Długość
1. NIO ET7 2022 (nowy)
5101 mm
2. BYD Han 2022 (nowy)
4995 mm
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
4980 mm
4. Elaris Jaco 2023 (nowy)
4965 mm
5. XPeng P7 2024 (nowy)
4888 mm
6. Aiways U6 2022
4805 mm
7. BYD Seal 2023 (nowy)
4800 mm
8. XPeng G6 2024 (nowy)
4753 mm
9. Elaris Beo 2021 (nowy)
4698 mm
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
4690 mm
11. MG Marvel R 2021 (nowy)
4674 mm
12. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
4555 mm
13. smart #3 2023 (nowy)
4400 mm
Rozstaw osi
1. NIO ET7 2022 (nowy)
3060 mm
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
3000 mm
3. XPeng P7 2024 (nowy)
2998 mm
4. BYD Han 2022 (nowy)
2920 mm
5. BYD Seal 2023 (nowy)
2920 mm
6. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
2910 mm
7. XPeng G6 2024 (nowy)
2890 mm
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2850 mm
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
2850 mm
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
2804 mm
11. Aiways U6 2022
2800 mm
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
2800 mm
13. smart #3 2023 (nowy)
2785 mm
Szerokość
1. NIO ET7 2022 (nowy)
1987 mm
2. XPeng G6 2024 (nowy)
1920 mm
3. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1920 mm
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
5. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1915 mm
6. BYD Han 2022 (nowy)
1910 mm
7. Elaris Beo 2021 (nowy)
1908 mm
8. XPeng P7 2024 (nowy)
1896 mm
9. Aiways U6 2022
1880 mm
10. BYD Seal 2023 (nowy)
1875 mm
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1860 mm
12. smart #3 2023 (nowy)
1844 mm
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
1780 mm
Szerokość z lusterkami
1. NIO ET7 2022 (nowy)
2202 mm
2. BYD Seal 2023 (nowy)
2150 mm
3. BYD Han 2022 (nowy)
2134 mm
4. smart #3 2023 (nowy)
2045 mm
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
1919 mm
11. Aiways U6 2022
? mm
Wysokość
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
1895 mm
2. Elaris Beo 2021 (nowy)
1696 mm
3. XPeng G6 2024 (nowy)
1650 mm
4. Aiways U6 2022
1641 mm
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
1613 mm
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1600 mm
7. smart #3 2023 (nowy)
1556 mm
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1520 mm
9. NIO ET7 2022 (nowy)
1509 mm
10. BYD Han 2022 (nowy)
1495 mm
11. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1490 mm
12. BYD Seal 2023 (nowy)
1460 mm
13. XPeng P7 2024 (nowy)
1450 mm
Prześwit
1. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
180 mm
2. Aiways U6 2022
165 mm
3. smart #3 2023 (nowy)
160 mm
4. Elaris Beo 2021 (nowy)
159 mm
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 134 mm
6. BYD Han 2022 (nowy)
130 mm
7. NIO ET7 2022 (nowy)
128 mm
Promień skrętu
2. Aiways U6 2022
11.2 m
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
11.4 m
4. BYD Seal 2023 (nowy)
11.4 m
5. XPeng P7 2024 (nowy)
11.7 m
6. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
11.7 - 13.1 m
7. BYD Han 2022 (nowy)
12.3 m
8. NIO ET7 2022 (nowy)
12.4 m
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. XPeng G6 2024 (nowy)
571 l
2. Aiways U6 2022
472 l
5. XPeng P7 2024 (nowy)
440 l
7. BYD Han 2022 (nowy)
410 l
8. BYD Seal 2023 (nowy)
400 l
9. smart #3 2023 (nowy)
370 l
10. NIO ET7 2022 (nowy)
363 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
1396 l
3. XPeng G6 2024 (nowy)
1374 l
4. Aiways U6 2022
1260 l
5. smart #3 2023 (nowy)
1160 l
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
1141 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
1. XPeng P7 2024 (nowy)
915 l
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
2. XPeng P7 2024 (nowy)
Serie
4. XPeng G6 2024 (nowy)
Serie
5. Aiways U6 2022
Serie
6. smart #3 2023 (nowy)
Serie
10. BYD Han 2022 (nowy)
Serie
11. BYD Seal 2023 (nowy)
Serie
12. NIO ET7 2022 (nowy)
Serie
Silniki/napęd
Napęd
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Aiways U6 2022
