Długość
1. MG ZS 2024 (nowy)
4430 mm
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
4395 mm
3. Opel Frontera 2024 (nowy)
4385 mm
4. BYD Atto 2 2025 (nowy)
4310 mm
5. Kia EV3 2024 (nowy)
4300 mm
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
4200 mm
8. Fiat 600 2023 (nowy)
4178 mm
9. Renault R4 2025 (nowy)
4144 mm
10. Citroen C3 2024 (nowy)
4015 mm
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
3825 mm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
3701 mm
Rozstaw osi
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
2685 mm
3. Kia EV3 2024 (nowy)
2680 mm
4. Opel Frontera 2024 (nowy)
2670 mm
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2655 mm
6. Renault R4 2025 (nowy)
2624 mm
7. BYD Atto 2 2025 (nowy)
2620 mm
8. MG ZS 2024 (nowy)
2606 mm
9. Hyundai Inster 2025 (nowy)
2580 mm
10. Fiat 600 2023 (nowy)
2557 mm
11. Citroen C3 2024 (nowy)
2540 mm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
2423 mm
Szerokość
1. Kia EV3 2024 (nowy)
1850 mm
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1848 mm
3. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1830 mm
4. MG ZS 2024 (nowy)
1818 mm
5. Renault R4 2025 (nowy)
1808 mm
7. Opel Frontera 2024 (nowy)
1795 mm
8. Fiat 600 2023 (nowy)
1779 mm
9. Renault Mégane 2022 (nowy)
1768 mm
11. Citroen C3 2024 (nowy)
1755 mm
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1610 mm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
1583 mm
Szerokość z lusterkami
1. BYD Atto 2 2025 (nowy)
2060 mm
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
2055 mm
3. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2035 mm
4. Renault R4 2025 (nowy)
2020 mm
5. Opel Frontera 2024 (nowy)
2020 mm
6. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
2017 mm
7. Fiat 600 2023 (nowy)
1981 mm
8. Citroen C3 2024 (nowy)
1813 mm
9. Dacia Spring 2024 (nowy)
1767 mm
Wysokość
1. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1675 mm
3. Opel Frontera 2024 (nowy)
1635 mm
4. MG ZS 2024 (nowy)
1635 mm
5. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
1586 mm
6. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1575 mm
7. Citroen C3 2024 (nowy)
1567 mm
8. Kia EV3 2024 (nowy)
1560 mm
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1555 mm
10. Renault R4 2025 (nowy)
1552 mm
11. Fiat 600 2023 (nowy)
1525 mm
12. Dacia Spring 2024 (nowy)
1519 mm
13. Renault Mégane 2022 (nowy)
1505 mm
Prześwit
1. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
160 - 183 mm
2. Renault R4 2025 (nowy)
181 mm
3. BYD Atto 2 2025 (nowy)
165 mm
4. Citroen C3 2024 (nowy)
163 mm
5. MG ZS 2024 (nowy)
161 mm
6. Dacia Spring 2024 (nowy)
155 mm
7. Kia EV3 2024 (nowy)
140 - 147 mm
9. Renault Mégane 2022 (nowy)
128 - 135 mm
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
130 mm
Promień skrętu
Bagażnik/wnętrze
Przestrzeń bagażowa
1. Kia EV3 2024 (nowy)
460 l
3. MG ZS 2024 (nowy)
443 l
5. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
361 - 412 l
8. Fiat 600 2023 (nowy)
360 - 385 l
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
332 - 366 l
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
238 - 280 l
Pojemność bagażnika (tyle siedzenia złożone, od podłogi do dachu)
1. Opel Frontera 2024 (nowy)
1600 l
2. MG ZS 2024 (nowy)
1457 l
3. Renault R4 2025 (nowy)
1405 l
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1340 l
7. Fiat 600 2023 (nowy)
1256 l
8. Kia EV3 2024 (nowy)
1251 l
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1171 l
11. Dacia Spring 2024 (nowy)
1004 l
Przestrzeń bagażowa (tylne siedzenia złożone, od podłogi do okien)
Siedzenia
Maks. liczba miejsc
Drzwi
Isofix
Silniki/napęd
Napęd
1. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
2. Opel Frontera 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
3. MG ZS 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
4. Renault R4 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
Napęd na przednią oś
7. Fiat 600 2023 (nowy)
Napęd na przednią oś
8. Kia EV3 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Napęd na przednią oś
