Porównanie: Citroen Jumper vs. konkurencja

# Citroen Jumper Maxus Deliver 7 ARI Motors 1710 Maxus Deliver 3 Fiat Scudo Opel Movano Renault Master Nissan Interstar Opel Vivaro Toyota Proace City Nissan Leaf NIO ET7 Hyundai IONIQ 6

Dodaj do porównania

Generacja
2.Generation (1. Facelift) (250)
2014 - Teraz
Deliver 7 1. Generation
2024 - Teraz
1710 1. Generation
2024 - Teraz
Deliver 3 1. Generation (SV3C)
2020 - Teraz
Scudo 507 (ZAF 507)
2022 - Teraz
Movano C (1. Facelift) (Y)
2024 - Teraz
Master IV (RDA)
2024 - Teraz
Interstar 3. Generation
2024 - Teraz
Vivaro C (1. Facelift) (V)
2024 - Teraz
Proace City E (1. Facelift) (E)
2024 - Teraz
ZE1 (ZE1)
2018 - Teraz
ET7 1. Generation (ETX)
2022 - Teraz
IONIQ 6 1. Generation (CE)
2022 - Teraz
KaroseriaAutobusDostawczakDostawczakMały dostawczakDostawczakDostawczakDostawczakDostawczakDostawczakKombi z wysokim dachemHatchbackSedanHatchback
Drzwi4444444444544
Klasa pojazduKlasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Niższa klasa średnia (np. Golf)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Wyższa klasa średnia (np. Klasa E)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Klasa luksusowa (np. Klasa S)Klasa średnia (np. seria 3)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. Fiat Scudo 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Nissan Interstar 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Renault Master 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Opel Movano 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Maxus Deliver 7 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Maxus Deliver 3 2020 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Nissan Leaf 2018 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Citroen Jumper 2014 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Toyota Proace City 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
10. Opel Vivaro 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
11. ARI Motors 1710 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
12. NIO ET7 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła
13. Hyundai IONIQ 6 2022 (nowy) Napęd na wszystkie koła, Napęd na tylną oś

Skrzynia biegów

1. Renault Master 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów
2. Toyota Proace City 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
3. Nissan Interstar 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
4. Citroen Jumper 2014 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
5. Maxus Deliver 7 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Maxus Deliver 3 2020 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Nissan Leaf 2018 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. ARI Motors 1710 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. NIO ET7 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Hyundai IONIQ 6 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. Fiat Scudo 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
12. Opel Movano 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. Opel Vivaro 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

3. Citroen Jumper 2014 (nowy) Euro 5, Euro 6b (NEFZ), Euro 6d-TEMP-EVAP (WLTP) 36BG-BI, Ciężarówka, Euro 6d-ISC (WLTP) 36AM-AO, Pojazd elektryczny
4. Toyota Proace City 2024 (nowy) Euro 6d-ISC-FCM (WLTP) 36AP-AR
5. Hyundai IONIQ 6 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Nissan Leaf 2018 (nowy) Pojazd elektryczny
7. NIO ET7 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Maxus Deliver 3 2020 (nowy) Pojazd elektryczny
9. ARI Motors 1710 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Maxus Deliver 7 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
11. Fiat Scudo 2022 (nowy) Pojazd elektryczny, Ciężarówka
12. Opel Vivaro 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Ciężarówka
13. Opel Movano 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Ciężarówka

Masa ciągnienia

Samochód elektryczny


TOPlist