Napęd na przednią oś
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
6. XPeng P7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
9. smart #3 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
11. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Napęd na tylną oś, Napęd na wszystkie koła
12. BYD Han 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Elektryczność
2. Aiways U6 2022
Elektryczność
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Elektryczność
4. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Elektryczność
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Elektryczność
6. XPeng P7 2024 (nowy)
Elektryczność
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
Elektryczność
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Elektryczność
9. smart #3 2023 (nowy)
Elektryczność
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Elektryczność
11. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Elektryczność
12. BYD Han 2022 (nowy)
Elektryczność
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
2. Aiways U6 2022
Przekładnia redukcyjna
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. XPeng P7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. smart #3 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. BYD Seal 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
11. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
12. BYD Han 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
13. NIO ET7 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Maks. prędkość
1. MG Marvel R 2021 (nowy)
200 km/h
2. XPeng P7 2024 (nowy)
200 km/h
3. XPeng G6 2024 (nowy)
200 km/h
4. NIO ET7 2022 (nowy)
200 km/h
5. smart #3 2023 (nowy)
180 km/h
6. BYD Seal 2023 (nowy)
180 km/h
7. BYD Han 2022 (nowy)
180 km/h
8. Aiways U6 2022
160 km/h
9. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 km/h
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
160 km/h
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
150 km/h
12. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
120 km/h
Moc
1. NIO ET7 2022 (nowy)
480 kW
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
253 - 455 kW
3. BYD Seal 2023 (nowy)
230 - 390 kW
4. BYD Han 2022 (nowy)
380 kW
5. XPeng G6 2024 (nowy)
190 - 350 kW
6. XPeng P7 2024 (nowy)
203 - 348 kW
7. smart #3 2023 (nowy)
200 - 315 kW
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
132 - 212 kW
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
150 - 160 kW
10. Aiways U6 2022
160 kW
11. Elaris Jaco 2023 (nowy)
160 kW
12. Elaris Beo 2021 (nowy)
150 kW
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
90 - 118 kW
Moment obrotowy
1. NIO ET7 2022 (nowy)
850 Nm
2. XPeng P7 2024 (nowy)
440 - 757 Nm
3. BYD Han 2022 (nowy)
700 Nm
4. BYD Seal 2023 (nowy)
360 - 670 Nm
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
410 - 665 Nm
6. XPeng G6 2024 (nowy)
440 - 660 Nm
7. smart #3 2023 (nowy)
343 - 584 Nm
8. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
265 - 336 Nm
9. Aiways U6 2022
315 Nm
10. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
225 - 255 Nm
11. Elaris Jaco 2023 (nowy)
225 Nm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
12 - 18 s
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
3.5 - 5.8 s
3. smart #3 2023 (nowy)
3.7 - 5.8 s
4. NIO ET7 2022 (nowy)
3.8 s
5. BYD Seal 2023 (nowy)
3.8 - 5.9 s
6. BYD Han 2022 (nowy)
3.9 s
7. XPeng P7 2024 (nowy)
4.1 - 6.7 s
8. XPeng G6 2024 (nowy)
4.1 - 6.7 s
9. MG Marvel R 2021 (nowy)
4.9 - 7.9 s
10. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
6.9 - 7.5 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Zużycie kombinowane (NEDC)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
12.5 l/100km
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
? l/100km
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
? l/100km
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
14.4 l/100km
4. Aiways U6 2022
15.9 l/100km
5. BYD Seal 2023 (nowy)