10. Citroen C3 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
11. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś
12. Dacia Spring 2024 (nowy)
Napęd na przednią oś
13. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Napęd na przednią oś, Napęd na wszystkie koła
Paliwo
1. MG ZS 2024 (nowy)
Benzyna 98
2. Renault R4 2025 (nowy)
Elektryczność
3. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Elektryczność
4. Renault Mégane 2022 (nowy)
Elektryczność
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Elektryczność
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Elektryczność
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Elektryczność
8. Dacia Spring 2024 (nowy)
Elektryczność
9. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Elektryczność
10. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
11. Opel Frontera 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
12. Fiat 600 2023 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
13. Citroen C3 2024 (nowy)
Elektryczność, Benzyna 98
Skrzynia biegów
1. MG ZS 2024 (nowy)
Automatyczna skrzynia biegów, Manualna skrzynia biegów
2. Renault R4 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
3. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
4. Renault Mégane 2022 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
5. Kia EV3 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
8. Dacia Spring 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
9. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna
10. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
11. Opel Frontera 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
12. Fiat 600 2023 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
13. Citroen C3 2024 (nowy)
Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
Przekładnie
3. Fiat 600 2023 (nowy)
1 - 6
5. MG ZS 2024 (nowy)
3 - 5
Cylindry
Maks. prędkość
1. Fiat 600 2023 (nowy)
150 - 200 km/h
2. Opel Frontera 2024 (nowy)
143 - 190 km/h
3. Citroen C3 2024 (nowy)
132 - 183 km/h
4. MG ZS 2024 (nowy)
168 - 179 km/h
5. Kia EV3 2024 (nowy)
170 km/h
6. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
132 - 160 km/h
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
150 - 160 km/h
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
160 km/h
9. Hyundai Inster 2025 (nowy)
140 - 150 km/h
10. Renault R4 2025 (nowy)
150 km/h
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
140 km/h
12. Dacia Spring 2024 (nowy)
125 km/h
Moc
1. Renault Mégane 2022 (nowy)
96 - 160 kW
2. Kia EV3 2024 (nowy)
150 kW
3. MG ZS 2024 (nowy)
85 - 145 kW
4. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
106 - 135 kW
5. BYD Atto 2 2025 (nowy)
130 kW
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
107 - 125 kW
7. Fiat 600 2023 (nowy)
74 - 115 kW
8. Renault R4 2025 (nowy)
90 - 110 kW
9. Opel Frontera 2024 (nowy)
74 - 100 kW
10. Hyundai Inster 2025 (nowy)
71 - 85 kW
11. Citroen C3 2024 (nowy)
74 - 83 kW
12. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
81 - 83 kW
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
33 - 48 kW
Moment obrotowy
1. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
189 - 300 Nm
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
250 - 300 Nm
3. BYD Atto 2 2025 (nowy)
290 Nm
4. Kia EV3 2024 (nowy)
283 Nm
5. Mazda MX-30 2020 (nowy)
271 Nm
6. Fiat 600 2023 (nowy)
205 - 260 Nm
7. Renault R4 2025 (nowy)
225 - 245 Nm
8. Opel Frontera 2024 (nowy)
125 - 230 Nm
9. Citroen C3 2024 (nowy)
120 - 205 Nm
10. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
122 - 205 Nm
11. MG ZS 2024 (nowy)
148 Nm
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
113 - 125 Nm
Pojemność skokowa
1. MG ZS 2024 (nowy)
1495 - 1498 ccm
2. Fiat 600 2023 (nowy)
1199 ccm
3. Opel Frontera 2024 (nowy)
1199 ccm
4. Citroen C3 2024 (nowy)
1199 ccm
5. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
1199 ccm
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
830 ccm
Przyspieszenie 0-100km/h
1. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
