Porównanie: Fiat 127 vs. konkurencja

# Fiat 127 Mitsubishi Space Star Fiat Panda Opel Rocks Electric Casalini 550 Micro Microlino smart forfour Abarth 500/595/695 Hyundai i10 Toyota Aygo KIA Picanto Suzuki Swift Mazda MX-5

Dodaj do porównania

Generacja
1.Generation (2. Facelift) (Typ 127)
1982 - 1983
2.Generation (2. Facelift) (A00)
2020 - Teraz
Panda 312 (1. Facelift) (Typ 312)
2020 - Teraz
Rocks Electric 1. Generation (9)
2021 - Teraz
550 1. Generation
2022 - Teraz
1G
2019 - Teraz
2.Generation (1. Facelift) (W 453)
2020 - Teraz
500/595/695 2. Generation (FA1)
2023 - Teraz
i10 3. Generation (1. Facelift) (AC3)
2023 - Teraz
Aygo AB7 (AB7)
2022 - Teraz
Picanto JA (2. Facelift) (JA)
2024 - Teraz
Swift 7. Generation (UZ)
2024 - Teraz
MX-5 ND (1. Facelift) (ND)
2023 - Teraz
KaroseriaHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackSUVHatchbackHatchbackRoadster
Drzwi3552325355552
Klasa pojazduMałe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Mikrosamochody (np. Twingo)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Mikrosamochody (np. Twingo)Mikrosamochody (np. Twingo)Mikrosamochody (np. Twingo)Mikrosamochody (np. Twingo)Mikrosamochody (np. Twingo)Małe samochody (np. Polo)Niższa klasa średnia (np. Golf)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Fiat 127 1982 Napęd na przednią oś
2. Casalini 550 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Opel Rocks Electric 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Mitsubishi Space Star 2020 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Toyota Aygo 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Hyundai i10 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
7. KIA Picanto 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Abarth 500/595/695 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Fiat Panda 2020 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
10. Suzuki Swift 2024 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
11. Micro Microlino 2019 (nowy) Napęd na tylną oś
12. smart forfour 2020 (nowy) Napęd na tylną oś
13. Mazda MX-5 2023 (nowy) Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. Fiat 127 1982 Manualna skrzynia biegów
2. Fiat Panda 2020 (nowy) Manualna skrzynia biegów
3. Mazda MX-5 2023 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
4. Mitsubishi Space Star 2020 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Skrzynia CVT
5. Toyota Aygo 2022 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Skrzynia CVT
6. Suzuki Swift 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Skrzynia CVT
7. Hyundai i10 2023 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna
8. KIA Picanto 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Zautomatyzowana skrzynia manualna
9. Opel Rocks Electric 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Abarth 500/595/695 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. Micro Microlino 2019 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. smart forfour 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. Fiat 127 1982 Bez katalizatora
3. Toyota Aygo 2022 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
4. Hyundai i10 2023 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
5. Fiat Panda 2020 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
6. Mazda MX-5 2023 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
7. Mitsubishi Space Star 2020 (nowy) Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC (WLTP) 36CH, 36CI, 36DG, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
8. KIA Picanto 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
9. Suzuki Swift 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Micro Microlino 2019 (nowy) Pojazd elektryczny
13. smart forfour 2020 (nowy) Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Samochód elektryczny


TOPlist