16.6 l/100km
6. XPeng P7 2024 (nowy)
16.8 l/100km
7. smart #3 2023 (nowy)
17.2 l/100km
8. XPeng G6 2024 (nowy)
17.5 l/100km
9. BYD Han 2022 (nowy)
18.5 l/100km
10. NIO ET7 2022 (nowy)
19.1 l/100km
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
19.3 l/100km
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
19.4 l/100km
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
22.4 l/100km
Norma emisji
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
2. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Aiways U6 2022
Pojazd elektryczny
5. BYD Seal 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. XPeng P7 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. smart #3 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. BYD Han 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
10. NIO ET7 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
11. Elaris Beo 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
12. MG Marvel R 2021 (nowy)
Pojazd elektryczny
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
185/65R15C
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
215/55R18
3. BYD Seal 2023 (nowy)
235/45R19
4. smart #3 2023 (nowy)
235/45R19
5. Aiways U6 2022
235/45R20
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
235/50R19
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
235/60R18
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
245/40R19
9. BYD Han 2022 (nowy)
245/45R19
10. NIO ET7 2022 (nowy)
245/45R20
11. XPeng P7 2024 (nowy)
245/50R18
12. XPeng G6 2024 (nowy)
255/55R19
Hałas
2. smart #3 2023 (nowy)
65 - 66 dB
3. NIO ET7 2022 (nowy)
66 dB
4. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
67 - 68 dB
6. Aiways U6 2022
68 dB
7. BYD Han 2022 (nowy)
68 dB
8. BYD Seal 2023 (nowy)
68 - 70 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Elaris Jaco 2023 (nowy)
1690 kg
2. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
1690 - 1775 kg
3. smart #3 2023 (nowy)
1780 - 1910 kg
4. Aiways U6 2022
1790 kg
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
1810 - 1920 kg
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
1920 kg
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
1970 - 2085 kg
8. XPeng P7 2024 (nowy)
2020 - 2180 kg
9. XPeng G6 2024 (nowy)
2025 - 2120 kg
10. BYD Seal 2023 (nowy)
2055 - 2185 kg
11. BYD Han 2022 (nowy)
2325 kg
12. NIO ET7 2022 (nowy)
2434 - 2454 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. NIO ET7 2022 (nowy)
2900 kg
2. BYD Han 2022 (nowy)
2660 kg
3. XPeng G6 2024 (nowy)
2553 - 2638 kg
4. BYD Seal 2023 (nowy)
2501 - 2631 kg
5. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
2525 - 2630 kg
6. XPeng P7 2024 (nowy)
2450 - 2600 kg
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
2465 - 2550 kg
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
2288 - 2373 kg
9. smart #3 2023 (nowy)
2199 - 2360 kg
10. Aiways U6 2022
2195 kg
11. Elaris Jaco 2023 (nowy)
2090 kg
Przyczepa z hamulcem
1. NIO ET7 2022 (nowy)
2000 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
1600 kg
3. XPeng G6 2024 (nowy)
1500 kg
4. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
945 - 1030 kg
5. Hongqi EH7 2024 (nowy)
1000 kg
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
750 kg
7. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. NIO ET7 2022 (nowy)
750 kg
2. smart #3 2023 (nowy)
750 kg
3. XPeng G6 2024 (nowy)
750 kg
5. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
750 kg
6. MG Marvel R 2021 (nowy)
750 kg
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
75 - 120 kg
2. NIO ET7 2022 (nowy)
100 kg
4. smart #3 2023 (nowy)
75 kg
5. XPeng G6 2024 (nowy)
75 kg
Terenski
Kąt podejścia
Kąt zejścia
3. Aiways U6 2022
20.5 °
Kąt natarcia
3. Aiways U6 2022
14.2 °
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. NIO ET7 2022 (nowy)
451 - 584 km
2. XPeng P7 2024 (nowy)
505 - 576 km
3. XPeng G6 2024 (nowy)
435 - 570 km
4. BYD Seal 2023 (nowy)
520 - 570 km
5. Elaris Beo 2021 (nowy)
