Porównanie: BYD ETP3 vs. konkurencja

# BYD ETP3 Fiat Doblò Opel Combo ARI Motors 901 TYN-e TX1-e Ford Transit Connect Peugeot Partner Ford Transit Courier Kia EV3 BYD Atto 3 MG MG5 Renault Mégane

Dodaj do porównania

Generacja
ETP3 1. Generation (BYD VB)
2023 - Teraz
Doblò K9 (1. Facelift) (K9)
2024 - Teraz
Combo E (1. Facelift) (Combo-E)
2024 - Teraz
901 1. Generation
2024 - Teraz
TX1-e 1. Generation
2024 - Teraz
Transit Connect 3. Generation (SK)
2024 - Teraz
Partner 3. Generation (1. Facelift) (E)
2024 - Teraz
Transit Courier 2. Generation (N3P)
2023 - Teraz

- Teraz
EV3 SV1 (SV1)
2024 - Teraz
Atto 3 1. Generation (SC2E)
2022 - Teraz
MG5 1. Generation (EP22-L)
2022 - Teraz
Mégane V (RCB)
2022 - Teraz
KaroseriaMały dostawczakMały dostawczakMały dostawczakMały dostawczakMały dostawczakMały dostawczakMały dostawczakMały dostawczakSUVSUVKombiSUV
Drzwi544544435555
Klasa pojazduNiższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Leichtkraftfahrzeug (L7e)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Małe samochody (np. Polo)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)Niższa klasa średnia (np. Golf)
Silnik
Usuń

Wymiary

Bagażnik/wnętrze

Silniki/napęd

Napęd

2. Peugeot Partner 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
3. Opel Combo 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
4. Fiat Doblò 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
5. Ford Transit Connect 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
6. Ford Transit Courier 2023 (nowy) Napęd na przednią oś
7. MG MG5 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
8. BYD Atto 3 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
9. Renault Mégane 2022 (nowy) Napęd na przednią oś
10. Kia EV3 2024 (nowy) Napęd na przednią oś
11. ARI Motors 901 2024 (nowy) Napęd na tylną oś
12. BYD ETP3 2023 (nowy) Napęd na tylną oś
13. TYN-e TX1-e 2024 (nowy) Napęd na tylną oś

Paliwo

2. Peugeot Partner 2024 (nowy) Benzyna 98, Diesel, Elektryczność
3. Ford Transit Courier 2023 (nowy) Benzyna 98, Diesel, Elektryczność
5. MG MG5 2022 (nowy) Elektryczność
6. BYD Atto 3 2022 (nowy) Elektryczność
8. Kia EV3 2024 (nowy) Elektryczność
10. BYD ETP3 2023 (nowy) Elektryczność
11. TYN-e TX1-e 2024 (nowy) Elektryczność
12. Opel Combo 2024 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98, Diesel
13. Fiat Doblò 2024 (nowy) Elektryczność, Benzyna 98, Diesel

Skrzynia biegów

2. Ford Transit Connect 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów (podwójne sprzęgło)
3. Peugeot Partner 2024 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
4. Ford Transit Courier 2023 (nowy) Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów, Przekładnia redukcyjna
5. MG MG5 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
6. BYD Atto 3 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
7. Renault Mégane 2022 (nowy) Przekładnia redukcyjna
8. Kia EV3 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
9. ARI Motors 901 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
10. BYD ETP3 2023 (nowy) Przekładnia redukcyjna
11. TYN-e TX1-e 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna
12. Opel Combo 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów
13. Fiat Doblò 2024 (nowy) Przekładnia redukcyjna, Manualna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów

Zużycie/poziom ekologiczny

Norma emisji

3. Peugeot Partner 2024 (nowy) Ciężarówka, Pojazd elektryczny
4. Ford Transit Courier 2023 (nowy) Ciężarówka, Pojazd elektryczny
5. BYD ETP3 2023 (nowy) Pojazd elektryczny
6. TYN-e TX1-e 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
7. Kia EV3 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
8. Renault Mégane 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
9. BYD Atto 3 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
10. ARI Motors 901 2024 (nowy) Pojazd elektryczny
11. MG MG5 2022 (nowy) Pojazd elektryczny
12. Fiat Doblò 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Ciężarówka
13. Opel Combo 2024 (nowy) Pojazd elektryczny, Ciężarówka

Masa ciągnienia

Terenski

Samochód elektryczny


TOPlist