Porównanie: Citroen Ami vs. konkurencja

# Citroen Ami Fiat Topolino Elaris Pio Elaris Dyo Estrima Birò Ligier Myli ARI Motors 902 ARI Motors Soleno Aixam Minauto Aixam Ambition Opel Rocks-e Elaris Finn smart fortwo

Dodaj do porównania

Generacja
Ami 1. Generation
2024 - Teraz
Topolino 1. Generation
2023 - Teraz
Pio 1. Generation (D2S)
2021 - 2023
Dyo 1. Generation
2023 - Teraz
Birò 1. Generation
2022 - Teraz
Myli 1. Generation
2023 - Teraz
902 1. Generation
2023 - Teraz
Soleno 1. Generation
2024 - Teraz
Minauto 2. Generation
2023 - Teraz
Ambition 1. Generation
2023 - Teraz
Rocks-e 1. Generation (9)
2021 - Teraz
Finn 1. Generation
2021 - 2023
453 (1. Facelift) (C 453)
2020 - 2023
KaroseriaHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchbackHatchback
Drzwi2233233333233
Klasa pojazduLeichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Microwagen (z.B. Smart fortwo)Microwagen (z.B. Smart fortwo)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Leichtkraftfahrzeug (L6e)Microwagen (z.B. Smart fortwo)Microwagen (z.B. Smart fortwo)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

1. ARI Motors 902 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
2. Aixam Ambition 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Aixam Minauto 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Ligier Myli 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Fiat Topolino 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Citroen Ami 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
7. Opel Rocks-e 2021 (nowy) Napęd na przednią oś
8. Elaris Dyo 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Elaris Finn 2021 Napęd na przednią oś
10. Elaris Pio 2021 Napęd na przednią oś
11. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
12. Estrima Birò 2022 (nowy) Napęd na tylną oś
13. smart fortwo 2020 Napęd na tylną oś

Paliwo

Skrzynia biegów

1. ARI Motors 902 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
2. Ligier Myli 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
3. Fiat Topolino 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
4. Citroen Ami 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
5. Opel Rocks-e 2021 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. Elaris Dyo 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Elaris Finn 2021 Przekładnia redukcyjna
8. Elaris Pio 2021 Przekładnia redukcyjna
9. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. Estrima Birò 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. smart fortwo 2020 Przekładnia redukcyjna
13. Aixam Ambition 2023 (nowy) Skrzynia CVT, Przekładnia redukcyjna

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

2. Aixam Ambition 2023 (nowy) Euro 5, Pojazd elektryczny
3. ARI Motors 902 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
5. Estrima Birò 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
6. Fiat Topolino 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Citroen Ami 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Opel Rocks-e 2021 (nowy) Pojazd elektryczny
9. Ligier Myli 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
10. Elaris Finn 2021 Pojazd elektryczny
11. Elaris Pio 2021 Pojazd elektryczny
12. Elaris Dyo 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
13. smart fortwo 2020 Pojazd elektryczny

Masa ciągnienia

Samochód elektryczny

Pozycja portu ładowania

3. Citroen Ami 2024 (nowy) Beifahrerseite hinten
4. Fiat Topolino 2023 (nowy) Beifahrerseite hinten
5. Opel Rocks-e 2021 (nowy) Beifahrerseite hinten
6. smart fortwo 2020 Beifahrerseite hinten
7. Elaris Pio 2021 Fahrerseite hinten
8. Elaris Dyo 2023 (nowy) Fahrerseite hinten
9. Elaris Finn 2021 Fahrerseite hinten
10. ARI Motors Soleno 2024 (nowy) Fahrzeugfront mittig
11. Ligier Myli 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig
12. ARI Motors 902 2023 (nowy) Fahrzeugfront mittig
13. Estrima Birò 2022 (nowy) Fahrzeugheck mittig

TOPlist