456 - 530 km
6. BYD Han 2022 (nowy)
521 km
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
461 - 513 km
8. smart #3 2023 (nowy)
325 - 455 km
9. Aiways U6 2022
405 km
10. MG Marvel R 2021 (nowy)
370 - 402 km
11. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
228 - 238 km
Całkowita pojemność baterii
1. NIO ET7 2022 (nowy)
75 - 100 kWh
2. XPeng P7 2024 (nowy)
86.2 kWh
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
72 - 86 kWh
4. BYD Han 2022 (nowy)
85.4 kWh
5. BYD Seal 2023 (nowy)
82.5 kWh
6. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
71.4 kWh
7. Elaris Jaco 2023 (nowy)
71 kWh
8. MG Marvel R 2021 (nowy)
69.9 kWh
9. smart #3 2023 (nowy)
49 - 66 kWh
10. Aiways U6 2022
63 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. NIO ET7 2022 (nowy)
73.5 - 90 kWh
2. XPeng G6 2024 (nowy)
66 - 87.5 kWh
3. XPeng P7 2024 (nowy)
82.7 kWh
4. MG Marvel R 2021 (nowy)
66.1 kWh
5. smart #3 2023 (nowy)
47 - 62 kWh
Waga baterii
1. BYD Han 2022 (nowy)
592 kg
2. NIO ET7 2022 (nowy)
535 - 555 kg
3. Hongqi EH7 2024 (nowy)
553 kg
4. XPeng P7 2024 (nowy)
545 kg
5. smart #3 2023 (nowy)
390 - 410 kg
6. Aiways U6 2022
365 kg
Ładowanie AC
1. smart #3 2023 (nowy)
1-phasig
2. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
1-phasig
3. XPeng P7 2024 (nowy)
3-phasig
4. Aiways U6 2022
3-phasig
5. XPeng G6 2024 (nowy)
3-phasig
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
3-phasig
7. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
3-phasig
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
1. BYD Han 2022 (nowy)
DC:120,0 kW
2. NIO ET7 2022 (nowy)
DC:140,0 kW
3. BYD Seal 2023 (nowy)
DC:150,0 kW
4. Hongqi EH7 2024 (nowy)
DC:250,0 kW
5. MG Marvel R 2021 (nowy)
DC:92,0 kW
6. Elaris Beo 2021 (nowy)
AC:11,0 DC:100,0 kW
7. XPeng P7 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:175,0 kW
8. XPeng G6 2024 (nowy)
AC:11,0 DC:215,0 kW
9. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-150,0 kW
10. Elaris Jaco 2023 (nowy)
AC:11,0 DC:80,0 kW
11. Aiways U6 2022
AC:11,0 DC:90,0 kW
12. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
AC:7,2 DC:-1,0 kW
13. smart #3 2023 (nowy)
AC:7,2 DC:130,0 kW
Typ portu ładowania
1. BYD Han 2022 (nowy)
Typ 2
2. NIO ET7 2022 (nowy)
Typ 2
3. BYD Seal 2023 (nowy)
Typ 2
7. XPeng P7 2024 (nowy)
Typ 2
8. XPeng G6 2024 (nowy)
Typ 2
11. Aiways U6 2022
Typ 2
13. smart #3 2023 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
1. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Lithium
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
Lithium
3. Elaris Beo 2021 (nowy)
Lithium
4. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Lithium
5. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Lithium
6. BYD Han 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
7. NIO ET7 2022 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
8. BYD Seal 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
9. XPeng G6 2024 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
10. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
11. smart #3 2023 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. Aiways U6 2022
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
13. XPeng P7 2024 (nowy)
Nickel-Cobalt-Mangan
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
1. Hongqi EH7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
2. MG Marvel R 2021 (nowy)
Beifahrerseite hinten
3. BYD Han 2022 (nowy)
Beifahrerseite hinten
4. BYD Seal 2023 (nowy)
Beifahrerseite hinten
5. XPeng G6 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
6. XPeng P7 2024 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Elaris Beo 2021 (nowy)
Fahrerseite hinten
8. Elaris Jaco 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
9. NIO ET7 2022 (nowy)
Fahrerseite hinten
10. smart #3 2023 (nowy)
Fahrerseite hinten
11. Toyota bZ4X 2022 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Aiways U6 2022
Fahrerseite vorne
13. Maxus Deliver 3 2020 (nowy)
Fahrzeugfront mittig