10 - 11 s
2. Hyundai Inster 2025 (nowy)
10 - 11 s
3. Dacia Spring 2024 (nowy)
13 - 19 s
6. Renault Mégane 2022 (nowy)
7 - 10 s
7. Fiat 600 2023 (nowy)
8 - 10 s
8. MG ZS 2024 (nowy)
8 - 12 s
9. Renault R4 2025 (nowy)
8 - 9 s
11. Citroen C3 2024 (nowy)
9 - 11 s
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
9 - 12 s
Zużycie/poziom ekologiczny
Pojemność zbiornika
1. MG ZS 2024 (nowy)
41 - 55 l
Zużycie kombinowane (WLTP)
1. Renault R4 2025 (nowy)
? l/100km
2. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
? l/100km
3. Fiat 600 2023 (nowy)
4 l/100km
4. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
5 l/100km
5. Citroen C3 2024 (nowy)
5 l/100km
6. Opel Frontera 2024 (nowy)
5 l/100km
7. MG ZS 2024 (nowy)
6 l/100km
8. Hyundai Inster 2025 (nowy)
14 l/100km
9. Dacia Spring 2024 (nowy)
14 l/100km
10. Kia EV3 2024 (nowy)
14 l/100km
11. Renault Mégane 2022 (nowy)
15 l/100km
12. BYD Atto 2 2025 (nowy)
16 l/100km
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
19 l/100km
Emisja CO2 (WLTP)
1. Fiat 600 2023 (nowy)
109 g/km
2. MG ZS 2024 (nowy)
113 - 145 g/km
3. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
116 - 117 g/km
4. Opel Frontera 2024 (nowy)
118 - 122 g/km
5. Citroen C3 2024 (nowy)
123 - 126 g/km
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
21 - 22 g/km
Norma emisji
1. MG ZS 2024 (nowy)
Euro 6e (WLTP) 36EA
2. Renault R4 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
3. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
4. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
5. Dacia Spring 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
6. Kia EV3 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
Pojazd elektryczny
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny
9. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR, Euro 6e (WLTP) 36EA
10. Fiat 600 2023 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
11. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
13. Citroen C3 2024 (nowy)
Pojazd elektryczny, Euro 6e (WLTP) 36EA
Rozmiar opony
1. Dacia Spring 2024 (nowy)
165/70R14
2. Hyundai Inster 2025 (nowy)
185/65R15
3. Renault R4 2025 (nowy)
195/60R18
4. Renault Mégane 2022 (nowy)
195/60R18
5. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
205/55R16
6. Citroen C3 2024 (nowy)
205/55R16
7. Mazda MX-30 2020 (nowy)
215/55R18
8. MG ZS 2024 (nowy)
215/60R16
9. Fiat 600 2023 (nowy)
215/60R16
10. BYD Atto 2 2025 (nowy)
215/60R17
11. Kia EV3 2024 (nowy)
215/60R17H
12. Opel Frontera 2024 (nowy)
215/65R16
Hałas
1. Mazda MX-30 2020 (nowy)
63 - 67 dB
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
65 - 66 dB
6. Fiat 600 2023 (nowy)
66 dB
8. Kia EV3 2024 (nowy)
67 dB
10. Citroen C3 2024 (nowy)
67 - 68 dB
11. MG ZS 2024 (nowy)
67 - 69 dB
Masa ciągnienia
Masa własna (UE)
1. Dacia Spring 2024 (nowy)
1013 - 1050 kg
2. Citroen C3 2024 (nowy)
1226 - 1518 kg
3. MG ZS 2024 (nowy)
1330 - 1420 kg
4. Opel Frontera 2024 (nowy)
1344 - 1514 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
1355 - 1595 kg
6. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1380 - 1433 kg
7. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
1390 - 1554 kg
8. Renault R4 2025 (nowy)
1485 - 1537 kg
9. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1570 kg
10. Renault Mégane 2022 (nowy)
1616 - 1783 kg
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1720 - 1853 kg
12. Kia EV3 2024 (nowy)
1800 - 1885 kg
Dopuszczalna masa całkowita
1. Kia EV3 2024 (nowy)
2270 - 2355 kg
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
2119 - 2251 kg
3. Renault Mégane 2022 (nowy)
2017 - 2165 kg
4. Opel Frontera 2024 (nowy)
1830 - 2030 kg
5. Fiat 600 2023 (nowy)
1760 - 2025 kg
6. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
1775 - 1985 kg
7. Renault R4 2025 (nowy)
1895 - 1980 kg
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
1980 kg
9. Citroen C3 2024 (nowy)
1620 - 1910 kg
10. MG ZS 2024 (nowy)
1705 - 1890 kg
11. Hyundai Inster 2025 (nowy)
1730 - 1790 kg
12. Dacia Spring 2024 (nowy)
1315 kg
Przyczepa z hamulcem
