Długość
1. Elaris Caro 2023 (nowy)
5915 mm
2. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
5413 mm
Rozstaw osi
1. Elaris Caro 2023 (nowy)
3665 mm
2. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
3450 mm
Szerokość
1. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
2050 mm
2. Elaris Caro 2023 (nowy)
2040 mm
Szerokość z lusterkami
Wysokość
1. Elaris Caro 2023 (nowy)
2632 mm
2. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
2254 mm
Bagażnik/wnętrze
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Silniki/napęd
Napęd
1. Elaris Caro 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
Paliwo
2. Elaris Caro 2023 (nowy)
Elektryczność
Skrzynia biegów
1. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
2. Elaris Caro 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
Przekładnie
Cylindry
Maks. prędkość
Moc
1. Elaris Caro 2023 (nowy)
140 kW
2. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
88 - 132 kW
Moment obrotowy
Pojemność skokowa
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Elaris Caro 2023 (nowy)
? l/100km
2. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
7.5 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
198 - 229 g/km
Norma emisji
1. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
Ciężarówka
2. Elaris Caro 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny
Rozmiar opony
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
2000 - 2358 kg
2. Elaris Caro 2023 (nowy)
2410 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
3300 - 3500 kg
2. Elaris Caro 2023 (nowy)
3500 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
2200 - 3000 kg
Przyczepa (bez hamulców)
Maks. obciążenie dachu
Maksymalne obciążenie haka
1. Toyota Proace Max 2024 (nowy)
100 - 120 kg
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Elaris Caro 2023 (nowy)
300 - 500 km
Całkowita pojemność baterii
1. Elaris Caro 2023 (nowy)
87.5 - 107.6 kWh
Typ portu ładowania
Typ baterii
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
2. Elaris Caro 2023 (nowy)
Fahrerseite vorne