7 2024 (nowy)
2020 - 2180 kg
4. BYD Seal 2023 (nowy)
2055 - 2185 kg
5. VW ID.7 2023 (nowy)
2184 - 2230 kg
6. ZEEKR 001 2024 (nowy)
2200 - 2350 kg
7. XPeng G9 2024 (nowy)
2210 - 2340 kg
8. Polestar 4 2024 (nowy)
2230 - 2355 kg
9. BYD Han 2022 (nowy)
2325 kg
10. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
2375 - 2520 kg
11. NIO ET7 2022 (nowy)
2434 - 2454 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
3500 kg
2. VinFast VF 8 2022 (nowy)
2905 - 2970 kg
3. NIO ET7 2022 (nowy)
2900 kg
4. XPeng G9 2024 (nowy)
2680 - 2800 kg
5. VW ID.7 2023 (nowy)
2640 - 2690 kg
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
2470 - 2685 kg
7. BYD Han 2022 (nowy)
2660 kg
8. BYD Seal 2023 (nowy)
2501 - 2631 kg
9. XPeng P7 2024 (nowy)
2450 - 2600 kg
10. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2090 kg
Przyczepa z hamulcem
1. ZEEKR 001 2024 (nowy)
1500 - 2000 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
1500 - 2000 kg
3. NIO ET7 2022 (nowy)
2000 kg
4. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
750 - 1600 kg
5. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
1500 kg
6. XPeng G9 2024 (nowy)
1500 kg
7. VW ID.7 2023 (nowy)
1000 kg
8. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1000 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. ZEEKR 001 2024 (nowy)
750 kg
2. Polestar 4 2024 (nowy)
750 kg
3. NIO ET7 2022 (nowy)
750 kg
6. XPeng G9 2024 (nowy)
750 kg
7. VW ID.7 2023 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
3. NIO ET7 2022 (nowy)
75 kg
4. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
Maksymalne obciążenie haka
2. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kg
3. NIO ET7 2022 (nowy)
100 kg
4. VW ID.7 2023 (nowy)
75 kg
5. XPeng G9 2024 (nowy)
75 kg
Terenski
Maksymalne nachylenie
Kąt zejścia
Kąt natarcia
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. VW ID.7 2023 (nowy)
618 - 709 km
2. ZEEKR 001 2024 (nowy)
580 - 620 km
3. Polestar 4 2024 (nowy)
590 - 620 km
4. NIO ET7 2022 (nowy)
451 - 584 km
5. XPeng P7 2024 (nowy)
505 - 576 km
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
440 - 570 km
7. XPeng G9 2024 (nowy)
460 - 570 km
8. BYD Seal 2023 (nowy)
520 - 570 km
9. BYD Han 2022 (nowy)
521 km
10. VinFast VF 8 2022 (nowy)
400 - 471 km
11. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
310 - 370 km
Całkowita pojemność baterii
1. ZEEKR 001 2024 (nowy)
100 kWh
2. Polestar 4 2024 (nowy)
100 kWh
3. NIO ET7 2022 (nowy)
75 - 100 kWh
4. XPeng G9 2024 (nowy)
78.2 - 98 kWh
5. VW ID.7 2023 (nowy)
82 - 91 kWh
6. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
77 - 88 kWh
7. XPeng P7 2024 (nowy)
86.2 kWh
8. BYD Han 2022 (nowy)
85.4 kWh
9. BYD Seal 2023 (nowy)
82.5 kWh
10. Elaris Jaco 2023 (nowy)
71 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Polestar 4 2024 (nowy)
94 kWh
2. XPeng G9 2024 (nowy)
75.8 - 93.1 kWh
3. NIO ET7 2022 (nowy)
73.5 - 90 kWh
4. VinFast VF 8 2022 (nowy)
82 - 87.7 kWh
5. VW ID.7 2023 (nowy)
77 - 86 kWh
6. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
63 - 84 kWh
7. XPeng P7 2024 (nowy)
82.7 kWh
Waga baterii
1. XPeng G9 2024 (nowy)
575 - 607 kg
2. BYD Han 2022 (nowy)
592 kg
3. NIO ET7 2022 (nowy)
535 - 555 kg
4. Hongqi EH7 2024 (nowy)
553 kg
5. XPeng P7 2024 (nowy)
545 kg
6. VW ID.7 2023 (nowy)
495 kg
7. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
370 - 477 kg
Ładowanie AC
1. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
1-phasig
2. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
3. Polestar 4 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
4. XPeng G9 2024 (nowy)
3-phasig
5. XPeng P7 2024 (nowy)
3-phasig
6. ZEEKR 001 2024 (nowy)
3-phasig
7. Elaris Jaco 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
DC:-1,0 kW
2. BYD Han 2022 (nowy)
DC:120,0 kW
3. NIO ET7 2022 (nowy)
DC:140,0 kW
4. BYD Seal 2023 (nowy)
DC:150,0 kW
5. VW ID.7 2023 (nowy)
DC:200,0 kW
6. Hongqi EH7 2024 (nowy)
DC:250,0 kW
7. XPeng P7 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:175,0 kW
8. XPeng G9 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:260,0 kW
9. Elaris Jaco 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:80,0 kW
10. Polestar 4 2024 (nowy)
AC:11,0-22,0 DC:200,0 kW
11. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:50,0-180,0 kW
12. ZEEKR 001 2024 (nowy)
AC:22,0 DC:200,0 kW
13. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
AC:7,2 DC:-1,0 kW
Typ portu ładowania
2. BYD Han 2022 (nowy)
Typ 2
3. NIO ET7 2022 (nowy)
Typ 2
4. BYD Seal 2023 (nowy)
Typ 2
5. VW ID.7 2023 (nowy)
Typ 2
7. XPeng P7 2024 (nowy)
Typ 2
8. XPeng G9 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Lithium
2. VW ID.7 2023 (nowy)
Lithium
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Lithium
4. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Lithium
5. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Lithium
6. BYD Han 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
7. NIO ET7 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
8. BYD Seal 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. XPeng G9 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. Polestar 4 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
12. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. XPeng P7 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. VW ID.7 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. Hyundai IONIQ 5 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. BYD Han 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. BYD Seal 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. XPeng G9 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. XPeng P7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. NIO ET7 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. Polestar 4 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. ZEEKR 001 2024 (nowy)
Fahrerseite hinten
12. VinFast VF 8 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
13. Maxus Deliver 7 2024 (nowy)
Fahrerseite vorne