1. Opel Frontera 2024 (nowy)
350 - 1250 kg
2. Fiat 600 2023 (nowy)
1100 kg
3. Kia EV3 2024 (nowy)
500 - 1000 kg
4. Renault Mégane 2022 (nowy)
500 - 900 kg
5. Renault R4 2025 (nowy)
750 kg
6. BYD Atto 2 2025 (nowy)
750 kg
7. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
550 - 600 kg
8. Citroen C3 2024 (nowy)
550 - 600 kg
9. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Przyczepa (bez hamulców)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
500 - 750 kg
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
500 - 750 kg
3. Renault R4 2025 (nowy)
750 kg
4. BYD Atto 2 2025 (nowy)
750 kg
5. Opel Frontera 2024 (nowy)
350 - 610 kg
6. Fiat Grande Panda 2025 (nowy)
550 - 600 kg
7. Citroen C3 2024 (nowy)
550 - 600 kg
8. MG ZS 2024 (nowy)
500 kg
Maks. obciążenie dachu
2. Kia EV3 2024 (nowy)
80 kg
Maksymalne obciążenie haka
1. Kia EV3 2024 (nowy)
100 kg
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
75 - 80 kg
6. Fiat 600 2023 (nowy)
48 kg
Samochód elektryczny
Zasięg (WLTP)
1. Kia EV3 2024 (nowy)
436 - 605 km
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
300 - 470 km
3. Renault R4 2025 (nowy)
322 - 409 km
4. Fiat 600 2023 (nowy)
409 km
5. Hyundai Inster 2025 (nowy)
327 - 370 km
6. Citroen C3 2024 (nowy)
323 - 326 km
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
312 km
9. Opel Frontera 2024 (nowy)
305 km
10. Dacia Spring 2024 (nowy)
225 - 228 km
11. Mazda MX-30 2020 (nowy)
85 - 200 km
Całkowita pojemność baterii
1. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
49 - 61 kWh
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
40 - 60 kWh
3. Fiat 600 2023 (nowy)
54 kWh
4. BYD Atto 2 2025 (nowy)
45 kWh
5. Citroen C3 2024 (nowy)
44 kWh
7. Opel Frontera 2024 (nowy)
44 kWh
8. Mazda MX-30 2020 (nowy)
17 - 35 kWh
9. Dacia Spring 2024 (nowy)
27 kWh
10. MG ZS 2024 (nowy)
1 kWh
Użyteczna pojemność baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
58 - 81 kWh
2. Renault R4 2025 (nowy)
40 - 52 kWh
3. Fiat 600 2023 (nowy)
51 kWh
4. Hyundai Inster 2025 (nowy)
42 - 49 kWh
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
32 kWh
7. Dacia Spring 2024 (nowy)
26 kWh
Waga baterii
1. Kia EV3 2024 (nowy)
375 - 470 kg
2. Renault Mégane 2022 (nowy)
290 - 394 kg
4. Fiat 600 2023 (nowy)
339 kg
5. Citroen C3 2024 (nowy)
339 kg
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
188 - 310 kg
7. Renault R4 2025 (nowy)
237 - 297 kg
8. Dacia Spring 2024 (nowy)
186 kg
Ładowanie AC
1. Renault Mégane 2022 (nowy)
1-phasig
2. Mazda MX-30 2020 (nowy)
1-phasig
3. Dacia Spring 2024 (nowy)
1-phasig
4. Kia EV3 2024 (nowy)
1-phasig,3-phasig
5. Renault R4 2025 (nowy)
1-phasig,3-phasig
6. Hyundai Inster 2025 (nowy)
3-phasig
7. BYD Atto 2 2025 (nowy)
3-phasig
Prędkość ładowania AC
7. Hyundai Inster 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:50,0-73,0 kW
8. BYD Atto 2 2025 (nowy)
AC:11,0 DC:65,0 kW
9. Kia EV3 2024 (nowy)
AC:2,3-10,5 DC:50,0-101,0 kW
10. Renault R4 2025 (nowy)
AC:2,3-11,0 DC:80,0 kW
11. Renault Mégane 2022 (nowy)
AC:2,3-3,7 kW
12. Dacia Spring 2024 (nowy)
AC:2,3-3,7 kW
13. Mazda MX-30 2020 (nowy)
AC:2,3-6,6 DC:50,0 kW
Typ portu ładowania
9. Kia EV3 2024 (nowy)
Typ 2
Typ baterii
6. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Lithium
7. Kia EV3 2024 (nowy)
Lithium
8. Renault Mégane 2022 (nowy)
Lithium
9. Dacia Spring 2024 (nowy)
Lithium
10. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Lithium
11. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
12. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Lithium-Eisenphosphat
13. Renault R4 2025 (nowy)
Lithium-Nickel-Mangan-Cobalt
Typ szybkiego ładowania
Pozycja portu ładowania
6. Mazda MX-30 2020 (nowy)
Beifahrerseite hinten
7. Renault Mégane 2022 (nowy)
Beifahrerseite vorne
8. Kia EV3 2024 (nowy)
Beifahrerseite vorne
9. BYD Atto 2 2025 (nowy)
Beifahrerseite vorne
10. Toyota Urban Cruiser 2025 (nowy)
Fahrerseite vorne
11. Renault R4 2025 (nowy)
Fahrerseite vorne
12. Hyundai Inster 2025 (nowy)
Fahrzeugfront links (Fahrerseite)
13. Dacia Spring 2024 (nowy)
Fahrzeugfront mittig