Porównanie: Dacia Spring vs. konkurencja

# Dacia Spring Citroen C3 Hyundai Inster Fiat Grande Panda Opel Frontera Toyota Urban Cruiser BYD Atto 2 MG ZS Renault R4 Mazda MX-30 Renault Mégane Kia EV3 Fiat 600

Dodaj do porównania

Generacja
Spring 1. Generation (1. Facelift)
2024 - Teraz
C3 4. Generation (C)
2024 - Teraz
Inster 1. Generation (AX1)
2025 - Teraz
Grande Panda 328 (Typ 328)
2025 - Teraz
Frontera 3. Generation (C)
2024 - Teraz
Urban Cruiser 2. Generation
2025 - Teraz
Atto 2 1. Generation (SC3E)
2025 - Teraz
ZS 3. Generation (ZS3A)
2024 - Teraz
R4 2. Generation
2025 - Teraz
MX-30 DR (DR)
2020 - Teraz
Mégane V (RCB)
2022 - Teraz
EV3 SV1 (SV1)
2024 - Teraz
600 365 (Typ 365)
2023 - Teraz
KaroseriaSUVSUVSUVSUVTerenówkaSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Drzwi5555555555555
Klasa pojazduMikrosamochody (np. Twingo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Małe samochody (np. Polo)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Fiat Grande Panda 2025 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Opel Frontera 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. MG ZS 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Renault R4 2025 (nowy) Napęd na przednią oś
5. BYD Atto 2 2025 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Renault Mégane 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Fiat 600 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Kia EV3 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Mazda MX-30 2020 (nowy) Napęd na przednią oś
10. Citroen C3 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
11. Hyundai Inster 2025 (nowy) Napęd na przednią oś
12. Dacia Spring 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
13. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy) Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła

Paliwo

2. Renault R4 2025 (nowy) Elektryczność
3. BYD Atto 2 2025 (nowy) Elektryczność
5. Kia EV3 2024 (nowy) Elektryczność
6. Mazda MX-30 2020 (nowy) Elektryczność
8. Dacia Spring 2024 (nowy) Elektryczność
10. Fiat Grande Panda 2025 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98
11. Opel Frontera 2024 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98
12. Fiat 600 2023 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98
13. Citroen C3 2024 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98

Skrzynia biegów

1. MG ZS 2024 (nowy) Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
2. Renault R4 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. BYD Atto 2 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Renault Mégane 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Kia EV3 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Mazda MX-30 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Hyundai Inster 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Dacia Spring 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Fiat Grande Panda 2025 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
11. Opel Frontera 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
12. Fiat 600 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. Citroen C3 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

1. MG ZS 2024 (nowy) Euro 6e (WLTP) 36EA
2. Renault R4 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
4. Hyundai Inster 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Dacia Spring 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Kia EV3 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Renault Mégane 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
8. BYD Atto 2 2025 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Mazda MX-30 2020 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Fiat 600 2023 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Fiat Grande Panda 2025 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
12. Opel Frontera 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
13. Citroen C3 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA

Masa ciągnienia

Samochód elektryczny


TOPlist